saolasın hocam çok indirmeden konfora bakalım yani
kitapçıgında yazmıyo heralde hoş bende o da yok
saolasın hocam çok indirmeden konfora bakalım yani
kitapçıgında yazmıyo heralde hoş bende o da yok
deliler ve akıllılar aynı derecede zararsız kişilerdir
asıl tehlikeliler yarı deli ve yarı akıllılardır..
Eveeet dünkü zeytinburnu faciasından sonra ( hatırlatıyım evvelsi gün konustum almak için motor vardı adanada ama dün gittim motor kalmamış bi dahaki parti 1 ay sonra % 10 -20 arası zamlı olcakmış ) bugün muradıma erdim... Zeytinburnundan snra eve geldim ve şansımı denemek için bayrampaşayı aradım veeee oda ne evet evet motor vardı Zealsun ZS 150-19 vardı ve 2300 ytl idi tamam dedim geliom almaya ve gittim bastım parayı aldım Bugünde ilk kez çıktım üstüne... İlk kez motora bindim ve haliyle biraz acemilik vardı. Dur kalk olayına alışmaya çalıştım ama daha çok çalışmam lazım heralde. Herneyse bu hikayeye sonra devam ederim. Şimdi ustalara bikaç sorum olcak umarım kızmassınız...
1) Vites geçişleri motor yeni olduğu için biraz zor mu olur?
2) Dur kalk çalışması yaparken motor fazla hareket etmediği için motor şişermi?
3) Vites 1 deyken fazla beklemek motoru istop ettirimi?
4) Kullanmamız gereken benzin ?( belki forumda sorulmuştur bu soru ama madem soruyorum yaziim dedim)
Şimdilik sorularım bu kadar ama devamı gelcek emin olun
(Bazı soruların cevapları forumda vardır ama tam finaller zamanı yarında finalim var kusura bakmayın abiler bi zahmet cevaplayın )
Şimdiden teşekkürler...
İnandığınız gibi yaşayamazsanız, yaşadığınız gibi inanmaya başlarsınız...
İlk önce hayırlı olsun kardeş bende senin gibi daha önce hiç motora binmemiştim ama 1 haftada alıştım dur kalklara falan şimdi güzel kullanıyorum yokuşlarda falan zorlanmıyorum. Benim tavsiyem motora çok yüklenme demek istediğim 2. viteste hep gitme 3 istiyorsa at mesela 4 e at yani yüksek devirde kullanma çünkü egzoz çıkışın sararır (garantiye girmiyor) çirkin durur acemisin o yüzden söylüyorum. Bende 2 ay öncesine kadar senin gibiydim.Vites geçişleri yeni motor diye zorlanmıyor. tahmin ediyorum benim yaptıgım hatayı yapıyorsun bu vites olayı arabanın vites olayına benzemiyor. mesela 3. vitesde gidiyorsun durcaksın debriyaja basıp vitesi 3 de bırakıp durursan sonra 1. vitese geçirmekte zorlanırsın durmadan önce vites küçültcen ok... arabada olsa 4 den 1 e atıyorsun sorun olmuyor ama motorda(bizimkinde diyeyim öbürleirni bilmiyorum) bu çok zor ok belki anlatabilmişimdir.Kullandıkça öğreniceksin zaten. 2- Dur kalk yaparken motorda şişme gibi bir sorun olacagını sanmıyorum. Bende olmadı. 3- 1.vitesdeiken stop etmemesi gerekir bende yapmıyor rolantisi düşüktür olabilir ayarlatabilirsin ben yaptım çok güzel oldu hiç stop etmiyor. 4- 95 oktan kullanıyorum hakan hocam da aynısı nı kullanıyor 95 oktan ideal diye düşünüyorum...
NOT:Kardeş zaten biraz kullan belli bir km yap sonra ilk bakıma götürcen ya çok değişiyor motor ayarlarını falan yapıp yagını değiştiriyorlar motor kendine geliyor hadi kazasız belasız sürüşler dikkatli ol...
sanlı sana katılıyorum
yanlız dur kalk olayı sen aldığıda havalar daha soğuktu
tavsiyen eğer en fazla alışma döneminde 30 - 40 ı geçmiceksen ve sürekli dur kalk yapıcaksan 30 dakıkada bi dinlendir motoru 5-10 dakka
deliler ve akıllılar aynı derecede zararsız kişilerdir
asıl tehlikeliler yarı deli ve yarı akıllılardır..
merhaba arkadaşlar Hurricane,setr74,kenya emreben hayırlı olsun teknikmotor'un dediği gibi artık galiba daha fazla şiparişle kolay bulunabilecek bizler gözümüzle görme şansını elde ettiğimizden kararı hemen verenlerdeniz ama diğer motorların yanında sergilenemediğinden; eminim olabilseydi satışı kat kat artardı ------,erkan1979 eski bir ZS li olarak topic e hoşgeldin sesim çikmasada buradayım şimdilik diğer dostlar gibi motorla daha tam tanişma fırsatını bulamıyorum ,üzerinde geçirdiğim zamanla orantılı ilk bakımla beraber sanırım sorularım paylaşımlarım artacak ,sağolsun kardeşlerim (bunu deme hakkını buluyorum Topicin en yaşlısı benim -dikkat en yaşlı göstereni demiyorum ) bilgi paylaşımında karşılaşabilinecek herşeyi aktarıyorlar .Bisiklete gelince kesintiye uğramaz(bu pazar 45 km kadar yaptım)bugün de motorunu gördüm ama uğrama zamanı bulamadım.Kendi payıma Zealsun la beni taniştırdığın için sağol belki senide Prince li yaparız ne dersin
beyler pazar günü kerpe gezisine ne dersiniz hem tanışırız hem deniz mevsimini açarız tabi havaya bağlı
deliler ve akıllılar aynı derecede zararsız kişilerdir
asıl tehlikeliler yarı deli ve yarı akıllılardır..
Selamlar antalya dan ben ali , geçen hafta cumartesi günü motoru, burada iyice okuduktan sonra karar vererek aldım.şu anda günlük hiç durmaksızın işe geliş ve dönüş km toplamı 80 km civarı tabiki rodaj km de olduğu için 50/60 km geçmeden kullanıyorum şimdilik çünkü aldığım antalya bayisi bana 4,5... deviri geçirmeden rodajını tamamla dedi.şu anda 450 km de , sizlere soracağım sual, 500km rodajı tamamladıktan sonra ne kadar maximum km hıza çıkabilirim??saygılar hepinize........bu arada alete sağ sol ve arka deri çanta takımları ile birlikte deri elcik zülüfler takdım manyak görüküyor.göstermek isterdim ama buraya nasıl koyarım beceremedim.
80-90 ideal bu motorda
ben 120 yapıyorum ama zorlamanın anlamı yok
hayırlı olsun bu arada
deliler ve akıllılar aynı derecede zararsız kişilerdir
asıl tehlikeliler yarı deli ve yarı akıllılardır..
Murat çok teşekkürler
rodaj aşamasında bile harika cihaz ben farkında olmadan 80 çıkmışım gördüm zaten devir saatim problemliydi hemen yavaşladım rodajda fazla zorlamamak lazım
ya bide unutmadan malum ben daha yeni aldım motoru lastikler naylon yol tutuş kaymak asfaltta hiçte kötü değil fakat ıslak zeminde hiç kullanmadım ne not verirsiniz sonbahara doğru değiştirmek akıllıca olurmu
kauçuk dublex lastik?
Selam Arkadaşlar şu park konusu benimde kafamı kurcalıyor ama eğer uygun bir yeriniz varsa demircide demir bi kafes kaynattırıp üstüne de bir branda diktirebilirseniz (pek pahalıya malolmaz) cillop gibi bi garajınız olur yağmur-çamur, kedi-köpek ve hırsızlardan da kurtulur rahat rahat uyursunuz.
hakanacan adlı üyeden alıntı
ve bu 80/90 ile kaçıncı km ye kadar devam edicem ve de bu motorda ideal rodaj km kotası varmı ????
PAREN valla bizim usta 400 de iş biter gerisi hikayesi diyor ama genede 1000 e kadar sağlam yaklaşmak lazım diye düşünüyorum
bugün bu prensle ilk arka yolcumu taşıdım kendisi çoğunuzun burdan tanıdığı tsunami kardeş motoru görmeye geldi beraber motor günlerine gittik bilmeyenler için hatırlatayım balgat ta 8-11 i arası ankara motorsiklet günleri adında fuar tadında bir organizasyon var bugün tsunami kardeşe motor baktık her an onuda gaz verirken aramızda görebilirsiniz seyhan senide arıyacaktık ama 1 saat önceki tel görüşmesinde işteyim dedin boşuna sıkıntıya sokmak istemedim pazar günü toplu halde gidilecek zaten forumda bi başlığı var
Bu arada ben rodaj falan anlamamcı bi adam oldum basıyorum gidiyorum tamam 80 i geçmiyorum ama basıyorum işte bide motoru çok boğuyorum bunu farkettim jikleyi açık unutuyorum veya yüksek viteste yokuş çıkıp gazı köklüyorum oda boğulup kendine gelene kadar çalışmıyor alışcam alışcam merak etmeyin hepinize saygılar
Aslnda o bir KARŞIYAKALI
Emre çok sağol iş olmasa kesin gelirdimde ben erken akşam 7 de çıkıyorum sezonda 11'ide buluyor. Aman rodajda abi fazla yüklenme teknik motorun, hakancanın ve criminalin sanırım 24-25. sayfada bazı tavsiyeleri vardı şiddetle hatırlatırım ayrıca rodajla ilgili forumlarda vardı ileriki kilometrelerinde uzun süre keyifle kullanmak varken motoru sağırlaştırabilirisin
Tsunami artık hayırlı olsun diyelim park yeri ayarla önce insanın kafasına acaip takılıyor sağlam bir yerin olsun
sana bi yamaha virago göstericem bi ara kesildi biçildi süper oldu 250 lik makina benim motorda 2-3 aya kalmaz yolcu chop olma yolunda kesilecek biçilecek modifiye olacak koltuk parçalı ve daha yumuçak olacak ön çatal uzayacak yan demirler çıkacak dişliye el atılacak bügün allt yapıyı baya konuştuk hatta belki yarın zaman bulursam egzosa el atıcaktım ama rodajın bitmesine karar verdim egsoz için
Prensleri yandaki demir kalabalığı olmadan görmeli en azından hayal etmelisiniz muhteşem duruyor anlatamam size bugün rr ın oturarak sistemine baktım fuarda yarın bi sorucam bakalım alabilirmiyiz bulunuyormu fiyat ne bizimkine uyarmı sizede bilgi veririm
pazar günü ankaralı tüm dostları bekliyorum fuara istenirse benim büroda buluşulup hep beraber geçe biliriz yolunuza çıkan motor firmalarından davetiye isteyin arkadaşlar yoksa kapıda 5 ytl öpüyorlar
Aslnda o bir KARŞIYAKALI
ZealsunChopperSanlı abi sağol cevapların için... Bugün finalim olduğu için binemedim motora zaten akşamüstüde yağmur yağdı:( nese artık şu finaller bi bitsin inmicem motorun üstünden (( yanlış anlamayın sadece kullanmaya alışmak için ) İzninizle bi kaç sorum daha olacak
1) Jigle konumunu açıklayabilirmisiniz?
2) Benzin musluğu konumunu açıklayabilirmisiniz?
Aslında kullanma kılavuzu olsa hepsine bakcam ama aldığım yer yok dedi bende üstelemedim. Nese sevincimi paylaşan herkese teşekkürler...
İnandığınız gibi yaşayamazsanız, yaşadığınız gibi inanmaya başlarsınız...
soğuk motor haricinde pek jikle kullanma gerekmez benzin musluğu orta pozisyonda kapalı aşağı rezerve yukarı ana depo dur bi yoksa tam tersimiydi ? zaten öyleyse 2.5 litre bittiğinde anlaşılır harbiden karıştırdım şimdi motora inip bakacağım diyeceğim oda aşağıda değil klavuz çince bence hiç almaman daha iyi olmuş ingilizcesi varmı bilmiyorum kazasız sürüşler
Ben ilk motoru alırken 5 ytl'lik benzin almıştım dün kullanırken birden marş almamaya başladı ben içimden "Allah Allah noluyo lan buna naptıkki töbe töbe " derken az benzin aldığım aklıma geldi... Üşenmedim gittim benzinciden 10ytllik benzin aldım musluğuda üste getirdim çalıştı artık sevincimi siz tahmin edin Sağol setr74 cevabın için ama jigle yukarı doğru kapalı dimi?
İnandığınız gibi yaşayamazsanız, yaşadığınız gibi inanmaya başlarsınız...
sağa doğru açık sola doğru kapalı üzerinde ok işareti ile belirtiyordu hatam yoksa
Islak zeminde 150-19 a en uygun lastik seçimi ile ilgili sorumu tekrar edeceğim mevcut naylon lastikler yağmurda nasıl ? tehlikelimi? daha kaliteli lastik tavsiye ederseniz marka ve model ?
aşşağıda ana depo yukarda yedek ortada kapalı yukarda kullanırsanız 30 km de bir stop eder sona gene çalışır 30 km daha
ilk yağmur yağdığında yerler çok kaygan olur arkadaşlar motor deil arabalar da kayar dikkat edin
yağmurda 3 kere kullandım problem yok kaymıyor ama normalden daha yavaş ve 3 kat daha dikkatli olun
lastikleri tabiiki deiştirmekta fayda var ama tanesi 150-200 civarı iyileri
ben deiştirmedim ama yaz sonu 12000 de falan deiştiricem
tupless yapmakta fayda var
deliler ve akıllılar aynı derecede zararsız kişilerdir
asıl tehlikeliler yarı deli ve yarı akıllılardır..
Arkadaşlar galiba kullanma klavuzu çoğu arkadaşta yok USER'S MANUAL--37 sayfa ing.ayrıntılı motoru kullanımı ve bakımı anlatıyor, birde PARTS-BREAKDOWN CATALOGUE FOR150-19 , 41 sayfa parçalar katolog numaraları ile ing ve.çince ;gerekirse çevirip topik e aktarayım .Not yağmur şakasına karşın enaz 30 MT üyesi bu akşam dolmabahçedeydik Hyosung ları yakından inceledik Gen. Md Yd Cengiz Özkul (sıkı bir motorcu)özel bilgiler aktardı bu arada MT Tshirt ü ve stikerlerine sahip oldum nick olarak tanıdığım-Skull da dahil -birçok arkadaşla tanıştık fotolar yayınlandığında hemen beni tanırsınız tüm motor giysili arkadaşlar arasında tek şort lu MT tsirt lü benim
Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)