Zealsun Zs 150-19 Cruiser Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
16 Haziran 2006, 10:45
#721
Hakan abi ben hiç birşey işletmedim ilk bakımda ve sonraki gittiklerimde biliyorsun benzin göstergesiydi aküydü hepsini garantiden değiştirdiler ve dünde servisteydim (seyrantepe) km telimi değiştirdiler normalde 15 ytl burakla konustum halletti oda garantiye girdi ama bu işlemler sonucunda ben hiç bişeye yazdırmıyorum. Garanti belgem nerde valla onuda bilmiyorum inşallah bi sorun çıkmaz! kaldıki onlarda yazmıyor bu herhalde sözle oluyor acaba diyorumki burakla iletişimim iyide ondanmı böle bak hiç bu konuyu konuşmamıştık ben forumda okudum ne yaptırıyorsanız garantiden kaşeli kagıt falan alın (mutlaka) garanti belgeniz yoksa yanınızda şu yapıldı bu yapıldı şu değişti falan filan benim olay sözle oluyor galiba evet başka servise giden arkadaşlar sizler ne yaptınız?
Clint dostum ben ortaköydeyim Balmumcudaki arkadaşı bulamazsan benim motoru yakından inceleyebilirsin ben işe gelip giderken balmumcudanda geciyorum...
Hayırlı olsun arkadaşlar motorlarınız kazasız belasız sürüşler...
Yollarda Motorcunun Motorcudan başka Dostu Yok!
Reklamlar
-
16 Haziran 2006, 14:31
#722
bugün aldığım yere uğradım sordum ilk bakım sonra işleniyormuş ama henüz garanti belgesini almadım plakam çıkınca onuda teslim edeceklermiş
Şanlı uzun yola çıkarsan ve başka bir servise girmen gerekirse belgeye rutin bakımları işletmediğin için garanti kapsamına almayabilirler Mct 250 kullanan bir arkadaşım benzer bir sorun yaşamıştı tanıdık ustayla filan halletti sonrasında.
-
16 Haziran 2006, 16:22
#723
Evet setr74 dogru söylüyorsun. Bir ara gidip bütün işlemleri yazdırırım Haklısın şuan ist dayız ama bi uzun yol falan yaparsak o zaman sorun çıkar teşekkürler setr74
Yollarda Motorcunun Motorcudan başka Dostu Yok!
-
16 Haziran 2006, 18:24
#724
Arkadaşlar Merhaba.Ben Tufan. uzun araştırmalar ve sizlerin yön göstermesi sayesinde birtane zs150-19 da ben aldım.İlk vitesli motoum.Malesef vibrasyon denen o şeyle hiç tanışmadım. Henüz 24 saat dolmadı ama 150 km dolduTabi benimde karşılaştığım 1-2 problem var
1-Ben bu makinayı adapazarından aldım.İzmitte yetkili servis taa gebzede.İzmit civarında yetkili servis bilen arkadaş var mı?
2-makina sabahleyin çalışırken motor durdurma düğmesine bastım,durmadı.Kontak açııkken marşa bastım,öyle çalıştırdım.Kumandadan çalıştırmamama rağmen Neden böyle bir aksilik yapmış olabilir?Yani çalışmayan motoru gördüm de,durmayanı ilk defa gördüm
3-Benzin ve Devir göstergem arızalı çıktı. İlla ki aldığım yere mi gitmeliyim yoksa bana yakın başka bir yetkili servise gitsem olur mu?
4-Herhangi bir yetkili servis,bizim motorumuzla (garanti kapsamı dahilindeyken) ilgilenmek zorunda mı?Yoksa bizi motoru aldığımız yere sevk edebilir mi?
-
16 Haziran 2006, 18:54
#725
arkadaşlar dediğim gibi motorunuzu teslim alırken herşeyini kontrol edin
bu aksaklıklar uztanın toplamasına da bağlı
usta iyi olsa bunları toplarken size söyler anlıyorumki toplayanların çoğunda iş yok
mesela lastikler basınca ben kafama göe ayarladım neden derseniz ön 46 arka 49 du aldığımda oha dedim kamyon mu bu
hemen benzinciye gittim ve ön 23 arka 30 yaptım tabi bu tek kişilik ayarladım
2 kişi bineceğim zaman 28-33 yapıyorum uzun yola çıkacaksam tavsiye ederim hiç titreşim kalmadı çok daha konforlu oldu yanlız dikkat edin dijital göstergeli benzincilerde ayarlayın daha sağlam olur mutlaka deneyin çok fark edecektir
zaten kullanma klavuzunda ön 22,5 arka 28 yazıyo ama konfor size kalmış
deliler ve akıllılar aynı derecede zararsız kişilerdir
asıl tehlikeliler yarı deli ve yarı akıllılardır..
-
16 Haziran 2006, 21:25
#726
Seahawk genelde bu tür aksaklıklar elektrik tesisatından kaynaklanıyor birde montajı yapan ustanın katkısıda olabilir bilemem. servisler ilgileniyor diye biliyorum ama parça çıkacağı zaman aldığın yerin servisi istek yapıyor Hatam yok dimi Hakan hocam ?
bide bayi toplantısında görüşecekleri konulardan biride buymuş yani servis ağı meselesi şu an için ben aldığın yere götürmeni tavsiye ederim sonuçta değişecek herhangi bir parçan yoktur benimde devir saatimin bağlatısı çıkmıştı marş rölem ilk akşamında arızalı çıktı birde boş vites lambası yanmıyordu ilk aldığımda hemen hallettiler ufak tefek montaj kaynaklı sorunlar bunlar yakın bir servise de götürebilirsin.
kırmızı düğmeyi uzaktan kumanda kapalı pozisyondayken dene bas düğmeye alarm öterse kapat sonra acil stoptan kırmızı düğmeden durdur bi dene.
-
16 Haziran 2006, 21:43
#727
Seahawk adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar Merhaba.Ben Tufan. uzun araştırmalar ve sizlerin yön göstermesi sayesinde birtane zs150-19 da ben aldım.İlk vitesli motoum.Malesef vibrasyon denen o şeyle hiç tanışmadım. Henüz 24 saat dolmadı ama 150 km doldu
Tabi benimde karşılaştığım 1-2 problem var
1-Ben bu makinayı adapazarından aldım.İzmitte yetkili servis taa gebzede.İzmit civarında yetkili servis bilen arkadaş var mı?
2-makina sabahleyin çalışırken motor durdurma düğmesine bastım,durmadı.Kontak açııkken marşa bastım,öyle çalıştırdım.Kumandadan çalıştırmamama rağmen Neden böyle bir aksilik yapmış olabilir?Yani çalışmayan motoru gördüm de,durmayanı ilk defa gördüm
3-Benzin ve Devir göstergem arızalı çıktı. İlla ki aldığım yere mi gitmeliyim yoksa bana yakın başka bir yetkili servise gitsem olur mu?
4-Herhangi bir yetkili servis,bizim motorumuzla (garanti kapsamı dahilindeyken) ilgilenmek zorunda mı?Yoksa bizi motoru aldığımız yere sevk edebilir mi?
Mrb,Tufan,
2-Banada aynısı oldu,sen farkında olmadan anahtarı çevirirken kumanda açılış düşmesine basmışsındır.
3-4 Valla normalde garanti sözleşmeni aldıın bayi le yapmıyorsun.Farzetki seyahattesin motorun arızalandı,ne yani tekrar aldığın yere mi gideceksin.Kısaca her yetkili serviste bakımı yapılabilir.Aldığın yerde yaptırmanın avantajı belki bildikleri müşteri olduğun için yedek parçada özel indirim alabilirsin.
-
16 Haziran 2006, 21:52
#728
-
16 Haziran 2006, 22:02
#729
burda servisler ve bayiler üzerindeki tüketici hakları konusunda çok güzel bilgiler var http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=16143
motorun dibindeki hortum yani beyaz olan akü asidi tahliye hortumu prince kapağının sol tarafta olanını aç ve kontrol et aküdeki ucuda çıkıtysa yerine takıver alttaki ucu zaten boşta fazla akü asidinin tahliyesi için hortum fazla uzun olmasın motorun mikelajlarına damlayıp zarar verebilir.
benzin hortumu siyah olan eğer filtre civarından çıktıysa beyaz küçük filtre sol tarafta parlak kapağın altında yerine tak
-
16 Haziran 2006, 22:04
#730
boş hortum hakkında
Bu hortumlar pis atık yağı dışarı atarlar ama normalde kartel kapağınıniçine dğru uzanması gerekir ama zealsunun bu modelinde ne yazıkki böyel yapmışlar ama çok da önemli değil....
-
16 Haziran 2006, 22:06
#731
Valla kardeş benim motorda da o şeffaf hortumdan var ve boşta sallanıyor,başka birşeye bağlı değil ama hortumun ucunda plastik bir kapak var,sanırım sende yok,bu yüzden akıyor olabilir.Ne işe yaradığını bende merak ettim.
Bir de motor askıdayken motor yağ ibresi L (low) hizasında gözüküyor,birçok motorcu "bunun yağı bitmiş diyor" ama doğrusu motoru askıdan indirip,düz tutmak ve ibreye bakmak,o zaman gerçek yağ seviyesi belli oluyor.Yağ soğutmalı olduğu için motordaki yağ o soğutan şeye (neyse onun adı:-)) gidiyormuş bu nedenle ibre düşük gösteriyor.
Ayrıca benim de 1 sorum var.
1-Yeni olduğu için 1600 km ye kadar 60 hızı geçmeyecekmişiz,peki hangi devirlerde vites değiştireceğiz?
-
16 Haziran 2006, 22:10
#732
Olmadı düzeltiyorum abi
birinci saydam beyaz hortum akü asidi tahliye hortumu açın bakın diğer ucu boştaysa lütfen takın
siyah kalın hortum tahliye hortumu oda normal
onun üzerindeki siyah hortum eğer yukarıdan ;
[IMG][/IMG]
buradan yani benzin filtresinden çıktıysa arkadaşımın bu sorunu halletmesi gerekiyor söylemek istediğim bu
abi 1600 km o motorla 60 geçmezsen motoru sağırlaştırırsın sana kim böyle saçma şeyler söylüyor bilmiyorum ama lütfen rodajla ilgili forumları oku hatta bu formun 20 li sayfalarında rodajla ilgili konuşmalar var onlarıda oku sakın öyle bişey yapma motoru öldürürsün.
-
16 Haziran 2006, 22:18
#733
Sağolun arkdaşlar yarın ilk işim kontrol etmek olucak o beyaz hortumdan çıkan sıvı elime geldi benzin gibi kokuyordu ondan benzin aktı dedim belki dediğiniz asit kokmuştur.Biraz aletin sağına soluna deydi silmedim bişey olurmu?
-
16 Haziran 2006, 22:22
#734
Arkadaşlar Zealsun 150 nin orjinal yan çantalarının fiyatını bilen varmı?
-
16 Haziran 2006, 22:24
#735
aman aman o sıvı giysilerine bulaşırsa deler sonra farkına varırsın mikelajın üzerine damlarsa çok kötü lekeler bırakıyor dikkatli ol ayağın içinde ayrıca geçmiş olsun kusura bakma hararetle hortumlara daldık
Hakancan en son deri çantalar edinmişti kaça malletti hatırlamıyorum
-
16 Haziran 2006, 22:26
#736
domdom adlı üyeden alıntı
Sağolun arkdaşlar yarın ilk işim kontrol etmek olucak o beyaz hortumdan çıkan sıvı elime geldi benzin gibi kokuyordu ondan benzin aktı dedim belki dediğiniz asit kokmuştur.Biraz aletin sağına soluna deydi silmedim bişey olurmu?
beyaz hortumdan çikan su "sülfürik asit" tir,kesinlikle eline değerse bol su ile elini yika,yoksa cildini yakar tahriş eder..
Siyah hortumların çıktığı taraftaki plastik kapakları tornavida ile sök ve çıktığı yeri kontrol et.benzin filtresi motorun sol tarafında,senin çektiğin resimler sağ tarafta..
-
16 Haziran 2006, 22:33
#737
Ok sağolun yarın hemen kontrol edicem umarım yerinden çıkmıştırda takarız sorun olmaz. Şu Orta ayağı kladıramıyorum siz nasıl kaldırıyorsunuz 30 uncu denememde anca kalkıyor ama bende güç bitmiş oluyor.
Bu arada @setr74 çok saol önemli birşey değil zaten sade burkuldu sıcaksuda pansuman yaptım birazda krem sürdüm şuan bir sorun yok.
-
16 Haziran 2006, 22:34
#738
fotoğraf sol taraftan çekilme hocam dikkatli bak plastik kapağa parlak olan silindirede dikkatini çekerim
domdom tekrar geçmiş olsun umarım geçirdiğin en büyük kaza bu olur ömür boyunca
-
16 Haziran 2006, 22:49
#739
@setr74 hocam üşenmemiş çekmişsin resmi sana çok minnettarım gerçekten çok faydalı oldu teşekkürler.
-
16 Haziran 2006, 23:05
#740
domdom adlı üyeden alıntı
Ok sağolun yarın hemen kontrol edicem umarım yerinden çıkmıştırda takarız sorun olmaz. Şu Orta ayağı kladıramıyorum siz nasıl kaldırıyorsunuz 30 uncu denememde anca kalkıyor ama bende güç bitmiş oluyor.
Bu arada @setr74 çok saol önemli birşey değil zaten sade burkuldu sıcaksuda pansuman yaptım birazda krem sürdüm şuan bir sorun yok.
motorunu orta sehpaya almak istiyorsan sol taraftaki büyük pedala basıyorsun(orta sehpayı açan ayak yani ),daha sonra bütün ağırlığını pedala veriyorsun(tek ayağınla pedalın üstünde duruyorsun sol elinle gidonu sağ elinle de tutunma demirini tutup motoru geriye doğru çekiyorsun)..başka türlü 147 kiloluk motoru çekerek kaldıramazsın pedala bütün ağırlığını verip o arada motoru geri çekeceksin
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)
Bu Konudaki Etiketler