enayi arıyor adam ya ama umarım bu fiyat sıfır fiyatının yükseleeceği anlamına gelmez
enayi arıyor adam ya ama umarım bu fiyat sıfır fiyatının yükseleeceği anlamına gelmez
isteyen istediği fiyatı yazar tabi de kulaklarının çınlayacağını da bilmeli yazarken. neyse konuya dönersek mt09 güzel motor
evet o çok kötü bi özellik, ben kışlıkların arasına kaldırdım benimkini bakalım ne kadar sabredebileceğim
Honda CRF250L ilk çıktığında 9.990 TL di çok satınca fiyatı 10.500 oldu. Mt-09 da çok satacak gibi zam gelir mi ? Bilemiyorum....
Eğer lastik kenarında 1 parmak kalmasına rağmen bu motosiklet bu kadar yatıyorsa bir şaheser yaratmışlar demektir )
Zaten 28`e daha teknolojik bir makina olmayan fazer8 alanlar. Aynı paraya abs`siz fazer8 alanlar. 23.800`e Nc700x alanlar. Bu Mt09`u hiç sevmediler hiç beğenmediler, tipinden nefret ettiler
Bİ selektöre BİN manita
2 parmakmış hocam
Diğer cümlene de kısmen katılıyorum ama tartışma maksatlı değil tabi. Uzun yol gideceksem Fazer8'i tercih edebilirim, bişey diyemem. Ama özelliklerini MT09 ile kıyaslayınca vs, fiyatının 28 civarı olmaması gerektiği belli.
23.800 e NC700x almak ise ayrı bir muamma. Hadi toprak-asfalt karışık gezicem diye MT-09 yerine NC yi tercih ettin diyelim. Ama o nasıl bir fiyat öyle!
Adamlar arge yapmadan araba motorunun yarısını kullanıyorlar, 1 şaseyle 3 motor üretip abs'li fiyatını 23.800 e çekiyorlar. Ama gel gelelim tamamen yepyeni ve ciddi arge çalışmaları sonucu üretilen 3 silindirli, abs dahil, 115 hp lik motoru Yamaha 24'e satabiliyor. Resmen dolandırıcılık.
#sürenadam
Araba motorunun yarısının kullanılması o kadar basit bir iş değil, onun da kendine göre bir zorluğu var. Yamaha da 4 silindirli modelin bir silindirini çıkarmış galiba. Bu fiyat bir Tükiye klasiği olarak Honda bizlere kazığı oluyor fakat aslında fiyatı naked modelle kıyaslamak lazım. Yamaha 3000 TL daha pahalı. Yalnız aralarında yakıt tüketimi olarak ortalamada 100 km'de en az 2 litre fark olacaktır. Yakıtını düşünmeyenler için Yamaha daha iyi bir tercih tabi. Arkaya bir de çanta takınca tadından yenmez.
Tarz olarak mt-09 bana daha yakın olmasına rağmen size katılmıyorum. Motosikletleri arabalardan ayıran en büyük fark cok fazla tarz içermesi. Her tarza uygun motosiklet mevcut, teknik özellikleri sıralayıp yorum yapmak çok saçma bence.. (sadece teknik özellikleri karşılaştırmak, elma ve armut u karşıkaştırmak gibi, beygir olarak mt-09 f800r dan daha iyi o zaman daha iyi motor demek gibi bişey)
mt-09, fazer a göre daha önde oturduğunuz (gidona daha yakın) ve ağırlık dağılımının fazer 8 e göre biraz daha önde bulunduğu bir motor. Tahmin ediyorum sürerken motorun üzerinde hissediyorsunuzdur kendinizi. Yani naked - supermoto arası bir sürüş tarzına sahip olduğunu düşünüyorum. Bu durumun artıları manevra kabiliyetinin yüksek olması yani şehir içi eğlenceli sürüş demektir. (benim motorum da aynen böyle)
fazer8 ise kendinizi daha motorun içinde hissedeceğiniz bir motor. Oldukça konforlu, karşılaştırması yapılacaksa eğer bu mt-09 değil cbf 1000 olmalı bence. mt-09 değişik bir tarz, böyle hornet - dorsoduro arasında gibi :D
benim tercihim mt-09 olurdu genelde şehir içi kullandığım için. Zaten kısa mesafeler gidiyoruz bari eğlenceli olsun di mi .. hoş, zaten şu an 0 - 100 ü en zevkli motorlardan birini kullanıyorum :D :D
Bir önce ki motorum Nc700S`di yakıt tüketimi gazına gelerek aldım motosikleti. Tam bir eşşek, 50bg ama alakası yok gaz veriyorsun devir hemen bitiyor yığılıyor sollamalarda yolun yarısında kalıyorsun. İlk defa memnun kalmadığım bir motosiklet vardı o da nc700s`di. 125cc`den 700s`e geçen hariç kimseyi memnun etmiyecek bir motosiklet. Yakıt tüketimine artık takılmıyorum. Zaten ayda max 300-400 km yapıyorum. Keyfim olduğunda sadece hafta sonları kullanıyorum onda da zevk alarak binmeliyim.
Bİ selektöre BİN manita
Aynen hocam. kendinize çok uygun bir motosiklet bulmuş gibisiniz, kazasız belasız kullanın. Benim de tercihim mt-09 olurdu..
Bizim mahallede bir amca nc700x almıştı geçen sene, konuştum o da motorundan çok memnundu. Eminim o da nc700x i mt-09 a tercih eder :D.. işte önemli olan kullanım amacı
Teşekkür ederim iyi dileklerin için. Kesinlikle tarzlarımız motosiklet seçimlerinde en etken oluyor. Allah en kısa zamanda senin 3 rakamını da 9 yapar inşallah ;)
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:58 ----------
8 motosiklet değiştirdim ve bu 9. motosikletim. Hayatında en memnun kalmadığın ve saçma olan motosiklet hangisi derseniz hiç tereddütsüz Nc700S derim. Hayır ben çok memnunun 10 numara diyen kardeşimizde kesinlikle hala Nc700 kullanıyordur Uzak durun Nc serilerinden...
Bİ selektöre BİN manita
herkesin zevki tarzı farklı, o kadar NC serisi sahibinin vardır bir bildiği
Isin icinde zevk oldu mu mantik aramamak lazim, ben bunu daha cok seviyorum dedin mi is bitmistir, insanlar seni o kararindan ne kadar vazgecirmeye calissalar da nafiledir. Tarz baska bisey bence, yani nc700x ile mt 09 ayni tarz degil, dolayisiyla karsilastirmak cok mantikli degil, ama nc700s ile karsilastirilabilir, cok adil bir karsilastirma olmaz tabii ama tarz olarak ayni sayilirlar, mt09 da naked bir motor sonucta. Motorun 6500 devirde bitmesi gercekten insanin hevesini kursaginda birakiyor, tam motor kullanma havasina giriyorsun devir kesici butun zevkinin icine ediyor. Ben arkadasin nc700x ini kullandim, cok rahat, absli, frenleri o tarz bir motor icin gayet yeterli, uzun km.ler yapilabilecek bir motor kesinlikle ve otoban hizlarinda da gidebiliyor, 150 de nefesi bitmiyor, ammaaaa o hizlara cikarken insanin icini kipir kipir edemiyor, gucu buna yetmiyor. Bana soracak olursaniz 700x eger versys tadinda bir motor olsa cok daha zevkli olurdu, versys de kullandim ve surus olarak nc 700x den cok daha mutlu etti beni. Tabii o devir kesici isini kaldirirsaniz, aletin o super yakit ekonomisini de yasayamazsiniz muhtemelen, birseyden kazanirken baska birseyden vazgecmek gerekiyor, hepsi birarada olmuyor maalesef.
Mt09 da ortalama kullanimlarda 5-6 lt/100km gibi bir rakam gozukuyor cogu testlerde ki bence o gucteki bir motor icin cok iyi bir deger. Verebilecegim 24 liram olsa, kesinlikle almak istedigim bir alet. Gorece iyi yakit ekonomisi, gucu, fiyati, naked severler icin bicilmis kaftan bence.
NC sollamalarda kalıyormuş da hemen kesiciye giriyormuş da. Arkadaş motor kullanmayı bilmiyorsanız NC ne yapsın. Makina insan etkileşimi diye bir kavram vardır. Eğer motorun dilinden anlamıyorsan bok atmayacaksın. Tamam NC uçmuyor ama sollamada da kalmıyor yani. Adam demiş 300-400 km yapıyorum yakıt fark etmez. Ben 1500 km yapıyorum o zaman ne olacak. MT09 asılarak kullanırsan 8-9 litrelerde geziyor. Akıcı sürüş tekniğini biliyorsan zaten deli gibi gazlamazsın bu da NC nin her koşulda yeterli olduğunu kanıtlar. Keza şehir içinde 250 cc scooter her şeye yeter, NC dahi abartı. Ama Barkın abinin dediği gibi apaçi kardeşliğindeysen NC, MT nin yanında nefessiz kalır. Sırf bagajı için NC alan tanıdığım var. Adam süpermoto sever, sık vites değiştirmek ister ama rahat motor olsun der. O zaman kısa devir aralığı zevk verir. Uzay gemisi seviyordur o zaman MT keyif verir. Sen keyif almıyorsun diye NC ye yahut başka bir motora bok atamazsın. Sevgiler
Neden senin ki 6000`de kesiciye girmiyor mu da kesiciye giriyormuşmuş diyorsun? Motosiklet kullanmayı bilmiyorsan üslübun çok çirkin bu konu hakkında yorum yapmıyacağım. Sen 2. motorun olarak cbf150`den sonra aldığın için etkileşimde olabilirsin. Neden kalmasın 90`la gidiyorsun önünde ki arabayı hızlı acil bir sollama yapacaksın hadi 6`da dip gaz çıkta solla cesaretin varsa eğer.. (hızlı sollaman acil sollaman gerekli) tamam on numara sürücüsün 90`la giderken 3000 devirle gidiyor bu alet. Attın 5`e ee devir oldu 4500? hadi yap dip gazda solla arabayı 6`ya çekmeden? Anladın de mi hayatında ilk aldığın yüksek cc motosiklet diye sana çok hızlı gelmiş olabilir eski motosikletin ;) 1500 km kullanıyorsan forumlarda Cbf1000 arıyorum diyip Nc`ni satmayacaktın o zaman. Sürüş tekniğim ile yine bir açıklamada bulunmuyorum. Ben keyif almıyorsam senin sahibi olduğun motosiklet olmadığı sürece istediğim motosiklete bok atabilirim. Test`ler kullanıcı yorumları bunun için varlar. Yukarıda da dediğim gibi ilk 125`lik motosiklet sınıfından sonra Nc700`e geçen hali ile en hızlı olduğunu varsayıp ona süper gelecektir. Ama diğer türlü araya sıkıştırıldıysa çöp... Saygılar.
Bİ selektöre BİN manita
İlk olarak göz kırpma işaretini yapma. İki, sollama eylemi acil olarak yapılmaz. Benim kim olduğumu bilmiyorsun, tecrübemi hiç bilmiyorsun. Ayrıca NC'yi satmadım, CBF 1000'de aramıyorum. Motosikletim 1500 km'de de değil. Nerenden uydurdun? Ben en hızlı olduğunu da söylemedim. Nerede okudun bilmiyorum ama okuduğunu da anlamıyorsun galiba. Motor 6000 de kesiciye giriyor evet ama ben kesiciye sokmuyorum. İstemsiz olarak giriyorsa senin sorunun olduğunu yukarıda söyledim. Son olarak şu alttaki videoyu izlemeni öneririm. Sollamalar için. Hatta Uğur hocanın diğer videolarını da izlemelisin. Motosiklet Yol Sanatı kitabını da okursan tadından yenmez.
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)