Zealsun Zs 150-19 Cruiser Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
13 Aralık 2006, 13:20
#1801
slm beyler
2 3sorum olucaktı sizlere teknik hakkında
bu motorun özelliklerini saymakla bitmiyor.
ama benim merak ettiğim
balansör var deniyor
ama nedir bu balansör(titreşim önleyici)nerededir motora şöyle bakan bi kimse
farkede bilir mi(motordan anlayan)
birde motor yağ soğutmalı (özellikle daha önceden hava soğutmalı motor kullanan arkadaşlar cevaplarsa sevinirim)fakat hava soğutmalıya göre performansı nasıl sıcak yaz günlerinde farkettiriyormu yağ soğutmalı olduğunu
(benim görüşüm yağ radyatörüne bir tane 12 v çalışan fan konulsa daha sağlıklı olmaz mı???)simdiden herkeze teşekkür ederim....
Reklamlar
-
14 Aralık 2006, 00:33
#1802
sevgili reddragontwo kardeşim.
balansörün yerini tam olarak bilemiyorum.
ama bildiğim kadarı ile karşıdan bakma ile anlaşılmıyor.
yağ soğutmasına gelince fan koymaya gerek yok çünkü rüzgar direk olarak petekler arasından geçiyor.
ve yağ soğutmasının farkını yazın çok daha iyi anlarsın.
performans derken serilik bekleme.
yalnız şu varki diğer sadece hava soğutmalı motorları yazın uzun yolda dinlendirmez isen şişme yapar.
bununla o şekilde bir endişen olmadan bas devam et
bazı arkadaşlar daha önceki konularda uzun yol deneyimlerini anlatmışlardı.
yazın kısmet olursa yazlık yerleri turluycam.
sabırsızım.
selamlar.
sevgiler...
!!! Hepimize Kazasız Belasız Keyifli Sürüşler !!!
-
15 Aralık 2006, 16:23
#1803
merhabalar..ben zs 150 almayı düşnyorum..fakat 1000 km yi geçtikten sonra sorun çıkaracağı,çin mallarına güvenmemem gerektiği söyleniyor..bunu alacapına da regal raptor al diyenler var..uzun süresir bu motoru kullanan abilerimden yardım bekl,yorum..özellikle msn adreslerini verirlerse ordan canlı canlı soru sormak daha kolay olur..şimdiden çok teşekkürler..aranıza katılacak gibiyim..iyi g
nler
-
16 Aralık 2006, 00:31
#1804
HAN ABİ NERELERDESİN? BAYAĞIDIR MSNDE DE FORUMDA DA YOKSUN ABİ?
[B][FONT="Times New Roman"][COLOR="DarkRed"]BABAM SAĞOLSUN :) [/COLOR][/FONT][/B]
-
16 Aralık 2006, 14:03
#1805
dogusS adlı üyeden alıntı
merhabalar..ben zs 150 almayı düşnyorum..fakat 1000 km yi geçtikten sonra sorun çıkaracağı,çin mallarına güvenmemem gerektiği söyleniyor..bunu alacapına da regal raptor al diyenler var..uzun süresir bu motoru kullanan abilerimden yardım bekl,yorum..özellikle msn adreslerini verirlerse ordan canlı canlı soru sormak daha kolay olur..şimdiden çok teşekkürler..aranıza katılacak gibiyim..iyi g
nler
3500km deyim mekanik olarak sorun yaşamadım
sadece vites kolunun dirseklerindeki perçinler kötü,sert kullanırsan kırılıyor,kırılmadan evvel elektrik kaynağı yaptırırsan sorun olmuyor.
Regal raptor fiyat olarak bizimkinden yüksek,çift paralel silindirli su soğutmalı bir motora sahip.Motoru yakından inceledim tabi ki bizimkinden daha kaliteli bir motor ama 4200ytl gibi bir fiyata sahip. (bizimki 2650 ytl)
Acemiliğimi atayım,şehir içinde kulanayım,ekonomik olsun dersen bu motordan şaşma Motorun ilk yağını ilk 300km de değiştirirsen,her yağ değişimini km sinden önce yaparsan,rodaj süresince iki kişi binmeden devirli kulanmadan gidersen, kolay kolay sorun çıkarmaz
Ben motorumu iş için de kulanıyorum haftasonu gezmek için de.Yeri geliyor günde 200-250 km yol yapıyorum,yağmurda kullandım,bozuk yolda kulandım,sıkışık trafikte kullandım,rüzgarlı havada kullandım.Sadece benzinim bittiği için yolda kaldım
Hali hazırda şu an da kullanıyorum motorumu.Rodajım bitti,15ytl benzin ile 180km gidiyorum.
Motorun avantajı aksesuarlarının bol olması (sissy bar,alarm,yan çantalar için ayaklar vs.) ekonomik olması (rr ortalama 3,5-4 lt harcıyor),sağlam olması (canerr arkadaşımız motorunu en ağır şartlarda kullanmakta )
sadece haftasonları çıkarım,görüntüsü olsun dersen regal raptor al (çok hoş görünümü var ) yaz-kış kullanırım üstünde yaşarım dersen bizim motoru al
Bu arada cuma günü TEM üzerinden ümraniye'ye giderken (en sağ şeritte sağ teker çizgisinde) soluma gelen araç üzerimden geçmek suretiyle 1. çevreyolu sapağına girmeye çalıştı..
sonuç:
öyle anlık bir olay ki değil kaçmak fren bile yapamadım..bana sol taraftan şiddetli bir şekilde vurdu(60km hızla giderken) çarpmanın etkiisyle adamın arabaya yattım beraber 10-15mt gittik,sol dirseğimle arabaya vurup kendimi kurtardım,araba önce koruma demirine çarptığı için bana hiçbir şey olmadı,kolumda dirseklik olduğu için canım acımadı..
Ama ola ki panik yapıp ön freni sıksaydım..yere düşer ve altında kalabilirdim ya da koruma demiri arabaya takılıp kötü bir şekilde sürüklenebilirdim..
koruma demirim çapraz bir şekilde yamuldu,üzerinde halıfleks olduğu için kromlarına birşey olmadı,adamın arabası boydan boya göçtü ve çizildi..
Neyse ki hatasını anladı özür diledi,iyi olup olmadığımı sordu (montumun üstünde fosforlu yelek bile vardı),aynasına iyi bakmasını söyledim.
İşin ilginç tarafı aşırı sakin olmamdı,adamlar bile şaşırmıştı
Koruma demirine eğildiği yerden biraz tepikledim düzeldi dirsekliğim olmasaydı kolumu sakatlayabilirdim.Siz siz olun korumasız 10mt bile gitmeyin ayrıca yeni motor alacak arkadaşlar mutlaka koruma demiri olan bir motor alsınlar.Koruma demiri olmasaydı büyük ihtimal bacağım kırılmış olacaktı.
Siz düzgün kullansanız bile onlar size dikkat etmiyor,her zmaan görülmedğinizin farkında olarak araç kullanın.
Saygılarımla.
-
16 Aralık 2006, 18:03
#1806
stormlord abi büyük geçmiş olsun!! son olur inşallah
[B][FONT="Times New Roman"][COLOR="DarkRed"]BABAM SAĞOLSUN :) [/COLOR][/FONT][/B]
-
16 Aralık 2006, 21:35
#1807
@StormlorD geçmiş olsun tarfikte çok dikkatli olmak lazım motoru araçtan saymadıkları için bu tip dağ ayılarıyla uğraşıyoruz sonrada motorcuların adı çıkıyor imajı zedeleniyor.
Arkadaşlar benim egzoz artık iflas etti en son üstünden kromajı galiba soyuluyordu kağıt gibi tabi motor 7500 km de normal ben buna egzoz almak istiyorum fiyatlar nelerdi aynı egzosu takmak istemiyorum daha güzel kaliteli bir egzoz düşünüyorum tavsiye edebileceğiniz paslanmayan türden varmı?
2011 Hyosung GT250R EFI Beyaz
-
17 Aralık 2006, 14:34
#1808
StormlorD geçmişolsun,dilerim en son kazandır ve bir daha hiç olmasın ,koruma barı bıraktığım yere sokmamda çok zorluk çıkarsada değiştirmeyi düşünmedim ,topik açıldığından beri birçok arkadaşımızı ne denli koruduğunu bildiğimden başlangıçta güven vermediği kanısına kapılsamda- 4 bağlantısından dolayı-gerçi dediğince 1 tekmeyle eski yerine geliyor ,şimdi artısı olarak kabul ediyorum .galiba hemen hemen hepimiz artık paniğe kapılmaksızın refleks olarak doğru anlık çözümü uygulamaya başladık ,bunda bindiğimiz Prince nin dengesini, tepkisini, durumdaki yanıtını algılar olduğumuzdan (en azından benim için)becerimizde artıyor.Hala alışamadığımsa çoğunlukla tıklım tıkış yollarda gitmeğe çalışırken,başka motorlu arkadaşların yanıma yaklaşıp abi değişelim mi? ,motor gücü ne?,ne kadar yakıyor ,harikaymış gibi soruları ne desem diye anlık bocalasamda çoğu zaman doğruları (cc sini bedelini ,markasını )söylüyorum.Kısaca almayı düşünen dostlara kesinlikle görsel ve ekonomik konuda sizi ve görenleri( bu tarz bir makine olarak)tatmin edecektir diğer boyutu ise beklentilerinizin ne olduğunu bilmeniz adına vereceğiniz karardır ,sağlıcakla...
-
17 Aralık 2006, 16:54
#1809
Arkadaşlar demin motoru temizlemek için yanına gittim iyice temizledikten sonra en son motor kısmına geldim baktım motorun üstünde çamurlar var temizlemeye çalıştım ama dikkatli bakınca bunların çamur değil motorun üstündeki boyanın çıktığı ve altından beyaz bir renk çıktığını gördüm üstündeki siyahımsı boya çıkmış çok moralim bozuldu acaba akü tahliye hortumundan gelen sumu boyasını çıkardı tam bilmiyorum ne yapabilirim valla çok canım sıkıldı.
2011 Hyosung GT250R EFI Beyaz
-
17 Aralık 2006, 18:40
#1810
stormlord geçmiş olsun bişey olmamasına sevindim
GEL DEDİN, GELDİM, ABDURRAMAN ÇAVUŞ
-
17 Aralık 2006, 20:03
#1811
Geçmiş olsun stormlord kardeşim, allah korumuş seni.... OĞUZ canım kardeşim..Ben 1 aydır binmiyorum valla wd-40 ile heryerini adeta kapladım ve dinlenmeye aldım bahara kadar bekleyecek prince... Cam bekliyorum onu da takıp bir çadırla örteceğim.. Şimdi arabam daha ön planda havalar soğudu malum, Lpg taktırmayı düşünüyorum, onu araştırıyorum(sıralı sistem) diye bişeyler varmış...Foruma pek bakamıyorum,arada bir yazarım,, HERKESE SELAMLAR SAYGILAR..
O BENİM BONCUĞUM!!!!!!::gleam::
-
18 Aralık 2006, 01:30
#1812
stormlorD kardeş geçmiş olsun Allah beterinden saklasın Gugukk kardeş ben benzin deposunun üstündeki beyaz şema şeklindeki kağıtımsı şeyi çıkarırken birazcık sinirlenmiştim tornavidayla kazıdım altından dediğin gibi beyaz bi renk çıkıyo tecrübeyle sabit yani ama nasıl geçer veya nasıl düzeltiriz bilmiyorum benim deponun üstü çizik oldu o yuzden baya ama napalım düzeltiriz inşallah Herkese keyifli sürüşler
İnandığınız gibi yaşayamazsanız, yaşadığınız gibi inanmaya başlarsınız...
-
18 Aralık 2006, 10:18
#1813
stormlord çok geçmiş olsunnn
sizi bilmem ama ben lastiklerden şikayetçiyim aşırı kayıyorlar sankii...hele yağmurda hiç sormayınn..kabak lastik mi verdiler lem bana acepp
bide benzin musluğunun orayı kapatan nikelajlı bölmeyi kırdım aricam isticem bakalım gönderceklermi? ? ?
İyi bir sürücünün denge,doğru karar mekanizması ve iyi zamanlaması
vardır.Aynı şekilde iyi bir sevgilinin de..
ne mutlu türküm diyene ! ! ! 35 U 7273
TECRÜBE, LİMİTLERİNİZİ BİLMEKTİR!
-
18 Aralık 2006, 13:08
#1814
stormlord geçmiş olsun ucuz atlatmışşın Allah beterinden korusun ve başka kaz bela vermesin
[COLOR="Green"][B][I]Gecelerin Gecesi Dolunayli_Gecem
Çıktığı ini bilmeyen,kaç asırlık kini bilmez.Soyunu,dinini bilmeyen,gün gelir haddini bilmez.[/I][/B][/COLOR]
-
18 Aralık 2006, 17:55
#1815
Stormlord kardeşim büyük geçmiş olsun...
Sana birşey olmaması sevindirici...
Umarım son kazan olur inşallah...
Kazasız belasız keyifli sürüşler...
!!! Hepimize Kazasız Belasız Keyifli Sürüşler !!!
-
18 Aralık 2006, 20:42
#1816
@kenya dostum benim dediğim orası değil ben motordan bahsediyorum hani bujinin takıldığı yer varya işte orası zealsun yazan yer komple soyulmaya başladı
2011 Hyosung GT250R EFI Beyaz
-
19 Aralık 2006, 00:00
#1817
Geçmiş olsun dilekleriniz için çok teşekkür ederim arkadaşlar
sanırım bu sene kurban adak etmek farz oldu bana bu kazadan evvel de 40-50km hızla kamyonun damper kısmına çarptım ve sektim
o da benim yüzümden oldu.
şöyle ki:
yenisahra durakları geçtikten sonra shell benzincisinin orda en sağ şeritte sağ teker çizgisinde gitmekte iken,en sol şeritten makas atmak suretiyle önüme kırıp ön tekerimi sıyırarak geçen şirket arabası olduğu belli doblo tem sapağına gitmek istiyormuş.
Her zamanki gibi tem sapağı sıkışık olduğu için araba yavaşladı,bende o sinirle yanına bir hışımla gittim,yan yana geldik sağ elimi direksiyondan bıraktım ve aynasına "tutundum" "aynana bak aynana" derken o esnada lanet olası bir çukura girdim(en sağ şeritteyim tem sapağına 30metre var) ve dengem bozuldu,motor sola gitmeye başladı,o esnada da solumda bir adet kamyon çaprazlama sapağa girmeye çalışıyormuş.
kafamı sola çevirdiğimde kocaman bir kamyon tekeri ve damper gördüm direksiyon sola döndü (sıkıştı) kolumu ve omzumu çarptım,tam kamyon beni sürükleyecekken kendimi kamyondan kurtardım ve hızlanarak kurtuldum..
bu kazayı da ön freni panik yapıp sıkmadığım için kurtuldum(allah'ta yardım etti gerçi )
çıkarılan 2. ders:
siz siz olun artizlik yapmayin kendinize çok güvenmeyin,"ben burdan geçerim" demeyin..
Geçmiş olsun dilekleriniz için tekrar teşekkür ediyorum.
@Taner_k
lastiklerimiz çok kötü değil,yağmurun aslfalta ilk yağdığı zamanlarda metzeler lastiğin olsa bile motorunun kayma riski yüksektir.
viraj alırken motoru çok yatırdıysan ve yolda hafif ıslaklık varsa ön tekerinin titrediğini hissetmişsindir büyük ihtimal?
Kuru yolda da hissediyor insan çok yatırınca crusier tarzı motorlar çok fazla yatırılmaz aslında mümkün olduğunca virajları "dik" almaya bak,lastiğin yanakları ile virajı alıyorsun yatırınca.
sağanak yağmurda korkma ama yarı ıslak yoldan kork.
virajlarda vites küçültme,küçültmek zorunda kalırsan debriyajı "yumuşak" kullan,yağmurlu havada ön fren çok zayıflıyor disk ıslandığı için çok sıksan da az tutuyor,sakın ola ki az tutuyor diye güvenip ön frene asılma! disk yüzeeyini sert frende aniden kuruyup ön tekeri kilitleme riskin var aman he.
birgün şu 92 sayfanın özetini yapacağım ama ne zaman
saygılarımla.
-
19 Aralık 2006, 06:20
#1818
Stormlord Kardeş öncelikle geçmiş olsun diyorum.İstanbul trafiğinde yol almak oldukça güç gerçekten.Anladığım kadarıyla tecrübeniz sayesinde kazaları ufak çapta yaralanmalarla atlatmışsınız.
Burada bence bir diğer faktör de motorun ataklığı.Uzun düz yolda giderken problem değil ama sıkışık trafikte motorla dur kalk yapmak ya da ışıksız bir kavşaktan karşıya geçmek pek kolay olmuyor.
Motoru yeterince seri kullanamamak ya da motorun kendisinin atak olamaması söz konusu tabi.Ben tek kişi giderken gayet memnunum ama artcıyla birlikte hadi bakalım diye hemen karşıdan karşıya geçemiyorsun.
Arkadaşlar bir de sormak istediğim bir şey var.Bugün Eğirdire gidip geldim yaklaşık 70 km lik bir yol.Km 100 den sonra 110 gibi bağırmaya başlıyor.İstemsiz olarak vitesi yükseltmek istedim ama bir de baktım zaten 5 de
bu normalmidir sürekli 110 120 ile giden arkadaşlar var mı ? Motora bir zararı olurmu ?Uzun yola çok çıkmadığım için deneme fırsatım olmamıştı ilk kez deniyorum.
Saygılar.
-
19 Aralık 2006, 18:39
#1819
arkadaşlar motorun bi normal hızı (verilerdeki)birde max hızı vardır(çık bileceğin en üst seviye)motor 12 000rpm devirde 120 130 arasını görür ama devamlı bu hızda gidilirse hem kendinizi hemde motoru tehlikeye atarsınız.siz 30 kg lık bir yükü yürüyerek 15 dk 500 m götürüseniz koşarak 5 dk da götürüsünüz ama soluk soluğa kalırsınız.bu aynı hesap...herkeze selam
-
19 Aralık 2006, 21:53
#1820
Stromlord geçmiş olsun anlattığın ikinci olaya bakılırsa senin bir deve kesmen gerekiyor
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler