Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
3. sayfa BirinciBirinci 1234513 ... SonuncuSonuncu

Yamaha MT-09 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #41
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    Virajda yatmak güzeldir ama bu daha farklı, eğlenceli bişey sunuyor. Tabi yapabilene...


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42

    Üyelik
    27 Ağustos 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha MT-03
    Alıntı Kayasus adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kimler tercih eder, Şehir içi kullanıcısı agrasif kullanmayı seven adranalin tutkunu tekerden hoşlanan arkadaşlar tercih edebilir.

    Kimler hoşlanmaz, yüksek sürate çıkanlar konfor ve güven beklentisi olan uzun yola gidenler virajda yatmayı seven viraj olmazsa olmaz diyenler bu makineden uzak dursun.
    Aynen katılıyorum. Motosiklet alırken önce kafada "ben bu motoru ne için alıyorum, hangi amaçla kullanıcam" sorularının cevabını vermek lazım.

  3. #43
    Felon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2010
    Lastiğin kenarında birkaç parmak kalması motorun viraj alamadığını ifade etmez.

    Sürücünün viraj alamadığını ifade eder.

    Lakin scooter,cruiserlar hariç her motor lastiğini bitirir.Virajının iyi olup olmadığıysa virajda verdiği tutarlılıkla gözlenir.Yani sen cbf150 ile virajda diz verirsin ama hiç oturaklı gitmez o motor.

  4. #44
    Bulent78 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Nisan 2012
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Honda CB 600f Hornet


    Su gormus oldugumuz tork ve hp grafığidir, internetten hepimizin bulabileceği birşey. Burda yeşil renk MT 09 mavi renk te fz8, test yapan arkadaşım, daha çok 0-100 motoru tadında demişsin ya, ben usta değilim bu konularda ama şu grafik her şartta mt 09 un en az fz8 kadar gittiğini gösteriyor, hatta daha fazla gidiyor, sadece mt 09 10bin devirde torku kesilirken, fz8 11500 devirde kesiliyor ama bu devire çıkana kadar fz8 arkada kalır, eğer bu şekilde olmazsa ya sen tam anlatamamışsın durumu demektir, ya da bu grafik doğru değil demektir.

    Lastik de 2 parmak tavuk şeridi olmasının da şöyle bi sebebi olabilir, AEA testi yapalı en azından 1 hafta 10 gün oldu, ondan sonra kullanan, ya da sen almadan önce en son kullanan arkadaş motoru fazla yatıramamış olabilir ve sen de onun yatıramadığı 2 parmak kısmı görmüş olabilirsin, bana göre en mantıklı açıklaması bu, yanlış anlama sana inanmak istemediğimden falan değil ama ben bile er6 gibi bir motoru, normal şehirlerarası yolda 1 parmak kalana kadar yatırabiliyorsam, AEA nın mt 09 u hem de pistte yatıramamış olması bence mümkün değil, felon un da dediği gibi o şeritler sürücünün yatıramadığının işaretidir, motorun yatamadığının değil.

    Rüzgarı hissetmek ve 200 üzeri hızlarda gitmek tabii ki fazer8 gibi kafa grenajı ve camı olan bir motora göre daha zor, sen yol yapan biriysen fazer8 gibi bir motor daha korunaklı ve konforlu olacaktır ama viraj akkında söylediklerine, motoru kullanmayan biri olmama rağmen şüpheyle yaklaşıyorum, bunun sebeplerinden biri de şu video

    http://www.youtube.com/watch?v=jVqLB...=share&t=43m6s

    Şehiriçi için daha uygun olduğu konusuna sonuna kadar katılırım, uzun y ol için öne bir cam takılırsa gider, çok konforlu olmayabilir ama yine de gider bence.
    [Turan] bunu beğendi.

  5. #45

    Üyelik
    08 Kasım 2012
    Şehir
    SAKARYA
    Motosikleti
    HONDA 2018 CRF 1000 Africa twin
    Alıntı Bulent78 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    http://www.moto-station.com/ttesimag...09_courbes.jpg

    Su gormus oldugumuz tork ve hp grafığidir, internetten hepimizin bulabileceği birşey. Burda yeşil renk MT 09 mavi renk te fz8, test yapan arkadaşım, daha çok 0-100 motoru tadında demişsin ya, ben usta değilim bu konularda ama şu grafik her şartta mt 09 un en az fz8 kadar gittiğini gösteriyor, hatta daha fazla gidiyor, sadece mt 09 10bin devirde torku kesilirken, fz8 11500 devirde kesiliyor ama bu devire çıkana kadar fz8 arkada kalır, eğer bu şekilde olmazsa ya sen tam anlatamamışsın durumu demektir, ya da bu grafik doğru değil demektir.

    Lastik de 2 parmak tavuk şeridi olmasının da şöyle bi sebebi olabilir, AEA testi yapalı en azından 1 hafta 10 gün oldu, ondan sonra kullanan, ya da sen almadan önce en son kullanan arkadaş motoru fazla yatıramamış olabilir ve sen de onun yatıramadığı 2 parmak kısmı görmüş olabilirsin, bana göre en mantıklı açıklaması bu, yanlış anlama sana inanmak istemediğimden falan değil ama ben bile er6 gibi bir motoru, normal şehirlerarası yolda 1 parmak kalana kadar yatırabiliyorsam, AEA nın mt 09 u hem de pistte yatıramamış olması bence mümkün değil, felon un da dediği gibi o şeritler sürücünün yatıramadığının işaretidir, motorun yatamadığının değil.

    Rüzgarı hissetmek ve 200 üzeri hızlarda gitmek tabii ki fazer8 gibi kafa grenajı ve camı olan bir motora göre daha zor, sen yol yapan biriysen fazer8 gibi bir motor daha korunaklı ve konforlu olacaktır ama viraj akkında söylediklerine, motoru kullanmayan biri olmama rağmen şüpheyle yaklaşıyorum, bunun sebeplerinden biri de şu video

    http://www.youtube.com/watch?v=jVqLB...=share&t=43m6s

    Şehiriçi için daha uygun olduğu konusuna sonuna kadar katılırım, uzun y ol için öne bir cam takılırsa gider, çok konforlu olmayabilir ama yine de gider bence.

    Çok haklısın kardeşim bencede geçer hatta çok iyi viraja yatar az yakar süper dengeli süper frenleri olan bir makine. AEA denediği 2008 model fazer 2013 de imal edilen yeni süspansiyonlu R serisi DNA lı Fazer 8 den çok daha iyi olduğu su götürmez. Yamaha yapmış 260KM hıza aralıksız hızlana bilen bir makineden daha iyi yol tutuşu konforu olan mt-09 virajıylada her motoru mat eder haklısın. 245km süratle döndüğüm otoban virajlarında daha iyi virajı olan MT-09 la çok daha iyisi yapılabilir hepinize tavsiye ediyorum Allah kazasız belasız güle güle kullanmak nasip etsin.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:35 ----------

    Az önce fark ettim CBR600RR ve CBR 600F honda makinelerinde torkları MT-09 dan daha düşük vay be japonlar yapmış! MT-09 virajıda kesinlikle onlardan daha iyi son yılların en iyi makinesi olduğundan alayını yollarda tokatlar. SS olması virajının mt den daha iyi olduğu anlamına gelmez MT-09 viraj çok üstün teknoloji ile üretilmiş bir makine.

  6. #46
    Bulent78 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Nisan 2012
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Honda CB 600f Hornet
    600 f in torku 64 nm sanırsam, er6 da 66 nm, bu er6 nın 600f i geçeceği anlamına gelmiyor diye cümleye gireyim dedim ama insanda hiç şevk bırakmıyosun ki, çok haklısın, sen çok biliyon, fazerı hepsi tokatlar gibi yazarak.
    Ne güzel test ettim diye uzun uzun yazmışsın, merak ettiğim bir motor olduğu için de gayet heyecanla okudum ama internetteki mcn, motorcyle.com gibi bu camia da sözü az çok geçen sitelerin yapmış oldukları testlerdeki sonuçlardan farklı olduğu, hatta zıt olduğu için senin değerlendirmelerine şüpheyle yaklaşıyorum dedim, bunun sebeplerini de gayet açık, net ve "insan" gibi yazdım, dikkat ettiysen, ya sen ne anlarsın arkadaş, sen git fazerınla oyna, sen anca mt nin plakasını okursun, yürrüüüü anca gidersin şeklinde bişeyler yazmadım. Seviyeyi farketmen adına söylüyorum.

    Adamlar yaptıkları testte, Yamahanın, egzozu öyle konumlandırdık ki, yere sürtmeden önce motoru 51 derece yatırabilirsiniz dediğini söylüyor, bunun da R6 ile aynı olduğunu söylüyor, şimdi bi tarafta bu adamların yaptıkları testlerin sonuçları ki hepsi az çok birbirini destekliyor, yani birisi iyi yol tutuyor derken öbürü berbat demiyor, 3 aşağı 5 yukarı aynı şeyleri söylüyorlar, diğer tarafta senin "kullandığım en berbat virajı olan motor" yorumun. Şimdi bunları ben yazmış olsam, sen de okumuş olsan ve bahsettiğim tüm testleri de izlemiş olsan, yaaa bak gördün mü aslında çok kötüymüş, demek bu adamlar reklam yapıyor, bu motoru yalandan şişiriyolar mı dersin, yoksa bizim arkadaş biraz abartmış ya da motora alışamamış mı dersin ? Ayrıca AEA, eğer gerçekten senin dediğin kadar kötü olsaydı bunu mutlaka yüzlerine vururdu diye düşünüyorum, adamın tv programı yok ki, internette yayınlıyor, kimseden bi beklentisi yok.

    Ben senin yerinde olsam, hiç tanımadığım birinin yazdıklarına yorum yapacaksam eğer, çok haklısın yaaa, 600rr ı da geçer zaten, mt09 on numara beş yıldız diyeceğime, evet altın elbiseli adam böyle demiş ama onun test ettiği 2008 modeldi, benim motorum 2013 model ve o kasadan her açıdan daha iyi falan derdim ama sen bu şekilde yazmayı tercih ediyorsan diyecek birşey yok tabii, istediğin gibi yazmakta özgürsün. Hala neye bu kadar celallendiğini de anlayabilmiş değilim ya...
    Felon, Reşit, Kargaburun ve 4 diğerleri bunu beğendiler..

  7. #47

    Üyelik
    08 Kasım 2012
    Şehir
    SAKARYA
    Motosikleti
    HONDA 2018 CRF 1000 Africa twin
    Bilmeni istediğim tek bir şey var 2 hafta önce Fazer 8 imi MT-09 almak için sattım Aydın nazilli Karadayı ticaretten bularak pazarlık yaptım. Yetkili ismi Uygar bey turuncu renk mevcut. Testi tamamen %99 almak için yaptım test sonunda alma ihtimalim % 10 a düştü. ben makinenin artılarını yazdım beğenmediğim tarafıda beyan ettim tork eğrileri yazan sensin hızda geçebileceğini yazdın. Arkadaş hangi nakedin üzerinde 150km sürat üzeri yolculuk yapabiliyorsunki? 200Km üzerinde en ufak bir esintide makine aerodinamiği nasıl etkilendiğini biliyorsan bu makinenim yüksek sürate çıka bileceğini tabiki söylersin. ben makinenin seri olduğunu özelikle en başta belirttim bu makine seri ama yüksek sürat için değil dedim. öyle bir rüzgar alıyorki sadece bir kullanman lazım. ben makinenin virajının iyi olmadığını hissettiğimi söyledim sense çok yüksek süratlere çıkabilen makinelerin süspansiyonunu bu hızlara göre ayarlanmış olduğunu ve nasıl viraja gire bileceğini göz önünde bulundurmadan çıplak motorun virajının daha iyi olduğunu belirttin. Arkadaşım umarım kullanırsın benim fikrimden daha iyi tecruben olur.

    Birde cellenmedim arkadaşım sürat arttıkça virajı dönebilmek için daha fazla yatmak lazım bir kullanıcı olarak senin dikkatinden kaçan 250km üzeri sürati bulunan makinenin virajda ne kadar açıyla yatması gerektiği şekilde dizayn edilmiş olması gerektiği ve MT-09 un bundan daha iyi viraja sahip olması mantıklıysa diyecek bir şey yok. Bana göre değil Alana hayırlı olsun Allah güle güle kazasız belasız kullanmak nasip etsin

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:05 ----------

    Kusura bakmada çok komik bir şey var Bu makine SS R6 kadar yata bileceğine gerçekten inanıyorsan benim buraya bir şey yazmam zaten çok boşuna.

  8. #48
    Bulent78 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Nisan 2012
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Honda CB 600f Hornet
    Öncelikle üslubun için teşekkürler, yukarda şehiriçi için daha uygun olduğu konusunda sonuna kadar katılırım derken zaten bu aletin yüksek hızlar için çok uygun olmadığını belirtmek istedim ben de senin dediğin gibi, şu anda ben 72 beygirlik bir naked kullanıyorum ve önünde kocaman bir cam olmasına rağmen orjinal kafa grenajlı bir motor kadar rüzgar koruması sağlamıyor ki yüksek hızlarda da aerodinamiği onlar kadar iyi değil. Ben naked kullanan ve seven bir adam olarak fazerdan sa fz6 ya da fz8 tercih ederim mesela, tamamen zevk meselesi.

    Hızda geçebileceği derken demek istediğim akselerasyondu, tam anlatamamış olabilirim, o da tozunu atar şeklinde bir fark değil tabii ki ama kağıt üzerindeki verilere ve testlerdeki yorumlara bakarak vardığım fikrim. Son hız eninde sonunda beygir gücü ve aerodinamiye bakıyor tabii ki, vites oranları da önemli, sırf daha güçlü diye daha yüksek son hızı olacak demek değil bence de, belki geçer belki geçemez orasını bilemem ama örneğin 200e biraz daha önce çıkar diye düşündüm ve onu anlatmaya çalıştım,fazer ve benzeri motorlara oranla çok daha rahatsız olur yüksek hızlarda dediğin gibi, bunların hepsine katılıyorum zaten, ben fazer8 de kullanmadım, virajı mt den daha kötüdür de demiyorum, genel olarak fazer 8 de mt den daha kötüdür demiyorum bunu da söyleyeyim, sadece mt nin yol tutuşuna çok kötü demeni anlamadım diyorum, tamam racing değil, çok sert ve ayarlanabilir süspansiyonları yok ama kullanan kimse yol tutuşuna kötü demiyor dedim, bu lafına çok takıldım çünkü benim için önemli, bu sene belki olmayacak ama çok beğendiğim bir motor ve belki ben de parayı denkleştirebilirsem almayı düşünürüm, o yüzden takıldım, beğenmediğim bir motor olsa zaten yorum bile yapmam burda.
    Bir de 0-100 motoru lafına takıldım, tamam sonuç olarak nakedların hiçbiri otobanda 200 üzeri hızlarda gitmek için tasarlanmıyor ama, 0-100 de biraz fazla sınırlamış oluruz gibime geliyor, benim motorum bile 160-180 gibi hızlara bana göre çok çabuk ve zorlanmadan çıkıyor ki Mt de bu daha çabuk ve daha kolay olacaktır diye düşünüyorum, tabii ki sürekli 180 ile gidilmez, rüzgar adamı döve döve öldürür ama kısa mesafelerde bu hızlara çıkılabilir diye düşünüyorum.
    Sonuçta herkesin beklentisi farklı tabii ki, ben kullanmadan tam olarak anlamam mümkün değil ama naapalım işte kullanma şansımız olmayınca kullananların görüşlerini dinleyip bir karar vermeye çalışıyoruz. Umarım ben de kullanma fırsatı bulup senin gibi bir karara varırım.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:36 ----------

    Alıntı Kayasus adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kusura bakmada çok komik bir şey var Bu makine SS R6 kadar yata bileceğine gerçekten inanıyorsan benim buraya bir şey yazmam zaten çok boşuna.
    Bak işte komik diyosun, ben ne dedim yukarda, testte dedikleri, "Yamaha diyor ki, egzozu öyle konumlandırdık ki 51 dereceye kadar, hatta tam çevirisi over 51 degrees, yani 51 derecenin de üzerinde yatabilirsiniz, same as an R6" diyor, yani R6 ile aynı, burda standart R6 dan bahsediyorlardır tabii. Yamahanın söylediği, yalan söylediklerini sanmıyorum, yanlış da hesaplamamışlardır heralde. Hatta linkini de koyayım buraya. R6 dan iyi yol tutar demiyorlar.

    http://youtu.be/rs3RTfu3QC8?t=1m30s
    Felon, Reşit ve felix_bjk1903 bunu beğendiler.
    ANGARAJ
    Whatever it is, it's better in the wind.
    Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

  9. #49
    Reşit - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ocak 2009
    Bülent78'den bir sol kroşe daha..
    Green Arrow ve Ahmet Abi bunu beğendiler.

  10. #50

    Üyelik
    08 Kasım 2012
    Şehir
    SAKARYA
    Motosikleti
    HONDA 2018 CRF 1000 Africa twin
    Ya Arkadaşım sen buna inana biliyormusun! SS YZF R6 ne kadar sürat virajda daha fazla açıyla yatmak demek o makine hız için viraj için yaratılmış bir şey yapma lütfen! MT-09 A modda serilikte belirli bir hıza kadar fazerede R6 yada bence gerçekten basar çok net söylüyorum. Ama lütfen yüksek hızda ve virajda ne yapsın. Senin makineni kullanmadım ama xj6 iyi bilirim virajı süper MT bence onun kadar bile iyi değil. Anlatamadığım ön tekere çok yakınsın sanki ön tekerde gidiyorsun didon hemen önünde manevra süper önteker üzerinde olduğunu düşünsene çevirdinmi hemen dönüyor ama yatış kısıtlı yaw ne den çamur atayım fazla yatmıyor.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:12 ----------

    Oooo nakedciler burada. Reşit süper adamsın Saygılar

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:15 ----------

    Öyle demiş olabilirler ama ben bu videoda değil 51 45derece yatırılan MT-09 görmedim. http://youtu.be/rs3RTfu3QC8?t=1m30s belki bende sorun var kabul ederim. R6 yı koymaya gerek yok merak eden youtube den baksın ne kadar yattığı görülür

  11. #51

    Üyelik
    07 Aralık 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    yamaha xj6 diversion
    Mt-09 un viraj kabiliyeti üzerine karar vermeye yardımcı olacak bir video. Yol da çok keyifli gözüküyor
    Ra_Messu ve tkdkmn bunu beğendiler.

  12. #52
    İzmir İl Temsilcisi CEM. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Eylül 2010
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    Fazer 600 Ve Wr 125 R
    Barkın pistte harikalar yarattı video'sunda zaten görebiliyoruz.

    Aksi taktirde sokaklarda pist degil limitleri zorlamamak lazım.. Bence gayet yeterli bir motor

  13. #53

    Üyelik
    08 Kasım 2012
    Şehir
    SAKARYA
    Motosikleti
    HONDA 2018 CRF 1000 Africa twin
    Alıntı Gulec adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Mt-09 un viraj kabiliyeti üzerine karar vermeye yardımcı olacak bir video. Yol da çok keyifli gözüküyor
    http://www.youtube.com/watch?v=PAOjtYoq7k4

    Çok haklısınız videoyu izleyince hatanın bende olduğunu anladım. Virajı süper bir motor hepinize hayırlı olsun güle güle kullanın.

  14. #54
    MNS-FZ6 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Ekim 2013
    Şehir
    Manisa
    Motosikleti
    Honda1000RR
    Arkadaşlar yanlış anlamayın Naked sevenler için soruyorum FZ8 Naked (fazer 800'den bahsetmiyorum) var iken neden MT-09 düşünüyorsunuz?

  15. #55
    umurcan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Haziran 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    MT-07
    Alıntı MNS-FZ6 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar yanlış anlamayın Naked sevenler için soruyorum FZ8 Naked (fazer 800'den bahsetmiyorum) var iken neden MT-09 düşünüyorsunuz?
    Kendi adıma cevap vereyim. Naked'da nasılsa yüksek hızda seyir gibi birşey olmayacak ve birinci vitesinde 100leri gören ve güç dağılımı naked için dengesiz olacak bir 4 silindirli yerine, alt ve üst devirlerde bu sürüş için optimal tepkileri verecek bir 3 silindir daha uygun.

    Gönül isterdi ki fz8 kasasına koysalardı o bloğu ama elde bu var
    Heil Spellcheck

  16. #56
    merkanar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Nisan 2013
    Motosikleti
    Yamaha MT-09
    Alıntı MNS-FZ6 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar yanlış anlamayın Naked sevenler için soruyorum FZ8 Naked (fazer 800'den bahsetmiyorum) var iken neden MT-09 düşünüyorsunuz?
    Fz8 kullanmadığım için sadece kağıt üzerinde karşılaştırma yapabiliyorum.

    Mt09 25 kg daha hafif, 10 bg / 6 nm daha güçlü, abs standart ve tüm bu özellikleriyle fz8'e göre sadece 600 tl daha pahalı. Yanlış bilgi vermek istemem, cepten görebildiğim kadarıyla fz8'in abssiz versiyonu 23400 tl. Yanlışsam lütfen düzeltin.

    Aşağıda bir karşılaştırma mevcut, oturma pozisyonunun Mt09'da daha rahat olduğu belirtilmiş.

    http://rideapart.com/2013/06/how-the...es-to-the-fz8/

  17. #57
    umurcan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Haziran 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    MT-07
    Ben şu arkadaşların incelemelerini beğendim. Daha yeni keşfettim. oldukça da nesnel yaklaşmışlar görüntü itibariyle.

    Mehmet hocam sana bir sorum olsun madem. Ön amortistöründe ayar imkanı var mı? MCN amortisörler sert demiş, bunlar tam tersini demiş falan, biraz kafam karışıkça

  18. #58
    merkanar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Nisan 2013
    Motosikleti
    Yamaha MT-09
    Alıntı umurcan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben şu arkadaşların incelemelerini beğendim. Daha yeni keşfettim. oldukça da nesnel yaklaşmışlar görüntü itibariyle.

    Mehmet hocam sana bir sorum olsun madem. Ön amortistöründe ayar imkanı var mı? MCN amortisörler sert demiş, bunlar tam tersini demiş falan, biraz kafam karışıkça
    Umurcan, amortisör ayarı riskli olduğundan hiç araştırmadım. İnternetten bir araştır istersen, yanlış yönlendirmeyeyim. Bu arada amortisörler hakikaten sert, belki arkadaşlar ss'lerle karşılaştırıp yorumlamıştır.

  19. #59
    umurcan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Haziran 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    MT-07
    Yok motor üzerinde ön amortisörlerde vida girecek yer var mı diyorum?

    Şu biçim


    Şu yazı da amortisör ayarlamaya niyetin varsa yardımcı olacaktır

  20. #60

    Üyelik
    16 Mart 2012
    Şehir
    istanbul-göztepe
    Motosikleti
    CBF1000F & CRF250L
    mt09 oturuş pozisyonu olarak çok farklı gelebilir, pegler geride bir taraftan da gidona çok yakınsınız, biraz supermoto tarzı da var. naked alacak olsam bu hafiflikle başka birşey düşünmezdim, fazlaca ses getiren fantastik bir motor oldu. Yüksek hızları da fena olmasa gerek, z800 ün pistte takip ettiği bir mt09 videosu vardı.

    bir de bu ne yahu ikinci eline 28 yazmalar

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-yeni-yamaha-mt-09-abs-146684503/detay
    hellboys, merkanar ve xawa bunu beğendiler.


3. sayfa BirinciBirinci 1234513 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)