teşekkür criminal tavsiyene uyucam..akşam ilk işim biraz dolaşmak olucak..daha sonrada uzun süreli bişi olursa musluğu kapatırım..
teşekkür criminal tavsiyene uyucam..akşam ilk işim biraz dolaşmak olucak..daha sonrada uzun süreli bişi olursa musluğu kapatırım..
İyi bir sürücünün denge,doğru karar mekanizması ve iyi zamanlaması
vardır.Aynı şekilde iyi bir sevgilinin de..
ne mutlu türküm diyene ! ! ! 35 U 7273 TECRÜBE, LİMİTLERİNİZİ BİLMEKTİR!
bu tam anlamıyla kazıkoğlu kazıktır......
Ya bu tekli sele benim baya hoşuma gitti şahsi fikrim motoru baya bi güzel göstermiş
İnandığınız gibi yaşayamazsanız, yaşadığınız gibi inanmaya başlarsınız...
Açıklamalar için sağol kardeşim.
Şu ön dişli olayını da jinlundan mı hallettin.Kaça mal oldu bi de maksimum hızında değişiklikler oldu mu?
Sele gerçekten çok hoş olmuş da sadece anahtarlı kilit kelepçesi onu tutmaya yeterli mi malum eski selede çamurluk üzerinde arkayı sabitleyen vida vardı buna ek malzeme yaıldı mı??Arkaya kimse oturmayacağı için amortisörleri de kısaltman mantıklı olmuş...
Motoru baya bi metal yükünden hafifletmişsin..
Son olarak ve en önemlisi şu akü ekleme işini teknik bilgiler bölümünde çok tartıştık ve konjektörden gelen akımın orjinal aküyü şarj edebilecek kadar yeterli olduğuna dair bir fikir çıktı.Sen kaç amper akü taktın başka bi değişiklik yaptın mı elektrik sisteminde.Ben de de çok devre elemanı var ama bir türlü aküyü yükseltemiyorum.9 Ah yaptım ama o bile yetmedi.Daha fazlasını yapmak da korkutuyor beni.Şu konuyu bi detaylı anlatır mısın.Şarzj sorunu var mı biraz detay lütfen....
Herkese selam arkadaşlar.Zealsun un bu modelini ciktiğindan beri bayılıyorum.Ehliyeti de yeni aldik.Sıra geldi motora.Bu motorum servis periodlarına kadar sorunsuz kullanabilirmiyim.?Servis kmleri nelerdir.Cebinizden çıkanlar nelerdir.İstanbul ortamında 100 km de kaç lt yakıt yakar.Bi de bu motoru 0 km satan satan bi yer war mı?İstanbul)Fiyatı nedir?Yardımlarınız için şimdiden teşekkür eder saygılarımı sunarım.
ÖFKE GEÇİCİ BİR ÇILGINLIKTIR;HÜKMETMEYE BAK,YOKSA O SANA HÜKMEDER.
HORATIUS
slm ön dişli olayı farketmiyor üzerinde çıkan dişlinin bir büyüğünü takman yeterli markanın önemi yok. 20 ytl dişli ve işçilik verdim. hızına gelince vites araları uzuyor. mesela 1. vitesle önceden 20 km yapıyorsa dişliyi taktıktan sonra bu hız 30-35 e çıkıyor. benim motorun şu andaki maksimum hızı 2 kişi ile birlikte zorlanmadan 120 km. seleye gelince evet sadece kilit kısmının tutması yeterli. kilit kısmının hemen arkasındaki iki küçük vida yeri ve arkadaki eski sele bağlantısınada arka küçük seleyi bağlıyorsun. ilk başta söyleyim ki amortisörleri değiştirmemdeki en önemli amaç motorun yere daha yakın olması yani tek kişi binmekle alakası yok. amortisörleri değiştirdikten sonra motora 2 kişi bindirdim ve biraz dolaştırdım her biri en az 100 kg 1.95 lik adamlar sadece sisibar ve demirleri kople söktüğüm için çamurluk saplamaları biraz uzun geldi ve uçlarından biraz kestim şu anda kesinlikle bir sürtme yok sorun olmuyor yani. akü için öncelikle bir elektrikçiye gidip motorda elektrik kaçağı olup olmadığına baktırmanız gerek. 2) gündüz gezerken mutlaka parklar açık olarak gezmeli farlar açılmamali çünki farlar açıldığında dinamo şarj etmeyi kesip aküden yiyor buda akünün ömrünü kısaltıp bitmesini sağlıyor. (mutlaka parklar gündüz yakılmalı farlar yakılmamalı) ikinci akü kusuna gelince detayların resmini çekip hazırlayarak sizlere sunarım.2 tane 7amperlik akü var motorun üzerinde. ayrıca şunu belirteyim ki sigorta sistemi tüplü olduğu için cok kötü ben araba sigortasına çevirdim.
NeFReT
rSİMLERİ BEKLİYORUZ DOSTUM.Umarım 14 amper şarjı zorlamıyordur.Konjektördeki diyotların yanma riski artıyor çünkü.
Şu far ve park olayını nerden anladın dostum.Şimdi parklarla gezerken akü şarj oluyor da normal farı ve uzunları yakınca şarj kesiliyor mu bu nasıl olabilir ki.Normal far yanıkken bu durumda 1 saatte akü bitecek demek oluyor senin dediğine göre
selam arkadaşlar eşimin rahatsızlığından dolayı motorumu satıyorum
bilginize
http://www.motosiklet.net/forum/satm...-150-19-a.html
deliler ve akıllılar aynı derecede zararsız kişilerdir
asıl tehlikeliler yarı deli ve yarı akıllılardır..
İyi bir sürücünün denge,doğru karar mekanizması ve iyi zamanlaması
vardır.Aynı şekilde iyi bir sevgilinin de..
ne mutlu türküm diyene ! ! ! 35 U 7273 TECRÜBE, LİMİTLERİNİZİ BİLMEKTİR!
Hocam
Denizlide Zealsun bayisi ulaş motora gittim gecen gün. Uzun zamandır takip ettiğim bu modeli sordum. Yeni garajda bu model yok, 2007'de gelmiyor dediler. Ayrıntılı bilgisi olan varmı bu haber hakkında ?
Comfirmation Bias
arkdaşlar daha önce konuşuldu belki ama şu far olayını daha iyi hale getirmek için bişiler yaptınızmı ? ? ? ? çok zayıf orjinallerrrrr görünmüyoo bişi
http://www.polen-tr.com/
arkadaşım burda arayabileceğin tel numaraları var
İyi bir sürücünün denge,doğru karar mekanizması ve iyi zamanlaması
vardır.Aynı şekilde iyi bir sevgilinin de..
ne mutlu türküm diyene ! ! ! 35 U 7273 TECRÜBE, LİMİTLERİNİZİ BİLMEKTİR!
s.a değerli zs150-19 kullanıcıları napıyonus sesinis soluğunuz çıkmıyp yaaaaaf
taner kardeşim bu far olayı benimde kafamı kurcalıyo değiştirecem.hatta ampulü bile aldım h4 55/60 watt ama saolsun CRİMİNAL kardeşimiz bu olayı resimli bi şekilde anlatacaktı onu bekliyoruz..... saygılar..
Dostum ben bazı ameliyatlar geçirdim.Onun için dışarı çıkıp motorumla ilgilenemiyorum.Biraz düzeleyim hele havalar da ısınsın biçok plan yaptım devre şemaları çizdim.Motordak 4 lü sinyaller- farlarla beraber yanan sinyal lambaları--frene bastığınız zaman yanacak olan 4lüler gibi enteresan yenilikleri uygulayıp size göstereceğim.
İyi bir sürücünün denge,doğru karar mekanizması ve iyi zamanlaması
vardır.Aynı şekilde iyi bir sevgilinin de..
ne mutlu türküm diyene ! ! ! 35 U 7273 TECRÜBE, LİMİTLERİNİZİ BİLMEKTİR!
slm arkadaşım bu olay ampulü değiştirmekle bitmiyor malesef eger o far içerisine h4 55/60 watt lık ampulü takarsan far içerisindeki cam plastik olduğu için erime ve sararma durumu söz konusu bence biraz bekleyelim yeni keşifler yapalım. ben şu anda far projesi üzerinde çalışıyorum eğer bu tutarsa ön plastik olan far camını normal cama ceviricem tabiki bu durum olursa camın erime durumuda ortadan kalkabilecek. saygılarımla
NeFReT
arkadaşlar ben yaklaşik 5 aydır 55watlık araba ampuluyle geziyorum camda sararma yada erime olmadi ama uzun sure acık kaldıgı zaman stop ettıgınızde kıckle calıstırmanız gerekebiliyor akuden yıyor yani onuda yandakı ıkı kucuk farı iptal ederek halledebilirsınız başka bi problem yaratmadi ancak sunu soleyebilirim yanimda normal motor farı yandiginda cok komik kalıyor gece gorus baya bir degişiyor yanitavsıye ederim zaten aku öldügünde minumum 9 amper bi akü koyacagim yerıne bu arada ben mersinde yankı muzik evindeyim surekli sıdali sineması pasajinda merak edenler gelip gorebilirler herkeze kazasız belasiz surusler
nıhna minbet mohsen ahhad amaytıhsin
abiler hepinize tekrar merhaba
abi ben aküyü bile aldım 9 ampeer bosch
criminal kardeşim ALLAH şifa versin ... en kısa zamanda sağlığına kavuşman dileğiyle.. senin ve nefret kardeşimizin değerli bilgilerinizi bekliyoruz inşaallah şimdiden teşekkür ederiz.....
O kadar dert etmeyin.Kurallara o kadar bağlı kalmayın.Ben 90/100 Watt osram halojenle koca yaz ayını geçirdim.Gerçi üzerindeki orjinal aküyü o ampül sayesinde erittim ama farın camı çok dayanıklı onu dert etmeyin.Civalı ampuller ısıyı civaya veriyor.Plastiğin sarardığı falan yok.
Toros camı olayını bi kaç ay evvel konuştuk o da olabilir ama biraz işçilik istiyo.Ben size röleli sis farı sistemini ve dörtlü flaşörleri yapacam.Bunların şemaları hazır.Uygulamasını havalart ısınınca yaparım.
Ayrıca nneefreett hala şu akü olayını anlatmadın.14 aMPER OLAYININ DETAYLARINI sormuştum sana.
stormlordfar komplemi değişiyo yoksa sadece cam ve yansıtıcımı
eğer yansıtıcı değişio ise vida yerleri nasıloluyo...
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)