Yamaha MT-09 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
12 Temmuz 2019, 14:58
#941
uzay gemisi adlı üyeden alıntı
Haklısın bide sen vur acımaz
Hakkını vermekten ziyade isteyen istediği gibi kullanır beni ne ilgilendirir ne de karışabilirim ama binlik makinaya biniyosun Ferrari aldım çok yakıyor hesabı yarım litre az yaktırmak için uğraşıyorsun ona kıl olmuştum
Çevirrr kazı yanmasın.Bir de şu dansöz kıyafetini dene bakalim üstün de nasil duracak.
Reklamlar
-
12 Temmuz 2019, 15:12
#942
drejj adlı üyeden alıntı
Çevirrr kazı yanmasın.Bir de şu dansöz kıyafetini dene bakalim üstün de nasil duracak.
Pfffff bi dur bee
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:03 ----------
Bay hazır cevap eli tetikte bekliyor
-
12 Temmuz 2019, 22:49
#943
Bilgi sahiplerinin görebilmesi için tekrar soruyorum, polemiklerin arasında kaynadı...
-
12 Temmuz 2019, 23:02
#944
Qualifier adlı üyeden alıntı
Bilgi sahiplerinin görebilmesi için tekrar soruyorum, polemiklerin arasında kaynadı...
Eski motorlarimda fanli inwells marka LED kullandım öneririm aydınlatma çok farkediyor ve selektör dokunmatik oluyor dokunmanla şimşek etkisi yaratıyor tavsiye ederim
-
13 Temmuz 2019, 00:12
#945
Teşekkür ederim, alıp deneyeceğim. H4 uygun oluyor sanırım?
-
13 Temmuz 2019, 00:28
#946
Qualifier adlı üyeden alıntı
Teşekkür ederim, alıp deneyeceğim. H4 uygun oluyor sanırım?
Evet biraz araştırdım soketi H4 imiş. İnwells den memnun kalırsınız çift olarak satılıyor birisi de yedek olarak kalır 80-90tl civarı olması lazım
-
14 Temmuz 2019, 00:56
#947
Okan Sinan Ocan adlı üyeden alıntı
Yok hocam daha neler. Ben göbeği depoya koyunca görün siz birde
-
15 Temmuz 2019, 14:25
#948
Göstergesini SP modelinde ki gibi siyah yapmak isteyen, düşünen, takıntılı olanlar için bir video bırakıyorum
https://youtu.be/WglL4q9N1iY
https://youtu.be/WglL4q9N1iY
Gayet yapılabilir duruyor bende yapmak istiyorum ama tek sıkıntı yanlış bir durumda göstergeyi ele almak.
Yurtdışında göstergenin 440 euro gibi bir fiyatı var. bozulma anında euro olarak sağlık olsun denip alınabilir ama Türkiye'de olduğumuzu düşünürsek bozulma anında 3000 TL'lik oluruz. o yüzden basit bir işlemde olsa kurcalamaya cesaretim yok.
-
15 Temmuz 2019, 14:33
#949
Çok riskli bir iş gibi değil ama gene de elinden gelen biri yapsa iyi olur. Mesela ben değil
Bu arada bende ki ekran siyah açıkcası ne fark var bilmiyorum ?
-
15 Temmuz 2019, 15:55
#950
uzay gemisi adlı üyeden alıntı
Göstergesini SP modelinde ki gibi siyah yapmak isteyen, düşünen, takıntılı olanlar için bir video bırakıyorum
https://youtu.be/WglL4q9N1iY
[video]https://youtu.be/WglL4q9N1iY[/url]
https://youtu.be/WglL4q9N1iY
Gayet yapılabilir duruyor bende yapmak istiyorum ama tek sıkıntı yanlış bir durumda göstergeyi ele almak.
Yurtdışında göstergenin 440 euro gibi bir fiyatı var. bozulma anında euro olarak sağlık olsun denip alınabilir ama Türkiye'de olduğumuzu düşünürsek bozulma anında 3000 TL'lik oluruz. o yüzden basit bir işlemde olsa kurcalamaya cesaretim yok.
Süpermiş, bende olsa yaparım kesin. Siyah fon çok daha okunaklı oluyor.
-
16 Temmuz 2019, 17:58
#951
Biraz pahalı oldu ama Narva Range H4 led aldım ve çok iyi bir aydınlatma yakaladım. Karşıdan gelenlerin de gözünü almaması çok önemliydi. Ampülün bir kısmında muhafaza var saçma sapan ışık saçmıyor.
Aydınlatma tamam şimdi merak ettiğim konu 5K devir altında mekanik bir sürtme gibi hırıltı oluyor buna sebep olan şey tas mıdır? Başka birşey midir?
-
17 Temmuz 2019, 01:25
#952
evet tas,kavramadan kurtulurken tas'in dişleri krank dişleri ile sürtme yaşıyor.Servisler de ki efsane,oluşan tork yüzündenmiş.Yani diyorlar ki elin japonu bunu yapmış ama torkunu tutturamamış.Bana göre dış debriyaj tasları için yamaha geri çağırım yapmalı ve dış tasın dişleri aşınmaya daha dayanıklı bir materyalden yapılmalı,ha bu durum da krank da ki dişler ne kadar dayanıklı...
Kullanıma bağlı olarak ortalama 20-30 bin de vitesi boşa alın,debriyaj kolunu sıkın ses yok,bırakınca vuruntulu ses yapıyorsa çıkma ya da 3.600 tl ye yeni debriyaj dış tas alma vaktidir.
-
21 Temmuz 2019, 13:38
#953
drejj adlı üyeden alıntı
evet tas,kavramadan kurtulurken tas'in dişleri krank dişleri ile sürtme yaşıyor.Servisler de ki efsane,oluşan tork yüzündenmiş.Yani diyorlar ki elin japonu bunu yapmış ama torkunu tutturamamış.Bana göre dış debriyaj tasları için yamaha geri çağırım yapmalı ve dış tasın dişleri aşınmaya daha dayanıklı bir materyalden yapılmalı,ha bu durum da krank da ki dişler ne kadar dayanıklı...
Kullanıma bağlı olarak ortalama 20-30 bin de vitesi boşa alın,debriyaj kolunu sıkın ses yok,bırakınca vuruntulu ses yapıyorsa çıkma ya da 3.600 tl ye yeni debriyaj dış tas alma vaktidir.
aynen bendeki mt9 da boşa alınca debriyajdan hatır hutur sesler geliyor debriyaj kolunu sıkınca ses yok yapacak birşey yok gibi
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:36 ----------
türkçe servis manueli link atabilecek varmı
-
22 Temmuz 2019, 14:07
#954
Arkadaşlar geçen gün farkettim, vites yükseltirken debriyaj çekili olmasına rağmen vites aralığında gaz açınca motorda kavrama hissi oluşuyor bunun sebebi balatalar olabilir mi? Normalde durduğum yerde 1.vitese alınca yerinden kıpırdama yada kaçırma yapmıyor.
-
22 Temmuz 2019, 14:40
#955
sakinseytan adlı üyeden alıntı
aynen bendeki mt9 da boşa alınca debriyajdan hatır hutur sesler geliyor debriyaj kolunu sıkınca ses yok yapacak birşey yok gibi
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:36 ----------
türkçe servis manueli link atabilecek varmı
Türkçe servis manueli bulman çok zor. Yamaha servislerinde oluyor ama paylaşmıyorlar anca Yamaha servisinin birinde tanıdığın filan varsa bulabilirsin. onun dışında İngilizcesine zaten mt09 service manuel yazarak birçok siteden ulaşabilirsin
-
23 Temmuz 2019, 11:17
#956
Qualifier adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar geçen gün farkettim, vites yükseltirken debriyaj çekili olmasına rağmen vites aralığında gaz açınca motorda kavrama hissi oluşuyor bunun sebebi balatalar olabilir mi? Normalde durduğum yerde 1.vitese alınca yerinden kıpırdama yada kaçırma yapmıyor.
Birincisi vites yükseltip debriyaj çekili gaz açmak balataların aşırı ısınmasına ve çabuk aşınması demek.Bunu bildiğini varsayarak,kesin olmamakla her sene bir takım balata değiştirmiş,farklı yağlar,debriyaj yayları kullanmış biri olarak mt9 lar da debriyaj çok kuru çalışıyor,yağlama o bölümde süpersportlara göre daha az.Bu yüzden balatalar aşırı ısınınca kavrama da balataların bir kaçın da bazen anlık tutunmalar olduğunu düşünüyorum.Yamalube ya da motul full sentetik yağ bu konu da daha iyi bir çözüm gibi ama 1000 km sonra vites geçişlerin daha sert oluyor full sentetik zaten çok akışkan bir yağ bir de ısınınca iyice inceliyor.
Bunu ancak debriyajı açınca daha net bir şeyler söyleyenebilir.Özellikle 3 ve 4 numaralı farklı balatalar debriyaj tokatlayıp teker yapıyorsan bu ikisi çok aşınıyor.Buna paralel olarak da debriyaj tasları...
Debriyaj tokatlamıyor,tek teker de yapmıyorsan full sentetik yağ kullan debriyajın daha iyi yağlanması için.
-
23 Temmuz 2019, 17:26
#957
uzay gemisi adlı üyeden alıntı
Türkçe servis manueli bulman çok zor. Yamaha servislerinde oluyor ama paylaşmıyorlar anca Yamaha servisinin birinde tanıdığın filan varsa bulabilirsin. onun dışında İngilizcesine zaten mt09 service manuel yazarak birçok siteden ulaşabilirsin
yok var googleden indirdim linki bulamamıştım indirdiğim pc ye gidip aldım saol
-
23 Temmuz 2019, 17:29
#958
sakinseytan adlı üyeden alıntı
yok var googleden indirdim linki bulamamıştım indirdiğim pc ye gidip aldım saol
Bulduysan banada atabilir misin ben çok aradım ama bulamadım
-
23 Temmuz 2019, 23:56
#959
Teker, debriyaj tokatlama vs yapmıyorum. Arada çok azda olsa gaz açmamın sebebi vitesin rahat geçmesi için. Castrol full sentetik 15-50 yağ koydum henüz 1.000km dolmadı ancak vitesler sert ve boşa atarken bile zorluk yaşadığım oluyor. Ayrıca bu yaşadığım kavrama hissi motor 40-70C aralığında bile oluyor. Hafta sonu balataları değiştireceğim. Özellikle ucuz NHC alıp denemek istiyorum. Sac ve yayları değiştirmeden minimum maliyetli bir deneme olacak umarım. Sonuçları mutlaka paylaşacağım.
-
24 Temmuz 2019, 02:47
#960
Qualifier adlı üyeden alıntı
Teker, debriyaj tokatlama vs yapmıyorum. Arada çok azda olsa gaz açmamın sebebi vitesin rahat geçmesi için. Castrol full sentetik 15-50 yağ koydum henüz 1.000km dolmadı ancak vitesler sert ve boşa atarken bile zorluk yaşadığım oluyor. Ayrıca bu yaşadığım kavrama hissi motor 40-70C aralığında bile oluyor. Hafta sonu balataları değiştireceğim. Özellikle ucuz NHC alıp denemek istiyorum. Sac ve yayları değiştirmeden minimum maliyetli bir deneme olacak umarım. Sonuçları mutlaka paylaşacağım.
Castrol full sentetik 15-50 aynı ben de denedim.Evet bir yamalube ya da motul 7100 gibi akışkan değil,hali ile birinin litresi 70-80 tl castrol 45 tl.Sorunun balata dan olup olmadığını ancak debriyajı açınca belli olur ama KESİNLİKLE değil NHC ebc nin mt9 debriyaj balataları ile bile sağlıklı sonuç alamazsınız.Biz denedik o mm lik fazlalık ya da azlık bile kavramayı etkiliyor.Debriyaj balatasın da orjinalden şaşmayın.
Sac ları ince bir zımpara ile eski işini fazlası ile görür,yaylarıda yüksek vites sert gazlamada kaçırmıyorsa gerek yok değiştirmeye.
Yok yere vaktini alır nhc ya da ebc debriyaj balatası denemek.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)