abi bi de video alsak on numara olur biliyorum youtube da çok var ama burada da olsun bi video sizlerden
Biraz renk gelsin yahu kimseden ses seda yok
Bugün 1000 km bakımını yaptırdım. Yağ ve filtre değişimi 150 tl'ye mal oldu :(
1,6 LT Yağ, yağ filtresi, hava filtresi + işçilik. Bujiyi de katsalar 300 TL demişlerdi. Anlamadığım, yağ filtresi hadi neyse de, 5000 km de bir hava filtresi niye değiştirilir !! Neyse, KTM'nin gazabından korunun arkadaşlar, iyi motor hoş motor ama 2.bir Borusan vakası yaşıyoruz, inkar edilemez.
#sürenadam
merhaba,
mt09 almayı planlıyorum, ama tek tecrübem duke 200 üstünde 10bin km.
A mode'u dışında sürmeye başlarsam, sizce bu motorda zorlanır mıyım? B ve standard mode'ları biraz daha sakin diye okumuştum.
Yanlış anlama ama senin zorlanıp zorlanmayacağını seni hiç görmemiş tanımamış birilerinin kestirmesi mümkün mü sence? Alır binersin motora, sorun çıkmaz. Zorlanmak göreceli bişeydir ayrıca, hem de epey göreceli. Ayrıca motoru nasıl kullanmak istediğine de bağlı.
Bence al gitsin, 1 kere geliyoruz dünyaya...
#sürenadam
ben motosikleti teste gittim autodroma aslında test yapılacak ya da motorun sürülüp sürülemeyeciğini öğreneceğin bir yer değil neden dersen çok küçük pist ve b modunda yüksek devirleri göremedim ben açıkçası düzlük hemen bitiyor o yüzden bişi diyemicem ama std ve a modları canavar bunu tatdım b modu bana 250 cbr ın gelişmşii gibi geldi
İlk 0 aldığım Cbr125`imi 7000 km kullandım ve sattım başladım motosiklet araştırmalarına. Tabi hep forumlarda merdiven hikayesini okuyoruzda insanda ''ben sürüyorum ya fazla basmam'' mantığı olduğundan kandırdım babamı ve seferihisar`da 2007 model ilk sahibinden 2000km`de çıkan Gsr600`ü almaya ikna ettim. Atladık arabaya 1 saat yol gittik vardık Gsr`nin yanına sahibi çalıştırdı falan o sesi mesi mest olmuş durumda cayır cayır karşımda Gsr. Fakat Gsr`de bir sorun vardı rolantisinde sekme vardı kendi kendine stop ediyordu motosiklet falan. Babam tilt oldu tabi boşver biz başka motosiklet bakalım tesellileriyle yanından ayrıldık. Resmen çöküm yaşadım motosikleti almadığım için. Sonrasında bir adet Hornet çıktı İstanbul`dan o da buna benzer sebeblerden dolayı vazgeçmemize sebeb oldu. 2. Motosikletim olarak kendime 2008 model 8000 km`de bir Cbf500 aldım. Satış matış derken teslim aldım motosikleti o da İzmir`e 100 km uzaklıkta bir ilçedeydi. İlk acemiliğimi attım falan dip gazlar falan başladı tabi hali ile 2. viteste bir gaz falan arka tekerlek yanında. O an dedim ki olum Sadık işte bunlar hep Allah`ın işi iyi ki 4 silindir 100 beygir bir motosiklete geçiş yapmamışsın. Onun ardından bile araya Er6n ve Xl700 sıkıştırdım ve şuan Mt`yi oyuncak sürermiş gibi kullanıyorum. Bu yazıyı okuyan ve bu yolda ilerleyen tüm arkadaşlara dileğim yaşımız genç arkadaşlar motosiklet bu alınır satılır çalıştığımız kazandığımız sürece sorun yok. Fakat 125`likten sonra 250cc olmasa bile araya 2 farklı tarzda bir 50-60 beygirlik motosiklet illa ki sıkıştırın acele etmeyin. Emin olun sonunda son basamaklara bu kadar kararlı ilerlediğinizde harbiden bu iş böyleymiş ya diyeceğinizden adım gibi eminim. Ben alayım basmam başlarda yavaş sürerim ben kendime güveniyorum. Bunlar benim de zamanında kendi kafamda kurduğum kendimizi kandırmacalarımızdan başka bir şey değil. Kesinlikle ve kesinlikle de beğenmediğiniz tarz beğenmediğiniz model olsun ama Abs`li olsun. Atıyorum 15 lira paramız var Xj600`de alabiliriz ama siz o ara makinayı Abs`li olan Cbf600`den yana kullanın. Abs ve buna büyük oranda bağlı olan can güvenliğimiz herşeyden önemli... Kazasız belasız sürüşler diliyorum...
ya ben cbr derken o kadar kastedmedim yanlış anlamanızı istemedim zaten autodromda gaz veremiyoruz hemen bitiyor düzlük o kısa mesafede yapabildiğimden böyle değerlendirdim ama a modu müthiş bişi diyemem ona anında tekere geliyor umarım zamanı gelince bir tane bizim de olur
fazla aktif değil sanırım buraları
Motoru aktif kullanıyoruz yanlış anlaşılmasın . Gösterge 2000 km'ye yaklaştı, soğuk soğuk rüzgar yeme dışında sıkıntı yok. Kaskım sanırım aerodinamik olmadığından yüksek hızlarda kafayı sabitlemek zor oluyor. Yüksek dediğim de en fazla 180 yaptım. "Hakkını ver hakkını" dediğinizi duyar gibiyim.
Rodajı tamamlandığından daha rahat basabiliyorum. Özellikle 6. viteste ıslık çala çala gidiyoruz .
Arkadaşlar merhaba, Yaklaşık 4-5 yıllık bir aradan sonra bu sezon yeniden motora binme planım var. Genelde şehir içinde kullanacağım için naked düşünüyorum. Aklımda ER-6n var ama piyasada (2012-2013) ABS`li bulamadığım için ve sıfır fiyatı Euro`dan dolayı uçtuğu için ibrem MT-09`a doğru kayıyor. Daha önce uzun süre F650GS kullanmıştım. Şimdi burada yazılanları görünce bu motordan biraz çekiniyorum açıkçası. Yani trafikte gaza dokununca öndeki arabaya yapışacak, A modunda Mars`a uçacak vs betimlemeler var. Buradaki tecrübeli arkadaşlara şunu sormak istiyorum, bu motora F 650`den sonra gerçekten alışması çok mu zor? En azından ortalama bir zeka ve muhakeme gücüne sahip bir birey için
Planım şu, Motoru alıp ilk bir hafta alışma sürüşleri dışında (dur-kalk, frenleme, ön fren alıştırmaları, yokuşta kalkış-iniş, kısa dönüşler en son kontra alıştırmaları) kullanmamak,Sonrasında en az 1 ay B modunda kullanmak, eğer motora hakim olduğumu hissedersem ve hanım hala ya motor ya ben dememişse std moduyla devam etmek. Bu da ilk baharı bulur muhtemelen. Ayrıca motor benim için zorunlu ulaşım aracı olmayacak, ıslak havada kullanmayı düşünmüyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:34 ----------
Arkadaşlar bir de motoru fiilen kullanan arkadaşlar güncel yakıt verisi paylaşabilir mi acaba? Er-6n`den 100 km`de 1,5-2 lt civarında fazla yakacak gibi tahmin ediyorum.
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)