Zealsun Zs 150-19 Cruiser Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
19 Temmuz 2006, 20:52
#1181
süleyman_kınlı abi tek silindirli bir motosiklette her zaman için titreşim olabilir bu doğal motosiklet 4 zamanlı motora sahip olsada olur önemli olan bu titreşimin ne dereceye kadar iyileştirilebildiği zealsun bu konuda gayet başarılı bence ben kullandığım bazı motosikletlerde bırak ayaklarımın uyuşmasını gözlerimin titrediğini hatırlıyorum ramzey'in 250 cc liği seni yanılmasın çünkü silindirler çift zamanlı değil aynı zamanda çalışıyor bu konuda bir topic de açılmıştı yani tek silindirliden bir farkı yokmuş onlarında ramzeyin sahiplerinin kimi memnun kimi şikayetçi o konuda yarım yapamam ama daha yüksek beygir gücü arıyorsan ramzeyin değil zealsun'un yada keaway'in v motor 250'liliğini tavsiye ederim keaway'in buradaki avantajı motomax güvencesi var bence motomax Türkiyede motosiklet konusunda en ciddi kuruluşlardan biri yalnız İstanbulda zealsun servisleri konusundada bir sıkıntı çekmezsin.
Reklamlar
-
20 Temmuz 2006, 12:52
#1182
Selam arkadaşlar... henuz 140 km deyim, daha önce ard cı olarak racing tarzına da klasik tarzda da motorlara binmiştim , şimdi kendim kullandıgım halde cok fazla bir titreşim yok bence hafif bir karıncalanma var o da dogru devirlere alıştıgımda ve rodaj sonrası duzelecektir diye dusunuyorum,, suspansiyonu da hiç fena değil,, kuzenimde 10 yıllık bir yamaha cruiser var ve o bu konuda daha tecrubeli bana cin malı alma sakın demişti eski olsun japon olsun .... Ama ben sizlerin de sayesinde bu motorda karar kılarak aldım , kuzen de binerek denedi VE bu kadar beklemediğini şaşırdıgını söledi titreşim cok iyi dedi.... onun motoru v tipi ve motor hacmi baya buyuk tam bilemiyorum sadece ses farkı var daha guclu tabiki , ama goruntu aksesuar eklediğimde daha iyi olacak, hic de altta kalmayacak,,, goren herkes ilgi gösteriyor bu açık, bu paraya alınabilecek en iyisini aldıgım kanaatindeyim ..... HA şu ilk calıştıgındaki ses var ya bayılıyorum ,,,o sesi surekli duyabilsek keşke , hızlanınca zırıltı gibi geliyor, bozuluyor ses,,, rodaj diyoruz ya hep BU SES OLAYI RODAJ TAMAMLANINCA RÖLANTİDEKİ SES GİBİ OLUR MU ACABA????
O BENİM BONCUĞUM!!!!!!::gleam::
-
20 Temmuz 2006, 13:02
#1183
gökhan abi bu konuda okumuştum, garanti süresi dolunca eksozdaki susturuculardan birini iptal edince helikpoter gibi sesi cıkıyormuş. hatta 3 arkadaş buluşmuşdu, birisi cıkarmış, diğerleri helikopter gibi sesi var diyordu ama kimlerdi onlar hatırlayamadım. hakan abi de susturucu cıkarmanın supablara zarar vereceğini yazmıştı..
[B][FONT="Times New Roman"][COLOR="DarkRed"]BABAM SAĞOLSUN :) [/COLOR][/FONT][/B]
-
20 Temmuz 2006, 14:07
#1184
1 ayda 1000 km geçti 2 haftada bir bakıma girdim adamda şaşırdı nereye gidiyorsun böyle diye ama hergün 20 işe gidiş dönüş 40 km akşamlarıda biraz dolaşınca ciddi bir rakam çıkıyor ortaya şimdi birşey sorucam ben bu motorda 100 ü geçemedim gaz kolunu kökledim dümdüz yol fakat 100 den yukarı çıkmadı alet acaba motor hala açılmadı yoksa sağırmı oldu? 2. sorum 20 ytllik benzin yetmiyor artık çok çabuk bitiyor tasarruflu kullanmak açısından yapılabilcek bir işlem varmı bir arkadaşım 6000 devirin altında olursa fazla benzin gitmez bağırırsa 6000 deviri geçerse çok harcar dedi bunun sırrı nedir yoksa 4. vitestemi gitmek lazım 5. viteste benzini çok yememesi için.3. sorum 50 km geçince aletten cızırtı şeklinde ses geliyor çok araştırdım en son giderken lambalardan birini tuttum bir baktım zırıltı gitti muhtemelen lambalar zırıltı yapıyor bu sorunu nasıl çözerim araya conta filan koysam olurmu gerçi göstergelerde çok oynuyor ama neyse 4.plaka arka demire deyiyordu biraz büktüm deymiyor ama plastik plaka koymak için aksesuarlardan satılıyor ondan alsam sorunu çözermi? Bakımların hiç birinde benzin filtresi değişmedi bu nezaman değişir? neyse çok soru oldu diğer yarısını daha sonra sorayım
2011 Hyosung GT250R EFI Beyaz
-
20 Temmuz 2006, 16:31
#1185
sayfaların hepsini okumadım ama bu motoru istanbulda satan yer neresi??
-
20 Temmuz 2006, 21:52
#1186
selamlar!! daha demin motoru üst üste 3 kez stop ettirdim. içim cızz etti. birşey olur mu?? bi daha yapmam ama bunların ne gibi zararları olur? bilgilendirirseniz çok sevinirim!!
[B][FONT="Times New Roman"][COLOR="DarkRed"]BABAM SAĞOLSUN :) [/COLOR][/FONT][/B]
-
20 Temmuz 2006, 22:29
#1187
gugukk adlı üyeden alıntı
1 ayda 1000 km geçti 2 haftada bir bakıma girdim adamda şaşırdı nereye gidiyorsun böyle diye ama hergün 20 işe gidiş dönüş 40 km akşamlarıda biraz dolaşınca ciddi bir rakam çıkıyor ortaya şimdi birşey sorucam ben bu motorda 100 ü geçemedim gaz kolunu kökledim dümdüz yol fakat 100 den yukarı çıkmadı alet acaba motor hala açılmadı yoksa sağırmı oldu? 2. sorum 20 ytllik benzin yetmiyor artık çok çabuk bitiyor tasarruflu kullanmak açısından yapılabilcek bir işlem varmı bir arkadaşım 6000 devirin altında olursa fazla benzin gitmez bağırırsa 6000 deviri geçerse çok harcar dedi bunun sırrı nedir yoksa 4. vitestemi gitmek lazım 5. viteste benzini çok yememesi için.3. sorum 50 km geçince aletten cızırtı şeklinde ses geliyor çok araştırdım en son giderken lambalardan birini tuttum bir baktım zırıltı gitti muhtemelen lambalar zırıltı yapıyor bu sorunu nasıl çözerim araya conta filan koysam olurmu gerçi göstergelerde çok oynuyor ama neyse 4.plaka arka demire deyiyordu biraz büktüm deymiyor ama plastik plaka koymak için aksesuarlardan satılıyor ondan alsam sorunu çözermi? Bakımların hiç birinde benzin filtresi değişmedi bu nezaman değişir? neyse çok soru oldu diğer yarısını daha sonra sorayım
abi kusura bakma tam olarak tek soruna cevap vereceğim sonra çıkıp motosikletle gezeceğim bilseydim fotoğraf çekerdim az önce düzelttim bende önce 2.5 milyonluk silikon tüplerinden al heryerde bulabilirsin sakın ve sakın bally derby gibi tinerle çözülen ve buharlaşabilen yapıştırıcılar kullanma sonuç berbat olur
1- zırıltı yapan sis farının altındaki civatayı sök
2 - ön kapağı çıkar iç kenarda iki küçük uzun civata göreceksin onlarıda sök
3- ampul haznesinin camını çıkar ampulün bulunduğu simli kısmın kenarına silikon tüpüyle az az sür turu tamamla silikonu eline ve cama vurmadan yapıştır
benim motosiklet en fazla 105 görüyor ama memnunum rodajda fazla zorlama hatta burdaki ustanın dediği "2500 km ye kadar gereksiz zorlamalardan kaçın"
boss eğer siteyi düzelttilerse polen-tr.com dan bayi adres ve telefonlarına ulaşabilirsin
oğuz korkma o kadar
-
20 Temmuz 2006, 22:35
#1188
@setr74 saol esasında ne önemli sorun o zırıltı ilk fırsatta deniycem bol gezmeler.
2011 Hyosung GT250R EFI Beyaz
-
20 Temmuz 2006, 23:09
#1189
Cok Onemli!!!!!!!!
2 hafta once cok ciddi bir tehlike atlattim. 60 km hizla giderken on camurluk dustu, tekere sikisti. Tahmin edin ne oldu?
Dunya en iyi durma rekorunu kirdim istemeden. Sansliydim dusmedim. Ama dusseydim de basima bir sey gelseydi bu motoru toplayan arkadasi bir ziyaret ederdim, halini hatrini sorardim, yani ne gerekiyorsa yapardim.
Cunku motoru tasarlayan muhendisler, o camurlugun orda durmasi icin hesap etmisler kitab etmisler 4 tane civata yeri hazirlamislar. Cok sevgili montaj ekiplerimiz 2 civataninda yeterli oldugunu dusunmus. biras yol yapinca o civatalar gevsiyor, camurluk kut dusuyor, sizde oluyorsunuz.
En kisa zamanda, mesela yarin motorunuzu kontrol edin, sayet sizde de oyle bir handikap varsa giderin. Civatalari takmak biraz zor, el alet edavat girmiyor (montajci arkadaslar da bu yuzden salliyorlar). Tam hatirlamiyorum ama galiba 8 likti vida.
Sunu birkez daha anladim ki, Cin mali kalitesiz degil. Cin malini getirenler, Cin malina teknik destek saglayanlar kalitesiz.
Bir anektod daha. 5. viteste 7000 devire geldigim zaman( takriben 95km surate esdeger oluoyr), devir saati kararsizlasiyor. Ileri geri kucuk oynama yapiyor. Ayni seyi gozlemleyen oldu mu? Bu sebepten daha fazlasina hic cikmadadim. Ama aldirmayip gazi acmaya dewam etsem motor sanki 150 km?h yapicakmis gibi geliyor.
arkadaslar uzun bi sureden beridir takip edemedim forumu ama guzel yararli bilgiler birikiyor. Uzun zamanlar bu motoru kullanmak isteyenler icin iyi olcagini saniyorum. Butun gun forumu okuyup, teknik bilgileri iceren entrylerden bir word dosyasi hazirladim zira forumun buyuk bir kisimi motorun fiyati icin sohbet konusu olmus. Isteyen yollayabilrim teknik arsivimi
-
20 Temmuz 2006, 23:25
#1190
arkadaşlar başka bayiden 4 adet 19 aldım isteyen olursa yardımcı olurum fiyst: 2.650 herkeze selamlar
-
20 Temmuz 2006, 23:27
#1191
dostum geçmiş olsun en başında dediğim gibi bisiklet tamirciler usta oldu onlarda çıraklara toplatıyolar makınaları
dikkat edip her yerini kontrol edin
bilinçli kullanın
deliler ve akıllılar aynı derecede zararsız kişilerdir
asıl tehlikeliler yarı deli ve yarı akıllılardır..
-
20 Temmuz 2006, 23:32
#1192
haa zealson kardeş iki hödük afedersin daha kötü şeylerde yazabilirdim ama neyse çamurluk vidalarını sıkmamış diye bizide aynı tarifeye koyma alınıyorum gerçi yarası olan gocunur diyeceksin ama ben başkasının yarasınada bazen gocunurum ..........................
o vatandaşlar vida sıkmaya üşenmekle yada idrak edemeyip ne işe yaradığını düşünmemekle aslında sana suikast hazırlamışlar ölebilirdin yahu
ALLAH KORUSUN PAT DİYE ÖN ÇAMURLUK ÇIKSIN
YA SİNİRLENİYORUM NEYSE
-
20 Temmuz 2006, 23:39
#1193
yav teknik moto laf meclisten dışarı
alınma sakın he
tanıdığım bi iki servis var
onlara lafım
kullanmak ayrı bi olay zati bilinçli olmak önemli değil mi
motor bu her yerini kontrol edicen haftada bir en az
deliler ve akıllılar aynı derecede zararsız kişilerdir
asıl tehlikeliler yarı deli ve yarı akıllılardır..
-
21 Temmuz 2006, 00:10
#1194
Kontrol Edİn Hatta Bellİ Torkla Locttİte GevŞeme Önleyİcİ Lİkİt YapiŞtirici İle Sikin
İyİ Olur Bİ Şey Demİyorum Alinacak Bİ Şey De Yok Ama
*******en İyİ Tamİr Bakimdir Unutmayin*********
-
21 Temmuz 2006, 00:29
#1195
yok kardesim sana degil lafimiz... Sen zaten kaliteni, insan hayatina verdigin onemi bu site halkina coktan ispatladin... ama iste cehalet bambaska birsey...
Hakan Baba nin da dedigi gibi:
butun arkadaslar, motorun kontrolu icin servisi beklemeyin. Bi takim anahtar alin en azindan her haftasonunda motoru yikarken sole bi etrafini dolanin.. Aslinda en guzeli teknik moto kardesimizin dedigi gibi loctite..
Bu arada bir derdim daha var. Ayni sorunu yasayan varsa paylasalim. Arka amortisorlerden bitmek tukenmek bilmeyen gicirdama sesi gelio.. Her kasiste ciyik ciyik ses cikariorum. Nasil yaglicam ben bulamadim?
-
21 Temmuz 2006, 01:41
#1196
Zealson kardeş ilk başta hoşgeldin aramıza
o ses amortisorlerden gelmiyor aynı sorunu bende yaşadım şuan çözdüm biraz yaglıyorsun kapakları söküp sonrada gres liyip kapakları tak su almasın diye tozdanmıdır sudanmıdır anlamadım hiç bi sorun kalmıyor tabi neresini diyceksin ben resimde göstereyim her iki taraftanda yağla kesin gıcırdama çözülecek tam motorun eklem yeri güzelce yağla amortisörlerden değil
http://www.hemenpaylas.com/download/...opper.JPG.html
Yollarda Motorcunun Motorcudan başka Dostu Yok!
-
21 Temmuz 2006, 02:07
#1197
Sanli cok tesekkur ediyorum. Bu haftasonu hemen harekete geciyorum. Zira o sesle gitmek olmuyor. Ben motorun uzerindeki butun stikerleri soktum. Sanki custom mis gibi duruyor. Hatta boyle motordan fazla anlamayanlarida makaraya aliyorum. Discovery channeldaki Orange County Choppers'ta yapildi falan diyorum. Valla yiyorlarda :D motor boyle bir heybetli duruyor ya, aksesuar falanda cok ustunde.. Bir kac kisiye de Harley Davidison diye gazladim. Dur bakalim ne zmn cikicak foyamiz meydana
-
21 Temmuz 2006, 13:44
#1198
Tekirdağ'a gittim geldim.. Biri zealson arkadaşımızınkine benzer iki hikayem var.
Birincisi düşme tehlikesi ile ilgili. Ama benim hikayemdeki suçlu, montajı yapan kişi değil belediye. Tekirdağa giderken Silivri'de de durdum. Gece saat 1:00. Yolda en ufak bir aydınlatma yok. Gökyüzü zift gibi, heryer zifiri karanlık. Farlar da malum 10 metreyi falan aydınlatıyo.. saatte 60km gibi bir hızla giderken bir anda yolda DEVVV bir kasis gördüm ama yapabilecek hiçbir şey yoktu... O hızla o DEVVV kasise girdim. Minimum zarar için motor üzerinde ayağa kalktım vee iki tekerleğim yerden kesildi! yerden 30-40cm kadar yükseldim! arka tekerlek boşta kaldığı için epey devirlendi ve çok güzel bir iniş yaptım. Gördüğüm ilk ışığın altında durdum ve motoru inceledim, taş gibiydi çok şükür..
İkinci hikayem de Tekirdağ'da geçiyor, motoru her gören "çok güzelmiş" diyor ve bir süre sonra "kaça aldın?" diye soruyor. Ben de "tahmin et bakalım sence kaç paradır?" diyorum ve hep "15.000ytl vardır" cevabını alıyorum.. Tekirdağ'da da wd40 almak için durduğum biryerde ben yaşlarında biri motoru inceliyordu. "Güzel makine.." dedi. "Öyledir." dedim.. "Kaça aldın?" diye sordu. Ben de bir şansımı denedim ve "15.000ytl" dedim. O ne dedi??? "Haa.. 3000ytl değil miydi bunlar yau?" dedi.. yerin dibine girdim =) "ha 3000, ha 15000 ne farkeder allaasen" dedim ve gazladım.. Yahu ne diye öyle bişey söyledim ki...
Bu arada arkadaşlar, titreşim olayı rodajda aşılıyor. Benim alet 6000 deviri geçince cızırdıyordu. Kulandıkça 6500, 7000, 7500de cızırdamaya başladı. Şimdi 8000e gelinceye kadar bir cızırtı yok. Bu arada bahsettiğim cızırtı da sesten ibaret. Yani vücudumla hissettiğim bir titreşim değil.
-
21 Temmuz 2006, 14:28
#1199
Selam arkadaşlar.... Zealson şu depodaki ve yan kapaklardaki sticker ları hasar vermeden cizmeden nasıl cıkardın kardeşim anlatsana bir ben de düşünüyorum ama zarar verecem diye dokunamıyorum saol.......Nasıl gorundugune biz de bir bakalım resmini koysana buraya...... ÖN cam apratlarını benim usta saglam bulmadıgı için sanayide metalden yaptıralım ve nikelaj kaplatalım dedi ( camı tutacak siyah plastik malzemeler zamanla gevser cam yolda dusuverirmiş falan ), tahminen 20-25 ytl ye mal olur muş galiba......
O BENİM BONCUĞUM!!!!!!::gleam::
-
21 Temmuz 2006, 15:11
#1200
ketchup kardeş geçmiş olsun Sticker konusuna katılıyorum zealson kardeş nasıl çıkardığını ve resmini eklersen seviniriz. Bide o cızırtının gitmesi ii olmus bende 6000den sonra başlıo gıcık oluyom
İnandığınız gibi yaşayamazsanız, yaşadığınız gibi inanmaya başlarsınız...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 12 kullanıcı var. (0 üye ve 12 misafir)
Bu Konudaki Etiketler