arkadaşlar daha önce bir arkadaşımız jinlun 250 lilik motorun selesini takmıştı acaba fiyat olarak kaça almıştı bu seleyi birde artçı için olan seleyide takmak istesek uyarmı acaba? 2 parça sele çok güzel durur bizim motorda
arkadaşlar daha önce bir arkadaşımız jinlun 250 lilik motorun selesini takmıştı acaba fiyat olarak kaça almıştı bu seleyi birde artçı için olan seleyide takmak istesek uyarmı acaba? 2 parça sele çok güzel durur bizim motorda
2011 Hyosung GT250R EFI Beyaz
her resmin açıklaması o resmin altındadır...
genel görünüş
genel görünüş
genel görünüş
genel görünüş
genel görünüş
genel görünüş
genel görünüş
bu resim önemli arkadaşlar.
gördüğünüz görüntü tamamen boşalmış bir akünün verdiği voltaj ile görünmektedir.motor bu esnada çalışmamaktadır.resimler dikkatli incelenirse saat 16 civarı güneşli bir havada çekilmiş bir resim ve display de birinci vites gayet net görülmektedir.
ve bu displey dikkatli incelenirse üzerinde koyu renkli film kaplamasının olduğu görülebilir.
filmin amacı gündüz görülebilmeyi sağlamasıdır.
bu resim de yan kapaklara taktığım çakmak ledi neonların alttan görünüşü.
bu resim de yan kapaklara taktığım çakmak ledi neonların alttan görünüşü.
Displayin ve kablosunun yandan görünüşü.
Displayin karşıdan görünüşü.
genel görünüşte bir şeye dikkat edelim.
normalde reflektör olması gereken yerde 2 adet ufak bisiklet lambası vardır.
sis farlarının yanında gayet güzel duruyor.
gece resimleri çekecektim piller bitti çekemedim.
yakında gece görüntülerini de veririm.
ek far ve display ve dijital saat görünümü.
kornanın yanında görünün şey karşı taraftaki neon led dikkatli bakınca görülüyor.
bir diğer neon led görünümü
motor kapağının önünde bir diğer neon led görünüyor.
nikelajlı yan kapağın içine ledlerin nasıl yerleştirildiği görülüyor.
led geçicek kadar bir delik ve biraz bant yada silikon güzel iş görüyor.
bu resimde de far içindeki olayları görüyorsunuz.
önde görünen sokete dikkat.
ordan çıkan kablolar bant ile sarılmış plakete gidiyor.
bant yapmamın nedeni temas edip kısa devre yapmaması...
gördüğünüz üzere soketden gelen kablolar plakete ordan da bir diğer kalın siyak kablo ile görünen bağlantı ile displaye gidiyor.
soket ve plaket
soket ve plaket
plaket tek halde görünüyor.
diyotlar tek tek takılıp alt taraftan ayakları kablo yardımı ile daha önce göndermiş olduğum şema kullanılarak bağlantı gerçekleştiriliyor.
bu ve daha fazlası bu farın içine gayet rahat sığar
!!! Hepimize Kazasız Belasız Keyifli Sürüşler !!!
hocam ellerine sağlık güzel çalışma, o ledlerin çalışırkenki foroları verilmişmiydi önceden ben görmedimde, eğer verilmediyse bi zahmet
muhaha resimleri göremiyorum
açıklamada belirttiğim üzere dijital fotoğraf makinasının pili bittiği için resim çekemedim.
piller geceye dayanmadı diğer deyişle.
ve buralar biraz yağışlı bu aralar.
motoru çıkardım yağmur başladı :(
yağmurdan sonra gece resimleri geliyor
bu problem bi iki kez yaşanmıştı herhalde.
bir başka bilgisayarda net cafede filan ne bileyim yada daha başka yerlerde denermisin kardeşim.
eğer hala göremez isen rarlayıp yollarım.
!!! Hepimize Kazasız Belasız Keyifli Sürüşler !!!
Hocam ellerine sağlık Motorum şu an yıkanmak istiyo ama vakit bulup yıkayamıyorum senin motoru görünce tamam dedim mutlaka yıkamam lazım meret çok kirli ya yağmurda binince öyle oluyo tabi... herkese keyifli sürüşler...
İnandığınız gibi yaşayamazsanız, yaşadığınız gibi inanmaya başlarsınız...
Arkadaşlar kullanma kılavuzunda var mı bilmiyorum ama eğer var ise bizim motorun elektrik şemasını tarayıcıdan çıkarıp buraya ekleyebilir mi bi arkadaş.Bana çok lazım daa
Kardeş maalesef bulamıyorum.Tüm sayfaları geçtim neredeyse.Atlamış olmalıyım.Bi zahmet elinde varsa bi eklemeni rica edeceğim.
Sonunda 12V 9 A BOSCH marka akümü aldım
Criminal kardeşim buyur...
elektirk şeması.
http://www.xturk.net/upload/show.php...ktrik.jpg.html
!!! Hepimize Kazasız Belasız Keyifli Sürüşler !!!
Arkadaşlar artçının ayak koyma yerinin altı paslandı çözümü varmı? birde egzozu nasıl delerim çıkış yerine çiviyle delik açsam yeterlimi?
2011 Hyosung GT250R EFI Beyaz
Selam arkadaşlar.Malum yaz geliyor.Ve ben de artık garajıma uğrama potansiyelimi son sürat arttırmış durumdayım.
Hazır muhahha306 dostumdan da şema gelmişken boş durmak olmaz.Merak ediyordun şimdi bi kısmını öğreneceksin dostum
Şimdi son değişikliklerimin ilk ayağını size gösteriyorum.Sinyal lambalarının 4 ünü de bi adet çift fonksiyonlu anahtar 2 adet 12 V 30 Ah mini röle ve ara bağlantı fişleri aracılığı ile yakabiliyoruz.Yolda giderken 10'ar watt'tan 4 sinyal aralıksız yanınca çok hoş ve dikkat çekici duruyor.Bir çok cruiser kullanıcısı bu uygulamayı yapıyor.İsterseniz bi kaç değişik bağlantı yöntemiyle motorumuzdaki sinyal flaşörünü kullanarak 4 lü uyarı lambası olarak da ayarlanabilir.Bir kaç değişik bağlantı yöntemi var.Bu varyasyonları da göstereceğim.Şimdilik sadece motorun son halinin resmini ekliyorum.Beğenildiyse nasıl yapıldığını göreceksiniz arkadaşlar.
Ayrıca motorun orjinal sislerini kısa far ile yanmaktan ayırdım.Bunun hiç bi faydası olmuyo.Aksine selektörde sisler kısa uzun farkını öldürüyor.Bunun yerine sislerin içindeki 10ar watt lık lambaları 21 er wattlık modellerle değiştirdim ve bunları sellektör çıkışına bağladım.Kısalarla yanmadığı için aküye yük olmuyor.Selektör esnasında da önünüzdeki araca çok farkedilir bi göz kırpması sağlıyor saniyelik olarak 35 watt olan farınızın üstüne 77 watt ışık katıyorsunuz ve selektör olduğu için akünüze zarar vermiyor.
Daha önce koruma demirlerine monte ettiğim Sis farlarını da değiştirdim.2*55 watt h3 farlar yerine üstünde neonları olan 2*35 watt yuvarlak sis farları aldım ve bunu da demin size söylediğim çift fonksiyonlu anahtarı kullanarak tetikliyeceğim.Bunu yapmamın sebebi her uzun yakışınızda motorun tüm gücünü emecek sisleri yakmak zorunda kalmamanız.Çünkü genelde ek takılan sisler uzun far anahtarına bağlanır.Siz sadece bi tabela okumak isterken tüm lambalarınızı yakmak zorunda kalırsınız.Bu sorunu zaten demin de belirttiğim gibi orjinal sislerdeki değişiklikle sağlayabiliyoruz.
Yeni sislerin Montajı haftaya olacak.Bağladığım anahtar iki fonksiyonlu olduğundan hem sisleri hem sinyalleri kontrol edebiliyor.Onun için tüm montaj bitince resimli olarak sizlerle paylaşacağım.
Bu arada mavi yanan park lambası da 5 watt lık dipsiz park lambası.Eski yuvayı söküp yeni tip soketi direk yuvaya yerleştirebilirsiniz.Ampulu de ister led ister tungsten ampul olarak seçebiliyorsunuz.Benimki tungsten ampul.Eski parklar verimsiz.Kolay patlıyorlar.Ama yeni tip dipsiz sokete renk değiştiren ledlerden tutun bi çok kalitede hatta xenon beyazı parklar bile takabilirsiniz
Aklınızda bulunsun
SAYGILAR
ledov 250 hakkında bilgisi olan varmı. özellikle senin varmı criminal
Valla dediğin modeli ilk defa duyuyorum.Bilgim yok ama eğer avatar alanına koyduğun resimdeki fotodan bahsediyorsan o motor zongshen lx 250 veya zealsun zs 250/5
criminal biliyorum onu.gogle arama sayfasında çin lifan ve diger üretici firmaların adreslerine tesadüfn girdm orda gördüm ama net bi acıklama yada teknik özellık yoktu acıkcası.o yüzden sormuştum.sagol.gine aklında bulunursa sevinirim.
birde arkadaslar arasında zs 150 ile en uzun yola cıkan kım var ve kac km
criminal müsaitmisin ordamısın
criminal zs 150 ile en uzun yola cıkan arkadas kac km yol gitmis soylersen sevinirim
kriminal zs 150 ile uzun yola cıkan arkadaslar kac km yol gittiler biliyormusun
Dostum amma panik yapmışsın be.Burası forum msn değil öyle hemen cevap bekleme.ama muhakkak cevabını alırsın endişen olmasın.
Ben notorumla bi kere uzun yol yaptım o da 450 km oldu sadece kika benzincide durakladım o kadar hem de ağustos ayının ortasında.Üstelik arkada kız arkadaşım da vardı ve motor boğulmadı.Öğrenmek istediğin buysa uzun yolda sorun yok
Uzun yolda kesinlikle sorun yok bu alet su soğutmalı değil yağ soğutmalı bu yüzden motoru dinlendirme şişme gibi olaylar bu motorda olmuyor hız olarak ben çok rahat 110 a çıkıyorum yolun uzunluğuna göre 120 ye de çıkıyor hiç bir sorun vermiyor 250 cc ler bile zarzor 120 yaparken bu motor çok rahat çıkıyor şuan motor 9500 km de çok şükür daha hiçbir parçasını değiştirmedim hala canavar gibi alet bu gün gidip sibop ayarı filan yaptırıcam hava benzin filtresini filan değiştiricem biraz daha rahatlar motor.
2011 Hyosung GT250R EFI Beyaz
Evet bende katılıyorum uzun yolda hiç bir sorun yok biz adanadan antebe gidip geldik tık demedi yalnız o yolda tırlar biraz fazla olduğu için onların rüzgarına kapılmanız mümkün herkeze kazasız belasız sürüşler
[COLOR="Green"][B][I]Gecelerin Gecesi Dolunayli_Gecem
Çıktığı ini bilmeyen,kaç asırlık kini bilmez.Soyunu,dinini bilmeyen,gün gelir haddini bilmez.[/I][/B][/COLOR]
Criminal ellerine sağlık.
Karalama şeklindede olsa bi iki çizim resmi yollarsan sevinirim.
Arkasından resimleride bekleriz.
Herkese saygılar...
!!! Hepimize Kazasız Belasız Keyifli Sürüşler !!!
hocam bişey sorucam şimdiye kadar hiç rastlamadım bu sibopla ilgili açıklayıcı bir yazıa şöyle bir özetle bu sibop ayarı nedir
---------------------------------------------------------------
************************************************
---------------------------------------------------------------
VEEEEEE FARKINDA OLMADAN BU MÜBAREK TOPİCİ 100 MESAJA ULAŞTIRAN MESAJI ATTIM 100. YILINDA
PARDON MESAJINDA
------------------------------------------------------------
************************************************
-------------------------------------------------------------
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)