Zealsun Zs 150-19 Cruiser Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
25 Haziran 2006, 22:09
#861
Arkadaşlar ben motoru toplattığımda adam ön frenle bayağı uğraşmıştı sonra ben sana biraz gevşek yaptım freni yeni olduğun için dedi. Neyse aradan 2 hafta geçti ön fren zaten tutmuyor sıkıldım bende bu işe gittim bitane motorcuya ön freni gösterdim adam baktı bu hava yapmış dedi ama onun dışında ön frenin siyah kablosu yağ akıtıyormuş yani adam değişmesi lazım dedi banada gösterdi siyah borunun giriş yeri yağ akıtıyor gibi ama tam emin değilim servis biraz uzak ön fren olmadan gitmekte istemiyorum bişey olur diye korkuyorum sizce o kablonun değişmesimi lazım?
2011 Hyosung GT250R EFI Beyaz
Reklamlar
-
25 Haziran 2006, 22:42
#862
usta değişmesi lazım dediyse sanırım en doğrusu götürüp bir göstermen garanti kapsamında değiştir yavaş yavaş götürme olanağın yokmu?
-
25 Haziran 2006, 22:46
#863
@setr74 yavaş yavaş götürürümde ehliyet yokya ondan biraz tırstım neyse artık yavaştan gidicez başka yolu yok çok saol hocam.
2011 Hyosung GT250R EFI Beyaz
-
25 Haziran 2006, 23:03
#864
Seko yeni evin hayırlı olsun diyelim şimdi okudumda bence servis sana yağ konusunda problem çıkarmaz ankarda yetkili servis ustası bana magnatec tavsiye ediyor burdaki arkadaşlarda öyle. röle konusunda sehpa ayağın sorunu konusundada hakan forumda yazmıştı röle 12. sayfada yada daha sonra ama sehpa ayağın sayfasını hatırlamıyorum bir yaya bakıyor çok basit bişey gerçi bende yaptırmadım henüz.
Guguk ya sıktığında hidrolik akıtmıyorsa çok önemli bir sorun çıkaracağını sanmam ben ayarı 4 te en gevşekte kullanıyorum ve ön frene fazla yüklenmiyorum amerikada bazı crusier fanatikleri sadece arka fren kullanıyormuş gibisinden birşeyler okumuştum bu sitede. İki kez önü kitleyip yanak üzerinden döndüm tırstım epey öne yüklenmekten ikincisi bugün önümede gençlerbirliği tesislerine dönen bir taksi yüzünden oldu adam sinyal vermedi yarı artistik bir hareketle aniden döndü yol ağzındaki araba yüzünden durdu bende gayri ihtiyari yüklenince kaydım biraz yine şanslıydım.
-
26 Haziran 2006, 02:50
#865
Arkadaşlar merhaba, iki gecedir canım motosikletimle birlikte turluyoruz. Çok keyifli. Eğer kilometre saatim doğru gösteriyorsa henüz 50kms hızı geçmedim (malum rodajdayım) ama cruiserların öyle rahat bir oturuşu var ki hız yapmak da istemiyorsunuz zaten. Viteslere alışmaya çalışıyorum. Yavaş yavaş oluyor. Pek çok motosiklette olduğu gibi bunda da aynalardan yana biraz sıkıntılıyım. Arabam da az gösteren aynalarıyla meşhur bir model olduğu için elimde fazladan bulunan BU AYNALARla sorunu çözmeyi planlıyorum. Yarın sabah dener, sonucu sizlerle paylaşırım. Şimdii gelelim soruma:
Daha önce lastik basınçları konuşulmuştu ama herkes farklı bir basınç söylemişti sanırım. Ben bu gece benzin istasyonunda kararsız kaldım ve iki lastiği de 30 yaptım. Ancak kullanma kılavuzunda doğru rakamları veriyor: Ön-225kPa, Arka-280kPa. Şimdii tek sorun bu 225 ve 280 kPa'nın kaç Bar'a eşit olduğunu bulmak =) ön 22,5 arka 28'e denk geliyor olabilir =)
Bu arada yeni alan arkadaşlara bir daha hatırlatayım:
!!! MOTOSİKLETİ ALDIKTAN SONRA İLK İŞ OLARAK LASTİK BASINÇLARINI DÜŞÜRÜN!!!
Benimkilerin biri 46 biri 52 Bar'dı!!!! mazallah yarılır...
-
26 Haziran 2006, 20:29
#866
Selam arkadaşlar herkese kazasız belasız sürüşler dilerim bu arada bu motorların son fiyatları hakkında bilgileriniz ne alemdedir acaba halen finansman sorununu çözmeye çalışırken motorlar duruyormu yoksa kimsede kalmadımı bunlarıda takip etmek gerek Allaha emanet olun..
-
26 Haziran 2006, 20:53
#867
falcon motorda ve teknik motorda olabilir ankaradada var bildiğim kadarıyla ayrıca çok güzel bir ikinci el ilanı var bir iki sayfa önce satılmadıysa bir göz at derim
-
26 Haziran 2006, 21:44
#868
Hakanacan ın resimleri görünce resmen çatladım valla,ben Kartal da oturuyorum.Yokmu bu taraflara yakın oturan Zealsun'cu?
-
26 Haziran 2006, 22:29
#869
motorsuz motorcu arkadaşım bu aletlerin fiyatı tam olarak 2.750 kağıt. bu günden itibaren gecerli. gecen cuma 2.300 dü. iyi akşamlar
[B][FONT="Times New Roman"][COLOR="DarkRed"]BABAM SAĞOLSUN :) [/COLOR][/FONT][/B]
-
26 Haziran 2006, 22:36
#870
Evet abiler bu iş düşe kalka öğreniliyormuş ama ben biraz erken düştüm sanırım. Anlatayım bugün biraz dolaşayım diye çıktım. Bi 4 yol agzına geldim aşagı baktım araba yoktu yukarı baktım bi tane araba geliyodu ama baya bi hızlıydı bende 20 ile falan gidiodum Bende arabanın geldiği yere dönecektim. Herneyse adamın hızlı geldiğini görünce biraz gaza bastım (( hataaa)) direksiyonu kırdım veeee bi baktım yerdeyim. Kalktım motoru kaldırdım bende bişey yok zaten çok hızlı değildim motor evvela çalışmadı yerde biraz sıvı gördüm ama ne olduğunu anlamadım. Sonra motoru çalıştırdım ve eve geldim. Ama koruma demiri biraz yamulmuş. En üzücüsü ise vites ayaklığı motorun içine doğru, fren ayaklığı ise dışa doğru gitmiş.(fren ayaklığı yaklaşık bi 4-5 cmdışarıda) Bu durumda napabilirim? Bi yardımcı olursanız sevinirim. Herkese kazasız belasız yolculuklar
İnandığınız gibi yaşayamazsanız, yaşadığınız gibi inanmaya başlarsınız...
-
26 Haziran 2006, 22:37
#871
Selam ArkadaŞlar. Ben OĞuz KaĞan. Konyadan. Cuma GÜnÜ Adanaya Zs TÜrkİye Bayİİne Gİttİk. Zs150-19 Modelİne Baktik Ve Aldik. Cuma GÜnÜ 2.300 DÜ Fİyati, Pazartesİden İtİbaren 2.750 Ye CikmiŞ Durumda. İnŞallah Bu Hafta Sonu Motor Bİze Teslİm Edİlecek... Polen Bayİİnİ Cok BeĞendİm. Motorun Arkasinda Duruyorlar. Kesİnlİkle GÜven Verİcİ. Polen Tİcaret, Kendİsİ Çİne Gİdİp Motorlarin Aksak ParÇalarini Tespİt Edİp Motor Basina Fazla Para Vererek Kalİtelİ ParÇalarini Taktiriyorlar. Bİlgİnİz Olsun. Hepİnİze Kazasiz Belasiz SÜrÜŞler. RÜzgariniz Bol Olsun!!!
[B][FONT="Times New Roman"][COLOR="DarkRed"]BABAM SAĞOLSUN :) [/COLOR][/FONT][/B]
-
26 Haziran 2006, 22:38
#872
oguz kagan arkadaşım bu motorun fiyatı hala 2300
30 haziran a kadar 2300
1 temmuz dedimi fiyat 2750
aydında var
dileyen gelsin alsın
ben alamıyorum
kredi elimde patladı
bari siz alın..........
!!! Hepimize Kazasız Belasız Keyifli Sürüşler !!!
-
26 Haziran 2006, 22:51
#873
Kenya geçmiş olsun sende birşey olmamasına sevindim koruma demiri kolaylıkla düzeltilir
kollar ayaklıkların altından bağlı gerçi kendinde bir kurbağacıkla ilgilenebilirsin ama yalnış birşeyden korkuyorsan servise gitmeni tavsiye ederim
tecrübeli arkadaşlar konuşur elbet çok çok geçmiş olsun
-
26 Haziran 2006, 23:32
#874
muhahha 306 dostum adanada türkiye ana bayii polen ticaret var. bu cuma orda idik. orda yetkili birisi var sarışın.giden varsa bilir.pazartesiden itibaren 2750 olacağını, hatta internete ve yeni kataloklara 2750 yazıldığını söyledi. türkiye genelinde fiyatlar böyle.ama aydındaki bayii kendisi 2300 diyecekse ki diyememesi lazım onu bilemem.. herneyse. 2300e bulan alsın
[B][FONT="Times New Roman"][COLOR="DarkRed"]BABAM SAĞOLSUN :) [/COLOR][/FONT][/B]
-
26 Haziran 2006, 23:47
#875
ketchup adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar merhaba, iki gecedir canım motosikletimle birlikte turluyoruz. Çok keyifli. Eğer kilometre saatim doğru gösteriyorsa henüz 50kms hızı geçmedim (malum rodajdayım) ama cruiserların öyle rahat bir oturuşu var ki hız yapmak da istemiyorsunuz zaten. Viteslere alışmaya çalışıyorum. Yavaş yavaş oluyor. Pek çok motosiklette olduğu gibi bunda da aynalardan yana biraz sıkıntılıyım. Arabam da az gösteren aynalarıyla meşhur bir model olduğu için elimde fazladan bulunan
BU AYNALARla sorunu çözmeyi planlıyorum. Yarın sabah dener, sonucu sizlerle paylaşırım. Şimdii gelelim soruma:
Daha önce lastik basınçları konuşulmuştu ama herkes farklı bir basınç söylemişti sanırım. Ben bu gece benzin istasyonunda kararsız kaldım ve iki lastiği de 30 yaptım. Ancak kullanma kılavuzunda doğru rakamları veriyor: Ön-225kPa, Arka-280kPa. Şimdii tek sorun bu 225 ve 280 kPa'nın kaç Bar'a eşit olduğunu bulmak =) ön 22,5 arka 28'e denk geliyor olabilir =)
Bu arada yeni alan arkadaşlara bir daha hatırlatayım:
!!! MOTOSİKLETİ ALDIKTAN SONRA İLK İŞ OLARAK LASTİK BASINÇLARINI DÜŞÜRÜN!!!
Benimkilerin biri 46 biri 52 Bar'dı!!!! mazallah yarılır...
aynalara takılan kör nokta aynaları çok küçük olduğu için hiçbirşey anlaşılamıyor,o yüzden şerit değiştirirken her zaman için kafanı kısa süreliğine arkaya çevirip bakman her zmaan için daha garantili bir yöntem olacaktır (ama trafiğe kapalı alanda biraz çalışman lazım,çünkü kafanı arkaya çevirdiğinde otomatik olarak kontra tekniğini kullanıyor vücut çok dikkatli olman lazım.Arkana bakarken öndeki araç aniden fren de yapabilir tabi ona göre de mesafeli gitmenizde fayda var.)
Lastik basınçlarına gelince :
ülkemizde psi(pounds-force square inch)ve bar(kg/cm2) birimleri kullanılmakla beraber 2 bar yaklaşık olarak 28 psi ye denk gelmektedir,kullanma kılavuzundaki kpa(kilopascal) basınç değeri bu birimlerden bağımsızdır,çevirmek istediğinizde :
225 kpa = 2,29 bar = 32 psi
280 kpa = 2,85 bar = 40 psi
yapmaktadır.Fakt bu değerlere şişirdiğinizde yol vibrasyonu biraz artıyor,ön lastiği biraz indirmeniz yeterli olacaktır,çok fazla indirmeyin virajlarda kendinizi yerde bulabilirsiniz aman dikkat
benzincilerdeki dijital pompalar çok güzel yanlız çoğu pompanın kalibrasyonu yapılmadığı için 32 ile şişirdiğim bir lastik başka bir benzincide 40 olarak gözükebiliyor,en güzeli eski sistem pompalar ya da yanınızda ibreli basınç ölçer taşıyın,ben çubuk şeklinde olandan kullanıyorum gerçekten de çok pratik birşey.
internette birimleri çevirmek isterseniz (basınç,sıcaklık,hacim,frekans vs.vs.)
http://www.digitaldutch.com/unitconverter/ bu adrese giderek istediğiniz birimi istediğiniz şeye çevirebilirsiniz.
kenya adlı üyeden alıntı
Evet abiler bu iş düşe kalka öğreniliyormuş ama ben biraz erken düştüm sanırım.
Anlatayım bugün biraz dolaşayım diye çıktım. Bi 4 yol agzına geldim aşagı baktım araba yoktu yukarı baktım bi tane araba geliyodu ama baya bi hızlıydı bende 20 ile falan gidiodum Bende arabanın geldiği yere dönecektim. Herneyse adamın hızlı geldiğini görünce biraz gaza bastım (( hataaa)) direksiyonu kırdım veeee bi baktım yerdeyim. Kalktım motoru kaldırdım bende bişey yok zaten çok hızlı değildim motor evvela çalışmadı yerde biraz sıvı gördüm ama ne olduğunu anlamadım. Sonra motoru çalıştırdım ve eve geldim. Ama koruma demiri biraz yamulmuş. En üzücüsü ise vites ayaklığı motorun içine doğru, fren ayaklığı ise dışa doğru gitmiş.(fren ayaklığı yaklaşık bi 4-5 cmdışarıda) Bu durumda napabilirim? Bi yardımcı olursanız sevinirim. Herkese kazasız belasız yolculuklar
aman abi trafikte ani hareketler yapmayın gözünüzü seveyim , hele hele kararsız durumda kesinlikle kalmayın.çok geçmiş olsun
bildiğim kadarıyla vites ve fren ayaklıklarının altında 2 şer tane civata var(benimkiler de oynuyordu vibrasyondan ordan biliyorum),her ayaktaki 2 civatayı da söküp ayaklıkları çıkar servise götür ya da artık çekiçle fln düzelt sonuçta metal parça
-
27 Haziran 2006, 00:16
#876
Selamlar, lastik basıncı konusunu hala çözemedim, 1 kPa kaç Bar'a eşit? =)
Bir de motorum henüz 30 kilometrede ama yarın 200 kilometrelik bir yola çıkmayı düşünüyorum. aralarda sık sık dinlendiricem motoru, çok zorlamadan kenardan kenardan 60-70kms hızla gitmeyi planlıyorum umarım bir arıza çıkartmaz da yolda kalmam. Aranızda hiç uzun yol yapan (özellikle rodajda) var mı?
edit: ben basınç sorusunu yazarken StormlorD cevap yazmış bile sağolsun =) demek ki 30 bar yaptığım arka teker basıncı epey düşük olmuş. Teşekkürler.
-
27 Haziran 2006, 00:19
#877
arkadaşlar su soğutma mı daha iyi olur, yağ soğutma mı? yağ ile su arasında ne kadar soğutma farkı oluyor?
OĞUZ KAĞAN adlı üyeden alıntı
arkadaşlar su soğutma mı daha iyi olur, yağ soğutma mı? yağ ile su arasında ne kadar soğutma farkı oluyor?
arkadaşlar sormayı unuttum. çalıştırılmasında elektrik/pedal yazıyor. ne demek yani? hem kontak, hem pedalla olabilir demek mi?
[B][FONT="Times New Roman"][COLOR="DarkRed"]BABAM SAĞOLSUN :) [/COLOR][/FONT][/B]
-
27 Haziran 2006, 00:35
#878
evet hem ayakla hemde aküden çalıştırabiliyorsun rahat bir kick start
Oğuzkağan soğutma sistemi ile ilgili sorularının cevabını forumun 22.sayfasında bulabilirsin criminal, hakan ve teknik motor arasında konuşulmuştu
hakanacan adlı üyeden alıntı
arkadaşlar dediğim gibi motorunuzu teslim alırken herşeyini kontrol edin
bu aksaklıklar uztanın toplamasına da bağlı
usta iyi olsa bunları toplarken size söyler anlıyorumki toplayanların çoğunda iş yok
mesela lastikler basınca ben kafama göe ayarladım neden derseniz ön 46 arka 49 du aldığımda oha dedim kamyon mu bu
hemen benzinciye gittim ve ön 23 arka 30 yaptım tabi bu tek kişilik ayarladım
2 kişi bineceğim zaman 28-33 yapıyorum uzun yola çıkacaksam tavsiye ederim hiç titreşim kalmadı çok daha konforlu oldu yanlız dikkat edin dijital göstergeli benzincilerde ayarlayın daha sağlam olur mutlaka deneyin çok fark edecektir
zaten kullanma klavuzunda ön 22,5 arka 28 yazıyo ama konfor size kalmış
bunlar kpa değerleri dimi psi değil yani sonuç stromlordun belirttiği şekildeyse
225 kpa = 2,29 bar = 32 psi
280 kpa = 2,85 bar = 40 psi
benim lastik basınçlarım yanlış ve yarın düzeltmeliyim çok sağolun
-
27 Haziran 2006, 01:13
#879
ketchup adlı üyeden alıntı
Selamlar, lastik basıncı konusunu hala çözemedim, 1 kPa kaç Bar'a eşit? =)
Bir de motorum henüz 30 kilometrede ama yarın 200 kilometrelik bir yola çıkmayı düşünüyorum. aralarda sık sık dinlendiricem motoru, çok zorlamadan kenardan kenardan 60-70kms hızla gitmeyi planlıyorum umarım bir arıza çıkartmaz da yolda kalmam. Aranızda hiç uzun yol yapan (özellikle rodajda) var mı?
edit: ben basınç sorusunu yazarken StormlorD cevap yazmış bile sağolsun =) demek ki 30 bar yaptığım arka teker basıncı epey düşük olmuş. Teşekkürler.
aman abi dikkat et 30 BAR degil o PSI.Birimleri karıştırma 2 bar 28 psi yapiyor aman gözünü seveyim,sonra bomba gibi patlatırsın lastigi
ben bostanci dan çiktim ve tuzlaya gittim ordan da hiç durmadan bostancıya geri geldim 90 km yaklaşık.Motorunun yağı soğutulduğu için kolay kolay şişmez ama 60-70 ile giderken arada bir gaz kes ,devrini degiştir,sürekli sabit gazda gitme,sık sık ön frenini kullan ki balataların alışsın ha birde ön fren levyesinde ayar düğmesi var oradan sertliğini ayarlayabilirsin(1-4 arası),virajlarda ön frenini kullanma hatta hiç fren kullanma 6000 deviri geçme (gerçi ben geçtim 100km sürate kadar çıkmak zorunda kaldım otobanda,kısa süreli olsun ama)
takım çantan mutlaka yanında olsun,yedek bujin olsun,özellikle yedek lambaların olsun,yedek sigortaların olsun..bunlar en kötü ihtimale gre yazılan şeyler tabi,ortalama 60-70 le çok keyifli sürülüyor bu alet,bende biraz ayaklıklar titriyor 70 i geçersem o da rodajda olmasından sanırsam
şimdiden hayırlı yolculuklar
-
27 Haziran 2006, 01:32
#880
Çok teşekkürler StormlorD. Yau ben de diyorum bu lastikler nasıl 30 atmosfer basınca dayanıyo helal olsun diye, demek psi'mış =) Uzun yol tavsiyelerin için saol.
Bir sorum daha var, bugün kumanda ile marşa basmayı denedim, sonra bir ara debriyaj pedalına bağlı kablolardan birinin çıkık olduğunu farkettim ve yerine taktım. Sanırım yaptığım bu iki şeyle bir alakası olacak ki, şöyle bir sorun oldu:
Birinci viteste debriyajı sıkarken marş basmıyor =( Ancak boşa alınca basıyor =( ilk aldığımda böyle değildi. Acaba daha önemli bir sorunun habercisi olabilir mi? Siz hiç böyle bir sorun yaşadınız mı?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler