Zealsun Zs 150-19 Cruiser Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
13 Mayıs 2008, 00:08
#3601
Reklamlar
-
13 Mayıs 2008, 00:33
#3602
-
13 Mayıs 2008, 00:58
#3603
Sağol paylaşımlar için dostum.Honda karbüratöründe bi keramet olabilir haklısın.Tabi egzoz ve filtre olayı da farkeder elbette ama aynı yakıtta 20-25 km fark biraz fazla.Bu sefer bi de bağırtmadan deneyecem.Bewn düz yolda ara ara açarım motoru.5 k devri geçmeden deneyeyim bakalım ne olacak
Eskiden Ali At'a bakardı,şimdi kıza..Işık ılık süt içerdi,şimdi Vodka RedBull...
İpek ipi tutardı,yaaa şimdi ??
-
13 Mayıs 2008, 22:11
#3604
Arkadaşlar bugün egzosları kestirdim aşağıya doğru bakıyor çok güzel oldular içinde 4 tane susturucu vardı 2 tanesini çıkarttık sesi muazzam oldu tavsiye ederim arkadaşlar
2011 Hyosung GT250R EFI Beyaz
-
15 Mayıs 2008, 14:19
#3605
gugukk adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar bugün egzosları kestirdim aşağıya doğru bakıyor çok güzel oldular içinde 4 tane susturucu vardı 2 tanesini çıkarttık sesi muazzam oldu tavsiye ederim arkadaşlar
Hayırlı olsun, fotolarıda görmek isteriz
Egzostları kesip susturucuları çıkartınca yakıt tüketiminde değişiklik oldumu?
veya performansda?
Muayenede sorun olurmu bu tip modifikasyonlar?
-
15 Mayıs 2008, 19:05
#3606
teşeşkkürler hocam pazar günü kocaeli gezisinde bol bol fotoğraf çekicem ozaman eklerim yakıt tüketimine gelince illaki değişiklik olucaktır ama hissedilir bir yakıt düşüşü olmaz performansa gelince sanki biraz daha hızlandı gibi ama belki psikolojiktir bilmiyorum sesi çok tok oldu görüntüsüde gayet güzel oldu
2011 Hyosung GT250R EFI Beyaz
-
15 Mayıs 2008, 22:17
#3607
Yakıt artacak hiç şüphesiz.Benim hesaplar baya bi değişti.Baya yakıyo motor artık.100 km de en az 10 km kadar düşecek yolunuz..Ama ses için değer mi bence değer
Eskiden Ali At'a bakardı,şimdi kıza..Işık ılık süt içerdi,şimdi Vodka RedBull...
İpek ipi tutardı,yaaa şimdi ??
-
15 Mayıs 2008, 22:33
#3608
gugukk adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar bugün egzosları kestirdim aşağıya doğru bakıyor çok güzel oldular içinde 4 tane susturucu vardı 2 tanesini çıkarttık sesi muazzam oldu tavsiye ederim arkadaşlar
hayırlı olsun video beklerız;)
yakıt artabılır nami abide yaptısesi guzel oluyo ama bence hava filtresi ile desteklemelisin...
nasıl yapacagın konusunda ;
http://www.mototurkiye.com/viewtopic.php?f=142&t=1101
yardım alabılrısın.... (nami abiden alıntı)
[B]Her beden üzerinde % 5o ölüm ihtimali ; % 5o yaşam ihtimali taşır... [/B][COLOR="Red"][b]!!!!!--HyO--!!!!!:queen:[/b][/COLOR]
-
16 Mayıs 2008, 14:24
#3609
@ozan150zc teşekkürler onuda yapmak istiyordum uzun zaman öncede ben yapabilirmiyim diye düşünüp duruyordum neyse artık giriştik bu işe sonuna kadar yapalım herşeyi
@-CRiminAL- dostum seninde dediğin gibi yakıttan ziya sesi önemli olduğu için bencede değer motoru ilk çalıştırdığımda artık büyük bir zevk alıyorum
2011 Hyosung GT250R EFI Beyaz
-
16 Mayıs 2008, 15:05
#3610
Benimde hava filtremi temizlemem gerekiyor. Motor 90'ın üzerine çıkamamaya başladı.Yetersiz hava geliyor.Sanki jikle açık gibi gidiyor motor.
Nasıl yapmam gerekir? Ekliyeceğiniz, önereceğiniz birşey varmı?
-
16 Mayıs 2008, 19:10
#3611
bUJİYİ ÇIKARIP Bİ ZIMPARALA DOSTUM
Eskiden Ali At'a bakardı,şimdi kıza..Işık ılık süt içerdi,şimdi Vodka RedBull...
İpek ipi tutardı,yaaa şimdi ??
-
16 Mayıs 2008, 19:37
#3612
-CRiminAL- adlı üyeden alıntı
bUJİYİ ÇIKARIP Bİ ZIMPARALA DOSTUM
Bujidendir, hava filtresi ile alakası yok mu diyorsun -criminal- ?
Biraz bilgi verirsen sevinirim. Hafta sonu tıntın gezmeyelim.
-
16 Mayıs 2008, 19:55
#3613
al birtane yeni buji kurtul 5-10 ytl birşey hava filtresinden değildir benim 25.000 de hala aynı hava filtresini kullanıyorum hava tutup temizleyip yerine takıyorum.
2011 Hyosung GT250R EFI Beyaz
-
16 Mayıs 2008, 20:07
#3614
StormlorD adlı üyeden alıntı
hava filtrenizi çıkartıp solvent dolu bir kabın içine koyup bolca çalkalayın ,(kerosen de olabilir ama çok önemli bir nokta, bunlar ucucu sıvılardır dikkatli olun) filtreyi açık havada bırakın, varsa saç kurutma makinesi ile iyice kurulayın. filtreniz hazır
.
Storm filtre konusunda solvent demişti ki kitapçığında da solventle temizleyin diyor ,benim filtre şimdilik tertemiz görünmekte
-
16 Mayıs 2008, 21:49
#3615
Gaz yememe sorunu 3 türlü olur.Ya bujiniz kurum bağlamıştır.Eğer kaliteli ise zımparalayıp devam edersiniz.
Ya motorun benzini çok açıktı gaza asılınca boğuluyordur ki bu durumda performanstaki düşüşü bariz hissedersiniz.
Sende bu durum yoktur çünkü daha önce hızlanan motor aniden yavaşlamaz ayarları ile oynanmadığı sürece.
Son olarak hava filtresini katran gibi kir kaplamış olabilir.Bu durumda motor ivmelenmez.Yığılır kalır.Bu da sende olamaz çünkü bu durumda 90 a da gelemezsin.
Son bi olasılık da var ki bu düşük ihtimal CDI devresine su kaçırmış olabilirsin.Motor durduk yerde devir düşürüyo ise CDI da sorun vardır.....
Bunların haricinde ek olarak deponu boşaltıp yıkamanı,harbütratörünü söktürüp benzin havuzunda yıkattırmanı ve memeleri temizletmeni son olarak da benzin istasyonunu değiştirmeni önerebilirim.
(Karbüratör temizliğini 30 liraya yapıyo iyi ustalar.Ama sen önce bujiden başla gerisini duruma göre konuşur bakarız )
Eskiden Ali At'a bakardı,şimdi kıza..Işık ılık süt içerdi,şimdi Vodka RedBull...
İpek ipi tutardı,yaaa şimdi ??
-
17 Mayıs 2008, 11:17
#3616
Yardımlarınız için teşekkürler beyler.
90 zaten benim için (bu motorda) fazlası ile yeterli bir hız. Asıl sıkıntım ivmelenmenin düşmesi.
Açıkcası sorunun hava filtresinden olduğunu düşünüyorum. Çünkü ilk zamanlar jikleyi açık unutup gittiğimde motor aynen bu durumda oluyordu ve açık unuttuğumun farkına varıyordum. Şimdide benzine aynı şekilde az hava karışıyorsa, sebebi en basit olarak hava filtresidir sanırım.
Bugün ilk etapta bujiyi yenileyip, hava filtresini temizlemeyi düşünüyorum.
Sonuçları yazarım. Bakalım küçük problemimiz çözülecekmi.
Hava filtresi için kompresör kafi değilmi? Solvent şartmı? Solvent derken? Alkol? Tiner?
-
17 Mayıs 2008, 13:51
#3617
Bazıları aman sakın hava filtresinewhava vurmayın özelliğini yitirir gibi saçmalıklar söylüyolar.Zaten 2-3 liralık bi karton madde hava filtremiz olabildiğince dandik yani.
Solvent türevlerine hiç gerek yok.
Filtreyi sök önce plastik çerçevesini bi yere vurarak kaba pisliğini dök sonra da bi lastikçide hava tabancası ile (içeriden dışarıya doğru) tozu pisi uzaklaştır.
Esasında her seferinde değiştirmek gerekir en doğrusu budur ama 2-3 kere temizleyebilirsiniz.....En azından biz bi zararını görmedik henüz
Eskiden Ali At'a bakardı,şimdi kıza..Işık ılık süt içerdi,şimdi Vodka RedBull...
İpek ipi tutardı,yaaa şimdi ??
-
19 Mayıs 2008, 17:37
#3618
hava filtremi her 300km'de bir söküp veriyorum fresh air'ı..
cillop oluyor. elinizi korkak alıştırmayın, tertemiz yapıyor..
::139:: [I][B][COLOR="DarkRed"]Burak Murat[/COLOR][/B][/I]
-
19 Mayıs 2008, 17:50
#3619
arkadaşlar hafta sonu bizim gruptan 2 kişiydik kocaeli gezisinde diğeride bizim arkadaştı zaten 150 motor içinde bizim gruptan gelen olmaması çok kötüydü neyse sağlık olsun artık bir dahaki gezide toplaşırız
2011 Hyosung GT250R EFI Beyaz
-
20 Mayıs 2008, 15:36
#3620
Şu aralar herkes iş güç okul derdinde sanırım.Haziran bi girsin azıırız sanırım.Benim mangal projem hala geçerli.Ama şu aöf sınavları elimi bağlıyo.İlk sınav sonuçlarım iyi geldi.Bundan batırırsam yazık olur mecbur çalışıyoz
Eskiden Ali At'a bakardı,şimdi kıza..Işık ılık süt içerdi,şimdi Vodka RedBull...
İpek ipi tutardı,yaaa şimdi ??
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)
Bu Konudaki Etiketler