Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Zealsun Zs 150-19 Cruiser Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #3901
    ragman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mart 2008
    Şehir
    İstanbul
    Alıntı -CRiminAL- adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ömer haremden 5 dakka sonra zaten şehirden çıkacaz belli oldu bizi tenhalara götürüp kötü amaçlarına alet edeceksin


    Yok bi gazoz ikram edicem sadece....

    ---

    Beyler bu tubeless dönüşümü bizim lastikler için iyi olmayabilir. Yanaklara binen basınç artıyor. İç lastik çıkınca, basınç eşit şekilde lastiğin iç yüzeyine dağılıyor ve bizim lastiklerin yanakları yarılır gibime geliyor.

    Ayrıca lastik patlatmış ve sadece iç lastiği değiştirmiş/tamir etmiş arkadaşlar bu işlemi yapmadan, dış lastiklerindeki deliği onarmak zorunda..

    Tubelesse çevrilecek lastiğin içerisine, iç lastik çıkarıldıktan sonra latex veya glycol türevi sıvı uygulanarak yapılıyormuş işlem.
    Delinme esnasında, delikten çıkan havanın lastik içerisinde yarattığı vakumla, latex deliğe hemen nüfus ediyor.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #3902

    Üyelik
    09 Temmuz 2008
    Şehir
    istanbul-fatih
    Motosikleti
    zealsun zs 150- 19
    kujeste hayırlı olsun,pişman olmayacaksın tercihinle.bende 2 sene once aldıgımda,aldığım bayi gel abimotorun hazır demişti ama nerdeeeatlayın kamyonetle getirin dedim.fuarda begenmiştim buyuk gelmişti gozume ama evin onune gelince inan tırstımdedim ben bunun altında ezilirim.1 hafta yattı,gozumu karartım ve gece saatlerinde binmeye basladım,şimdi ustunden inmiorum.kesinlikle cok cabuk alısacaksın.hayırlı olsun...

  3. #3903

    Üyelik
    11 Ağustos 2007
    kujeste, güle güle bin motoruna...

    Benim motor da ilk geldiğinde süremeyeğim korkusu 10 gün devam etti. Ama binince alışıyorsun. Gene de dikkatli ol.

  4. #3904
    izzmarit - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Benelli TRK502
    Alıntı -CRiminAL- adlı üyeden alıntı Mesajı göster


    Murat hava güzel olursa pazar gününü bize ayırsan olmaz mı.Gene Beylikdüzüne gelecem deme anladın sen onu Bak sezonu kapatacaz.Ekim ayından sonra beni de bulamazsınız işe güce geri dönüyorum.Son toplantımızı da beraber yapsak çok iyi olur diye düşünüyorum.Çünkü bi sonrası taaaa mart ayına motoshow fuarına kadar görüşmek güç olur.

    kardeşim busefer beylikdüzünün yanıma gelme ihtimali söz konusu eski arkadaşlarla bi toplantı ayarladık. siz yine planı yapmaya devam edin bir ihtimal olurda benim iş yatarsa gelirim belli de olmaz her an yatırabilirim
    Benelli TRK502 - Hyosung GV250 - Regalraptor SPT350 - Kanuni Caracal200 - Kanuni Windy125 - Kawasaki GPZ500 - Kawasaki EN500 - Aprilia MANA850 - Regalraptor Spyder250 - Honda VT600 - Zealsun ZS150-19

  5. #3905
    -CRiminAL- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Aralık 2005
    Alıntı ragman adlı üyeden alıntı Mesajı göster


    Yok bi gazoz ikram edicem sadece....

    ---

    Beyler bu tubeless dönüşümü bizim lastikler için iyi olmayabilir. Yanaklara binen basınç artıyor. İç lastik çıkınca, basınç eşit şekilde lastiğin iç yüzeyine dağılıyor ve bizim lastiklerin yanakları yarılır gibime geliyor.

    Ayrıca lastik patlatmış ve sadece iç lastiği değiştirmiş/tamir etmiş arkadaşlar bu işlemi yapmadan, dış lastiklerindeki deliği onarmak zorunda..

    Tubelesse çevrilecek lastiğin içerisine, iç lastik çıkarıldıktan sonra latex veya glycol türevi sıvı uygulanarak yapılıyormuş işlem.
    Delinme esnasında, delikten çıkan havanın lastik içerisinde yarattığı vakumla, latex deliğe hemen nüfus ediyor.
    Dostum ben sordum yaptıranlara.İç lastik çıkarılıyo eski sibop tubeless için uygun olan daha büyük sibobla değiştiriliyor.Eski sibob deliği matkapla biraz büyütülecek.Sıvı sürülmüyo.Direk dış lastik oturtulup hava basılıyo.Patlama ve benzeri bi durumda çivi veya lastiğe giren yabancı madde çıkartılmaz ise 80-100 km kadar lastik yavaş yavaş iniyor.Daha sonra herhangi bi oto lastikçide delinen kısmı lastiği hiç sökmeden fitil atarak yaptırıyorsunuz.Fitil iç kısmı yapışkanlı kauçuk türevi bi madde.Delikten içeri bırakılıyo ve iç kısımdan lastiğe basılan hava basıncının etkisi ile iç çepere tutunup yapışıyor..olay bundan ibaret.

    Alıntı izzmarit adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kardeşim busefer beylikdüzünün yanıma gelme ihtimali söz konusu eski arkadaşlarla bi toplantı ayarladık. siz yine planı yapmaya devam edin bir ihtimal olurda benim iş yatarsa gelirim belli de olmaz her an yatırabilirim
    İlginç haberlerini bekliyorum dostum :p
    Eskiden Ali At'a bakardı,şimdi kıza..Işık ılık süt içerdi,şimdi Vodka RedBull...
    İpek ipi tutardı,yaaa şimdi ??

  6. #3906

    Üyelik
    03 Mayıs 2008
    Şehir
    İstanbul/Tuzla
    Motosikleti
    Keeway Superlight 150
    Alıntı kujeste adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    saygıdeğer motorsever arkadaşlar, bugün itibarı ile motorum eve gelmiş durumda. tabi eski sahibi getirdi eve, ben henüz üstüne binemeden işe gitmem gerekti. dev gibi bişey, huyu suyu nedir hiç bilmiyorum. sanki ufoymuş gibi bakıyorum. gözüm de korktu. üstündeki düğmeleri, göstergeleri bile inceleyemedim. ilk sorum bürokrasi ile ilgili ama. noterden satışını aldım. elimde eski ruhsat bir dolu belge var. muammeleciye vermeden ruhsatı nasıl alırım üstüme? neler gerekli almam gereken? zor berbat bişey mi yoksa 1-2 gününü alır en fazla mı dersiniz? şu garibana yardımcı olun
    dostum hayırlı olsun motorun.. bende senin gibi yeniyim.. daha bu ay başında aldım motorumu.. ama ben ilk günden binmeye başladım. çok az biliyordum kullanmayı şuan bayağı bir geliştirdim kendimi.. neyse geçen hafta ruhsata geçirdim motorumu içim rahatladı.. babam git muameleciye ver dedi.. konuştum muameleci 130 ytl istedi..(tüm belgeleri almıştım.. adamın aldığı: 27ytl ruhsat değiştirme harcı + 103ytl cukka yok dedim kendim halletcem.. işlem şöle:

    öncelikle motorun trafik sigortası olması gerekiyor.. benimkinin yoktu aksigortadan 67ytl miydi neydi yaptırdım.. sonra bi muameleciye tekrar git en kolayı çünkü, neyse ordan ek-1 belgesini doldurttur.. 2 tane ek-1 belgesi 10ytlye doluyor.. sonra ruhsatta hangi emniyet şubesi yazıyorsa oraya git.. erken gitmende fayda var.. benimkisi beşiktaş emniyetiydi.. sabah 7de kalktım tuzladan gittim 9 da ordaydım.. sıra numarası alıp evraklarını teslim ediyorsun ve senden 27ytl para alıyorlar.. tek sayfa değişiyor çünkü.. neyse ben çarşamba gittim bir sonraki hafta p.tesi ruhrasıtı teslim almaya gittim.. ama çarşamba günü erken gittiğim için yaklaşık 3 saatte işlerimi hallettim.. daha küçük emniyet birimlerinde daha kısa sürebilir.. ama sana tavsiyem sabah erken git sıra al ve işerini erken hallet..

    tekrardan hayırlı olsun kazasız belasız kullan ))

  7. #3907
    -CRiminAL- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Aralık 2005
    67 YTl trafik sigortası mı ):
    Dostum eski sahibi uzun süredir sigorta yaptırmamış anlaşılan.1 yıllık sigorta bedeli 24 YTL temmuz ayında yaptırdım.Sana feci ceza kesmişler.
    Eskiden Ali At'a bakardı,şimdi kıza..Işık ılık süt içerdi,şimdi Vodka RedBull...
    İpek ipi tutardı,yaaa şimdi ??

  8. #3908

    Üyelik
    03 Mayıs 2008
    Şehir
    İstanbul/Tuzla
    Motosikleti
    Keeway Superlight 150
    Alıntı -CRiminAL- adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    67 YTl trafik sigortası mı ):
    Dostum eski sahibi uzun süredir sigorta yaptırmamış anlaşılan.1 yıllık sigorta bedeli 24 YTL temmuz ayında yaptırdım.Sana feci ceza kesmişler.
    sorma yaa benimde o an ufkum tutldu sormaya unuttum :S adam bana sigorta bedelleri çok arttı dedi.. bide benden önceki sahibi hiç ilgilenmemiş sigortayla filen.. düşün motoru noterden almaya gittiğimde 1 yıllık ödenmemiş vergi ve 200ytl cezası çıkmıştı arkadaşın.. fiyattan düşüp öyle satın almıştım motoru.. ama şuan çok mutluyum valla.. benim üsütme de geçti motor artık, hiç bir vergisi borçu harcı kalmadı.. )) şimdide cam, yeni çabtalara filen sıra geldi.. ))

  9. #3909

    Üyelik
    10 Haziran 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    honda shadow 750 c4
    selamlar arkadaslar nasılsınız

    ben bu aralar hondanın vf750 magmasına mı yoksa vt7504c sinemi gecsem bi türlü karar veremiyorum zealsun ile bulastığım cruiser sevdası beni feci sardı .)
    sizce magmamı 4c mi ?

    bu arada austos sonunda aldığım zs150yi satıyorum ilgilenen varsa bana ulassın
    Tek gerçek bilmediklerim ...

  10. #3910
    -CRiminAL- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Aralık 2005
    Alıntı Ezpharess adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    selamlar arkadaslar nasılsınız

    ben bu aralar hondanın vf750 magmasına mı yoksa vt7504c sinemi gecsem bi türlü karar veremiyorum zealsun ile bulastığım cruiser sevdası beni feci sardı .)
    sizce magmamı 4c mi ?

    bu arada austos sonunda aldığım zs150yi satıyorum ilgilenen varsa bana ulassın
    Yahu niye aldın niye satıyon anlamadım ki.Hayırdır sorun mu var....

    Shadow diyorsan C serisi derim,magna da iyidir ama 95 model bi 4 silindirli ile başa çıkmak çok zor hele 80 beygir taşıyorsa ve 3 buçuk saniyede 100 km hıza çıkabiliyorsa.!!!
    Eskiden Ali At'a bakardı,şimdi kıza..Işık ılık süt içerdi,şimdi Vodka RedBull...
    İpek ipi tutardı,yaaa şimdi ??

  11. #3911

    Üyelik
    10 Haziran 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    honda shadow 750 c4
    cruiser kullanıcısı deildim Criminal kardes bi ara işler deişti scotere dondum sora maddiyat buna yetti simdide cruiser işi fena sardı zx10dan 150lilik scotere sora zsye simdide işlerim yoluna girdi
    malum 150lilik makina yoksa cok memnunum hatta aynı markanın daha yuksek ccleri olsa ben yine bu markayı alırım cidden sasırtıcak derecede iyi cıktı zs
    Tek gerçek bilmediklerim ...

  12. #3912
    -CRiminAL- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Aralık 2005
    Anlıyorum hayırlısı olsun diyelim.Ama magna için acele etme cidden o motorla uğraşmak kolay değil.Bi kez kullanmışlığım var 1. vites 6500 devir 120 km hız yapıyor.Gidişi supersporttan farksız ve 4 silindire giden benzini hesaplamak için yuanında bi databank taşıman gerek.
    Şimdilik 2 silindir bi shadow 4 c al hem daha hesaplı olur hem de ağır makinaya alışma sürecinde daha mantıklı bi alet
    Eskiden Ali At'a bakardı,şimdi kıza..Işık ılık süt içerdi,şimdi Vodka RedBull...
    İpek ipi tutardı,yaaa şimdi ??

  13. #3913

    Üyelik
    10 Haziran 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    honda shadow 750 c4
    gecenlerde virago 1100u vardı bi elemanın onu aldım denedim yok baba sarmadı
    vl 800 vardı yine bi elemanda buna baktım ıntruderler de cidden cevik ve biraz atik ama bu magnanın hic denemişliğim olmadı sanki biraz daha agresif bi yapısı var benzine alıstım be baba bi ara zzr 1100 vardı maas + prim hepsi benzincilere gidiodu ninjada biraz imana gelmişti gerci zx10r 1100 kadar yakmıodu 750lilik makinanın sarfından korkmuyorumda hantal mı sence nası bişi
    Tek gerçek bilmediklerim ...

  14. #3914
    -CRiminAL- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Aralık 2005
    3.5 saniye 100 km diyorum sence hantal motor bu saniyede 100 e çıkar mı

    4 silindir olduğu için o derece seri zaten.750 cc diyorsun ama yakarı 1000 lik motorlar kadar rahat var onu söyleyebilirim.
    İntruder 800 ler hantaldır ama kararlı motordur yere iyi basar ve uzun yolda çok keyiflidir.3. viteste güzel ivmelenmesi var ve sıkışınca rahatça kaçabilir.

    Viragoları atlı karıncadaki atlara benzetiyorum ben hele 1100 lük olanı çok kasıntı bi tip.Hiç bulaşma..

    Magna yı dene deneyince demek istediğimi anlarsın ama dediğim gibi üretimi artık olmayan bi 4 silindirliye pek bulaşma derim.Yıllık subap ayarlarını yaklaşık 750 Ytl ye yapıyo servisleri...Ve parçaları az bulunur ve pahalı.Bunları göz önüne almanı tavsiye ederim
    Eskiden Ali At'a bakardı,şimdi kıza..Işık ılık süt içerdi,şimdi Vodka RedBull...
    İpek ipi tutardı,yaaa şimdi ??

  15. #3915

    Üyelik
    16 Ağustos 2008
    herkese teşekkürler beyler, biraz daha içim rahatladı bu konuda. bana havalar 1 hafta 10 gün müsaade etse de bu arada düşürmeden öğrensem şu mereti
    beyler kask konusunda 3-5 fikir sahibi oldum , araştırdım bol bol. peki mont hayati önemli mi? önemlidir de ben zaten daha üstüne binemiyorum, şu 1 ay boyunca sokak aralarındayım en fazla. o dönemde de elzem ihtiyaç mı? yoksa zaten serdeki metalcilik yüzünden olan deri montum yeter mi?

  16. #3916
    ragman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mart 2008
    Şehir
    İstanbul
    Benim söylediklerim kulaktan dolma namican. Eğer randımanlıdır diyorsanız kaçmaz, bende yaptırırım.

    Ezpharess
    Sana daha yeni hayırlı olsun dememişmiydik arkadaşım. Hayırlısı olsun diyelim ozaman. Umarım istediğin motora kısa zamanda kavuşursun.

  17. #3917
    -CRiminAL- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Aralık 2005
    Alıntı kujeste adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    herkese teşekkürler beyler, biraz daha içim rahatladı bu konuda. bana havalar 1 hafta 10 gün müsaade etse de bu arada düşürmeden öğrensem şu mereti
    beyler kask konusunda 3-5 fikir sahibi oldum , araştırdım bol bol. peki mont hayati önemli mi? önemlidir de ben zaten daha üstüne binemiyorum, şu 1 ay boyunca sokak aralarındayım en fazla. o dönemde de elzem ihtiyaç mı? yoksa zaten serdeki metalcilik yüzünden olan deri montum yeter mi?

    Panik yapmadan kullanmaya çalış dostum.Kafanı özgür bırakman gerek.İlk önce motorunu çalıştırdığında boş vitesteyken elinle gaz vermeyi pratik et.Her motorun gaza olan tepkisi farklıdır.Devir saatinden takip ederek ne kadar çevirdiğinde nasıl devirleniyor bunu incele.Motorunu 1. viteste 4000 devir civarında kullanmaya başla bu seni 15 km hızla götürür.Bu yavaşlıktayken tüm yük belinde ve bacaklarında olacak.İşte motorun huyunu suyunu öğreneceğin ilk hız bu hızdır.Gidonun sertliği dönüşlere olan tepkisi frenaj ve debriyaj mesafelerini yavaş giderken kavrarsın.

    Monta gelince sahici deri rüzgara karşı birebirdir ancak su çeker.Motor için mont çok önemlidir.Beli dirsekleri ve arka göğüs kafesinde korumaları olan suuni deri karışımlı bi mont öneririm.60-150 lira arası piyasası değişiyo.
    Eskiden Ali At'a bakardı,şimdi kıza..Işık ılık süt içerdi,şimdi Vodka RedBull...
    İpek ipi tutardı,yaaa şimdi ??

  18. #3918
    StormlorD - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mart 2006
    Şehir
    istanbul / bostancı
    Motosikleti
    yaya :( (şimdilik)
    Alıntı kujeste adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    herkese teşekkürler beyler, biraz daha içim rahatladı bu konuda. bana havalar 1 hafta 10 gün müsaade etse de bu arada düşürmeden öğrensem şu mereti
    beyler kask konusunda 3-5 fikir sahibi oldum , araştırdım bol bol. peki mont hayati önemli mi? önemlidir de ben zaten daha üstüne binemiyorum, şu 1 ay boyunca sokak aralarındayım en fazla. o dönemde de elzem ihtiyaç mı? yoksa zaten serdeki metalcilik yüzünden olan deri montum yeter mi?
    selamlar kardeşim
    öncelikle internetim kesik ve bayram ziyareti için alanya'da bulunmaktayım, son yazdıklarımdan sonra baya ilerlemiş muhabbet açıkçası sevindim.
    bayram tatili boyunca yokum ama ondan sonra her türlü teklife açığım
    Mont ile ilgili güzel bir konuya değinmişsin:
    deri mont namican'ın dediği gibi rüzgardan korur, yere düştüğünde sürtünmeden deri aşınmasını önler. Ama tekstil korumalı mont gibi koruması olmadığı için eklemlerine darbe aldığında kötü yaralanabilirsin..
    En son kazamda yasak yerden u dönüşü yapan aracın arka kapısına sürüklenerek kafamın sol kısmını ve sol omzumu 50km hızla çarptım. Korumalı montum olduğundan dolayı darbeyi absorve etti ve omzumun çıkmasını ya da kırılmasını önledi.
    Deri mont (ki o da 1.2mm kalınlığında buffalo veya 1.sınıf sığır derisi olacak) sürtünmeden koruyacaktır ama içine koruma alır takarım dersen o başka
    veya sana başka bir alternatif:
    Kalın deri montun varsa sırtına uzun sırt korumalarından al, dirseklerin için de dirseklik kullan (bir ara öyle kullanıyordum) sırt koruması böbreklerini de koruyacaktır ama sıcak havada biraz pişirir ourgan ve eklemlerin vücudunda tamiratı olmayan hassas bölgelerdir.
    Yeni başladığın için düşük süratlarde motoru devirme riskin bayağı yüksek o yüzden koruma demirine sahip olduğundan ötürü baktın devrilicek bırak düşssün.. koruma demiri üstünde kalacaktır, düşerken tutmaya çalışma benim gibi belini sakatlayabilirsin

    Sana tavsiyem kontra tekniğini internetten araştır. Chopper motorlar çatalı uzun ve gidonu az döndüğünden dolayı viraj çapı çok büyük motorlardır. Viraj alırken (10-20km hızlarda) motoru sola yatırıyorsan vücudunu sağa yatır (aynı bisiklet gibi) diğer türlü gidonun kilitlenir gibi olduğunu görecek ve dengen bozulacaktır. Ayrıca dönüşlerde virajın içini tara, kafan yere değil virajın sonuna baksın.
    DDnin dediği gibi "nereye bakarsan oraya gider" bu meretler
    Düşük süratlarde örneğin sola yatarken sol ayağını uzatıp yere sürter gibi paralel tutarak kendine bi çeşit önlem de alabilirsin (tabi bu 10-15 ile giderken yapılacak bir eylem yoksa ayağını sakatlarsın) bu sayede ağırlık dağılımın da eşit olduğunu fark edeceksin. İstersen viraj içinde dengenin bozulduğunu fark edersen virajın aksi istikametindeki ayağını pege basarak motorun ağırlık dağılımını değiştirebilirsin.

    Anadolu yakasında olsan sana yardım ederdim aslında, gerçi şu an da tatildeyim

    fazla zamanım yok arkadaşlar tekrar geleceğim.
    herkese sevgiler saygılar.

  19. #3919

    Üyelik
    14 Haziran 2007
    Şehir
    iSTaNbUL(BeYlİkDüZü)
    Motosikleti
    mondi 150MC
    Alıntı -CRiminAL- adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yahu niye aldın niye satıyon anlamadım ki.Hayırdır sorun mu var....

    Shadow diyorsan C serisi derim,magna da iyidir ama 95 model bi 4 silindirli ile başa çıkmak çok zor hele 80 beygir taşıyorsa ve 3 buçuk saniyede 100 km hıza çıkabiliyorsa.!!!
    nami abii sorun olması mümkünmü yaa o motorun eski sahibiyim

    Alıntı Ezpharess adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    cruiser kullanıcısı deildim Criminal kardes bi ara işler deişti scotere dondum sora maddiyat buna yetti simdide cruiser işi fena sardı zx10dan 150lilik scotere sora zsye simdide işlerim yoluna girdi
    malum 150lilik makina yoksa cok memnunum hatta aynı markanın daha yuksek ccleri olsa ben yine bu markayı alırım cidden sasırtıcak derecede iyi cıktı zs
    @Ezpharess

    Serhat abi motordan memnun olmana cok sevindim..

    Umarım kazasız belasız binmeye devam edersin...
    [B]Her beden üzerinde % 5o ölüm ihtimali ; % 5o yaşam ihtimali taşır... [/B][COLOR="Red"][b]!!!!!--HyO--!!!!!:queen:[/b][/COLOR]

  20. #3920

    Üyelik
    16 Ağustos 2008
    eyvallah beyler mont konusundaki öneriler için. kask için harbici markalar gerekiyordu topiklere baktığımda. çin işi kıtipiyoz kasklara aman ha prim vermeyin diyorlardı. ondan montlara bakınca da ünlü markalar maşallah 500 lira civarında. criminal in dediği 100-150 lira civarı ise harika. yani montların da kasklar gibi çin işi olmasın aman ha en klası olsun diye bir durumu yok sanırım. en azından en dandik motor montu yine normal deri monttan iyi korur diyorsunuz. harley montların 400€ olduğunu gördüğümden beri tırsıyordum bu işlerden bir de illa racingci usülü 2-3 renkli montlar var ya. gece görünmek amaçlı sanırım ama yine de motordan inince kış zamanı o montla yolda rahatça yürüyebilirim diye düşündüğümden bildiğin siyah deri motorcu montu istiyorum. 100-150 liraya istediğin gibi bulursan al diyor musunuz? onlar da koruyor değil mi illa 700 liralık harleylerden almaya gerek yok düzgün görünmek ve korunmak için değil mi? (çok mu uzattım be?)


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler