hocam sen motomax bayisisin motordan eline geçti mi 2006 dan mı bahsediyorsun ??teknikmotor adlı üyeden alıntı
kullandın mı yada
hocam sen motomax bayisisin motordan eline geçti mi 2006 dan mı bahsediyorsun ??teknikmotor adlı üyeden alıntı
kullandın mı yada
teknikmotor arkadaşım aramıza hoşgeldin,farklı servislerden farklı markalardan insanları bu topikte görmek çok güzel.........bu makinanın yağ radyotörüne giriş ve çıkış boruları krom spiral ile tecritedilmiş halde bu sebeple herhangi bir darbeye veya aşınmaya maruz kalmazlar.ön maşa boşluk seviyesine gelince,kontak anahtarının hemen altında ortadaki büyük civata sıkılarak gidon boşluğu alınabiliyor.Bu civatanın tam alt noktasında, altındaki 3 ayak özel somun, tornavida ve çekiç yardımıyla sıkılıp kolayca ön maşa boşluk ayarı yapılabiliyor.Ben bu boşluğun ayarını kendim yaptım çok kolay ve basitçe.vibrasyon modülatörü olarak kranka bağlı balansör olmasına rağmen bu 150cc. makina rahatlıkla 120km/h hıza ulaşıyor hemde titreşimsiz!!!!!!!!!! 2100 ytl fiyata ve 150cc. olan çin malı bir motosikletten beklenenden çok daha fazlasını veriyor inanınki bu makina,kullanın hak vereceksiniz...........
“Bir memlekette; namuslular, namussuzlar kadar cesur olmadıkça, o memlekette kurtuluş yoktur”
MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
atıyorum hamsi ama yemedi biraz daha çalış yeni fikirler bekleriz kimse üzerine alınmasın ( sözüm ona)
ortaya birşey atıyorsan sebebini yazman lazım lafının arkasında ol...teknikmotor adlı üyeden alıntı
ben bu makınayı kullanıyorum ve çok memnunum
..ok atıp kaybolmak güzel
Hakancan takma kafanı arkadaş taktik hatası yaptı kimse yemeyince uzadı jeansatar ın açıklamalarını oku anladığım kadarı ile eli anahtar tutuyor gayet güzel bilgi vererek yardımcı oluyor teşekkürler
Muhalefet olmazsa iktidarın da anlamı yok demişler.
Sallayın ya.
Olta atarlar böyle ama bi gün attıkları yeme balina takılır kendisi yem olur haberi bile olmaz...
Eren dostum bu arada yeni light barların çok tatlı olmuş.Uzunlara mı bağladın onu
tekrar merhaba arkadaşlar,çok fazla takmayın bu tip davranışları çünkü meyve veren ağaç taşlanır yüzyıllardır bu iş böyle !!!ne güzeldir ki zealsun cruiser dikkat çekip ilgi topladı bu topikle,sağolasın criminal dostum iyiki bu son şeklini verdin bu bilgi dolu sayfalarımıza ellerin dert görmesin...........
teşekkür ederim sağol dikkatlisin bayağı criminal,bu extra sisleri koruma barın üzerine monteleyip uzun farla birlikte yanar hale getirdim,kısa yanarken orjinal sisleri yanıyor zaten.Çok güzel oldu muntazam durdu doğrusu yerlerinde.Hatta birkaç fotoğrafını da görebilirsiniz,selamlarımla hoşçakalın
“Bir memlekette; namuslular, namussuzlar kadar cesur olmadıkça, o memlekette kurtuluş yoktur”
MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
Arkadaşlar yazılarınızı okuyup;çektiğiniz fotoğraflara baktıkça çok heyecanlanıyorum.Hakkımda hayırlı ise İnşaAllah vakt-i zamanında benim de bir "zealsun 150 çapır"ım olur.
Teşekküre değecek bişey yok be dostum.Motorun güzelliğini farkettim sadece.İstedim ki herkes görsün.Hedefine de ulaşmaya başladı sanırım.tekrar merhaba arkadaşlar,çok fazla takmayın bu tip davranışları çünkü meyve veren ağaç taşlanır yüzyıllardır bu iş böyle !!!ne güzeldir ki zealsun cruiser dikkat çekip ilgi topladı bu topikle,sağolasın criminal dostum iyiki bu son şeklini verdin bu bilgi dolu sayfalarımıza ellerin dert görmesin...........
teşekkür ederim sağol dikkatlisin bayağı criminal,bu extra sisleri koruma barın üzerine monteleyip uzun farla birlikte yanar hale getirdim,kısa yanarken orjinal sisleri yanıyor zaten.Çok güzel oldu muntazam durdu doğrusu yerlerinde.Hatta birkaç fotoğrafını da görebilirsiniz,selamlarımla hoşçakalın
Evet farlar Çok güzel olmuş dostum.Bu arada depoya ve çamurluklara çektiğin şeritler de şahane olmuş.Tam benim kafadansın valla.Yapacağım herşeyi sen yaptın
Arkadaşlar selam, motorun iki kişi ile performansını sormuştum, yok mu deneyimli arkadaş, bu aletle uzun yolda iki kişi gidilir mi rahatlıkla?(Özellikle rodajı doldurmuş arkadaşlar cevaplayabilirse sevinirim). Bir de göstergelerin durumu nedir, sağlıklı çalışıyor mu acaba? Bilgi verirseniz sevinirim.
"Bir adamın makosenleriyle bir kilometre yürümeden onun hakkında karar verme." (Kızılderili Atasözü) - (Clint is Cloud)
arkadaşım eşimle hafta sonu 100 km yaptım performansta fazla düşüş yok
yani bana çok rahat yetti
ortalama 70 max 90 ile gittim yani tek kişi kullanır gibi
eşimde albea var km az gösteriyo yanie motor 85 yazıo fiat 90
hehehehe
yanie göstergeler gayet salam
bide arkadaşta yeni nissan var onla deniycem
Teşekkür ederim, anladığım kadarıyla sorunsuz bir 150cc bu alet, tek problem servis'in çok yaygın olmaması sanırım ama alınabilirliği konusunda iyiden iyiye düşündürdü beni, dün Kadıköy'de bir pasaj önünde gördüm, muhtemelen yarın gidip kullanıcısıyla konuşucam, belki de bu siteye takılan biridir. Bu fiyata bu özelliklerle benim gibi bir acemi için iyi bir izlenim yarattı doğrusu, bakalım...hakanacan adlı üyeden alıntı
"Bir adamın makosenleriyle bir kilometre yürümeden onun hakkında karar verme." (Kızılderili Atasözü) - (Clint is Cloud)
Titreşim problemi olmadığından servise gitme ihtiyacı da fazla olmayacaktır. Motorlarda genel olarak görülen civata düşmesi, ayar kaçması, sağımın solunun çatlaması, kırılması gibi can sıkıcı ama sürekli tekrar eden problemlerin ana sebebi vibrasyon. Efendi efendi kullanırsanız ve aldığınız gün bir sorunla gelmemişse periyodik bakımlar dışında sorun çıkarmayacak bir alet olduğunu düşünüyorum.
benim göstergede bie anormallik var sanırım düz yolda tam gaz yaptım ibre 140 i geçti aşağıya kadar gitti yani gösterge yetse 160 falan olması lazım ancak o kadar suratli olmadığıma eminim göstergeyi kontrol ettiricem
ya arkadaşlar bilgilere çok teşekkürler ama son bir şey daha soracam, dikkatimi çekti fotolardan, bu öndeki süspansiyonlar diğer motorlara göre ters. Diğerlerinde gidondan lastiğe doğru içe girerken Zs'de lastiğe doğru inerek alttaki boruyu kavrıyor. Sanki yaylanınca çamurluğa vuracak gibi. Benimkisi kuruntu tabii ama bu konuda da yorum yapablirseniz çok sevinirim. Acemilik işte kusuruma bakmayın.
"Bir adamın makosenleriyle bir kilometre yürümeden onun hakkında karar verme." (Kızılderili Atasözü) - (Clint is Cloud)
bilmem kardeş ama o kadar yapması zor çunkü benimki 110 la giderken 11000rpm devir saati yani 120 anca bayıra aşşa yapar ki yapıyoda ama son hızı
zaten teknik verilerinde faprika çıkışı 90 yazıyor ben samandırada oturuyorum ve kartal çıkışı otobandan e-5 e 6 km falan bayır aşşa hep o yolu kullanıyorum
120 görüyo ama makinayı o kadar zorlamak iyi deil belki 1000 km den sonra ön dişliyi deiştirmeyi deneyebilirim ama gerek yok en fazla 15 km oynar orjinalliği bozmamak lazım
o kadar hız isteseydim racing alırdım zati
janjanlı resmimide koydum haa!!!
bende yazdığım gibi hız o civarda değildi yarın baktıracağım bir anormallik var
Arkadaşlar bakın bu motorun dayandığı şirket hakkında bilgi buldum:
Zongshen Grubu Çin’inin Chonqging sehrinde , 1992 yilinda kuruldu. Zonghen Grubunun bünyesinde hizmet veren toplam 52 tane alt sirketi bulunmaktadir. Bu alt sirketlerin yüzde yüz sermayesi Zongshen grubuna aittir.
Zongshen’in subeleri Chongqing,Shangdong,Guangdong,ZheJiang,Hongkong gibi bazi lokal bölgelere ve ayni zamanda USA, Fransa, Endonezya ,Vietnam, Güney Kore Kamboçya gibi yabanci ülke ve bölgelere yayilmistir.
Zongshen Grubunun çalisanlari 18.000 üzerindedir ve toplam kayitli sermayesi 4 milyar Yuan’in üzerindedir.
Zongshen grubu motosiklet ve motorda yüksek teknolojiye sahiptir. Bu basarisi Uluslar arasi Makine Sanayi dairesinden ve Kamu Güvenlik Balkanligi tarafindan onaylanmistir.
Zongshen Grubu ‘ZONGSHEN’ ’ZEALSUN’ ve ‘ZIPSTAR’ adli üç markaya sahiptir. Zongshen grubunun bünyesindeki alt sirketler ISO9000 ,ISO 9001 Standart kalitesini basariyla geçmislerdir ve NO.001 ‘CCC’ kalite sertifikasini Çin Kalite Kontrol Merkezi tarafindan ödüllendirildi.
1- Sermayeyi biriktirme dönemi: (1982-1992) Zongshen Grubunun tarihi motosiklet bakim magazalarina dayanmaktadir. 10 yil sonra ilk büyük yatirimi olan motosiklet tamirinden ve motosikletleri birlestirmeyi denemekten sermaye birikimini yapmistir.
2- Gelisme dönemi: (1992-1998) Zongshen ürünlerinin çesitliligini gelistirdi ve asil alani motosiklet ve motor oldu. Buna deniz motorlari ve hiz motorlari da eklendi.
3- 1998’den sonra çesitliligi artirma: Zongshen ‘Termodinamik Makine Endüstri’ stratejisini gelistirip tamamlamistir. Bu esnada Uluslar arasi Pazara adim atti ve ürün zincirini genisletti.
Zongshen motosiklet takimi 1999’da kuruldu ve Çin’in tek motosiklet takimidir. Ayni zamanda 2001 ve 2002 Dünya Motosiklet Sampiyonasina Çin’den katilan tek takimdir. 2002 yilinda Dünya Motosiklet Dayaniklilik Motosiklet Sampiyonasinda Zongshen Motosiklet takimi sampiyonluk kazanmistir.
KAYNAK: www.akbulutotomotiv.com
"Bir adamın makosenleriyle bir kilometre yürümeden onun hakkında karar verme." (Kızılderili Atasözü) - (Clint is Cloud)
Güzel bir çalışma tebrik ederim eline sağlık ayrıca çin düşmanlarına ithaf olunur
Şu an bu konu içerisinde 10 kullanıcı var. (0 üye ve 10 misafir)