Rüzgardan çok ön farın üstünde sanki bişeyler eksikmiş gibi geliyor bana. küçük bir cam bile olsa o bölgeyi daha şık yapar . Göstergeyi biraz daha farklı dizayn etselerdi ihtiyaç kalmayabilirdi.
Yamahanınki de güzel.
Rüzgardan çok ön farın üstünde sanki bişeyler eksikmiş gibi geliyor bana. küçük bir cam bile olsa o bölgeyi daha şık yapar . Göstergeyi biraz daha farklı dizayn etselerdi ihtiyaç kalmayabilirdi.
Yamahanınki de güzel.
Merhabalar,
İstanbulda sıcak bir haftasonu geçirdik. bunu fırsat bilerek hatasonu 200km yol yaptım şehir içinde. Genel olarak B modunda kullandım. Rodaj devam ettiği için 5.000 rpm' i geçmeden genel olarak uysal uysal geziyorum. Motorun tam performansı ile ilgili birşey soylemem dogru olmaz ancak genel viraj performansı ve fren performansı hoşuma gitti. Daha önce hep super sport motorlara bindiğim için biraz o tadı arıyorum sanırım ve bana çok da yokluğunu hissetirmedi. Sürüşü keyifli ve stabil. Motorun sesi her km biraz daha toklaşıyor ve daha güzel bir hal alıyor. Açıkcası oldukça keyifli bir haftasonu geçirdik.
Negatif yönlerini söylemek gerekirse, Standart mod bence çok gereksiz olmuş. Kontrolu oldukça zor geldi bana. Gaza aynı basıncı uyguladığınız da farklı tepkiler verebiliyor oldukça atak ve yırtıcı bir hal alıyor. Stndrt mod ile kullanmak için kendimi zorladım yaklaşık 50 km yol yaptım ama biraz tedirgin ediyor acıkcası. Aşırı tork ile bu enteresan gaz tepkisi birleşince acemi yada deneyimi az arkadaslar için tehlikeli bir hal alabilir. Dolayısı ile motora alışana kadar B mod ile takılmak cok mantıklı. Hatta bence bu motoru kullanan insanların büyük kısmı hayat boyu B mod kullanabilir. Cunku herhangi bir güç kısıtlaması yok. sadece gazı kademeli veriyor B mod. Oldukça mantıklı. Eğer gazlayacaksanız da A mod çok daha mantıklı. Allah ne verdiyse tekere gonderiyor ve sunu soylemeliyimki stndrt moddan kontrolu cok daha kolay.
Bir diğer negatif yonu ruzgar olabilir. Naked alıyorsan elbette bunu göze almıssındır ama yinede on tarafa onceki yorumlarda da yazıldığı gibi bir Wind screen almak oldukça faydalı olacaktır.
Herkese iyi sürüşler.
Arkadaşlar bu arada benim gibi kıllıktan öteyseniz bir adım öte gelin birşey anlatıyorum Resimde belirttiğim ve yuvarlak içine aldığım yer, geçen motosikleti yıkarken farkettim ki mikron şeklinde ince belli belirsiz arka kolda bir çizik oluşturmuş. Buda demek oluyor ki arka fren kaliper hortumu arka maşa salınım yaparken aşşağı yukarı haraket sırasında bu hortum maşaya sürtüyor. Ben erken farkettim ve ilerisi için çizikler oluşturmaması adına ok ile gösterdiğim hortumun tam arka ayaklığın arkasında kalan kısmından siyah klipsle bağladım. Bu şekilde sürten hortum yukarı kalkmış oldu. Size de tavsiye ederim
Aynı sıkıntı Kawasaki er6f tede vardı. Fren hidrolik hortumu arka maşaya sürtüyor ve boyayı kaldırıyordu.
Sizin gibi farkeden bir arkadaş sayesinde nice kullanıcı (bende dahil) maşaya bir parça aynı renk folya yapıştırarak
sorunu çözmüştük.
Arkadaşlar merhaba. Forumdan pek ses çıkmıyor. Fazla binemediğim için ben de bir şeyler yazamıyorum. Daha 300 km oldu.. Kullanıcılara bir şey sormak istiyorum, motorun ısısını kontrol ettiniz mi hiç. Dün yaklaşık 10 derece dış ısıda 1 saat kadar bindim, arada hafif yüklenmelerle birlikte genel rodaj kuralları içinde kullandım. Sonra motoru park ettikten sonra ortalama yakıta bakmak için kontağı çevirdiğimde birden fan açtı ve motor sıcaklığının 104-105 derece civarında olduğunu gördüm. Fan açınca motoru çalıştırdım ve biraz rolantide soğusun dedim, 3-4 dk sonra da fan açıkken kontağı kapatıp çıktım. Bu normal mi?
Bu arada yol bilgisayarına göre ortalama tüketimim 5,4/100km.
Not : STD modunda hala motoru arada zıplatıyorum. Vites yükseltme ve düşürmelerim akıcı değil. Bu hem acemiliğimden hem de kalın kış eldivenimden kaynaklı olabilir. Bunlara çalışmam lazım, eğitim şart
Selamlar.
Motorunuzu kontrol ettirmenizde fayda olabilir, çünkü sadece dur kalk trafiğinde 100 dereceye ulaşıp fan açıyor. Akıcı veya yarı akıcı trafikte tekrar hemen kendine geliyor.
Benim ortalama tüketimim 5.1 lt/100 km, fakat genelde daha akıcı olan B mode'unda kullanıyorum. Bilmeyenler için söyleyeyim, bu mode bile gazı açtığınızda kopup gitmenize neden oluyor. Motorun karakteristiği gereği ani hızlanma ve yavaşlamalar kaçınılmaz , bu tüketiminizi etkiliyor olabilir. Bu arada tüketimlerimiz bu seviyede bir makine için gayet iyi.
Şu ana kadar 3000 km'yi açtım. Yağmurda çamurda da kullanıyorum. Hatta genelde motorum çok kirli oluyor. Şu anda hala mesaideyim, fakat gaz kolunu avucumda, hızlanmayı da tüm benliğimde hissedebiliyorum. Sanırım ilişkimiz ciddiyete biniyor
Sürüş anında hiç fan açmadı, Park ettikten sonra kontağı açtığımda fan açtı. Bir süre motor ısısını takip ederek kullanacağım.
Yabancı forumlarda motorun A modunda daha az yaktığına dair muhabbetler dönüyor, deneyen oldu mu acaba? Bir de motorun A,B,STD modunun dyno grafiklerini merak ediyorum. Ben baktım ama bulamadım.
Evet beyler, burda da yayinlayalim, MT07 topiginde numan nickli arkadasin yayinladigi listedir, goruldugu uzere 1400 liralik zam gelmis motorlariniza, hemen satiliga cikarip kar edebilirsiniz
Bence hala, ayni ayardaki diger motorlari dusundugunuzde mt09 mantikli bir motor, fiyat avantajini kaybetmis biraz ama digerlerinde oyle bir avantaj zaten yok
tek dezavantaji bizim millet ciplak sevmiyor, yalandan iki grenaj giydirseler suna 30 lira deseler daha fazla bile talep olabilirdi
Pek de azaltmıyor muş B modu. Sanırım güçten kızmaktan çok tepkileri yumuşatıyor. Fiyatlar biraz yükselmiş ama bu kur artışına makul bence. Bakalım Honda - Kawa ne yapacak.
bu mt 9 un hafifliğini ben de sevdim de konfor şehirdışı traş. yarın öbür gün çakma endurosu ve sport touringi çıkacak 1 blok 1 model az kar olmaz öyle. en az 2-3 lira da karenaj farkı ve 10-20 kg da artar gene geçti 200ü gene bi esprisi kalmadı. 150 kilo 2 silindir 400 lük adam gibi enduro niye yapmıyo bu adamlar deli oluyorum. cb500x gelmiyo bu arada (necat 750 nin satışları yemesin diye. sebebi ayrı rezalet kapitalizmde sosyalizm yaşayan ülke ) çıplağı ve çakma reysingi geliyor
Ducati ve Truimph standlarında vardı oturmayın yazısı..diğerlerinde rastlamadım..Hele Suzuki koca Maruder'i sabitlememişti bile..biri devirse, en az 300 kg alet..yazık olur..
Geçen Fuarda da KTM de vardı aynı yazılar. Hiç uğramadım
siyaha beyaz depo üstü çizgilisi güzel bu meretin bence
Yok mu Fuarda Mt-09 alan ya da almayı düşünen arkadaşlar =) Biraz renk katılsa başlığa güzel olur aslında
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)