rodajda fazla yakması normal korkma 1500 sonrası seni şaşırtmaya başlar.
rodajda fazla yakması normal korkma 1500 sonrası seni şaşırtmaya başlar.
muhahha306 abi ilk bakımında yapılır diye biliyorum supab ayarının..benim supab ayarları 750 de iken yapıldı... gayet memnunum keratadan!!!
[B][FONT="Times New Roman"][COLOR="DarkRed"]BABAM SAĞOLSUN :) [/COLOR][/FONT][/B]
iyi de yakıt 130 lardan kaça kadar düşer.
Sibop ayarı sonrası yakıt ne kadar düşüyo?
!!! Hepimize Kazasız Belasız Keyifli Sürüşler !!!
rodajdaki fazla yakıt sırf sibop ayarından kaynaklanmıyor diye biliyorum.
benimki normalde 90 yakıyor ama şu an sibop ayarım 0.14 ten fazla hafif vuruntu yapıyor bayram sonrası ayarlatacağım şu an performans iyi biraz fazla yakıyor ama iyide gidiyor.
unutmadan rölanti devrin kaçta 1100 civarı ideal
motosiklet ısındığında değerin yükselmesi doğal biraz kısmanı tavsiye ederim
Arkadaşlar Akü sorunu için size bi örnek vereceğim Ben motoru aldığımda üzerindeki akü ölü çıktı..Ne komik dimi 0 motor alıyorsun aküsü ölü çıkıyor.Orada montaj esnasında baskı yapıp yeni akü taktırdım.Ama o da çok dandik çıktı yapacak bişey yok yani.
Şu rolanti ayarına gelince benimki de bazen kafayı yiyor.Açıyorum 2000 de deli gibi bağırıyo.Kısıyorum 1500 de sıcakken bazen küt diye devir 1000'e düşüyor o zaman da stop ediyor.1110 deviri yazın uygulayın arkadaşlar.Kışın 1500 e çıkarın yoksa yolda stop ediyor motor.Karbüratör çok hassas.Sibop ayarı yaptırmak farz oldu valla.
Bu arada şu benim sis farlarının neonlu falan resimlerini ekliyorum.Soran arkadaş bakabilir.
BU PARKLAR YANARKEN Kİ HALİ
BU KISALAR YANARKEN Kİ HALİ
BU DA UZUNLAR YANARKEN Kİ HALİ
Criminal gerçekten çok güzel bir görüntü kazandırmışsın herkesin bayramını birkez daha kutluyorum
Selamlar,
öncelikle herkesin ramazan bayramı mübarek olsun
criminal arkadaşım bildiğin üzere rolanti ayarı motor sıcakken ayarlanır(tamamen ısındığında yani),devrin yükselmesinin birkaç sebebi olabilir bunlar;
gaz telinin çok gerdirilmesi(direksiyonu çevirince devir yükseldiğini bilirim )
rolantiyi motor soğukken ilk çalıştırmada stop etmeyecek şekilde ayarlamandan ötürü ısınınca aşırı yükselmesi.
motorunun soğukken stop etmesinin nedeni kurum bağlamış buji olabilir,motorun soğukken bujini sök ve bak bence,eğer elektrotların orası siyah ve yağlı ise sabahları çok jikle kullanıyorsun ya da karbüratör zengin karışım çalıştığı için yakıt tam yanmıyor ve buji üstünde kurum kalıyor demektir,buji üstünde kurum kalınca düşük devirlerde elektrik atlaması zorlaşıyor dolayısı ile rolantide çalışırken küt diye stop edebiliyor sizdeki sorunların aynısı bende de vardı,motorla yola çıktıktan sonra iyice ısınınca kenara çekip rolanti ayarı yaptım (1000-1500 arası yapın 1300-1350 arası iyidir),sıcakken sorun olmuyordu,soğukken gazdan çekince stop ediyordu,(motor 700km deydi o zamanlar) motor soğukken bujiyi söküp baktım demin anlattığım gibi bir kurum bağlama gördüm,champion marka buji aldım (şuan 2200km deyim) geçen gün bujiyi söküp baktım : pırıl pırıl bir buji
motorunuzu ilk çalıştırmada biraz eliniz gazda tutarak çalıştırın,yoksa rolanti devrini çok yüksek tutmanız gerekiyor,motor soğukken 1500 ayarladığınız devir ısınınca 2000 lere çıkıyor zaten kullanma kılavuzunda da eliniz gazda çalıştırın yazıyor
Karbüratörün hassas değil aslında eğer benzin filtresi yoksa karbüratörüne pislikte girmiş olabilir,rolanti memesi tıkanır genelde eli gazdan çekince stop eder ( : sana tavsiye benzin deposuna karbüratör temizleyici sıvılardan (oktan artırıcı olarakta geçer) koyman.
Bu arada hava filtresini de basınçlı hava ile temizlemeni tavsiye ederim çok kirli ise zengin karışımdan ötürü bujin kurum bağlamış olabilir.
Rolanti devirini ayarlamak için kullandığımız vida sökülebiliyor söktüm baktım ucunda birşey yok
Bu yaşadığın stop etme olayının sübap ayarları ile alakası yok,motorunda şakırtı cızırdama yoksa yaptırma sakın.(5000km de yaptırın diyor bazı ustalar kimisi de ilk 1000km de ) illa yaptırmak istersen sana subap aralıklarını yazıyorum.
EMME :0.14mm
EGZOST :0.14mm
Sisler de pek şekil olmuş he
Teşhisi doğru koymak lazım,boşu boşuna sübap ayarı için para bayılma
saygılar.
uzunca biraradan sonra herkese merhaba arkadaşlar,iyi bayramlar dilerim hepinize bu yazdan kalan songunleride motosikletleriniz üstünde keyifle geçiriyosunuzdur inşallah.Merak eden ve günlerdir bekleyen arkadaslar için egsos susuturucuları iptal edilirse nasıl olur,neler yapılması gereklidir hakkında size mp3 formatlı seskaydımı link veriyorum.sondaki kapak susturucuları alıp içeri kalan 2 susturucuyuda uzun matkapla birkaç yerden delerek bu sese ulaştım,yorumlarınızı beklıyorum arkadaşlar.....hoşçakalın
LİNK BURADA
http://www.fastshare.info/download/1..._sesi.mp3.html
not....test edildi lınk çalısıyor 28 ekim saat 02.20
“Bir memlekette; namuslular, namussuzlar kadar cesur olmadıkça, o memlekette kurtuluş yoktur”
MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
ses güzel olmuş baya
yüksek devirlerde kafa şişirmez mi peki bu ses?
özellikle e-5 ya da tem de gitmek istersen?
jeanstar kardeş the file hes been deleted diyo....
Criminal senin makina da iyi olmuş.
Ellerine sağlık.
!!! Hepimize Kazasız Belasız Keyifli Sürüşler !!!
Criminal kareşim resimler canavar.
vidaladığın yer gerçekten sağlam bi yer.
ilk resimde yan kola bağlanmış gibiy di de
Setr74 kardeşim ses güzel görünüyor duyulduğu kadarıyla
kendi adıma pek bişey anlayamadım ama fark var.
(daha yakın ve uzun süreli yada tam gaz şeklinde ses de fena olmazdı die düşünüyorum)
ben aslında wild wolf kardeşimizin zs sinin sesini de çok merak ediyorum.
görüntü olarak da güzel duruyor.
Stormlord kardeşim tavsiyelerin için teşekkürler...
!!! Hepimize Kazasız Belasız Keyifli Sürüşler !!!
jeanstar abi file was deleted diyor.. yükleyemedim :( ?????
[B][FONT="Times New Roman"][COLOR="DarkRed"]BABAM SAĞOLSUN :) [/COLOR][/FONT][/B]
Muhahaa306 abicim benim anladığım kadarıyla jeanstar geniş daireler çiziyor sonra bir düzlemde kayıt cihazına doğru geliyor gibi ama seninde dediğin gibi yüksek devirde nasıl mct250 gibi güzel bir sesmi veriyor yoksa kw sl150 de olduğu gibi 6000 devir sonrası sesi bozuyormu bilmiyorum Hakan'da daha önce aynı işlemi uygulamıştı hatta küçük bir video yayınlamıştı oda iyi sonuç elde etmişti.
Arkadaşlar selamlar ve ayrıca iyi bayramlar... Guguk dostum aynı şey bende de olmuştu bana da akü satacaklardı 50 ytl ye ama bir baktık deponun altındaki sigortalar sağlam, akü sağlam, kablolar kömür Kablolarını kontrol et yada elektrikten anlayan birine kontrol ettir görünürde birşey yoksa. Hemen gidip akü alma boşuna olmasın... Bu arada bende dün motoru yıkadım valla çok güzelmiş bizim motor yaw benimki artık kahverengi olmuştu full çamurda bile sürdüm yani :D hatta Stormlord ile gezerken yola değil onun motora bakıyordum sürekli :D
Sabunlusu ve sünger ile silebildiğim kadarını sildim üzerine hortum ile su tuttum ama bazı yerlerde leke kalmış kuruladığım bez biraz dandikti yada ben beceremedim sanırım.. neyse kazasız sürüşler hepinize...
"If you have a 10 dollar brain, buy a 10 dollar helmet" SIZE="2"][B] - Kasksız motor sürenler, eşini, çocuğunu kasksız motora bindirenler, size sesleniyorum: MANYAKMISINIZ LEEN!!!!:silent:
selam arkadaşlar.......Criminal ben de çok beğendim süper olmuşlar... Bu arada sen şuraya nasıl resim konur bana detaylı bir anlatsana kardeşim lütfen,, herkesin bayramı tekrar kutlu olsun saygılar....
O BENİM BONCUĞUM!!!!!!::gleam::
hakan abinin çektiği video da buydu: http://rapidshare.com/files/658949/Klip_1_.3gp.html
ben de susturucuları çıkartmak istiyordum ama konyadaki servisine sorduk hiç tavsiye etmiyorum, hem çok fazla yakar hem de performansı düşer dediler.. biz de yaptırmadık.. ama susturucusuz ses harika!!
han abi bilgisayarı yaptırdın galiba? msn de görüşürüz inşallah abi! bayramın kutlu olsun! iyi akşamlar
[B][FONT="Times New Roman"][COLOR="DarkRed"]BABAM SAĞOLSUN :) [/COLOR][/FONT][/B]
YOK hala emanet kasa ,, resimleri yükledim artık bekle bekle olmuyor.... Resimler tamam da buraya koyamıyorum yahu biri bana anlatsın nasıl yapılıyor bu iş..
O BENİM BONCUĞUM!!!!!!::gleam::
Şu an bu konu içerisinde 9 kullanıcı var. (0 üye ve 9 misafir)