Yamaha MT-09 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
13 Aralık 2013, 02:48
#81
Adam nc700s kullanmış ve beğenmemiş, bence çöp demiş.
Sana ne dokunuyor? Pazarın mı daralacak? Zarar mı edeceksin satarken diye korkup pazarlama çalışması mı yapıyorsun? Yoksa Nc700 ü nikahına mı aldın ölene kadar kullanacaksın? Kısaca sana ne ülen? İstediği gibi giydirir kullanıp beğenmediği motora. Senden icazet mi alacaktı millet?
Reklamlar
-
13 Aralık 2013, 03:34
#82
Merhaba, AEA a Facebook tan attığım bir mesaja şu cevabı vermiş;
Altın Elbiseli Adam
10 saat önce, mobil ile
TC Kaya sormuş: "MT-09'u Autodrom'da sürdük virajı kötüydü, amortisörlerini beğeniyor musunuz?"
Kaya bey, MT-09 videomuzu izlediniz mi? O lastiklerle ilgili yorumlarımızı duydunuz mu? Zeminin iyi tuttuğu pist ortamında nasıl viraj döndüğünü gördünüz mü?
Bu işler elbette Autodrom'da, olmaz. Olacaksa o lastikler olmaz.
Bende cevaben şunu yazdım;
Barkın Bey sorum amortisörlerle alakalı değildi tam olarak şöyleydi, MT-09 u performans ve frenlerindeki başarısı gibi virajınıda başarılı buluyormusunuz? du. Tamam o lastikle olmaz autodromda olmaz da o zaman dışarda hiç olmaz be abi e bizde malisef senin gibi İstanbul parkta motor süremediğimize göre! Sonuçta bu motoru sokakta kullanmak için alıyoruz. Evet abi MT-09 videonuzu izledim videoda yolun genişliği viraja giriş ve çıkış konumunuz ve yatış açınız ve yolun kalitesini dikkate alarak edindiğim kanımca size bu soruyu sormak ihtiyacı hissettim. Videoda Türkiyenin sanırım en iyi pistinde biraz yavaş dönüyorsunuz diye düşündüm bu videoyu çekmek içinde olabilirdi tabi emin olmak için sordum. Haddim olmayarak bir şey söylemek istiyorum Şuan motorum yok Sattığım motor Fazer 8 di ben fazer la o virajlarda sizin mt ile yattığınızdan çok daha fazla yata bilirim ve bunu sizin görünen mt ile olan süratinizden fazlasıyla yaparım. Bunu görüp bildiğim için video çekimimi yoksa mükemmel pistte anca bu kadarmı oluyor düşüncemiz olmuştu. Sonuçta orada viraja giren başka makineleride gördük. Ben autudromda makinenein virajını sevmedim ama benden önce 4 kişi kullandı hiç biri düzgün viraja giremedi. Abi insanlar alabileceklerinin en iyisini bütün imkanlarını zorlayarak alıyorlar. Bizim test sürüşümüzden sonraki günlerdeki bir testte autodromda makineyi haşat etmişler e abi orada viraj alamayan yolda ne yapacak? Sonuç olarak abi videonuz biraz reklam kokuyordu. Bu motorcu camiası çok acımasız. Biz sizi her zaman bizden biri olarak gördük vede görüyoruz güveniyoruz. Diğer kullanan arkadaşımla bu gece yine motorcular toplantısında bu konuyu konuşuyorduk şöyle bir tezimiz daha var sizin agresif bir sürücü olduğunuzu biliyoruz motorun özellikle performansı ve diğer artıları eksilerini görmenize tolerans göstermiş olabileceğinizi düşünüyoruz. YAda biz yanılıyoruz Yamaha naked MT-09 la kafa karenajı hariç kusursuz dört dortlük bir makine yapmış. Her ne kadar sürç-i lisan ettiysem affola. Saygılar
Bir arkadaşım buradan bana mt-09 virajıyla ilgili video paylaşmıştı. Videoyada şu yorumu yapmak istiyorum, Tam apaçi ruhu Süratinin %90 nını kaybederek viraja giren makine çok sağlıklı değildir benim için. Test motoru turuncu mt-09un uçtuğunu duymussunuzdur. Bu motoru almak isteyen ve sahip olan arkadaşların dikkatli ve kazasız belasız kullanmalarını dilerim. Saygılar
-
13 Aralık 2013, 03:41
#83
deadline adlı üyeden alıntı
Adam nc700s kullanmış ve beğenmemiş, bence çöp demiş.
Sana ne dokunuyor? Pazarın mı daralacak? Zarar mı edeceksin satarken diye korkup pazarlama çalışması mı yapıyorsun? Yoksa Nc700 ü nikahına mı aldın ölene kadar kullanacaksın? Kısaca sana ne ülen? İstediği gibi giydirir kullanıp beğenmediği motora. Senden icazet mi alacaktı millet?
Hayırdır sen kimsin?
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:36 ----------
[/COLOR]
Kayasus adlı üyeden alıntı
Merhaba, AEA a Facebook tan attığım bir mesaja şu cevabı vermiş;
Altın Elbiseli Adam
10 saat önce, mobil ile
TC Kaya sormuş: "MT-09'u Autodrom'da sürdük virajı kötüydü, amortisörlerini beğeniyor musunuz?"
Kaya bey, MT-09 videomuzu izlediniz mi? O lastiklerle ilgili yorumlarımızı duydunuz mu? Zeminin iyi tuttuğu pist ortamında nasıl viraj döndüğünü gördünüz mü?
Bu işler elbette Autodrom'da, olmaz. Olacaksa o lastikler olmaz.
Bende cevaben şunu yazdım;
Barkın Bey sorum amortisörlerle alakalı değildi tam olarak şöyleydi, MT-09 u performans ve frenlerindeki başarısı gibi virajınıda başarılı buluyormusunuz? du. Tamam o lastikle olmaz autodromda olmaz da o zaman dışarda hiç olmaz be abi e bizde malisef senin gibi İstanbul parkta motor süremediğimize göre! Sonuçta bu motoru sokakta kullanmak için alıyoruz. Evet abi MT-09 videonuzu izledim videoda yolun genişliği viraja giriş ve çıkış konumunuz ve yatış açınız ve yolun kalitesini dikkate alarak edindiğim kanımca size bu soruyu sormak ihtiyacı hissettim. Videoda Türkiyenin sanırım en iyi pistinde biraz yavaş dönüyorsunuz diye düşündüm bu videoyu çekmek içinde olabilirdi tabi emin olmak için sordum. Haddim olmayarak bir şey söylemek istiyorum Şuan motorum yok Sattığım motor Fazer 8 di ben fazer la o virajlarda sizin mt ile yattığınızdan çok daha fazla yata bilirim ve bunu sizin görünen mt ile olan süratinizden fazlasıyla yaparım. Bunu görüp bildiğim için video çekimimi yoksa mükemmel pistte anca bu kadarmı oluyor düşüncemiz olmuştu. Sonuçta orada viraja giren başka makineleride gördük. Ben autudromda makinenein virajını sevmedim ama benden önce 4 kişi kullandı hiç biri düzgün viraja giremedi. Abi insanlar alabileceklerinin en iyisini bütün imkanlarını zorlayarak alıyorlar. Bizim test sürüşümüzden sonraki günlerdeki bir testte autodromda makineyi haşat etmişler e abi orada viraj alamayan yolda ne yapacak? Sonuç olarak abi videonuz biraz reklam kokuyordu. Bu motorcu camiası çok acımasız. Biz sizi her zaman bizden biri olarak gördük vede görüyoruz güveniyoruz. Diğer kullanan arkadaşımla bu gece yine motorcular toplantısında bu konuyu konuşuyorduk şöyle bir tezimiz daha var sizin agresif bir sürücü olduğunuzu biliyoruz motorun özellikle performansı ve diğer artıları eksilerini görmenize tolerans göstermiş olabileceğinizi düşünüyoruz. YAda biz yanılıyoruz Yamaha naked MT-09 la kafa karenajı hariç kusursuz dört dortlük bir makine yapmış. Her ne kadar sürç-i lisan ettiysem affola. Saygılar
Bir arkadaşım buradan bana mt-09 virajıyla ilgili video paylaşmıştı. Videoyada şu yorumu yapmak istiyorum, Tam apaçi ruhu Süratinin %90 nını kaybederek viraja giren makine çok sağlıklı değildir benim için. Test motoru turuncu mt-09un uçtuğunu duymussunuzdur. Bu motoru almak isteyen ve sahip olan arkadaşların dikkatli ve kazasız belasız kullanmalarını dilerim. Saygılar
O motor sağanak yağış altında kullanılırken kaza yaptı. Ayrıca üstündekinin tecrübesi ne kadar bilmiyorum. Sorduğumda 30-40 ile giderken düştüm dedi. Motor B modundaydı. Buradan bu motorun hiç viraj dönemediğini çıkarıyoruz. Tebrik ederim
He bu arada Barkın abi kullanmayı bilmiyor reyiz, sen bir harikasın. Ben de çok gıcık bir insanım. Yaşasın anarşizm.
-
13 Aralık 2013, 04:02
#84
O motor sağanak yağış altında kullanılırken kaza yaptı. Ayrıca üstündekinin tecrübesi ne kadar bilmiyorum. Sorduğumda 30-40 ile giderken düştüm dedi. Motor B modundaydı. Buradan bu motorun hiç viraj dönemediğini çıkarıyoruz. Tebrik ederim
He bu arada Barkın abi kullanmayı bilmiyor reyiz, sen bir harikasın. Ben de çok gıcık bir insanım. Yaşasın anarşizm. [/QUOTE]
Reşit motorları her şartlarda kullanıyoruz. gerektiğinde kar yağarken bile. Ben motorun hiç viraj alamadığını söylemedim. MT-09 çok iyi harikulade ivmeleniyor ve çok iyi frenleri var ama bu başarıyı virajda gösteremediğini düşünüyorum. Döne bilmek için aşırı yavaşlıyorsun. Bu motor göründüğünden daha fazla hız gösteriyor. Bu gazlarla bu makineyi alan arkadaşlardan bazılarının kuvvetle muhtemel canlarının yanacağını düşünüyorum. Reşit emin ol eğer sende kullansan benim düşünceme yakın düşüncen olur. Ben barkından yada senden daha iyi motor kullanmıyorum. fazer 8 i övdüğüm yok iyi olsa satıp başka motor bakmam. Sadece mt-09 dan daha iyi viraja girdiğini düşünüyorum. Bu söylediklerimi daha uç noktalara çekerek lanse etmen bence Gymkhana ikincisine yakışmıyor.
Barkının son çektiği KTM ve yamaha videolarının reklam içerikli olduğunuda söylersen size göre yanlış olabilir elbet ama bir çok insan böyle düşünüyor. Daha önce motorsiklet kullanıcılarını verdiği motorları acımasızca eleştirip sürekli eksilerini sayarken KTM alıp hırvatistana götürünce vede yamaha kendisini muhatap alınca eksiler yerine artılar sayılmaya başlandı. Oysa nekadarda çok senin motorun eksilerini saydıydı. Sence gerçekten dört dörtlük yamaha bir motormu yaptı. Sen benim hasmım değil ancak arkadaşım olursun. Saygılar
-
13 Aralık 2013, 04:19
#85
Reşit adlı üyeden alıntı
Hayırdır sen kimsin?
Pardon birader, yazabilmek için de icazet almak mı gerekiyor? Tanışmak mı lazım illa? :D
Neyse yaf, senin nc700s i 17,5 a satmaya çalışıyormuşsun meğerse. Hadi hayırlı satışlar. MT 09 u bilmem de 07 yi 16 ya satarsa hakkaten Yamaha artık tüm dünyada komik paralara satılan nc serisini Türkiyede acımadan kullanıcılarına geçiren Hondaya daha bir dikkat edersin artık. Üzülme yaf, bence 07 zaten ilk gelen 30-40 motor sonra 17-18 diye uçar gider sen belki o zaman 15-16 ya falan satabilirsin ruhsuz nc motoru.
-
13 Aralık 2013, 04:32
#86
deadline'den bir sol kroşe daha..
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:23 ----------
Son kez araya giriyorum eklemek istediğim bir şey daha var. Zamanında bu forumda NC serisi kullanıcılar başlığında konuşurken NC serisinin kusursuz müthiş makineler olduğunu düşünerek yazardık. Sattık başka makinelerin tadını aldık şuan bir sürü eksilerini saya bilirim. Arkadaşlar bu iş biraz hastalık gibi Mt den hoşlanıyoruz kusursuz gibi görüyoruz ne en ufak bir eleştiriye açık değiliz emin olun bir gün başka motorlara bakarken ne kadar çok kusur bulacaksınız MT de. Paranızı heba etmeyin ne alırsanız alın illaki zarar edeceksiniz sadece kullanmak kar kalacak. İleride başka makinelerede kusursuz gözüyle bakıp tam bana göre diyeceksiniz türkiyedeki aç gözlü motor satıcılarını sevindirmeyin kendi menfaatinize göre hareket edin ve bu motorun sahipleri gerçekten çok daha fazla dikkatli olsun Allah hiç birinize kaza bela vermesin.
-
13 Aralık 2013, 09:30
#87
birarada nc xj6 yı tokatlıyor diyenler vardı...forumda herkes abartmaya başladı...lütfen hiçbirşeyin fanatiği olmayalım arkadaşlar...
-
13 Aralık 2013, 10:26
#88
Reşit adlı üyeden alıntı
İlk olarak göz kırpma işaretini yapma. İki, solla
ma eylemi acil olarak yapılmaz. Benim kim olduğumu bilmiyorsun, tecrübemi hiç bilmiyorsun. Ayrıca NC'yi satmadım, CBF 1000'de aramıyorum. Motosikletim 1500 km'de de değil. Nerenden uydurdun? Ben en hızlı olduğunu da söylemedim. Nerede okudun bilmiyorum ama okuduğunu da anlamıyorsun galiba. Motor 6000 de kesiciye giriyor evet ama ben kesiciye sokmuyorum. İstemsiz olarak giriyorsa senin sorunun olduğunu yukarıda söyledim. Son olarak şu alttaki videoyu izlemeni öneririm. Sollamalar için. Hatta Uğur hocanın diğer videolarını da izlemelisin. Motosiklet Yol Sanatı kitabını da okursan tadından yenmez.
Göz kırpma da yaparım, istediğim şeyi de kırparım rahatsız oluyorsan komplekslerini alıp evinde tv izlersin. Beni tecrübemi bilmiyorsun masalları okuyacaksan karşındakine de sürmeyi bilmiyorsan demiyeceksin arkadaşım anladın mı? Sen sokmuyorsun diye kimse sokmuyacak veya devir aralığı uzuyor anlamına gelmiyor. Sen izlemeye okumaya klavye başından devam et.. Hadi canım sen motorunu satamayacaksın diye eşşek gibi motora evet on numara gidiyor süper motosiklet diyecek halimiz yok burda.. ;) Ki 1500 km`de motosikletin diye birşey demedim mesajları biraz dikkatli oku bakalımda nerenden uydurduğunu nerenden yazdığına birde o taraftan bak sen..
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:20 ----------
deadline adlı üyeden alıntı
Pardon birader, yazabilmek için de icazet almak mı gerekiyor? Tanışmak mı lazım illa? :D
Neyse yaf, senin nc700s i 17,5 a satmaya çalışıyormuşsun meğerse. Hadi hayırlı satışlar. MT 09 u bilmem de 07 yi 16 ya satarsa hakkaten Yamaha artık tüm dünyada komik paralara satılan nc serisini Türkiyede acımadan kullanıcılarına geçiren Hondaya daha bir dikkat edersin artık. Üzülme yaf, bence 07 zaten ilk gelen 30-40 motor sonra 17-18 diye uçar gider sen belki o zaman 15-16 ya falan satabilirsin ruhsuz nc motoru.
O motosikletini 1 senedir satmaya çalışıyor 18.500`den bir başladı düşe düşe buraya geldi işte. Daha bu kafayla düşerde... Ruhsuz deme adam motosikleti ile bütün olmuş onla yaşıyormuş baksana. Neyse ilk büyük cc`li motorundan hevesini alsın abisi de iner mükemmellik hastalığının mertebelerinden aşşağı )
Bİ selektöre BİN manita
-
13 Aralık 2013, 16:07
#89
hocaseko adlı üyeden alıntı
birarada nc xj6 yı tokatlıyor diyenler vardı...forumda herkes abartmaya başladı...lütfen hiçbirşeyin fanatiği olmayalım arkadaşlar...
Ahanda tam hassas olduğum konuya parmak bastın. Uzun bir motorsiklen kullanımına verdiğim aradan sonra Bu forumda NC kullanıcıları başlığı altındakileri okuyunca ahanda yüz yılın motorunu yapmışlar diyerek Bir NCX satın aldım gayet gururlu mutlu mesut teknolojinin sanat eserini kullanırken arkadaşım XJ6 diversion F satın aldı. İlk dikkatimi çeken günlük gezilerde depo bitince ben 50 tl alsam o 55 alıyyordu yada 52 alsam max 60 alıyordu ahanda içimden çok farklıda değil galibalar geçmeye başladı. Adam gazı açtımı peşinden fırlamayı bırak aklın varsa sadece bakarsın oldum. Sonra bir gün hadi şu makineleri değişelim dediğimde benim titreşimsiz kuğu gibi süzülen motorumdan inip XJ6 ya binince hadi lan oha dediğimi hiç unutmam. Titreşimin ne olup ne olmadığını çok iyi anlamıştım. ( XJ6 fazer 8den bile daha az titreşimli) Sonuş olarak NC serisi XJ6 serisiyle fren performans ve viraj konusunda asla mukayese edilemez. Bunu anca 100cc çin motorundan NC ye geçince uzay gemisinde olduğunu zanneden ahmak iddaa edebilir.
Mt-09 u almak isteyen arkadaşların aklında olması gereken
1. Mt-09 harbiden süper seri bir makine kurşun gibi A mod yollarda tehlikeli olabilir.
2. Frenler gerçekten güvene bileceğiniz performansa sahip.
3. Ben ve benim gibiler virajını her ne kadar beğenmesede AEA gibi otoriteler virajını iyi üzerindeki lastiklerin kötü olduğunu belirtiyor. Sağlığımız ve sevenlerimiz için lastiğin iyi bir lastikle değiştirilmesi gerekir.
Uzun yol ve yüksek sürat sakıncalı, Bir arkadaş arka yolcu için tutamak olmadığını belirtmiş ama zaten ikili sürüş için çok uygun bir yapısıda yok. Rüzgar fena çarpıyor ama bu naked sevenler için sadece bir artı olabilir.
Tabi en önemlisi fiyat performans konusunda liste başı olabilecek bir makine bilhassa naked sevenler tartışmasız lider makine şuan piyasa şartlarına göre. Eğer yamaha lanse ettiği gibi MT-07 yi 16.000 gibi bir rakama satıştan başlarsa varya Sadece NC ailesi değil bir çok makine kazık etiket fiyatlarına biraz olsun çeki düzen vermek zorunda kalır.( bu arada MT-07 nin lastikler harika Michelin pilot road 3, MT-09 a daha iyi bir şey neden koymamışlarki?) Bu arada yamaha cephesinden gelen yeni haberlere göre önümüzdeki yıl 250cc iddaalı racing makineyle ve yeni 600cc bir naked modelle piyasadan daha fazla pay almaya çalışacak. 2014 de makyajlı kasayla görücüye çıkan XT1200Z nin bu son yılı olacak 2015 yılında yepyeni bir seyahat enduro sınıfında yeni super tenere sahneye çıkacak. Tekerinize taş değmesin motorunuz her zaman mutluluğa sürsün.
-
13 Aralık 2013, 16:22
#90
Kayasus adlı üyeden alıntı
Ahanda tam hassas olduğum konuya parmak bastın. Uzun bir motorsiklen kullanımına verdiğim aradan sonra Bu forumda NC kullanıcıları başlığı altındakileri okuyunca ahanda yüz yılın motorunu yapmışlar diyerek Bir NCX satın aldım gayet gururlu mutlu mesut teknolojinin sanat eserini kullanırken arkadaşım XJ6 diversion F satın aldı. İlk dikkatimi çeken günlük gezilerde depo bitince ben 50 tl alsam o 55 alıyyordu yada 52 alsam max 60 alıyordu ahanda içimden çok farklıda değil galibalar geçmeye başladı. Adam gazı açtımı peşinden fırlamayı bırak aklın varsa sadece bakarsın oldum. Sonra bir gün hadi şu makineleri değişelim dediğimde benim titreşimsiz kuğu gibi süzülen motorumdan inip XJ6 ya binince hadi lan oha dediğimi hiç unutmam. Titreşimin ne olup ne olmadığını çok iyi anlamıştım. ( XJ6 fazer 8den bile daha az titreşimli) Sonuş olarak NC serisi XJ6 serisiyle fren performans ve viraj konusunda asla mukayese edilemez. Bunu anca 100cc çin motorundan NC ye geçince uzay gemisinde olduğunu zanneden ahmak iddaa edebilir.
Mt-09 u almak isteyen arkadaşların aklında olması gereken
1. Mt-09 harbiden süper seri bir makine kurşun gibi A mod yollarda tehlikeli olabilir.
2. Frenler gerçekten güvene bileceğiniz performansa sahip.
3. Ben ve benim gibiler virajını her ne kadar beğenmesede AEA gibi otoriteler virajını iyi üzerindeki lastiklerin kötü olduğunu belirtiyor. Sağlığımız ve sevenlerimiz için lastiğin iyi bir lastikle değiştirilmesi gerekir.
Uzun yol ve yüksek sürat sakıncalı, Bir arkadaş arka yolcu için tutamak olmadığını belirtmiş ama zaten ikili sürüş için çok uygun bir yapısıda yok. Rüzgar fena çarpıyor ama bu naked sevenler için sadece bir artı olabilir.
Tabi en önemlisi fiyat performans konusunda liste başı olabilecek bir makine bilhassa naked sevenler tartışmasız lider makine şuan piyasa şartlarına göre. Eğer yamaha lanse ettiği gibi MT-07 yi 16.000 gibi bir rakama satıştan başlarsa varya Sadece NC ailesi değil bir çok makine kazık etiket fiyatlarına biraz olsun çeki düzen vermek zorunda kalır.( bu arada MT-07 nin lastikler harika Michelin pilot road 3, MT-09 a daha iyi bir şey neden koymamışlarki?) Bu arada yamaha cephesinden gelen yeni haberlere göre önümüzdeki yıl 250cc iddaalı racing makineyle ve yeni 600cc bir naked modelle piyasadan daha fazla pay almaya çalışacak. 2014 de makyajlı kasayla görücüye çıkan XT1200Z nin bu son yılı olacak 2015 yılında yepyeni bir seyahat enduro sınıfında yeni super tenere sahneye çıkacak. Tekerinize taş değmesin motorunuz her zaman mutluluğa sürsün.
Yorum dediğin budur... Biz eşşekten inip ata binmediğimiz sürece kendi makinalarımız bizim için en güzeli en iyisidir her zaman. Fakat ata binmiş birisi de eşşeğimize '' la bu ne biiçim eşşek'' dediğinde de zorumuza gitmeyecek. Bu arada küçük bir not Kaya abicim; benim mt09 bridgestone batlax ile geldi bazı serilerde şanslarına dunlop blabla kullanışmış..
Bİ selektöre BİN manita
-
13 Aralık 2013, 16:42
#91
Ben Mondial mct den hyosung gv 250 ye geçtiğimde, hyosung bana sıfır titreşim gibi gelmişti, hiç titreşim falan hissetmiyordum, performansına ise oha demiştim ki aslında ikisinde 250 cc aletler. yaklaşık bir sene ER6 kullandıktan sonra, gv 250 ye oturunca bu nebiçim titreşim be arkadaş dedim. Daha sonra arkadaşların F650, ER5 gibi daha büyük motorlarını kullanınca bu ne arkadaş bu kadar güce ne gerek var falan diye dusunmustum, ilk bindiğimde ER6 benim için dünyanın en hızlı motoruydu, gazı açtığımda uçuyormuş gibi hissediyordum Simdi daha hızlısı, daha güçlüsü olabilir diye düşünüyorum. Gerçi bu işin sonu yok, her zaman illaki daha hızlısı çıkar.
MT 07 fiyatları çoğu markayı kendine getirir mi, ben de ilk olarak böyle düşünüyordum ama Ankara da Kawasaki bayisine bu fiyatları sorduğumda, (abs li ER6 N ile MT09 nerdeyse aynı fiyat, 300-400 lira falan fark var, kaldı ki er6 nın eşdeğeri zaten mt07) maalesef indirim yok ama bankadan kredi kullandırıcaz, anlaşmalı bankalar falan olucak demişlerdi. Yani halen indirim düşünmüyorlar, inşallah Yamaha bu fiyata çıkarır da herkes bi şapkasını önüne koyup düşünür, ulan bu adamlar bu fiyata bu motoru satarken biz nası bu kadar yüksek fiyata bizim motoru satacaz diye.
-
13 Aralık 2013, 16:47
#92
Reşit adlı üyeden alıntı
İlk olarak göz kırpma işaretini yapma. İki, solla
ma eylemi acil olarak yapılmaz. Benim kim olduğumu bilmiyorsun, tecrübemi hiç bilmiyorsun. Ayrıca NC'yi satmadım, CBF 1000'de aramıyorum. Motosikletim 1500 km'de de değil. Nerenden uydurdun? Ben en hızlı olduğunu da söylemedim. Nerede okudun bilmiyorum ama okuduğunu da anlamıyorsun galiba. Motor 6000 de kesiciye giriyor evet ama ben kesiciye sokmuyorum. İstemsiz olarak giriyorsa senin sorunun olduğunu yukarıda söyledim. Son olarak şu alttaki videoyu izlemeni öneririm. Sollamalar için. Hatta Uğur hocanın diğer videolarını da izlemelisin. Motosiklet Yol Sanatı kitabını da okursan tadından yenmez.
Reşit kardeş,gerek yok böyle gerilmelere tartışmalara yakışmıyor ikinize de.Sen aldığında bu motoru 16 bin lira seviyesindeydi o senenin fuarında 16 bin liraya veriyorlardı dün gibi hatırlıyorum.Moturun gayet güzel ancak şuan ki fiyat seviyesinde ne kadar ekonomik olursa olsun istenen paranın hakkını hiçbir türlü veremez rakipleri karşısında maalesef.MT-09 fiyat politikası ve verdikleriyle sadece bizim ülkemizde değil bütün dünyada piyasaları alt üst etmeye başladı.
-
13 Aralık 2013, 19:48
#93
@Kayasus
GymKhana'yı hiç karıştırma buraya. O tamamen farklı bir disiplin. Ben Hiç bir yol eğitimi almadım. İyi kullandığımı söylemiyorum. Neyse şu MT testi iptal olmasaydı da daha güzel yorum yapsaydım. Haftaya Cumartesi hava güzel olursa yapacaklar testi. O zaman daha objektif yorum yaparım.
Deadline ve sadık zibidiysiyle de uğraşmıyorum. Yasak yemeye gerek yok. Yalnız ne kadar çok takip edenimiz varmış, sevindirici. Adam seceremi biliyor Benim motoru satıp satmamam adama dert olmuş. Garip milletiz vesselam. Saygılar
-
13 Aralık 2013, 20:07
#94
zibidi?
Bak hele dünkü veledde ne cevherler varmış :D
Ne oldu? Kalın mı geldi gerçekte ne amaçla yazdığını ortaya koyunca? 2 dakka adam ol da bişi sansınlar seni. Hadi naş...
-
13 Aralık 2013, 20:17
#95
-
13 Aralık 2013, 20:47
#96
-
13 Aralık 2013, 20:55
#97
casillas00 adlı üyeden alıntı
oooo şenlik var
La arkadaş bu kadar tatava niye yapıyorsunuz,gidin motorunuza binin yok o viraja daha iyi giriyo yok o 100 km hıza 5 saniyede çıkıyor diye diye ömrünüzü yediniz bitirdiniz. Hep bi kulp takma peşindesiniz ya
Başka bir forumda Vstrom aldık enduroya geçtik dedik ulan nerdeyse döveceklerdi Vstrom enduro değilmişte,arazide gitmezmişte fişmekan
Abicim zaten 250 kg motorla cross yapacağğğ değiliz
Raaad olsun,baktın çakıllı,toprak kötü yolda gidelim tamam bana göre endurodur.net yani
Kısacası bence yerler az kuruyinca bi Şile yapak bırakın bu tencere tava işlerini
Hayırlı olsun Sercan tekrar
Senin kamyon ehliyetin varmıydı ;)
Emeksiz zengin olanın, kitapsız bilgin olanın, sermayesi din olanın, rehberi şeytan olmuştur..
Yunus EMRE
-
13 Aralık 2013, 20:58
#98
xawa adlı üyeden alıntı
Hayırlı olsun Sercan tekrar
Senin kamyon ehliyetin varmıydı ;)
tekrar teşekkürler abi
Yoooo, polis dur derse kaçıyom Askerden sonra alcam ama kikikikiki
-
13 Aralık 2013, 20:59
#99
Garfield geldi ortam yumuşadı. Sen ne güzel bir kardeşimizsin Sercan. Allah seni başımızdan eksik etmesin
-
13 Aralık 2013, 21:03
#100
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)