Zealsun Zs 150-19 Cruiser Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
23 Mayıs 2009, 23:20
#4681
Az4p adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar öncelikle selamlar, saygılar...
Yazıların tamamnını öğrenci olduğumdan dolayı okuyamadım yazılma tarihleri baya eski şimdi cevap verecek arkadaşlar daha yardımcı olurlar diye düşünüyorum. Alacağım ilk motor olacak ve güzel görünüşlü bir motor olmasını istiyorum... sorularıma gelince
- Motor Sağlammıdır..
-187 boy 91 kilo , iri yapılı biri için CBR 125 gibi bisiklet olmaz demi ?
-Hız beklentim yok ama normal düzeydi kaç yapar bu alet.
-Halâ 0'ı var mı ? Varsa ne kadardır , Hatay da bu aleti kullanan var mı aranız da ?
-Kimliğe göre 01-01-92 doğumluyum motor ehliyetini ne zaman alabilirim..
-Dediğim gibi ilk motorum olacak kolayca öğrenebilirmiyim ?
-Aldıktan sonra neler yapmam lazım tek tek yazarsanız sevinirim ( egzos açtırma , çanta takma vsvs... )
Şimdiden herkese teşekkürlerimi sunmayı borç bilirim.Beni habersiz bırakmayın =)
- Motor sağlamdır!
- 1.93 ve 83 kiloyum, altımda gayet iyi duruyor!
- 100-110 yapar
- 0'ını bulursan bizede haber ver, çok bekleyen var makineyi!
- Bu sene ehliyeti alabilirsin.
- Benimde ilk motorumdu..
- Aldıktan sonra önce vitesli motor kullanmayı öğrenmelisin. Sonra zevkine göre çantada takarsın, egzostta açtırırsın, deride kaplatırsın..
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:20 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:18 PM ----------
halil efe adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar merhabalar..
Ben İzmirli ama Ankara'da ikamet eden bir zealsun zs 150 kullanıcısıyım.
Motor geçen yıla kadar babamdaydı,bu yıl atladım İzmir'den Ankara'ya kadar geldim,tık demedi.
yalnız bir aydır motorla ilgili problemler yaşıyorum.
ilki habire zincir atması.Gevşemiştir diyorum sıktırıyorum yine atıyor,muhtemelen bozuldu,Ankara'da değiştirecek bir yer bulamıyorum.
İkincisi devir problemi yaşıyorum,motor özellikle ilk üç vitesde hızlanmıyor,devir artıyor hız aynı,dördüncü vitese gelince ilk önce devir artıyor 7ye 8e geliyor ses artıyor,sonra pat diye düşüp öyle hızlanmaya başlıyor.Ne olduğunu bir türlü anlayamadım.Yağdandır dedim,yağı değiştirttim hala aynı.Bana yardımcı olabilir misiniz?
Ya da ANKARA'da zealsundan anlayan bir servis biliyorsanız söyleyebilir misiniz?
Namican, yeni müşteri çıktı olm sana.. Koş!!
---
Şaka bi yana, bu olaydan Criminal anlar! Birazdan damlar, senin işi çözer..!
dicem ama o şuan MEŞGUL!
---
PANCAR MOTORU!
~ Bütün mesele yolda olmak... ~
Reklamlar
-
24 Mayıs 2009, 00:00
#4682
halil efe adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar merhabalar..
Ben İzmirli ama Ankara'da ikamet eden bir zealsun zs 150 kullanıcısıyım.
Motor geçen yıla kadar babamdaydı,bu yıl atladım İzmir'den Ankara'ya kadar geldim,tık demedi.
yalnız bir aydır motorla ilgili problemler yaşıyorum.
ilki habire zincir atması.Gevşemiştir diyorum sıktırıyorum yine atıyor,muhtemelen bozuldu,Ankara'da değiştirecek bir yer bulamıyorum.
İkincisi devir problemi yaşıyorum,motor özellikle ilk üç vitesde hızlanmıyor,devir artıyor hız aynı,dördüncü vitese gelince ilk önce devir artıyor 7ye 8e geliyor ses artıyor,sonra pat diye düşüp öyle hızlanmaya başlıyor.Ne olduğunu bir türlü anlayamadım.Yağdandır dedim,yağı değiştirttim hala aynı.Bana yardımcı olabilir misiniz?
Ya da ANKARA'da zealsundan anlayan bir servis biliyorsanız söyleyebilir misiniz?
Selamlar.Senin o gevşeyen zincirin değil.Neden her attığında gevşediğini düşünerek zincire bakıyorsun.Sorun zincirde değil onun motor içindeki bağlandığı yerde.Yani dişlide.Bu yüzden motoru devirlendirdiğin zaman hızın artmıyor çünkü zincirin dönemiyor ve muhtemelen dişli sıyırmış..Aniden devirin düşmesinin nedenide muhtemelen dişli yerine oturuyor ve motor devir düşürüp binen yükün etkisi ile yol almaya başlıyordur.Acilen motorunu herhangi bir servise götür.Şanzumanı açıp debriyaj balatanı dişlini ve zincirini tamamen değiştir.Zaten onlar laçka olmuştur.Bu şekilde gidersen şanzumana büyük hasar vereceksin ve vites hilallerini dağıtabilirsin.Herhangi bir serviste 100 liraya bu dediklerimi değiştirebilirsin.
Burak o pancar motoru ile senin eve su basacam ben
Dayanamadım kız arkadaşımın evinde bile bakem dedim ne yapıyonuz diye
Eskiden Ali At'a bakardı,şimdi kıza..Işık ılık süt içerdi,şimdi Vodka RedBull...
İpek ipi tutardı,yaaa şimdi ??
-
24 Mayıs 2009, 00:09
#4683
-CRiminAL- adlı üyeden alıntı
Burak o pancar motoru ile senin eve su basacam ben
Dayanamadım kız arkadaşımın evinde bile bakem dedim ne yapıyonuz diye
O değilde, motorun üstündeki GÜDÜMLÜ yazısı dikkatini çektimi?
~ Bütün mesele yolda olmak... ~
-
24 Mayıs 2009, 00:27
#4684
Eskiden Ali At'a bakardı,şimdi kıza..Işık ılık süt içerdi,şimdi Vodka RedBull...
İpek ipi tutardı,yaaa şimdi ??
-
24 Mayıs 2009, 00:30
#4685
-
24 Mayıs 2009, 00:37
#4686
Off be abi nasıl bakıyon bu Alete böyle sanki sürekli vitrinde duruyoo yağmur çamur yok mu sizin oralarda bu aleti kirlenmiş halde göremicem : Egzostlarda girçekten yakışmış.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:37 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:31 PM ----------
Bu arada bir şey söyleyecem lan sen manyakmısın diyeceksiniz eminim Egzost patlatmayı denedim harika ses çıkıyor torpil patlıyor sanki öyle oluyor (+17.6)Bir kereye mahsus yaptım işte...
-
24 Mayıs 2009, 00:38
#4687
halilihsan adlı üyeden alıntı
Off be abi nasıl bakıyon bu Alete böyle sanki sürekli vitrinde duruyoo yağmur çamur yok mu sizin oralarda bu aleti kirlenmiş halde göremicem :
Egzostlarda girçekten yakışmış.
hehee
Sağol kardeşim.Bakıyoruz işte.İlk resimde gördüğün çadır alttan üstten motoru kapatıyo.Fırında börek gibi bekliyo işte.Pislenmesine pisleniyor elbette ama ayda bir auto polish ile cilalanınca parlak görünür elbette ki bu resimlerde şu anda pis halini görüyorsun.
Nihayet rolanti ve devir ayarlarını tam istediğim gibi ayarladım artık saat gibi işliyor.Şimdi aküyü yenileyeceğim ve zinciri o ring yapacağım kısmetse.
Önümüzdeki buluşma kısmetse ağva olacak arkadaşlar.15 gün sonraya yaparız gibime geliyor.İşleri ayarlarsam tabi
Eskiden Ali At'a bakardı,şimdi kıza..Işık ılık süt içerdi,şimdi Vodka RedBull...
İpek ipi tutardı,yaaa şimdi ??
-
24 Mayıs 2009, 12:35
#4688
o değilde, ben iyice büyümüşüm
sakallarım falan çıkmış!..
----
Murat abi, hadi yaa.. Fotoları beklioruz! Tahliye yaparken çekilenleri özellikle!
~ Bütün mesele yolda olmak... ~
-
24 Mayıs 2009, 15:11
#4689
@NoVaRiX
- Motor sağlamdır!
- 1.93 ve 83 kiloyum, altımda gayet iyi duruyor!
- 100-110 yapar
- 0'ını bulursan bizede haber ver, çok bekleyen var makineyi!
- Bu sene ehliyeti alabilirsin.
- Benimde ilk motorumdu..
- Aldıktan sonra önce vitesli motor kullanmayı öğrenmelisin. Sonra zevkine göre çantada takarsın, egzostta açtırırsın, deride kaplatırsın..
-----------------------------------------------------------------------------------
Dostum gerçekten teşekkür ederim ben yine zealsun olan ancak racer görünüşlü bir motor ile ilgileniyordum ancak bu aleti görünce aşık oldum diyebilirim.. =)
-Teşekkür ediyorum zaten arada aksi bir şeye rastlamadım =)
-Ozaman bende de fena durmaz ^^
-100 110 yapıyorsa Zealsun gs200 ile arasında bir fark yok o da 130 falan yapıyormuş.. =))
-Umarım buLurum 2. eLini bulursam daha iyi olur ama önemli olan temizlik ? Peki aşağı yukarı fiyatları ne aceba 0 larının ?
-Önce motora alışayım seneye hem araba hem motor ehliyetini alırım..bizim buralarda pek ehliyet sormuyorlar düzgün kullandıktan sonra..
-Araba dan kolaysa sorun yok 7 senedir araba kullanıyorum..
-Önce bir motoru aLayımda =Pp
Çok teşekkür ettim arkadaşım..
-
24 Mayıs 2009, 16:06
#4690
-
24 Mayıs 2009, 16:20
#4691
halilihsan adlı üyeden alıntı
Sıfırları üretilmiyor.
Hoba bu çok kötü oldu hatay/iskenderun da hiç 2. el görmedim ... ne yapıcam ben yahu..
-
24 Mayıs 2009, 20:22
#4692
[QUOTE=-CRiminAL-;1587154]Selamlar.Senin o gevşeyen zincirin değil.Neden her attığında gevşediğini düşünerek zincire bakıyorsun.Sorun zincirde değil onun motor içindeki bağlandığı yerde.Yani dişlide.Bu yüzden motoru devirlendirdiğin zaman hızın artmıyor çünkü zincirin dönemiyor ve muhtemelen dişli sıyırmış..Aniden devirin düşmesinin nedenide muhtemelen dişli yerine oturuyor ve motor devir düşürüp binen yükün etkisi ile yol almaya başlıyordur.Acilen motorunu herhangi bir servise götür.Şanzumanı açıp debriyaj balatanı dişlini ve zincirini tamamen değiştir.Zaten onlar laçka olmuştur.Bu şekilde gidersen şanzumana büyük hasar vereceksin ve vites hilallerini dağıtabilirsin.Herhangi bir serviste 100 liraya bu dediklerimi değiştirebilirsin.
Çok teşekkür ederim. Ya bugün giderken Honda'nın servisini gördüm,biz çin malı motorlara bakmıyoruz dedi,gidemiyorum bi bakın dedim,baktı zincirin bozulmuş değişmesi gerek,biz yapamayız dedi.bakan yer biliyor musunuz dedim Ankara'da bulamazsın dediler.Ben de fazla bilmediğim için Ankara'yı bulamıyorum da.Acaba bileniniz var mı?Tam sınav dönemim en lazım olduğu zamanda sıkıntı yarattı iyice:(
-
25 Mayıs 2009, 15:20
#4693
Walla ankarada servis bilemiyorum ben
Murat abi resimler nerde yaa :(
Eskiden Ali At'a bakardı,şimdi kıza..Işık ılık süt içerdi,şimdi Vodka RedBull...
İpek ipi tutardı,yaaa şimdi ??
-
25 Mayıs 2009, 18:19
#4694
-
25 Mayıs 2009, 19:14
#4695
-CRiminAL- adlı üyeden alıntı
hehee
Sağol kardeşim.Bakıyoruz işte.İlk resimde gördüğün çadır alttan üstten motoru kapatıyo.Fırında börek gibi bekliyo işte.Pislenmesine pisleniyor elbette ama ayda bir auto polish ile cilalanınca parlak görünür elbette ki bu resimlerde şu anda pis halini görüyorsun.
Nihayet rolanti ve devir ayarlarını tam istediğim gibi ayarladım artık saat gibi işliyor.Şimdi aküyü yenileyeceğim ve zinciri o ring yapacağım kısmetse.
Önümüzdeki buluşma kısmetse ağva olacak arkadaşlar.15 gün sonraya yaparız gibime geliyor.İşleri ayarlarsam tabi
motora çok fazla masraf etmişsiniz gibi gözüküyonormal bi zealsun u sizinkinin ayarına getirmek ne kadara mal olur ki
-
25 Mayıs 2009, 22:02
#4696
-
26 Mayıs 2009, 02:03
#4697
halil efe adlı üyeden alıntı
motora çok fazla masraf etmişsiniz gibi gözüküyo
normal bi zealsun u sizinkinin ayarına getirmek ne kadara mal olur ki
Selamlar.
Genel olarak motorun 2006 dan bu yana benimle geçirdiği günlerinde ne kadar masraf yaptım bi toplamaya çalışayım.
aslında çok yüklü masrafdeğil 3 yıla yayarsan fazla bişey değil..
2 takım sis farı 40 lira
4 lü sinyal röleleri ve kablo tesisatı 20lira
12 amper akü 40 lira
Açık hava filtresi 15 lira
Depo üstü deri koruma ve elcikler 45 lira
Yan Çantalar 90 lira
Arka Çanta 60 lira
MArka iptalleri ve stickerlar 15 lira
Orjinal ana far ve sis farlarının ampul değişimleri 10 lira
Ek sigorta ve güçlendiridiğim kablo tesisatı masrafı 15 lira
Motor Yağı değişimi (Kendi aldığım yağ 2 kez ) 60 lira
Bunun haricinde Metal Parlatıcılar,cilalama,lastik bakım sütü,kedi kovucu sprey vb temzilik ürünleri 50 lira
Dış yüzeydeki civataların paslanmaz INOX civatalar ile değişimi 10 lira
3 Sene de yaklaşık 500 lira masrafım olmuş.
Motosikletimi hiç bakıma sokturmadım.Ustaya para ödemedim.Tüm bakımlarını kendim yaptım.Egsosunu kendim kestim.Karbüratöründen tut yağ hortumlarına kadar herşeyini kendim söküp temizleyip taktım.Hatta hep beraber arka tekeri söküp kampanayı bile kendimiz temizledik.
Bütün metal aksamı indirip kendim polisajladım.
3 Seneye yayacak olursan böyle zevki olan biri için çok makul bir rakam.
Eskiden Ali At'a bakardı,şimdi kıza..Işık ılık süt içerdi,şimdi Vodka RedBull...
İpek ipi tutardı,yaaa şimdi ??
-
26 Mayıs 2009, 20:04
#4698
-CRiminAL- adlı üyeden alıntı
Selamlar.
Genel olarak motorun 2006 dan bu yana benimle geçirdiği günlerinde ne kadar masraf yaptım bi toplamaya çalışayım.
aslında çok yüklü masrafdeğil 3 yıla yayarsan fazla bişey değil..
2 takım sis farı 40 lira
4 lü sinyal röleleri ve kablo tesisatı 20lira
12 amper akü 40 lira
Açık hava filtresi 15 lira
Depo üstü deri koruma ve elcikler 45 lira
Yan Çantalar 90 lira
Arka Çanta 60 lira
MArka iptalleri ve stickerlar 15 lira
Orjinal ana far ve sis farlarının ampul değişimleri 10 lira
Ek sigorta ve güçlendiridiğim kablo tesisatı masrafı 15 lira
Motor Yağı değişimi (Kendi aldığım yağ 2 kez ) 60 lira
Bunun haricinde Metal Parlatıcılar,cilalama,lastik bakım sütü,kedi kovucu sprey vb temzilik ürünleri 50 lira
Dış yüzeydeki civataların paslanmaz INOX civatalar ile değişimi 10 lira
3 Sene de yaklaşık 500 lira masrafım olmuş.
Motosikletimi hiç bakıma sokturmadım.Ustaya para ödemedim.Tüm bakımlarını kendim yaptım.Egsosunu kendim kestim.Karbüratöründen tut yağ hortumlarına kadar herşeyini kendim söküp temizleyip taktım.Hatta hep beraber arka tekeri söküp kampanayı bile kendimiz temizledik.
Bütün metal aksamı indirip kendim polisajladım.
3 Seneye yayacak olursan böyle zevki olan biri için çok makul bir rakam.
motordan sizin kadar anlamayı isterdim
bu arada ben de geçen günkü tavsiyeniz üzerine bi servis buldum,debrjay ayarı bozulmuş,fazla sıkılmış dedi,onu halletti,şimdi zincir bi gevşiyo bi sıkılaşıyo,arka dişlinin ve zincirin değişmesi gerekecek,perşembe hem onu halldecek hem de egzozu sizinki gibi kestireceğim,sesi iyi çıkıyor değil mi?
Bu arada benim kısa far habire patlıyor,hata nerde acaba?
Ve arka fren ses yapmaya başladı bastıkça,balata mı değiştirmem gerek?
Son olarak İstanbul'a gelince buluşmalarınıza katılmak isterim tabi kabul ederseniz
-
27 Mayıs 2009, 02:48
#4699
halil efe adlı üyeden alıntı
motordan sizin kadar anlamayı isterdim
bu arada ben de geçen günkü tavsiyeniz üzerine bi servis buldum,debrjay ayarı bozulmuş,fazla sıkılmış dedi,onu halletti,şimdi zincir bi gevşiyo bi sıkılaşıyo,arka dişlinin ve zincirin değişmesi gerekecek,perşembe hem onu halldecek hem de egzozu sizinki gibi kestireceğim,sesi iyi çıkıyor değil mi?
Bu arada benim kısa far habire patlıyor,hata nerde acaba?
Ve arka fren ses yapmaya başladı bastıkça,balata mı değiştirmem gerek?
Son olarak İstanbul'a gelince buluşmalarınıza katılmak isterim tabi kabul ederseniz
Tesisatını daha fazla zarar vermeden kontrol ettir bir yerlerde kaçak olmalı.Arka kampanayı da söktür.Tozlanmış olabilir.Gözden geçirilmesi gerek.
Bu arada şu resme bayıldım ya
Eskiden Ali At'a bakardı,şimdi kıza..Işık ılık süt içerdi,şimdi Vodka RedBull...
İpek ipi tutardı,yaaa şimdi ??
-
28 Mayıs 2009, 11:49
#4700
topağımız gerilere düşmesin..
DSLR ile takaslık Zealsun 150-19 Prince var arkadaşlar.
Bilginize..
~ Bütün mesele yolda olmak... ~
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 9 kullanıcı var. (0 üye ve 9 misafir)
Bu Konudaki Etiketler