Arkadaşlar ben yan kapaklardaki 150-19 prince yazılarını direkt elimle çıkarttım zarar görmedi. Depodaki beyaz şemayı da wd40 ile çıkarttım.vwd40 sticker sökmek için birebir.
Arkadaşlar ben yan kapaklardaki 150-19 prince yazılarını direkt elimle çıkarttım zarar görmedi. Depodaki beyaz şemayı da wd40 ile çıkarttım.vwd40 sticker sökmek için birebir.
abi bu wd 40 ı herhangi bir hırdavatçıda bulabilirmiyiz birde markası daha doğrusu üretici firması nedir
kenya 6000 devirden sonraki cızırtı sakın sendede sis farlarından geliyor olmasın camlarını bir kontrol et gevşekmi diye
Arakdaslar resim koyucaktim ama su anda mumkun degil fotoraf makinem yok.. 2 hafta sonra koyabilirim insallah..
Arkadaslar bende korktum sokerken iz kalirmi diye.. Ki ilk basta kalmisti.. Kolonyayla epey bi zorladim olmadi.. Sora peder bey gaz yagiyla cikar dedi... Tabiki babalar her seyi her zamanki gibi bildi. Sildim tertemiz oldu.. Damla leke iz, renk degisimi kalmadi..
Benim bir sorunumda deponun uzerindeki nikalaj gorunumlu plastik parca zannediyorum ki gunesten, dalga dalga oldu, parlakligi gitti. WD 40 almam gerekiyor herhalde... cozum mu?
gecmiş olsun ketchup abi!!!
[B][FONT="Times New Roman"][COLOR="DarkRed"]BABAM SAĞOLSUN :) [/COLOR][/FONT][/B]
Arkadaşlar Merhaba.Forumu yakından takip edemiyorum ama 1 aylık sürekli bir motor gezisinden sonra edindiğim tecrübeleri sizinle paylaşmak isterdim.
Ben Motoru bir ay önce aldım.Ön dişliyi 17 lik yaptırdım.Yanına çanta aldım. Birde müzik sistemi taktım.Şu an 3000 Km de kendileri. Gölcükten çıktım,izmir,kuşadası,Marmaris yaptım. Bol bol gezdim. 8 saat izmire kadar olan yolculuğumda son saatlerdeki bel sızısı dışında birşey hissetmedim.Ha Birde uyku vardıÇok rahat bir motor Ve çok memnunum. Yıkamadan sonra çıkan ve 2 gün sonra yokolan elektrik problemi oldu. Ardından izmirde fren lambasının arka freni kullanırken yanmadığını gördüm. Aşağıdaki siyah vidadan ayar yaptım,geçti. Bir ara akü şarj etmedi. O da geçti. Bu motor kendi kendini tamir mi ediyor ne
Fakat o kadar yolda Hiç bir sorun yaşamadım.110 u da geçmedim. Farkında mısınız,geçemedim demiyorum,GEÇMEDİM diyorum.Çünkü motorun ilginç bir huyunu öğrendim dün.5. Vites de giderken 4 diye çift basarak 3 e indirmiştim vitesi.Maksadım aniden fırlamaktı.Sonra ne oldu anlamadım,debryajı bırakır bırakmaz gaz kolu alışmış olduğumun ötesinde döndü. Ve arada ince kilit gibi birşey olduğunu hissettim.Gaz kolunu zorlayınca dönüyor ve hiç ummadığım şekilde performans artıyordu. Bu taktiği bugün iki kişi ile dik bir yokuşta denedim. Ve 60-70 arası ve çarkımında 17 lik olmasına rağmen,hiç zorlanmadan çıktım yokuşu. Öyleki bu motor şu haliyle çok rahat 130 yapar.
Motor performansı düşük zanneden arkadaşlar üzülmesin.Malesef rodaja hiç uymadım ama motorum 2500 den sonra acayip açıldı.;Kısmetse pazara Antalyaya yola çıkıyorum.Gölcüğe tekrar göndüğümde 5000 olacak herhalde
Motorumu çook seviyorum.Eğer etrafta müzik çalan bi zs19 görürseniz bilinki benim.
güzel fikir aslında. sevdim bunu!!!! dımtıs dımtıs
[B][FONT="Times New Roman"][COLOR="DarkRed"]BABAM SAĞOLSUN :) [/COLOR][/FONT][/B]
Tekirdağ'a gittim geldim.. Biri zealson arkadaşımızınkine benzer iki hikayem var.
Birincisi düşme tehlikesi ile ilgili. Ama benim hikayemdeki suçlu, montajı yapan kişi değil belediye. Tekirdağa giderken Silivri'de de durdum. Gece saat 1:00. Yolda en ufak bir aydınlatma yok. Gökyüzü zift gibi, heryer zifiri karanlık. Farlar da malum 10 metreyi falan aydınlatıyo.. saatte 60km gibi bir hızla giderken bir anda yolda DEVVV bir kasis gördüm ama yapabilecek hiçbir şey yoktu... O hızla o DEVVV kasise girdim. Minimum zarar için motor üzerinde ayağa kalktım vee iki tekerleğim yerden kesildi! yerden 30-40cm kadar yükseldim! arka tekerlek boşta kaldığı için epey devirlendi ve çok güzel bir iniş yaptım. Gördüğüm ilk ışığın altında durdum ve motoru inceledim, taş gibiydi çok şükür..
Ketchup geçmiş olsun gerçekten acayip birşey yaşamışsın. Adrenalin mi desem tehlike mi desem bilemiyorum. Kazasız kurtulduğun için sevindim.
Ben de bugün motoru çalıştırayım dedim 3 gündür kullanmıyordum. Marş a bastığımda çalışmıyor. Benzin göstergesi de dolu olduğu halde ve kontak çevrili olduğu halde en solda kalmış yavaş yavaş sağa gitmeye çalışıyor. Enteresan bir durumdu. Sağdaki akünün bulunduğu kapağı açtım tekrar marşa bastım oradan bir yerden cızırtı geliyor sonra kesiliyor. Sonradan anladım akü bitmiş ama durduk yerde neden bitsin akü?
Neyse yandaki krank kolu ile çalıştırdım motoru, biraz sürdükten sonra akü şarj oldu zaten. Enteresan bir durumdu.
"If you have a 10 dollar brain, buy a 10 dollar helmet" SIZE="2"][B] - Kasksız motor sürenler, eşini, çocuğunu kasksız motora bindirenler, size sesleniyorum: MANYAKMISINIZ LEEN!!!!:silent:
Ketchup baba, bende şu sıralar tekirdağdaydım.. Keşke tanışsaydık, sana şirin şehrimizi gezdirirdim! keyifli bir tur olurdu.. Umarım burayı beğenmişsindir..
~ Bütün mesele yolda olmak... ~
kardeşlerim benim motor araba gibi yakiyor 100 km 4-4,5 ve 90 km yı gecemiyorum su anda 1000 km deyım hava filtresi bu gibi durumlara sebebiyet verırmi buji kirlenmesi felan bilgisi olan arkadaslar yardim ederse sevinirim
bu arada on dişli 17 lik ne demek 5,vitesim dişlisinimi 17 lik yapmış seahawk arkadaş ben anlayamadim birde şu yedek depo olayı beni son iki benzin bitiminde 2 km ya goturdu yada goturmedi bu gibi problem yasayan arkadaslar varmi 100 km de 4-4,5lıtre olayıda 60-70 km hizi gecmedigim halde motorlarla 100 km den felan bahsedilyor acaba ozaman tuketım kac olur bu arada motoru kotulemiyorum sonucta bende zs 150-19 kullanyorum sadece belki yanliş yaptıgım bişiler vardir die bahsediyorum cunku 120yı gordum diyenlerde var km de en fazla10 kuruş yakıyo dıyenlerde yorumlarınızı ve cevaplarınızı beklıyorum hoscakalın kazasiz sürüşler
nıhna minbet mohsen ahhad amaytıhsin
@simsek333 şikle açıkmı acaba açıksa kapat onun dışında benzin filtresindede sorun olabilir onuda baktır daha geçen gün 20 ytl lik benzin koydum 220 km de benzin ibresi sona gelmesine karşın yolda kalmaktan korkup benzin aldım yani senin dediğin gibi 100kmde 4,5 gibi değil senin rakam çok ciddi bence git servise bir baktır onun dışında motor rahat 100km yapıyor bence senin motorda bişey var umarım kötü birşey değildir ihmal etme git servise baktır.
2011 Hyosung GT250R EFI Beyaz
slm arkadaşlar;ben ZEALSUN KASTAMONU BAYİSİYİM, MUTLU MOTOSİKLET
ZS 150-19 ARAYAN ARKADAŞLAR elimde 1 adet kaldı isteyen buradan alabilir isteyene kargo yapabilirim ,hiç açılmamış kapalı ambalajındada var montajlı isteyene montaşlıda gönderebilirim ilgilenenlere duyurulur !!! johannesfalcon@hotmail.com veya 05332496129-03668661032 tellerden bana ulaşabilirsiniz.(AKIN MUTLU)
Selam Dostlar Mootoru Ne Zaman Yikasam Sinyal Lambasi Dogru Calismiyor Ve Cikardigi Ses(lambanin) Anormallesiyor 4-5 Gun Icinde Tekrar Duzeliyordu. Ama En Son Yikamadan Sonra Hala DÜzelmedİ Bu Sorunu BaŞkalarida YaŞiyormu Merak Edİyorum ..????????
...........KARAALİ.........كاراالط
chkaralama bu sorunun nedeni sol kapak altında hava filitresinin hemen yanındaki rölenin alt kısmındaki izolasyon sorunu daha önce hakan resimleri ile izzah etmişti kaset kapağı ve japon yapıştırıcı ile iyi bir izolasyon yapmıştı benim çözüm biraz daha basit ama yinede koruyor plastik parçayı çıkar sağlam küçük bir naylonla röle'yi iyice sar ve lastik parçayı tekar tak yerine oturt
[IMG][/IMG]
ama şu var sorun hala düzelmiyorsa röle zarar görmüş olabilir değiştirdikten sonra yapabilirsin bunu ayrıca Hakan'ın çözümede göz at forumun 10'lu sayfalarındaydı sanırım
ilk önce Ketchup geçmiş olsun...
Evet arkadaşım hakan anlattı onu ve problem çözülüyor Hakan abi sağolsun benim roleyide yaptı görüştüğümüzde şuan tazikli suyla yıkıyorum hiç sorun olmuyor...
Birde arkadaşlar rodaj dayken benzini hesaplamayın sibop ayarları yapılacak ilk bakıma götürdüğünüzde ben performanslı ayarlattım sibopları 80-90 kuruş yakıyor km de şuan benim motor 2,300 km de ve 2500 bakımına gitcem tekrar ayarlarına baktırcam motoru ilk aldıgınızda rodaj dayken zorlamayın ve hiç hesap kitap işine girmeyin derim arkadaşlar ve motoru ilk aldıgınızda hergün çalıştırın binmeseniz bile çünkü akü de problem oluyor şarj edin hergün benimde başıma geldi ilk aldıgımda ama şuan 2 gün binmiyorum çalıştırmıyorumda hiç sorun olmuyor ama ilk 1 ay fazla kullanmayacaksanız hergün çalıştırın akü şarj etsin ben öle yaptım...
Arkadaşlar bide aklımda şey var herkez motorunun resmini çeksin kaç km de falan oldugunu yazsın öle bi resim galerisi yapalım ne dersiniz hem herkez birbirinin motorunu görür hemde bilgi edinir ne dersiniz yapalımmı öle bişey?
Yollarda Motorcunun Motorcudan başka Dostu Yok!
herkese merhaba
10 gunluk yıllık ızınınımı kullandıgım ıcın topiğe bakamıyordum.bugun geldım ve ilk once yaptıgım sey motorumla tur atmak oldu.ozlemısım kullanmayı.
hakan abi veya ceash hafta sonu motoru sizlere gostermek ıstiyorum.sizin de uygun zamanınız olursa.ceash kardeş le goruscektik ama kısmet olmadı.ben gebze şekerpınarda oturuyorum.
herkese kazasız suruşler.
Evet bence de böyle birşey yapalım. Ben bunların websitesine konmasını ayarlayabilirim. Bana gönderebilirsiniz, daha önce de bir örnek yapmıştık stormlord gökhan ile. Ayrıca zealsun fan club gibi bişey düşünüyorum. Paylaşalım bilgileri işte sizde görüşlerinizi söyleyin.ZealsunChopperSanlı adlı üyeden alıntı
daha önce yaptigimiz adres www.zealsunchopper.tk
bekliyoruz mailleri: Benim mail adresim zmbxxx@gmail.com
"If you have a 10 dollar brain, buy a 10 dollar helmet" SIZE="2"][B] - Kasksız motor sürenler, eşini, çocuğunu kasksız motora bindirenler, size sesleniyorum: MANYAKMISINIZ LEEN!!!!:silent:
bab sayemizde onlarca kişi bu motoru aldı
istanbulda kullanan çok kişi var
ancak bırak fun clubu bi akşam buluşmak bile olamadı
ben herkezle tanışma çabalarıma bi son verdim
neden derseniz itekleme ile olacak iş deil bunlar
eğer bunu düşünüyorsanız
çarşamba akşamı sahilde kartal migrosta buluşalım derim
tamam derseniz oturur bi çay içer tanışır tartışırız motoruda
tamam diyenler özelden mesaj atsın
deliler ve akıllılar aynı derecede zararsız kişilerdir
asıl tehlikeliler yarı deli ve yarı akıllılardır..
Caner bence çok güzel olur burdanda sitenin adresini yayınlarız...
Hakan abi sitem etmekte çok haklısın ama inanki 1 haftadır motora binmiyorum acayip çevirme var avrupa yakasında şurda 1 hafta kaldı ehliyeti almaya inanki ehliyeti alayım geçicem karşıya hatta katılacam gezilere zaten tuzla gezisine kesin geliyorum ehliyetede işletmiş olcam A2 yi benim düşüncem çoğumuzun ehliyeti yok bence ondan
Ketchup tanışıp bu tarafta oturan diger arkadaşlarlada tanışıp karşıya bi çıkartma yapıcaz merak etme ama ehliyet sorun oluyor az kaldı bu cumartesi direksiyon sınavı var 3-4 sonrada alıcaz inşallah toplanalım ağustosta herkez ehliyetinide alıcak nasıl olsa ben yapıcam organizasyonu sen canını sıkma hakan abi öpüyorum seni kendine iyi bak!
http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=17348 buraya bakın bi sanırım herkezin bilgisi vardır ama olmayanlar olabilir katılalım hep beraber...
Yollarda Motorcunun Motorcudan başka Dostu Yok!
ŞANLI ustaya ısrar etmeme rağmen oda ısrarla ilk bakımda sibop ayarına gerek olmadığı 2500 de yapması gerektiği konusunda diretti açıkçası biraz ihmal etti gibime geldi önemsemedim ama sibop ayarları kaça kaç bizim modelde bizim modelde bilen arkadaşlar yazarsa sevinirim
emme kaç egzos kaç olacak
setr74 adlı üyeden alıntı
setr74 valla ben çok anlamıyorum motordan usta bana sordu performanslımı ayarlayayım ekonomikmi dedi bende farkını sordum performanslı olursa dedi daha seri kalkar çekiş iyi olur falan dedi yanlış hatırlamıyorsam 10 ytl yakacak yere 11 ytl yakar dedi bende dedim boşver ekonomiği zaten zevk için biniyorum dedim performanslı olsun dedim öle ayarladı nası yapılır bilmiyorum açıkcası
Yollarda Motorcunun Motorcudan başka Dostu Yok!
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)