Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Zealsun Zs 150-19 Cruiser Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #1301
    Sanlı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mayıs 2006
    Şehir
    İstanbul/Göztepe
    Motosikleti
    Kawasaki EN500A
    Criminal hayırlı olsun kazasız belasız keyifli sürüşler...

    Hakan abiye katılıyorum PAREN bu konuda bizi bilgilendir bu arada geçmiş olsun daha kötü sonuçlanabilirdi...
    Yollarda Motorcunun Motorcudan başka Dostu Yok!


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #1302
    OĞUZ KAĞAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Haziran 2006
    Şehir
    KONYA-SELÇUKLU
    Motosikleti
    KAWASAKI Er6-N & Yuan 200 Cross
    hayırlı olsun criminal abi!! kazasız belasız kullan inşallah!
    hakan abime ve diğer abilerime de teşekkürler çünkü keeway almaya giderken son okuduğum konuda zs150-19 u gördüm.konuyu okudum güven verdi. aldık.çok da haklı çıktınız. teşekkürler!!
    bir de ehliyet için 10 günü kalan abilerim üzülüyorlar 10 gün nasıl gececek diye.. ya ben ne yapayım? 2 yıl var ehliyete..
    [B][FONT="Times New Roman"][COLOR="DarkRed"]BABAM SAĞOLSUN :) [/COLOR][/FONT][/B]

  3. #1303
    ceash - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Kasım 2005
    Şehir
    GEBZE
    Motosikleti
    LEDOV 250 CMX-A
    Criminal hayırlı olsun nihayet motoru almana sevindim kazasız belasız binersin inşallah
    Bende tatildeydim topice fazla bakamadım epey şişmiş Hakan kardeş sen bi organizasyon yapta bir araya gelelim bu aralar zealsuncular çoğaldı ayrıca yeni motor alanların hepsina hayılı olmasınsı dilerim
    GEL DEDİN, GELDİM, ABDURRAMAN ÇAVUŞ

  4. #1304
    muratdiksöz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Nisan 2006
    Şehir
    istanbul-Taksim,Fındıklı
    Motosikleti
    PRINCE cruiser Zs150/19
    Merhaba arkadaşlar 3gün giremedim haberler harika CRIM.hayırlı olsun yazı bitirmeden edindin,haftasonu ehliyetleniyorum sanırım buhaftasonu ortalık motosikletten geçilmeyecek.Dostlar olanağınız varsa motorlu-motorsuz 11 ağustos cuma Tophane'ye gelinde tanışalım plan yapalım nede olsa artık korkusuzca yola çıkabileceğiz (enazından ben )ZS Prince sahipleri olarak beraberce biryerlere gideriz .Şanlı satranca varım.
    PAREN detay verirsen seviniriz ,örneğin benimde motor geldiğinde çalışınca yağ sızdırıyordu başlangıçta karbüratör vidası sıkılmadığından benzin aktığından benzin sanmıştım ama çalıştırınca akışkan olan yağ alttaki 2 spiralin rakorlarından sızıyordu ,0,5 -1 devir kadar sıkınca hiçbirşey kalmadı acaba zamanında sıkılmayan bağlantılarmı? çünkü herşey yolundayken bakmayıp son ana kadar bekleyince iş işten geçmiş oluyor. sağlıcakla

  5. #1305
    hakanacan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2006
    Motosikleti
    versys 650 abs 2015
    Alıntı ceash adlı üyeden alıntı
    Criminal hayırlı olsun nihayet motoru almana sevindim kazasız belasız binersin inşallah
    Bende tatildeydim topice fazla bakamadım epey şişmiş Hakan kardeş sen bi organizasyon yapta bir araya gelelim bu aralar zealsuncular çoğaldı ayrıca yeni motor alanların hepsina hayılı olmasınsı dilerim
    eyvallah
    20 sinde bu ayın bi organizasyon yapılacak
    yarın belli olacak haber veririm mutlaka
    deliler ve akıllılar aynı derecede zararsız kişilerdir
    asıl tehlikeliler yarı deli ve yarı akıllılardır..

  6. #1306
    TURK01 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Haziran 2006
    Arkadaşlar bugün ilk kez lastik basınçlarına baktırmaya gittim.Klavuzda yazan "önler 225 kpa,arkalar 280 kpa".Yani arka tekerin basıncı daha fazla.
    Neyse lastikçide psi birimini kullandığı için kpa nın karşılığını bulamadılar.Lastikçinin biri "üzerinde yazar" dedi,lastiğin üzerine baktığımızda psi olarak değer yazdığını gördük.Sonuçta;
    1-Kpa-psi arasında yırtınmamıza gerek yok,zaten lastik üzerinde psi kapasitesi yazıyor.
    2-ilginç olan klavuzda arka basınç yüksek olması gerektiği yazılırken (ön:225,arka 280 kpa),gerçekte arka lastik üzerinde yazan basınç değeri ,ön lastikte yazan basınçtan daha düşük.
    Lastikçiye sordum acaba arkayı öne mi taktılar diye,"yok" dedi.Kısaca ben bu işin içinden çıkamadım.Sİzde kendi lastiklerinizin üzerine bakın,ne göreceksiniz?

  7. #1307
    gugukk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Nisan 2006
    Şehir
    İstanbul-Erenköy
    Motosikleti
    2011 Beyaz Gt250r - Fiat 500L Living
    Arkadaşlar bugün bujiyi değiştirmeye karar verdim ve gittim NGK D8EA buji aldım motordan çıkan buji LG D8TC nasıl bir buji bilmiyorum ama taktığım bujinin kaliteli olduğunu biliyorum tek marşta çalışıyor artık 1-2 tur attım performans olarak değişiklik göremedim gibi neyse ben egzosun susturucusunu nasıl çıkartırım yada delerim bu konuda bilgisi olan arkadaşlardan yardım bekliyorum.
    2011 Hyosung GT250R EFI Beyaz

  8. #1308
    OĞUZ KAĞAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Haziran 2006
    Şehir
    KONYA-SELÇUKLU
    Motosikleti
    KAWASAKI Er6-N & Yuan 200 Cross
    Alıntı TURK01 adlı üyeden alıntı
    Arkadaşlar bugün ilk kez lastik basınçlarına baktırmaya gittim.Klavuzda yazan "önler 225 kpa,arkalar 280 kpa".Yani arka tekerin basıncı daha fazla.
    Neyse lastikçide psi birimini kullandığı için kpa nın karşılığını bulamadılar.Lastikçinin biri "üzerinde yazar" dedi,lastiğin üzerine baktığımızda psi olarak değer yazdığını gördük.Sonuçta;
    1-Kpa-psi arasında yırtınmamıza gerek yok,zaten lastik üzerinde psi kapasitesi yazıyor.
    2-ilginç olan klavuzda arka basınç yüksek olması gerektiği yazılırken (ön:225,arka 280 kpa),gerçekte arka lastik üzerinde yazan basınç değeri ,ön lastikte yazan basınçtan daha düşük.
    Lastikçiye sordum acaba arkayı öne mi taktılar diye,"yok" dedi.Kısaca ben bu işin içinden çıkamadım.Sİzde kendi lastiklerinizin üzerine bakın,ne göreceksiniz?
    TURK01 abi ben de baktım önde 40 psi arkada 32 psi yazıyor. ilginç...
    [B][FONT="Times New Roman"][COLOR="DarkRed"]BABAM SAĞOLSUN :) [/COLOR][/FONT][/B]

  9. #1309
    Canerrr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mayıs 2006
    Şehir
    İst - Pendik
    Motosikleti
    artık yok ama ER6F olacak, umutluyum

    iste yeni problemler

    Merahab arkadaslar,
    debriyaj telinin kopmasi ve km telinin cikmasindan sonra basima birde vites pedalinin bagli oldugu kucuk eklentinin kopmasi geldi. Tabi bi ara zorlamistim bayagi cunku 2. vitese gecerken cok zorlaniyordum hatta gokhan arkadasima vermistim surmustu ve bir problem oldugunu o da teyit etmisti sonucta ayni motoru kullaniyor. Neyse kopan parcayi kaynak falan yaptirmak gerekecek sanirim p.tesi servise goturmeyi dusunuyorum.

    Bunun disinda motoru 2 gun biraktim surmedim, akusu bitmis yine. Ardindan 2 gun boyunca surdum 190 km yaptim 2 gunde sabahtan aksama kadar surdum. Ama aku sarj falan etmiyor... Valla ne diyecegimi bilemiyorum konu hakkindaki yorumlarinizi veya onerilerinizi beklerim...Alakali ve alakasiz tum resimler asagidadir.

    yaptigim km sayisi


    benim motor


    pedal altindaki civatalar (bu civaralar surekli olarak gevsiyor bunlari motora her binmeden once mutlaka kontrol edin)


    pedal goruntusu


    kopan parca (vites pedalindan kopan parca)


    ayrinti


    aku ile ilgili
    "If you have a 10 dollar brain, buy a 10 dollar helmet" SIZE="2"][B] - Kasksız motor sürenler, eşini, çocuğunu kasksız motora bindirenler, size sesleniyorum: MANYAKMISINIZ LEEN!!!!:silent:

  10. #1310
    gugukk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Nisan 2006
    Şehir
    İstanbul-Erenköy
    Motosikleti
    2011 Beyaz Gt250r - Fiat 500L Living
    @Canerrr geçmiş olsun aynısı benim başıma geldi ve bir hafta sonra beraber aldığımız diğer arkadaşın başına geldi ama okadar öenmli değil gittim servise vistesi kolunu yerinden söktü içeri gitti bir iki bişey yaptı geldi taktı toplam 5 dk sürdü ve şimdi hiçbir sorun yok hatta bununla ilgili konu dahi açmıştım kaynakmı yapılması lazım diye şimdilik km teli veya debriyaj teli kopmadı 3-4 gün binmediğim oluyor akü boşalmıyor 2000 km geçtim bence sen motoru bi servise baktır

    bende benzin göstergesindeki ibre sabit durmuyor durmadan oynuyor fırsat bulup servise gidicem bende bu sorunlar hep kişisel bazlı sorunlar motorun kendinden kaynaklı soruna daha rastlamadım çok şükür
    2011 Hyosung GT250R EFI Beyaz

  11. #1311
    Sanlı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mayıs 2006
    Şehir
    İstanbul/Göztepe
    Motosikleti
    Kawasaki EN500A
    Caner bendede aynı sorun oldu akü yani gittim kuru akü taktı usta şuan hiç sorun yok 3 gün çalıştırmadım gecen tek marşta çalıştı bence söle 750 km oldu de değiştirsinler akünü pedala gelince keşke sert davranmasaydın bi gösterseydin servise ama onuda 5 dk da hallederler km teline gelince benim km değilde 2 kere debriyaj teli koptu ama hata serviste çok gergin baglıyorsun ondan oluyor dedim uzun bir tane taktı 500 km oldu kopmadı önceden 30 km de kopuyordu servise şikayetlerinizi iyi anlatırsanız yardımcı oluyorlar arkadaşlar (ben kendi servisim için söylüyorum seyrantepe mehmet usta)

    gugukk kardeş benzin göstergesi kişisel arıza değil benim bildiğim kadarıyla benzin göstergesi arızalıdır. bendede oldu gittim değiştirdiler şuan sorun yok nomal çalışıyor aman aman olmasında uzun zamandır bi problem yok nazar değdiricem

    murat abi bi aksilik olmazsa 11 i akşamı ordayım yaparız satranç

    şafak (ehliyet için) son 2 gün
    Yollarda Motorcunun Motorcudan başka Dostu Yok!

  12. #1312

    Üyelik
    24 Mayıs 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    zs150-19
    Arkadaşlar herkese selam,
    Dün sevgili MT-Keyif Adamları ile havuz buluşmasına katıldık. Gerçekten çok keyifli bir buluşmaydı, bol bol güldük eğlendik sohbet ettik zaman nasıl geçti anlamadık. Bundan sonra elimden geldiğince MT organizasyonlarına katılmaya çalışacağım. Tabii şu ehliyet işi bu hafta hallolursa motorumla katılma imkanı olacak (Arabayla katılmak durumunda kaldım da) Fotoları ilgili başlıktan görebilirsiniz. Sarışın olan ufaklık benimki.

    Neyse motorumuza dönersek, Akü problemi olanlardan değilim sanırım aldığımdan beri ortalama 2 haftada bir 30 dk. çalıştırdığım halde şimdiye kadar bir problem olmadı. Acaba alarmı açık bırakmadığım için olabilir mi bilmiyorum.

    Dün buluştuğumuz arkadaşlardan Kimyager23 ki kendisi tertemiz bir SL150 sahibi, motoru inceledi. Belirttiği temel problem karbüratör ayarlarında sorun olduğu şeklinde. Şöyle ki motor kesinlikle jikleyi açmadan çalışmıyor, ısınıp yarım saat de kullansan jikleyi kapattığında motor düz yolda giderken stop ediyor. Yakındaki bir servise göstereceğiz de böyle bir problem ile karşılaşan oldu mu. Fikirlerinizi alabilirmiyim.

    Sizlerle de en kısa zamanda görüşmek dileğiyle. Motorsuz da olsa 11 Ağs. daki toplantıya geleceğim inşallah.

    Ali Taşkın

  13. #1313
    Sanlı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mayıs 2006
    Şehir
    İstanbul/Göztepe
    Motosikleti
    Kawasaki EN500A
    Bende olmadı böle bi sorun yolda giderken benimkide stop ediyordu söyledim rolanti ayarını biraz arttırdı şuan etmiyor yani çok nadir stop ediyor...
    Yollarda Motorcunun Motorcudan başka Dostu Yok!

  14. #1314
    -CRiminAL- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Aralık 2005
    Selam Arkadaşlar.
    Motoru alalı henüz bir hafta oldu ve 300 km yol yaptım.Şimdilik bir sorun yok ancak titreşim beklentimin biraz üzerinde çıktı.Zamanla azalacaktır elbet ancak 6000 devirde artçı yolcumun ayakları uyuşuyormuş.
    Bir de çinden gelen ve motorun üzerinde olan aküler tamamen dandik.Ben aldığım yere baskı yaptım bedelsiz olarak yeni akü takıp motoru teslim aldım.Ama kışın garajda yatıranlar için tavsiyem muhakkak 12 amper bi kuru akü takın.Sis farları süs hesabı ama çok harcıyor 7 amper yetersiz.
    Bujilere gelince ilk 500 km de değiştirmeyin.Kaliteli de olsa dandikte olsa kurum bağlayacaktır.500 e kadar sabredin ondan sonra takın bir ngk.herşeyin değiştiğini göreceksiniz.
    Şimdilik izlenimlerim bu kadar.
    Sevgiler dostlar

  15. #1315
    hakanacan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2006
    Motosikleti
    versys 650 abs 2015
    Alıntı -CRiminAL- adlı üyeden alıntı
    Selam Arkadaşlar.
    Motoru alalı henüz bir hafta oldu ve 300 km yol yaptım.Şimdilik bir sorun yok ancak titreşim beklentimin biraz üzerinde çıktı.Zamanla azalacaktır elbet ancak 6000 devirde artçı yolcumun ayakları uyuşuyormuş.
    Bir de çinden gelen ve motorun üzerinde olan aküler tamamen dandik.Ben aldığım yere baskı yaptım bedelsiz olarak yeni akü takıp motoru teslim aldım.Ama kışın garajda yatıranlar için tavsiyem muhakkak 12 amper bi kuru akü takın.Sis farları süs hesabı ama çok harcıyor 7 amper yetersiz.
    Bujilere gelince ilk 500 km de değiştirmeyin.Kaliteli de olsa dandikte olsa kurum bağlayacaktır.500 e kadar sabredin ondan sonra takın bir ngk.herşeyin değiştiğini göreceksiniz.
    Şimdilik izlenimlerim bu kadar.
    Sevgiler dostlar
    dostum hoşgeldin
    titreşim için lastik basınçlarına bakmanı tavsiye ederim
    eminim çok fazla hava vardır
    23-30 ideal
    deliler ve akıllılar aynı derecede zararsız kişilerdir
    asıl tehlikeliler yarı deli ve yarı akıllılardır..

  16. #1316
    ceash - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Kasım 2005
    Şehir
    GEBZE
    Motosikleti
    LEDOV 250 CMX-A
    Hehalde carting turnuvasına pek çok arkadaş gelicek orada tanışırız inşallah
    ayrıca topic ilk defa 2. sayfaya düşmüş (ilginç......!)
    GEL DEDİN, GELDİM, ABDURRAMAN ÇAVUŞ

  17. #1317
    gugukk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Nisan 2006
    Şehir
    İstanbul-Erenköy
    Motosikleti
    2011 Beyaz Gt250r - Fiat 500L Living
    Arkadaşlar egzosu deldiren oldumu nasıl yapılıyor diğer motorlar kükrerken bizimki sessiz sedasız takılıyor biraz sesçıksın aletten nasıl yapılıyor bilgisi olan varsa cevaplarsa sevinirim.
    2011 Hyosung GT250R EFI Beyaz

  18. #1318
    TURK01 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Haziran 2006
    Alıntı gugukk adlı üyeden alıntı
    Arkadaşlar egzosu deldiren oldumu nasıl yapılıyor diğer motorlar kükrerken bizimki sessiz sedasız takılıyor biraz sesçıksın aletten nasıl yapılıyor bilgisi olan varsa cevaplarsa sevinirim.

    Hakan kestirmişti sanırım,veya bir başkası da olabilir forumdan.Hatta kestirirken egsoz borusunun rengi sararmasın diye ıslak bezle egzoz borusunun sarılması gerektiği söylenmişti,öyle hatırlıyorum.
    Aslında bende kestirmek istiyorum.Kestirenler nasıl memnunmusunuz?

  19. #1319
    gugukk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Nisan 2006
    Şehir
    İstanbul-Erenköy
    Motosikleti
    2011 Beyaz Gt250r - Fiat 500L Living
    Ben kestirmek istemiyorum sadece egzos kısmından delik açılarak matkapla galiba 2-3 delik açınca motor kendini buluyormuş susturucuyu devre dışı bırakmak lazım ama nasıl yapılıyor.
    2011 Hyosung GT250R EFI Beyaz

  20. #1320
    Sanlı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mayıs 2006
    Şehir
    İstanbul/Göztepe
    Motosikleti
    Kawasaki EN500A
    Arkadaşlar egzoz daki susturucuyu çıkartıp yada matkapla delip kullanırsanız motor çok rahat gazı dışarı atacagından motorda eger arıza oluşursa garanti kapsamı dışına çıkıyor habeiniz olsun (egzoz fiyatı 160 180 ytl bişey) ben servisine sordum garanti istemiyorum garanti dışına çıksın diyorsanız 2 susturucu var benim çok teknik bilgim yok ama bildiğim ilkini çıkartıyorsunuz 2.sinide matkapla deliyorsunuz ses çok güzel çıkıyor ama garantidende çıkıyor bilginize...
    Yollarda Motorcunun Motorcudan başka Dostu Yok!


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)

Bu Konudaki Etiketler