Zealsun Zs 150-19 Cruiser Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
25 Eylül 2008, 14:25
#3901
Reklamlar
-
25 Eylül 2008, 14:54
#3902
kujeste hayırlı olsun,pişman olmayacaksın tercihinle.bende 2 sene once aldıgımda,aldığım bayi gel abimotorun hazır demişti ama nerdeeeatlayın kamyonetle getirin dedim.fuarda begenmiştim buyuk gelmişti gozume ama evin onune gelince inan tırstımdedim ben bunun altında ezilirim.1 hafta yattı,gozumu karartım ve gece saatlerinde binmeye basladım,şimdi ustunden inmiorum.kesinlikle cok cabuk alısacaksın.hayırlı olsun...
-
25 Eylül 2008, 14:55
#3903
kujeste, güle güle bin motoruna...
Benim motor da ilk geldiğinde süremeyeğim korkusu 10 gün devam etti. Ama binince alışıyorsun. Gene de dikkatli ol.
-
25 Eylül 2008, 16:24
#3904
-CRiminAL- adlı üyeden alıntı
Murat hava güzel olursa pazar gününü bize ayırsan olmaz mı.Gene Beylikdüzüne gelecem deme anladın sen onu
Bak sezonu kapatacaz.Ekim ayından sonra beni de bulamazsınız işe güce geri dönüyorum.Son toplantımızı da beraber yapsak çok iyi olur diye düşünüyorum.Çünkü bi sonrası taaaa mart ayına motoshow fuarına kadar görüşmek güç olur.
kardeşim busefer beylikdüzünün yanıma gelme ihtimali söz konusu eski arkadaşlarla bi toplantı ayarladık. siz yine planı yapmaya devam edin bir ihtimal olurda benim iş yatarsa gelirim belli de olmaz her an yatırabilirim
Benelli TRK502 - Hyosung GV250 - Regalraptor SPT350 - Kanuni Caracal200 - Kanuni Windy125 - Kawasaki GPZ500 - Kawasaki EN500 - Aprilia MANA850 - Regalraptor Spyder250 - Honda VT600 - Zealsun ZS150-19
-
25 Eylül 2008, 19:20
#3905
ragman adlı üyeden alıntı
Yok bi gazoz ikram edicem sadece....
---
Beyler bu tubeless dönüşümü bizim lastikler için iyi olmayabilir. Yanaklara binen basınç artıyor. İç lastik çıkınca, basınç eşit şekilde lastiğin iç yüzeyine dağılıyor ve bizim lastiklerin yanakları yarılır gibime geliyor.
Ayrıca lastik patlatmış ve sadece iç lastiği değiştirmiş/tamir etmiş arkadaşlar bu işlemi yapmadan, dış lastiklerindeki deliği onarmak zorunda..
Tubelesse çevrilecek lastiğin içerisine, iç lastik çıkarıldıktan sonra latex veya glycol türevi sıvı uygulanarak yapılıyormuş işlem.
Delinme esnasında, delikten çıkan havanın lastik içerisinde yarattığı vakumla, latex deliğe hemen nüfus ediyor.
Dostum ben sordum yaptıranlara.İç lastik çıkarılıyo eski sibop tubeless için uygun olan daha büyük sibobla değiştiriliyor.Eski sibob deliği matkapla biraz büyütülecek.Sıvı sürülmüyo.Direk dış lastik oturtulup hava basılıyo.Patlama ve benzeri bi durumda çivi veya lastiğe giren yabancı madde çıkartılmaz ise 80-100 km kadar lastik yavaş yavaş iniyor.Daha sonra herhangi bi oto lastikçide delinen kısmı lastiği hiç sökmeden fitil atarak yaptırıyorsunuz.Fitil iç kısmı yapışkanlı kauçuk türevi bi madde.Delikten içeri bırakılıyo ve iç kısımdan lastiğe basılan hava basıncının etkisi ile iç çepere tutunup yapışıyor..olay bundan ibaret.
izzmarit adlı üyeden alıntı
kardeşim busefer beylikdüzünün yanıma gelme ihtimali söz konusu
eski arkadaşlarla bi toplantı ayarladık. siz yine planı yapmaya devam edin bir ihtimal olurda benim iş yatarsa gelirim
belli de olmaz her an yatırabilirim
İlginç haberlerini bekliyorum dostum :p
Eskiden Ali At'a bakardı,şimdi kıza..Işık ılık süt içerdi,şimdi Vodka RedBull...
İpek ipi tutardı,yaaa şimdi ??
-
25 Eylül 2008, 21:36
#3906
-
25 Eylül 2008, 22:16
#3907
67 YTl trafik sigortası mı ):
Dostum eski sahibi uzun süredir sigorta yaptırmamış anlaşılan.1 yıllık sigorta bedeli 24 YTL temmuz ayında yaptırdım.Sana feci ceza kesmişler.
Eskiden Ali At'a bakardı,şimdi kıza..Işık ılık süt içerdi,şimdi Vodka RedBull...
İpek ipi tutardı,yaaa şimdi ??
-
25 Eylül 2008, 22:37
#3908
-CRiminAL- adlı üyeden alıntı
67 YTl trafik sigortası mı ):
Dostum eski sahibi uzun süredir sigorta yaptırmamış anlaşılan.1 yıllık sigorta bedeli 24 YTL temmuz ayında yaptırdım.Sana feci ceza kesmişler.
sorma yaa benimde o an ufkum tutldu sormaya unuttum :S adam bana sigorta bedelleri çok arttı dedi.. bide benden önceki sahibi hiç ilgilenmemiş sigortayla filen.. düşün motoru noterden almaya gittiğimde 1 yıllık ödenmemiş vergi ve 200ytl cezası çıkmıştı arkadaşın.. fiyattan düşüp öyle satın almıştım motoru.. ama şuan çok mutluyum valla.. benim üsütme de geçti motor artık, hiç bir vergisi borçu harcı kalmadı.. )) şimdide cam, yeni çabtalara filen sıra geldi.. ))
-
25 Eylül 2008, 23:09
#3909
selamlar arkadaslar nasılsınız
ben bu aralar hondanın vf750 magmasına mı yoksa vt7504c sinemi gecsem bi türlü karar veremiyorum zealsun ile bulastığım cruiser sevdası beni feci sardı .)
sizce magmamı 4c mi ?
bu arada austos sonunda aldığım zs150yi satıyorum ilgilenen varsa bana ulassın
Tek gerçek bilmediklerim ...
-
25 Eylül 2008, 23:36
#3910
Ezpharess adlı üyeden alıntı
selamlar arkadaslar nasılsınız
ben bu aralar hondanın vf750 magmasına mı yoksa vt7504c sinemi gecsem bi türlü karar veremiyorum
zealsun ile bulastığım cruiser sevdası beni feci sardı .)
sizce magmamı 4c mi ?
bu arada austos sonunda aldığım zs150yi satıyorum ilgilenen varsa bana ulassın
Yahu niye aldın niye satıyon anlamadım ki.Hayırdır sorun mu var....
Shadow diyorsan C serisi derim,magna da iyidir ama 95 model bi 4 silindirli ile başa çıkmak çok zor hele 80 beygir taşıyorsa ve 3 buçuk saniyede 100 km hıza çıkabiliyorsa.!!!
Eskiden Ali At'a bakardı,şimdi kıza..Işık ılık süt içerdi,şimdi Vodka RedBull...
İpek ipi tutardı,yaaa şimdi ??
-
25 Eylül 2008, 23:45
#3911
cruiser kullanıcısı deildim Criminal kardes bi ara işler deişti scotere dondum sora maddiyat buna yetti simdide cruiser işi fena sardı zx10dan 150lilik scotere sora zsye simdide işlerim yoluna girdi
malum 150lilik makina yoksa cok memnunum hatta aynı markanın daha yuksek ccleri olsa ben yine bu markayı alırım cidden sasırtıcak derecede iyi cıktı zs
Tek gerçek bilmediklerim ...
-
25 Eylül 2008, 23:49
#3912
Anlıyorum hayırlısı olsun diyelim.Ama magna için acele etme cidden o motorla uğraşmak kolay değil.Bi kez kullanmışlığım var 1. vites 6500 devir 120 km hız yapıyor.Gidişi supersporttan farksız ve 4 silindire giden benzini hesaplamak için yuanında bi databank taşıman gerek.
Şimdilik 2 silindir bi shadow 4 c al hem daha hesaplı olur hem de ağır makinaya alışma sürecinde daha mantıklı bi alet
Eskiden Ali At'a bakardı,şimdi kıza..Işık ılık süt içerdi,şimdi Vodka RedBull...
İpek ipi tutardı,yaaa şimdi ??
-
25 Eylül 2008, 23:54
#3913
gecenlerde virago 1100u vardı bi elemanın onu aldım denedim yok baba sarmadı
vl 800 vardı yine bi elemanda buna baktım ıntruderler de cidden cevik ve biraz atik ama bu magnanın hic denemişliğim olmadı sanki biraz daha agresif bi yapısı var benzine alıstım be baba bi ara zzr 1100 vardı maas + prim hepsi benzincilere gidiodu ninjada biraz imana gelmişti gerci zx10r 1100 kadar yakmıodu 750lilik makinanın sarfından korkmuyorumda hantal mı sence nası bişi
Tek gerçek bilmediklerim ...
-
26 Eylül 2008, 00:06
#3914
3.5 saniye 100 km diyorum sence hantal motor bu saniyede 100 e çıkar mı
4 silindir olduğu için o derece seri zaten.750 cc diyorsun ama yakarı 1000 lik motorlar kadar rahat var onu söyleyebilirim.
İntruder 800 ler hantaldır ama kararlı motordur yere iyi basar ve uzun yolda çok keyiflidir.3. viteste güzel ivmelenmesi var ve sıkışınca rahatça kaçabilir.
Viragoları atlı karıncadaki atlara benzetiyorum ben hele 1100 lük olanı çok kasıntı bi tip.Hiç bulaşma..
Magna yı dene deneyince demek istediğimi anlarsın ama dediğim gibi üretimi artık olmayan bi 4 silindirliye pek bulaşma derim.Yıllık subap ayarlarını yaklaşık 750 Ytl ye yapıyo servisleri...Ve parçaları az bulunur ve pahalı.Bunları göz önüne almanı tavsiye ederim
Eskiden Ali At'a bakardı,şimdi kıza..Işık ılık süt içerdi,şimdi Vodka RedBull...
İpek ipi tutardı,yaaa şimdi ??
-
26 Eylül 2008, 02:33
#3915
herkese teşekkürler beyler, biraz daha içim rahatladı bu konuda. bana havalar 1 hafta 10 gün müsaade etse de bu arada düşürmeden öğrensem şu mereti
beyler kask konusunda 3-5 fikir sahibi oldum , araştırdım bol bol. peki mont hayati önemli mi? önemlidir de ben zaten daha üstüne binemiyorum, şu 1 ay boyunca sokak aralarındayım en fazla. o dönemde de elzem ihtiyaç mı? yoksa zaten serdeki metalcilik yüzünden olan deri montum yeter mi?
-
26 Eylül 2008, 10:07
#3916
-
26 Eylül 2008, 12:43
#3917
kujeste adlı üyeden alıntı
herkese teşekkürler beyler, biraz daha içim rahatladı bu konuda. bana havalar 1 hafta 10 gün müsaade etse de bu arada düşürmeden öğrensem şu mereti
beyler kask konusunda 3-5 fikir sahibi oldum , araştırdım bol bol. peki mont hayati önemli mi? önemlidir de ben zaten daha üstüne binemiyorum, şu 1 ay boyunca sokak aralarındayım en fazla. o dönemde de elzem ihtiyaç mı? yoksa zaten serdeki metalcilik yüzünden olan deri montum yeter mi?
Panik yapmadan kullanmaya çalış dostum.Kafanı özgür bırakman gerek.İlk önce motorunu çalıştırdığında boş vitesteyken elinle gaz vermeyi pratik et.Her motorun gaza olan tepkisi farklıdır.Devir saatinden takip ederek ne kadar çevirdiğinde nasıl devirleniyor bunu incele.Motorunu 1. viteste 4000 devir civarında kullanmaya başla bu seni 15 km hızla götürür.Bu yavaşlıktayken tüm yük belinde ve bacaklarında olacak.İşte motorun huyunu suyunu öğreneceğin ilk hız bu hızdır.Gidonun sertliği dönüşlere olan tepkisi frenaj ve debriyaj mesafelerini yavaş giderken kavrarsın.
Monta gelince sahici deri rüzgara karşı birebirdir ancak su çeker.Motor için mont çok önemlidir.Beli dirsekleri ve arka göğüs kafesinde korumaları olan suuni deri karışımlı bi mont öneririm.60-150 lira arası piyasası değişiyo.
Eskiden Ali At'a bakardı,şimdi kıza..Işık ılık süt içerdi,şimdi Vodka RedBull...
İpek ipi tutardı,yaaa şimdi ??
-
26 Eylül 2008, 14:08
#3918
-
26 Eylül 2008, 15:27
#3919
-CRiminAL- adlı üyeden alıntı
Yahu niye aldın niye satıyon anlamadım ki.Hayırdır sorun mu var....
Shadow diyorsan C serisi derim,magna da iyidir ama 95 model bi 4 silindirli ile başa çıkmak çok zor hele 80 beygir taşıyorsa ve 3 buçuk saniyede 100 km hıza çıkabiliyorsa.!!!
nami abii sorun olması mümkünmü yaa o motorun eski sahibiyim
Ezpharess adlı üyeden alıntı
cruiser kullanıcısı deildim Criminal kardes bi ara işler deişti scotere dondum sora maddiyat buna yetti simdide cruiser işi fena sardı zx10dan 150lilik scotere sora zsye simdide işlerim yoluna girdi
malum 150lilik makina yoksa cok memnunum hatta aynı markanın daha yuksek ccleri olsa ben yine bu markayı alırım cidden sasırtıcak derecede iyi cıktı zs
@Ezpharess
Serhat abi motordan memnun olmana cok sevindim..
Umarım kazasız belasız binmeye devam edersin...
[B]Her beden üzerinde % 5o ölüm ihtimali ; % 5o yaşam ihtimali taşır... [/B][COLOR="Red"][b]!!!!!--HyO--!!!!!:queen:[/b][/COLOR]
-
27 Eylül 2008, 00:14
#3920
eyvallah beyler mont konusundaki öneriler için. kask için harbici markalar gerekiyordu topiklere baktığımda. çin işi kıtipiyoz kasklara aman ha prim vermeyin diyorlardı. ondan montlara bakınca da ünlü markalar maşallah 500 lira civarında. criminal in dediği 100-150 lira civarı ise harika. yani montların da kasklar gibi çin işi olmasın aman ha en klası olsun diye bir durumu yok sanırım. en azından en dandik motor montu yine normal deri monttan iyi korur diyorsunuz. harley montların 400€ olduğunu gördüğümden beri tırsıyordum bu işlerden bir de illa racingci usülü 2-3 renkli montlar var ya. gece görünmek amaçlı sanırım ama yine de motordan inince kış zamanı o montla yolda rahatça yürüyebilirim diye düşündüğümden bildiğin siyah deri motorcu montu istiyorum. 100-150 liraya istediğin gibi bulursan al diyor musunuz? onlar da koruyor değil mi illa 700 liralık harleylerden almaya gerek yok düzgün görünmek ve korunmak için değil mi? (çok mu uzattım be?)
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler