Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 1231151 ... SonuncuSonuncu

Yamaha MT-09 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #1
    [Turan] - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mayıs 2009
    Şehir
    İzmir
    MT-09






    Motor

    Motor tipi 3-silindir, sıvı soğutmalı, 4-zamanlı, DOHC, 4-subap
    Motor hacmi 847 cm³
    Çap x Strok 78.0 mm x 59.1 mm
    Sıkıştırma oranı 11.5 : 1
    Maksimum güç 84.6 kW (115PS) @ 10,000 dev/dk.
    Maksimum tork 87.5 Nm (8.9 kg-m) @ 8,500 dev/dk.
    Yağlama Islak karter
    Yakıt sistemi Yakıt Enjeksiyonlu
    Debriyaj tipi Islak, Çoklu disk
    Ateşleme sistemi TCI
    Çalıştırma Elektrik
    Şanzıman Sıralı, 6-zamanlı
    Son aktarım Zincirli

    Şasi

    Şasi Diamond
    Ön süspansiyon Teleskopik çatal
    Ön teker hareketi 137 mm
    Kaster Açısı 25º
    Kaster mesafesi 103 mm
    Arka süspansiyon Salınım kolu, (mafsallı)
    Arka teker hareketi 130 mm
    Ön fren Hidrolik çoklu disk, Ø 298 mm
    Arka fren Hidrolik tek disk, Ø 245 mm
    Ön lastik 120/70ZR17M/C (58W) (Tubeless)
    Arka lastik 180/55ZR17M/C (73W) (Tubeless)

    Boyutlar

    Toplam uzunluk 2,075 mm
    Toplam genişlik 815 mm
    Toplam yükseklik 1,135 mm
    Sele yüksekliği 815 mm
    Tekerleklerarası mesafe 1,440 mm
    Minimum yerden yükseklik 135 mm
    Ağırlık (dolu yağ ve yakıt tankı dahil) 188 kg / ABS 191 kg
    Yakıt tankı kapasitesi 14 L
    Yağ tankı kapasitesi 3.4 L


    Kompakt ve hafif 850 cc 3 silindirli motor

    MT-09 modelini mümkün oldukça hafif, ince ve kompakt kılmak için tasarımcılarımız yepyeni bir CF alüminyum döküm kasa geliştirdiler. Düşük ağırlığı ve mükemmel sağlamlık dengesi motosikletin çevik kontrol performansına katkıda bulundu ve toplam ağırlığı sadece 188 kg'da tutmaya yardımcı olur.

    Asimetrik CF kalıp döküm salınım kolu ile monokros süspansiyon

    Arka tarafta, tepkisel süspansiyon hareketi ve rahat bir sürüş için düşük yaysız ağırlık sunan hafif, asimetrik CF döküm salınım kolu bulunur. Neredeyse yatay arka şok emici selenin hemen altında konumlandırılmıştır ve harici montajlı salınım kolu pivotları kompakt bir sürüş pozisyonu için şasiyi ince kılar.

    Gerilimsiz ergonomi ve "size özel" sürüş pozisyonu

    Yeni MT-09 modeli, hafta sonu gezilerinde yapılan spor sürüşlerden işe giderken yapılan günlük sürüşlere kadar pek çok rolü üstlenmek üzere tasarlanmıştır. Geniş, konik gidon ve uzun, düz sele gerilimsiz bir ergonomi sunar ve diz için girintilerin bulunduğu şekilli 14 litrelik yakıt tankı rahat ve "size özel" bir sürüş pozisyonuna garanti eder.

    Gizlenmiş 3-1 egzozu

    Daha iyi vuruş efekti için bağlantı borularıyla donatılan kompakt, 3-1 egzoz sistemi çevik kontrol için kütle merkezileştirmesine katkıda bulunur. Korozyon önleyici nanofilm kaplaması bulunan üç adet paslanmaz çelik boşaltma borusu, bir kükreme sesi çıkaran, kısa ve kompakt EU3 uyumlu susturucuya bağlanır.

    17 inç radyal lastikli, yeni tarz ve hafif 10 ispitli alaşımlı jantlar

    Modelin bütününde hafif tasarımlar kullanılmıştır ve MT-09 düşük yaysız ağırlık için yepyeni 10 ispitli alaşımlı jantlarla donatılmıştır. Hafif jantlar, istikrarlı ve tepkisel kontrol için yeni geliştirilen radyal lastiklerle (ön tarafta 120/70ZR17 ve arka tarafta 180/55ZR17) donatılmıştır.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    RODWIN250R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Eylül 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    KAWASAKI NINJA ZX6R
    bu makine de tek sevmediğim yeri far. Sırf bunun yüzünde XJ6 alacağım gelecek fuarda

  3. #3
    motokovic - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    MT-07
    İkinci motosiklet olarak düşündüğüm makine..... 15-20 bin km kaldı

    Bunlarda aksesuarları

  4. #4
    Bulent78 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Nisan 2012
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Honda CB 600f Hornet
    Alıntı RODWIN250R adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu makine de tek sevmediğim yeri far. Sırf bunun yüzünde XJ6 alacağım gelecek fuarda
    xj6 78 beygir, bu alet 115 beygir, torku da % 40 civarı daha fazla. Sırf farı beğenmiyor bile olsam, farını çıkarır farsız binerim yine de xj6 yı buna tercih etmem
    jr., Seyyahrasim, TurkishPower ve 2 diğerleri bunu beğendiler..
    ANGARAJ
    Whatever it is, it's better in the wind.
    Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

  5. #5
    [Turan] - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mayıs 2009
    Şehir
    İzmir
    XJ6 nireee MT09 nire

    Z800 MT09 olsa hadi bir ihtimal derimde XJ6 ile karşılaştırmak bile MT09 hakarettir
    DEMENDE ve ronnytechno bunu beğendiler.

  6. #6
    RODWIN250R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Eylül 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    KAWASAKI NINJA ZX6R
    abi tipsiz yaaaa hiç şekil vermemişler sırf makine...... bunun yerine VRF 800x e ne dersin?

  7. #7
    sedat_57 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Eylül 2007
    Şehir
    İstanbul..
    Motosikleti
    2000 ford
    Yamahada 3 silindir üretmeye başladı demek..

  8. #8

    Üyelik
    16 Ocak 2013
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    hyperstrada
    Xj6'nın içinden geçer bu.
    [Turan], MhmtcnKoral, jr. ve 4 diğerleri bunu beğendiler..

  9. #9
    Green Arrow - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Nisan 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Moto Guzzi v7 850 Special + Kymco People S 200
    Xj6 bununla kıyaslanır mı yahu rıfkının dediği gibi içinden geçer.Bambaşka birşey bu hayalim bundan yana.Bu arada arkadaşlar size bir araştırma bilgisi vereyim.24 bin lira yazılan fiyat ilk postadan sonra büyük olasılıkla arazi olacak fiyat vermek istemiyorum ancak avrupa satış fiyatını euroyla çarptığınızda çıkan fiyatı görünce hadi lan nası 24 diceksiniz.Ekstra olarak kıyaslanan street triple ve monster 796nın fiyatına bakıp bir daha hadi lan diyeceksiniz .Kısacası bu motoru ilk alıcak kitle 2 sene kullanıp gene aldığı fiyata satar çünkü motor 30 bin gibi fiyatları görebilir 1-1.5 sene içinde...

  10. #10
    umurcan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Haziran 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    MT-07
    henüz tip olarak "bu ne menem bişey la böyle" havasını atamadım üzerimden ama teknik olarak başarısı (incelemelerden anladığımız kadarıyla) su götürmez gibi

  11. #11
    merkanar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Nisan 2013
    Motosikleti
    Yamaha MT-09
    Bugün kaporasını verdim bu fıstığın. Gözüm yollarda.
    Green Arrow bunu beğendi.

  12. #12
    sahbazomer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Nisan 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha MT-07 ABS
    deneme sürüşü yapabileceğimiz bir yer biliyor musunuz? veya geldi.

  13. #13
    merkanar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Nisan 2013
    Motosikleti
    Yamaha MT-09
    Yamaha bayi daytona, yamaha genel merkezinde test sürüşü yapabileceğimi söylemişti. Yanlış hatırlamıyorsam samandıra tarafındaymış. İnternetten bulup arayabilirsiniz.

  14. #14
    merkanar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Nisan 2013
    Motosikleti
    Yamaha MT-09
    Motoru dün teslim aldım ve 102 km yaptım

    En güçlü olan A mode yerine STD mode'da kullanmama rağmen alet her gazı açtığımda kopup gitti. Sürüş zevki süper, sıkışık trafikte hakimiyeti bana cbr125'ten daha kolay geldi. Torklu kullanım dizel arabalara benziyor, küçük devir değişiklikleriyle hız çok artabiliyor. Frenleri süper, ABS bir artı. Ani yaptığım bir frende arka frenin kaymaya niyetlenmesini fakat ABS'nin durumu toparlamasını hissettim.

    Kötü noktaları, 1.5 saatten sonra sele rahatsızlık vermeye başladı. Ayrca 120 km hıza ulaştığımda rüzgar kendini bayağı hissettirdi.



    zenon, Seyyahrasim, umurcan ve 4 diğerleri bunu beğendiler..

  15. #15

    Üyelik
    06 Haziran 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    BMW K1200R
    Teknik verileri güzelde, tipine bir türlü ısınamadım.

  16. #16

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Hayırlı olsun. Yakıt tüketimi ne durumda ?

    Ben de artçı koltuğunu ve kuyruk kısmını beğenmiyorum. Altı çok boşlukta kalmış ve pide gibi basık duruyor. Biraz daha dolgun yapsalar daha güzel durur.

  17. #17
    kurufasulye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2012
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    pulsar 200ns
    Bir sonraki motorumu naked olarak düşünüyorum.Bu motorlarda gerçekten rüzgar çok fark ediyor mu?

  18. #18
    merkanar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Nisan 2013
    Motosikleti
    Yamaha MT-09
    Canlı olarak görme fırsatınız oldu mu bilmiyorum ama tipi, ayrıntıları, arkadan görünüşü vs gerçekten çok hoş. Tabi bu benim fikrim, zevkler ve renkler tartışılmaz.

    E-5 akşam trafiğinde Kartal'dan Avcılar/Bahçeşehir yaptım, yol bilgisayarı ortalama 5.1 lt/100km tüketim gösteriyordu.
    hellboys bunu beğendi.

  19. #19
    TAYFUNBORA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Nisan 2011
    Şehir
    Samanyolu Galaksisi
    Motosikleti
    Ktm 690 Sm
    Güle güle kullan.Güzel bir tat.Cbr'dan çok daha kolay kullanman doğan, çünkü daha dengeli bir makina ve gaz fren gibi ensturmanları daha iyi tepkimeye sahip.Yüksek hızlarda naked olduğu için rüzgar bolca seni ziyaret eder.Sele de sanırım 1,5 saatte rahatsız ettiyse gayet iyi bence.Ben çok beğendim

    Alıntı merkanar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motoru dün teslim aldım ve 102 km yaptım

    En güçlü olan A mode yerine STD mode'da kullanmama rağmen alet her gazı açtığımda kopup gitti. Sürüş zevki süper, sıkışık trafikte hakimiyeti bana cbr125'ten daha kolay geldi. Torklu kullanım dizel arabalara benziyor, küçük devir değişiklikleriyle hız çok artabiliyor. Frenleri süper, ABS bir artı. Ani yaptığım bir frende arka frenin kaymaya niyetlenmesini fakat ABS'nin durumu toparlamasını hissettim.

    Kötü noktaları, 1.5 saatten sonra sele rahatsızlık vermeye başladı. Ayrca 120 km hıza ulaştığımda rüzgar kendini bayağı hissettirdi.



    http://www.hizliresimyukle.com/image...1/22/DC7kX.jpg
    merkanar bunu beğendi.
    https://www.youtube.com/user/funtay34
    http://instagram.com/tayfunboralegend/
    https://www.facebook.com/tayfun.bora

  20. #20
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    Alıntı merkanar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motoru dün teslim aldım ve 102 km yaptım

    En güçlü olan A mode yerine STD mode'da kullanmama rağmen alet her gazı açtığımda kopup gitti. Sürüş zevki süper, sıkışık trafikte hakimiyeti bana cbr125'ten daha kolay geldi. Torklu kullanım dizel arabalara benziyor, küçük devir değişiklikleriyle hız çok artabiliyor. Frenleri süper, ABS bir artı. Ani yaptığım bir frende arka frenin kaymaya niyetlenmesini fakat ABS'nin durumu toparlamasını hissettim.

    Kötü noktaları, 1.5 saatten sonra sele rahatsızlık vermeye başladı. Ayrca 120 km hıza ulaştığımda rüzgar kendini bayağı hissettirdi.



    http://www.hizliresimyukle.com/image...1/22/DC7kX.jpg
    Alıntı merkanar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Canlı olarak görme fırsatınız oldu mu bilmiyorum ama tipi, ayrıntıları, arkadan görünüşü vs gerçekten çok hoş. Tabi bu benim fikrim, zevkler ve renkler tartışılmaz.

    E-5 akşam trafiğinde Kartal'dan Avcılar/Bahçeşehir yaptım, yol bilgisayarı ortalama 5.1 lt/100km tüketim gösteriyordu.
    Hayırlı olsun tekrardan, Video felan bekliyoruz

    Sele için 1,5 saat çok iyi bence, sonuçta touring motoru değil 120km gibi bir hız tüm naked makinalarda kendini hissettiren bir hızdır. Yani bence o konuda da bir eksik olduğunu söyleyemem.

    Yakıt tüketimi iyi gibi bence. Yabancı birisinin tanıtım videosunda ~20 dk boyunca sık sık hızlanmalar yapmasına rağmen 6lt yazmıştı gösterge. Normal kullanımda 5lt tüketim, 115 hp bir motor için günümüz teknolojisinde makul bence.

    Birşey sormak istiyorum, gaz tepkisi düşük devirlerde yada gaz kolu az açık iken dengesiz/ayarsız gibi geldi mi ? Yani gaz tepkisinde değişik bir durum sezdiniz mi ?
    rıfkı, merkanar ve Dachota bunu beğendiler.
    #sürenadam


1. sayfa 1231151 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)