Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Zealsun Zs 150-19 Cruiser Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #3701
    muratdiksöz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Nisan 2006
    Şehir
    istanbul-Taksim,Fındıklı
    Motosikleti
    PRINCE cruiser Zs150/19
    Alıntı izzmarit adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motorda şarj sorunum vardı geçen hafta konjektörü değiştirdim aküyü şarj ettim artık sorun kalmadı diyodum dün mahmutbey yolunda gözüm devir saatine takıldı içi simsiyah duman olmuştu ve çıkmaya devam ediyodu. kenara çektim dumanın dağılmasını bekleyip çalıştırdım ama devir saati yandı gitti

    bizim motora uygun devir saatini nerde buluruz bilen varmı??

    Dostum geçmiş olsun,bizim devir saati ki bütün Çinlilerin aynisirkecide fazlasıyla vardır (göstergeleri takım olarak satıyorlardı ancak tekli de bulunur .

    Alıntı karayılan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    slm arkadaşlar bu motorun fiyatı nedir polen motor sitesinde fiyat yazmamışlar
    ayrıca kaç HP bu makina
    Tüm 150-ve 250 cclik motorlar Polen ve diğer firmalar tarafından getirilmiyor artık ithal edilmiyor,ama temiz bir 2. elini bulursan ki geçen topikten ttolgay 1600 ytl ye 3250km de -yamaha dragstar650 aldığından- vermiş .Kanuni Caracal birçok yönden bizim motora kardeş200cc diyorlar bizim motor bloğunun benzeri ya da aynisi var 12.47 hp bizimkiyle ayni güçte
    temiz bir 2. el ,düşük kilometre bu segmentte ve bu fiyata (kesinlikle hakkı değil ama herkez büyük ccli motor aldığından kaça kaça veriyor)alabileceğin en iyi Çinli lerden ,lastik patlamasının(çividen)dışında hiç arızası olmadı ben de .


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #3702
    karayılan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Şubat 2008
    Şehir
    GAZİANTEP
    Alıntı muratdiksöz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dostum geçmiş olsun,bizim devir saati ki bütün Çinlilerin aynisirkecide fazlasıyla vardır (göstergeleri takım olarak satıyorlardı ancak tekli de bulunur .



    Tüm 150-ve 250 cclik motorlar Polen ve diğer firmalar tarafından getirilmiyor artık ithal edilmiyor,ama temiz bir 2. elini bulursan ki geçen topikten ttolgay 1600 ytl ye 3250km de -yamaha dragstar650 aldığından- vermiş .Kanuni Caracal birçok yönden bizim motora kardeş200cc diyorlar bizim motor bloğunun benzeri ya da aynisi var 12.47 hp bizimkiyle ayni güçte
    temiz bir 2. el ,düşük kilometre bu segmentte ve bu fiyata (kesinlikle hakkı değil ama herkez büyük ccli motor aldığından kaça kaça veriyor)alabileceğin en iyi Çinli lerden ,lastik patlamasının(çividen)dışında hiç arızası olmadı ben de .
    dostum sağol yorumun için teşekkür ederim
    gerçekleri tarih yazar tarihide GALATASARAY

  3. #3703
    solmyr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ağustos 2007
    Alıntı muratdiksöz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dostum geçmiş olsun,bizim devir saati ki bütün Çinlilerin aynisirkecide fazlasıyla vardır (göstergeleri takım olarak satıyorlardı ancak tekli de bulunur .



    Tüm 150-ve 250 cclik motorlar Polen ve diğer firmalar tarafından getirilmiyor artık ithal edilmiyor,ama temiz bir 2. elini bulursan ki geçen topikten ttolgay 1600 ytl ye 3250km de -yamaha dragstar650 aldığından- vermiş .Kanuni Caracal birçok yönden bizim motora kardeş200cc diyorlar bizim motor bloğunun benzeri ya da aynisi var 12.47 hp bizimkiyle ayni güçte
    temiz bir 2. el ,düşük kilometre bu segmentte ve bu fiyata (kesinlikle hakkı değil ama herkez büyük ccli motor aldığından kaça kaça veriyor)alabileceğin en iyi Çinli lerden ,lastik patlamasının(çividen)dışında hiç arızası olmadı ben de .

    caracalı almadan önce mct,150-19 ve caracal arasında karar vermek durumundaydım,sonuçta caracal aldım. şunu diyecem, mct ye binemedim ama motorumu aldıktan sonra bizzat caracaldan inip 150-19 a sonra yine motoruma bindim,aradaki fark gerçekten çok fazla,o çin verilerine fazla güvenmemek lazım,denedim de konuşuyorum... saygılar
    motogünlüğüm: youtube.com/c/Bereñârı

  4. #3704
    muratdiksöz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Nisan 2006
    Şehir
    istanbul-Taksim,Fındıklı
    Motosikleti
    PRINCE cruiser Zs150/19
    Alıntı solmyr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    caracalı almadan önce mct,150-19 ve caracal arasında karar vermek durumundaydım,sonuçta caracal aldım. şunu diyecem, mct ye binemedim ama motorumu aldıktan sonra bizzat caracaldan inip 150-19 a sonra yine motoruma bindim,aradaki fark gerçekten çok fazla,o çin verilerine fazla güvenmemek lazım,denedim de konuşuyorum... saygılar
    Dostum sonuçta hepsi ÇİN'li ancak ben dış görünüş değerlendirmesiyle bu yanıtı verdim ama hiç kullanmadım ancak bana bire bir benzer bir motor bloğu gibi geliyor ki daha önce bizim serviste zs aslında 200cc lik bunlar diye bir laf etmişti ama gömlek farkı var mıdır?.gidonun yanında plakette de 12.47 hp.yazdığından eşdeğer olduklarını varsaydım hızdaysa 115 dolaylarında devamlı sürüş yaptım rahat kasmadan bayılmadan rampa yukarı otoyolda ama bizim motorların hızlanma süreçi ağır ,deviri aldıktan sonrası kolay ,bir de yağ soğutması bu sıcaklarda faydalı kanısımdayım
    fark gerçekten çok fazla
    demişsin ,bu konuda bilgi verebilirsen sevinirim.

  5. #3705

    Üyelik
    09 Temmuz 2008
    Şehir
    istanbul-fatih
    Motosikleti
    zealsun zs 150- 19
    arkadaşlar herkese selamlar.uzun süredir vakit buldukça yazılanları okumaya çalışıorum.çok yararlı bilgiler öğrendiğimi söylemeliyim.üye olmak şimdi nasip oldu.geçen sene aldım "0" makinayı.bende fuarda beğenip alanlardanım PRINCE yi.karşıdan güçlümotor dan aldım.geçen sene işimden ve araba olmasından dolayı çok fazla kullanamadım.ilk motorumdu.2000 i zor devirdim.ama bu yaz sağlam açtım sezonu.6000 e geldim.şuana kadar büyükbir sorun yaşamadım motorla ilgili,çokta memnunum.tabiki yeni kullanıcı olmam sebebi ile sizlerle bazı konuları ve sorunları paylaşmak isteyeceğim.herkese selamlar sevgilier...

  6. #3706
    solmyr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ağustos 2007
    murat : demişsin ,bu konuda bilgi verebilirsen sevinirim.

    ivmelenme, fırlama, devir alması, gaz kolundaki oynamanın hemen motora yansıması konusunda caracal önde. ama son süratlerini deneme fırsatım olmadı, ama caracalın son sürati ,125, yani benim gördüğüm en yüksek bu, hafif inişti, düz yolda ise 115, rüzgar olursa 110 - 105. 150-19, kalmıyo, ayrıca uzun yola da gelmez, elbette yapan olur ama motor yapabiliyo diye heryere gidersen belli süre sonra koyuverir. bu motor akıl mantık alacak gibi tasarlamamışlar, yaklaşık 200kiloluk demir yığınına 150lik motor konurmu yaa?, kaç beygir olursa olsun, sonuçta sizin motorunuz, her durumda ful performansla çalışacak, bütün gücünü kullanacak, ama caracal veya diğerleri, son hızlarında ve rampa çıkarken güçlerini kullanır o da her zaman tam güç olmaz, çok uzun ömürlü olmaz bu motor. üretimi tamamen mantık hatası, gücü caracaldan fazla olsa bile bu motoru almazdım, zevkler renkler farklıdır, bunlar benim düşüncelerim. (150-19 un sahibi arkadaşta benim motora bindi ve oda senin motor daha atak ama benimki daha rahat dedi) ekleme çıkarma yapmadım Allah şahit
    motogünlüğüm: youtube.com/c/Bereñârı

  7. #3707
    -CRiminAL- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Aralık 2005
    Alıntı solmyr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    murat : demişsin ,bu konuda bilgi verebilirsen sevinirim.

    ivmelenme, fırlama, devir alması, gaz kolundaki oynamanın hemen motora yansıması konusunda caracal önde. ama son süratlerini deneme fırsatım olmadı, ama caracalın son sürati ,125, yani benim gördüğüm en yüksek bu, hafif inişti, düz yolda ise 115, rüzgar olursa 110 - 105. 150-19, kalmıyo, ayrıca uzun yola da gelmez, elbette yapan olur ama motor yapabiliyo diye heryere gidersen belli süre sonra koyuverir. bu motor akıl mantık alacak gibi tasarlamamışlar, yaklaşık 200kiloluk demir yığınına 150lik motor konurmu yaa?, kaç beygir olursa olsun, sonuçta sizin motorunuz, her durumda ful performansla çalışacak, bütün gücünü kullanacak, ama caracal veya diğerleri, son hızlarında ve rampa çıkarken güçlerini kullanır o da her zaman tam güç olmaz, çok uzun ömürlü olmaz bu motor. üretimi tamamen mantık hatası, gücü caracaldan fazla olsa bile bu motoru almazdım, zevkler renkler farklıdır, bunlar benim düşüncelerim. (150-19 un sahibi arkadaşta benim motora bindi ve oda senin motor daha atak ama benimki daha rahat dedi) ekleme çıkarma yapmadım Allah şahit
    Konuşmalarından anlaşılacak olursa ne motor teknolojisinden ne de fizik kanunlarından anlıyorsun...
    Şu an piyasadaki tüm çin malı motorlar 1960 lı yılların motor teknolojisini kullanıyor.....200 kiloluk demir yığınını var olduğuna inandığın 50 cm küplük benzin kapasiteleme haznesinde mi kapatıyorsun Bi de bunu tek silindirle yapıyorsan valla helal olsun sana...Altındaki 500 cc injection makina gibi konuşmuşsun ya iyi güldürdün valla beni.

    Hee bana şunu deseydin anlardım.Bak kardeşim benm motorum 200 cc ama çift piston tek emme 2 egzozs manifoldlu çift boğazlı karbüratör kullanıyor.Emisyonu da iptal ettim.O zaman yardıra yardıra toz attırırdın bizim motorlara.Ama bu dediklerin maalesef caracal için bir hayal.Üstelik mantıksız olan ve kanuninin hep hataya düşerek ürettiği tek silindirde çift egzost manifoldunu kullanmasıdır.Tigerda bunun örneklerini çok gördük.


    Senin motosikletinin motorunu benimkinden ayıran en ufak bişey yok.Üstüne üstlük motosikletin 200 cc bile değil hepsi yanıltmaca.Silindirinin üst kapağını aç pistonu al dışarıya içeriye bi metre at kaç cm uzunluğu var gel beraber kıyaslayalım.İki motorunda sökülmüş hallerini defalarca gördüm.Kuzenimde caracal var çünkü.
    Kısacası motorunu gözünde çok büyütme her iki alette neredeyse aynı.(Bizdeki Yağ pompası ve çift manifold farkları dışında)
    Caracalın tek sevdiğim yönü uzun şasisinde depo ve ve gidon sele arası mesafenin güzel ve rahat oluşudur.


    Uzun yola gelince 3 kere tekirdağ 1 kere kırklareline aynı gün içinde git gel yaptım.

    2 gün önce stormlord 420 km aralıksız sürdü.Bi de 45 liralık benzinle onu da hatırlatayım.


    Sonuç olarak her iki motorda neredeyse denktir ergonomisi farklıdır.Her ikisinide tecrübe etmiş biri olarak şunu diyebilirim ki öyle 200 cc aldım hayatımın motoru oldu 150 liğe 50 fark atarım gibi düşünmeyin

    Çok kaliteli modellerin dışında 250 cc nin altı motosiklet bile değildir.Sadece hobi amaçlı keyif alma aracınızdır.
    Uzun ömür benle cennete kadar gelir gibi ironik hayallerle kullanmayın.Keyfinize bakın 80 i geçmeden çok zorlamadan takılın işte gerisi hikaye
    Eskiden Ali At'a bakardı,şimdi kıza..Işık ılık süt içerdi,şimdi Vodka RedBull...
    İpek ipi tutardı,yaaa şimdi ??

  8. #3708
    ragman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mart 2008
    Şehir
    İstanbul
    Alıntı solmyr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    murat : demişsin ,bu konuda bilgi verebilirsen sevinirim.

    ivmelenme, fırlama, devir alması, gaz kolundaki oynamanın hemen motora yansıması konusunda caracal önde. ama son süratlerini deneme fırsatım olmadı, ama caracalın son sürati ,125, yani benim gördüğüm en yüksek bu, hafif inişti, düz yolda ise 115, rüzgar olursa 110 - 105. 150-19, kalmıyo, ayrıca uzun yola da gelmez, elbette yapan olur ama motor yapabiliyo diye heryere gidersen belli süre sonra koyuverir. bu motor akıl mantık alacak gibi tasarlamamışlar, yaklaşık 200kiloluk demir yığınına 150lik motor konurmu yaa?, kaç beygir olursa olsun, sonuçta sizin motorunuz, her durumda ful performansla çalışacak, bütün gücünü kullanacak, ama caracal veya diğerleri, son hızlarında ve rampa çıkarken güçlerini kullanır o da her zaman tam güç olmaz, çok uzun ömürlü olmaz bu motor. üretimi tamamen mantık hatası, gücü caracaldan fazla olsa bile bu motoru almazdım, zevkler renkler farklıdır, bunlar benim düşüncelerim. (150-19 un sahibi arkadaşta benim motora bindi ve oda senin motor daha atak ama benimki daha rahat dedi) ekleme çıkarma yapmadım Allah şahit

    Anladım,caracal sizi daha fazla tatmin etmiş olabilir de, aradaki nüans farkını zs150-19 dan inip 1000lik yamaha'ya binmiş gibi anlatmanız gerçekten enteresan.
    Hiçbiri mükemmel makineler değil, hepsi çinli.

  9. #3709

    Üyelik
    04 Ekim 2007
    Şehir
    Balat / ISTANBUL
    Motosikleti
    Kymco Agility
    nami kardeşim vermiş ayarı..

    ---

    Caracal'a Prince'ten çok daha iyi diyen adama ağzımla değil, çok başka bölgelerimle gülerim..

    Sanırsın Shadow...
    ::139:: [I][B][COLOR="DarkRed"]Burak Murat[/COLOR][/B][/I]

  10. #3710
    solmyr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ağustos 2007
    Alıntı ragman adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Anladım,caracal sizi daha fazla tatmin etmiş olabilir de, aradaki nüans farkını zs150-19 dan inip 1000lik yamaha'ya binmiş gibi anlatmanız gerçekten enteresan.
    Hiçbiri mükemmel makineler değil, hepsi çinli.
    o kadarda mubalağa etmedim şimdi.

    Alıntı B.m.O adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    nami kardeşim vermiş ayarı..

    ---

    Caracal'a Prince'ten çok daha iyi diyen adama ağzımla değil, çok başka bölgelerimle gülerim..

    Sanırsın Shadow...
    Anladım,150-19 sizi daha fazla tatmin etmiş olabilir de, aradaki nüans farkını zs150-19 dan inip pisiklete binmiş gibi anlatmanız gerçekten enteresan.

    criminal: ben teknik detaylarla fazla ilgilenmedim, cüsselere baktım, ikisinede bindim, makina mühendisliği hesaplarımı değil, hissettiklerimi yazdım.
    motogünlüğüm: youtube.com/c/Bereñârı

  11. #3711

    Üyelik
    09 Temmuz 2008
    Şehir
    istanbul-fatih
    Motosikleti
    zealsun zs 150- 19
    arkadaşlar ben kanuni keeway mondial hepsini denedim almadan once inanın çinliler arasında konustugum duydugum ve bildigim kadarıyla ZS hem görünümüyle hem performansıyla hemde rahatlıgıyla en iyisi.yokmu kusurları cok var tabiki ama hem iyi bir baslangıc motoru hemde dragstar yada shadow dan daha cok bakıolar benim makineye ben onu bilirim.buarada criminal kardeşim en cok senin yazıları okuyorum.sana izninle bir kac sorum olacak...

  12. #3712
    kenya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Nisan 2006
    Şehir
    Küçükçekmece
    Motosikleti
    Silverwing 400
    ZS 150-19'u 6000 km kadar kullandım. Sonra GSR 600 aldım şu an onu kullanıyorum. Bu arada kısa süreli olarak Kanuni Tiger, Yamaha R1, Suzuki DL 650 kullandım. Kısacası az çok motor rahatlıklarını falan ayırt edebiliyorum. ZS 150'nin rahatlığı bi tek DL 650'de var. Tiger ise ZS'den BENCE daha kötü(hız olarak daha iyi fakat rahatlık açısından ZS. Tiger çok titriyo be).Caracal'ı bilmem. Binene de bişi demem
    Son söz: En iyi motor senin olan motordur. Başka motora p.k atmaya gerek yok
    İnandığınız gibi yaşayamazsanız, yaşadığınız gibi inanmaya başlarsınız...

  13. #3713
    izzmarit - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Benelli TRK502
    criminal kardeşim teknik açıklamaları yapmış zaten , bizim altımızdaki motorlar hız ve ani ivmelenme için yapılmamış zaten . zaten herkes biliyo çin motorlarının kalitesini ama imkanlar sınırlı olunca zevkimizden de mahrum kalmamak için aralarından bize en cazip olanını seçiyoruz, bu bizim için zealsun oldu...

    neyse ben uzatmayayım konuyu ben yarın çilingoza doğru gidiyorum arkadaşlar geçen hafta yazdım ama kimseden cevap gelmedi saat 1.30 da esenyurt tan çıkıp ertesi akşam dönüş yapmayı planladım gelmek isteyen olursa çadırda boş yer mevcuttur
    Benelli TRK502 - Hyosung GV250 - Regalraptor SPT350 - Kanuni Caracal200 - Kanuni Windy125 - Kawasaki GPZ500 - Kawasaki EN500 - Aprilia MANA850 - Regalraptor Spyder250 - Honda VT600 - Zealsun ZS150-19

  14. #3714
    -CRiminAL- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Aralık 2005
    smalwillie pm den istediğin soruyu sorabilirsin.Ya da topicten genel paylaşım için bilgi isteyebilirsin.Biz her zaman buralardayız....

    Murat sende de nedir bu çilingoz fantezisi anlayamadım valla Kamp olayı bana ters dostum.Yoksa gelirim bilirsin.Ama dilersen dönüşte bana bi uğra laflar bi çay içeriz.
    Eskiden Ali At'a bakardı,şimdi kıza..Işık ılık süt içerdi,şimdi Vodka RedBull...
    İpek ipi tutardı,yaaa şimdi ??

  15. #3715
    EMROOO - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Ekim 2006
    Şehir
    mersın
    Motosikleti
    2006 cooper
    öncelikle slmlar uzun önce siteye uye oldum bende bır zealsun surucusuyum 2 yıldır ve bugune kadar bır sorun yaşamadım ve şu an tam 17000 km yol yaptım eksozla oynayan varmı ses nasıl çıkıyor yardımcı olursanız sevınırım

  16. #3716
    ceash - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Kasım 2005
    Şehir
    GEBZE
    Motosikleti
    LEDOV 250 CMX-A

    Herkese selam arkadaşlar öncelikle kaza arıza yapan arkadaşlara geçmiş olsun diyorum ayrıca foruma yeni katılanlara da hoşgeldiniz.
    Bende motorumu sattıktan sonra hiç birşeye tam olarak karar veremedim ve yaz boyu da motorsuz kalamayacapim için yukarıdaki motoru aldım (motor yamaha değil 250 cmx-a ledov markadır) hepinize kazasız sürüşler.
    GEL DEDİN, GELDİM, ABDURRAMAN ÇAVUŞ

  17. #3717
    StormlorD - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mart 2006
    Şehir
    istanbul / bostancı
    Motosikleti
    yaya :( (şimdilik)
    selamlar arkadaşlar,
    Caracal'ı yakından inceledim, gerçekten de görünümü güzel bir motor. Şöyle söyleyeyim, ister 125cc olsun ister 150 ister 200 BÜTÜN çin malı motorlar HONDA CG-125 motoru üzerine dizayn edilir. 125cc ler olduğu gibi kopyalanır, 150 ve 200 cc ler de silindir gömleği ve piston değiştirilerek 150 veya 200 cc yapılır. Debriyaj taşı, baskı yayları, pistonlar, sproket dişlileri gibi kritik parçaların hepsi cg-125 ile aynıdır. Dolayısı ile çok büyük bir teknoloji farkı yok.
    150cc ile 200 cc arasında 1/3 oranda bir hacim farkı var, bu fark alt devirlerde torkun artmasında önemli bir faydası olacaktır, ama ne olursa olsun tam güç 8500 devirde elde edilir. aynı ss motorlar gibi yüksek devirde yüksek güç alırsınız. Ara hızlanmalarda caracal daha iyi gidecektir, ama her şeyin bedeli olduğu için yakıt tüketimi de fark edecektir. sadece 20km hız farkı için 1/3 daha fazla yakıt parası vereceksiniz
    Bizim motorlarımız torku düşük olduğu için 5. viteste 80 le giderseniz sorun yok ama 80 in altına düşerseniz 80 e tekrar gelmeniz biraz uzun sürebiliyor, burda da torktan çok son güç önemli oluyor. 4 e atıp 8000 devirle gitmeniz gerekebiliyor.
    Ayrıca motordan motora fark her zaman olacaktır, Bizim burada anlatmak istediğimiz şu:
    önemli olan fiyat/performans oranıdır. Bu motorlar sürat motoru değildir, maksimum 1,5 hp lik bir fark sizi uçurmaz ara hızlanmanızı artırır , rüzgarlı havada son süratinizi deneyin bakalım kaç yapıyor Rodajınız çok önemlidir.

    alanya'dan herkeşe sevgiler

  18. #3718
    taner_k - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2006
    Şehir
    İ Z M İ R
    Motosikleti
    satıldı :)
    Alıntı ceash adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    Herkese selam arkadaşlar öncelikle kaza arıza yapan arkadaşlara geçmiş olsun diyorum ayrıca foruma yeni katılanlara da hoşgeldiniz.
    Bende motorumu sattıktan sonra hiç birşeye tam olarak karar veremedim ve yaz boyu da motorsuz kalamayacapim için yukarıdaki motoru aldım (motor yamaha değil 250 cmx-a ledov markadır) hepinize kazasız sürüşler.
    gayet hoş motosiklet hayırlı olsun ceash kazasız belasız inşallah
    İyi bir sürücünün denge,doğru karar mekanizması ve iyi zamanlaması
    vardır.Aynı şekilde iyi bir sevgilinin de..
    ne mutlu türküm diyene ! ! ! 35 U 7273 TECRÜBE, LİMİTLERİNİZİ BİLMEKTİR!

  19. #3719
    izzmarit - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Benelli TRK502
    arkadaşlar nerdeyse yaz bitecek bi gezi ayarlamadık. görüşemeyeli uzun zaman oldu:( sınavlar bitmedimi burak ayarlayalım herkesi yapalım bişeyler
    Benelli TRK502 - Hyosung GV250 - Regalraptor SPT350 - Kanuni Caracal200 - Kanuni Windy125 - Kawasaki GPZ500 - Kawasaki EN500 - Aprilia MANA850 - Regalraptor Spyder250 - Honda VT600 - Zealsun ZS150-19

  20. #3720

    Üyelik
    04 Ekim 2007
    Şehir
    Balat / ISTANBUL
    Motosikleti
    Kymco Agility
    bitti.. yarın yapabiliriz birşeyler. yada birdahaki haftasonu.. yada sonraki haftasonu vb..
    ::139:: [I][B][COLOR="DarkRed"]Burak Murat[/COLOR][/B][/I]


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)

Bu Konudaki Etiketler