Bendede garanti belgesinde en sonunda bayi kaşesi ve polen kaşesi var onun dışında hiçbirşey işlenmemiş ilk motaj kuponu bile duruyor yırtılmamış demekki ilk 400 bakımında o işlemler olucak bilgilendirme için çok saolsetr74 adlı üyeden alıntı
Bendede garanti belgesinde en sonunda bayi kaşesi ve polen kaşesi var onun dışında hiçbirşey işlenmemiş ilk motaj kuponu bile duruyor yırtılmamış demekki ilk 400 bakımında o işlemler olucak bilgilendirme için çok saolsetr74 adlı üyeden alıntı
Hocam esas siz sağolun bende çoğu konuda birlikte bilgi alıyorumgugukk adlı üyeden alıntı
Sonunda sınavlardan kurtulup motoru ikinci kez yollara vurdum... Yollar dediysem sadece bizim mahallenin sokakları işte Yaklaşık 20 km yaptım viteslere kmler ilerledikçe alışıyorum yakında usta olurum Ya bizim buranın insanları benim motora sadece bakıyo hiç kimse gelip fiyat sormuyo aaaa kıskandım valla sizi Şaka bi yana bi kişi geldi 7-8 milyar eder bu motor dimi dedi bende yooo 2.5 milyar deyince dalga geçtiğimi sandı heralde ki hemen gitti Bi uyarı yapıp bitireyim. Akü tahliye hortumuna dikkat benim egsozdaki yeşil lekeler o asitten oldu ama napalım o da nazarlığımız olsun... Forumdaki herkese teşekkürler sayenizde çok şey öğreniyorum...
İnandığınız gibi yaşayamazsanız, yaşadığınız gibi inanmaya başlarsınız...
Arkadaşlar demin kontrol ettim aküden çıkan hortumun girişi için yer bulamadım acaba bu boştamı kalıyor valla korkudan motora binemiyorum sizede verdiğim rahatsızlıktan dolayı özür dilerim resimler aşaığıda
Bu resim soldan çekildi @setr74 senin resim gibi burda hortumlar tamam gibi
Bu resim sağdan çekildi kapağı kaldırdım alttan akü çıktı aküden çıkan hortum işte o beyaz hortum
En son aküden çıkan o beyaz hortumun duruş şekli daha önce böylemiydi bilmiyorum
abi hortumun doğru yerde üst kısmı zaten aküye takılı alt boşta kalıyor herhangi bir problem yok akünün üstünteki kısmınıda kontrol et hortum üstten çıkık değilse çıkık değilse asit akmıyorsa hiç kafaya takma
@setr74 hocam çok sağol valla içime su serptin şuan herşey normal o kablolalara takıldı kafam onlarda demekki normalmiş saol hocam son birşey bu beyaz hortum çok uzun gibi geldi sence normalmi biraz kısaltayımmı?
herkeze selam
arkadaşlar latik basıçlarını kontrol ettinizmi diyeyim önce
kimse yorum yapmamış
ayrıca bi arkadaş motorunu satıyor iş deişikliği nedeni ile
1000 km de 3 aylık 1700 ytl istiyo ben gördüm çok temiz
alacaklar özelden mesaj atsın 2000 ytl ye geliyo alım satımla
kaçmaz bu fiyata satış bölümünede koydum link:
http://www.motosiklet.net/forum/show...815#post301815
deliler ve akıllılar aynı derecede zararsız kişilerdir
asıl tehlikeliler yarı deli ve yarı akıllılardır..
Bu gün 3. gün motora binişimin biraz daha rahatım tabi artık kullanmayı öğrendim tek sorun yokuş aşşağı inişler virajlı olanları ve dim dik yokuşlar daha 40 ın üstüne çıkamadım biraz korku var tabi neyse çalıştırdım motoru tek basışta çalıştı biraz gaz verdim kükremeye başladı apartmadan birkaç kişi cama çıktı eetabi bende bir havalar sormayın neyse 1-2 dk çalıştıktan sonra attım 1 e çok güzel kalkış oldu eskiden hoplayarak kalkardım şimdi usulca kalkabiliyorum biraz sağda solda vitesleri değiştirerek öğrenmeye çalışıyorum aklıma birden çay içebileceğim çooook dik bir yokuşu olan biryer geldi artık kullanıyorumda güvenim de tam hadi gideyim dedim. Herşey oraya çıkanada kadar öyle bir dik yokuşu varki birde o yokuş sağa doğru dönüyor hiçbirşey gözükmüyor neyse attım 2 ye basıyor basıyorum ibre düştükçe düşüyor en son durdu motor hııı demekki yokuş yükseldikçe vites düşürmek lazımmış ben orda 1 e atsam demekki sorun olmıycaktı neyse kaldım yokuşun ortasında ne ileri ne geri gidebiliyorum freni bırakınca geriye doğru kaptırıp gidiyor orda araba olsa bir ton küfür laf yemiştim allah büyük işte motoru çalıştırmadan geri bakmamaya özen gösteriyorum çünkü deli gibi yokuş gözüküyor 1. vitese aldım böylece vites elimden kaçsa motor viteste olduğu için geri gitmiycek hafif hafif salarak motoru geri çevirdim ama bende bittim heyecan bir yandan araba gelicek kafalama giricek bir yandan korkusu motoru çeviridikten sonra çalıştırdım yavaş yavaş gitmeye başladım sonra 2 ye aldım okadar mutluydumki kurtulmuştum o yokuştan arkama bile bakmadan direk kaçtım ordan bir daha gitmem herhalde oraya dönerken motorcu arkadaşları gördüm hemen korna çaldım onlarda çaldı çok gurrlandım neyse bu kadar dolaşmak yeter diyip gene 40 tıngır mıngır giderken mobiletler vın vın beni geçiyor tabi bende kızıyorum ama gaz veremiyorum korkuyorum neyse bu sefer yokuş aşağı bir yol bu yolda sola kıvrılıyor bu yokuşları çıkarken iyi de inerken bu kadar zorlayacağını hiç ummazdım.
Neyse elim firende vites 2 de ayak gene firende çakıl yol korkuyorum inmeye bir baktım yokuşu inerken sola doğru başka yol var zar zor o yola girdim ve yokuşu inmekten zor kurtardım neyse eve geldim ama heyecandan ölücektim bugünlük çok fazla stres yaşadım ama bu yaokuşları kavrarsam ilerde sorun olmıycak zaten ana caddeler dümdüz yol önemli olan yokuşlar yarın devam yokuş çalışmalarına.
Arkadaşlar başınızı şişirdim kusura bakmayın.
2011 Hyosung GT250R EFI Beyaz
abi hortumu bir makasla az bişey kısalt çok fazla değil bombe yapıp dönmesin yere baksın yeterdomdom adlı üyeden alıntı
Hakanhocam ya harbiden hiç lastik basınçlarına bakacaktım bp'nin önündende geçtim unuttum
Bugün motorumu alıp ilk işim benzinciye gidip lastik basınçlarına bakmak oldu..Ön lastik 56'ydı bende aynen senin gibi oha dedim tren tekeri gibi yapmış adamlarhakanacan adlı üyeden alıntı
Arka lastiği şişirmek istedim fakat yapamdım çünkü çok dar yerde ve nedense gittiğim benzincide sabit tek uç vardı,normalde iki uclu olur ama bunda öyle değildi..bir türlü şişişeremedim arka lastiği :(
motorumun rolanti devri biraz düşüktü (900devir/dk) kullanma kılavuzuna bakıp rolanti ayarını 1150-1250 devir arasında sabitledim,artık motor soğukken stop etme sorunum ortadan kalktı
Tüm ayarları yapıp yola çıktım.Bostancı sahilden tuzlaya keyifli bir yolculuk yaptım,
toplamda 90km yol katettim,hızım da 50-60 bazen de 70 (kısa süreli) oldu,yol boyunca sorun yaşamadım,yola çıktığımda benzin ibresi ortayı 2mm geçmiş gösteriyordu eve geldim ortayı gösteriyor
bu arada tuzlaya giderken(sahil yolunun bitip tersanelere gidilen yolda) yolun karşısında zealsun sahibi bir arkadaş gördüm korna çaldım selamımı kabul etti
forumu takip ediyorsa kendisine burdan selam ederim saat 3 civarıydı..
Son olarak motorun kornası biraz güçsüz geldi bana,önceki motoruma da araba kornası takmıştım harika olmuştu.Siz kornanızı değiştirdiniz mi acaba?
hep böyle uzun yazıyorum kusuruma bakmayın
Valla helal olsun ustaya keşke herkes işini o abimiz kadar cddiye alsa...
İnandığınız gibi yaşayamazsanız, yaşadığınız gibi inanmaya başlarsınız...
yok abi uzun süre geçti değişiyorum ama bu adamların hepsi daha önce bir dostumun özelden söylediği gibi boş buda boş çıktı insan zamanla işi daha iyi anlayınca farkına varıyor.
Valla kardeş sadece Allah razı olsun de yeter
İnandığınız gibi yaşayamazsanız, yaşadığınız gibi inanmaya başlarsınız...
usta helal olsu senin gibisi az piyasada mümkünse istanbul ada bir şube açıver
benimde sorularım var ama cevaplarımı hep forumlardan buluyorum ustalar kestirip atıyor hep kaçama cevaplar sebebi ise bilgizislik bence
beyler istanbulda sağlam bir usta önerirseniz sevinirim
erkese iyi sürüşler kazasız belasız,dikkatli takılın uşaklar öpüyorum alayınızı ;)
beyler ben bu deponun sağındaki motor bilgilerinin bulunuğu tiket söktüm birsorun olmaz umarım zaten garanti belgesinde ve kılavuzlarında o bilgiler ver
o etiketin bir zorunluluğu yoktur umarım
Setr,senin ustanın istanbul anadolu yakasında önerdiği bir motorcu varmı?Tanıdığı,bildiği??
Abi pazartesi sorarım armaya uğrayacağım birTURK01 adlı üyeden alıntı
ama şuda var istanbulda tecrübeli arkadaşlar var Hakancan, Ceash,ZealsunchoperŞanlı ve Jeanstar ki özellikle Jeanstar o ben motoru alma düşüncesindeyken 1500'lü km'lerdeydi şu an 5000 i tamamlamış sibop ayarlarını bile yaptırmış olabilir. Bu soruya en doğru cevabı İstanbullu arkadaşlar verebilir Ankara'da kimin ne olduğu ne yaptığı biliniyor İstanbulda kullanıcıların düşüncesi daha önemli gibime geliyor sonuçta daha büyük bir pazar
İstanbullu arkadaşlar konuşsun bakalım servislerden ustalardan memnunlarmı ?
Arkadaşlar motorun resmini ancak koydum benimde akü sorunum oldu ama farları açık bırakmış unutmuşum sinyaller anmadı marş basmadı sonra
plakam çıksaydı bi rahatça gezseydim dün beşevlere gittim yanıma bi tane honda VFR 800 geldi sırtında süper evariders montu vardı abimin
benim motora bi kere göz ucuyla baktı neyse ben kafama göre geziyorum ama
ankaradaki ehliyetsizlere önemle duyurayım kızılay gibi polis amcaların çok olduğu yerlerde dolaşmayın
güzelim motoru cize cize yüklerler arbaya götürürler daha dün bi çocuk abi benim motoru çıkartcaz bi gelirmisin dedi
sen önce 600 lirayı öde çıkarırız dedim
Resimler
O.Z.Y.
selam arkadaşlar
öncelikle herkese kazasız belasız keyifli sürüşler diliyorum
kısmetse 10 15 güne kadar yani 30 hazirandan önce zs150-19 almayı düşünüyorum
aydın ın nazilli ilçesinde otm mağazası var.
polen motorun bayiisiymiş.
dedikleri şu:
30 hazirandan sonra fiyat 2750 olcak
30 undan önce peşin net fiyat2300,
yada kredi kartına peşin fiyatından 10 taksitle 2300 oluyor
2400 yada 2500 e alan arkadaşlar üzülmesinler motorlarının keyfini sürsünler.
verdiğiniz bilgiler için çok teşekkür ediyorum
servis konusunda otm nin kendi bünyesinde servisi varmış.
size sorum şu elimde bu makine olmadığı için bilemiyorum.
ama gene de Allah yedek parçaya düşürtmesin
yedek parça konusunda sıkıntı çeken varmı.
umarım yoktur.
ve en önemlisi ben bu motoru aldıktan sonra
aleti neyle silelim
rengini nasıl muhafaza ederiz
nasıl soldurmayız?
ilginize ve paylaştığınız bilgilere tekrar teşekkür ediyorum
kazasız belasız sürüşler
aydının nazilli ilçesi,nde oturuyorum aynı zamanda
Arkadaşlar kask olarak ne kullanıyorsunuz piyasada bolca nazi kaskı bulunuyor ama bunlar için birde gözlük almak şart. Resim veya link verebilirmisiniz. Safebet kask var bende ama düşse kırılacak izlenimi veriyor chopper için ne tür kask alacağımı bulamadım.
2011 Hyosung GT250R EFI Beyaz
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)