ohhhh kral valla=) bende hemen hemen aynı bakımları yaptımcamura girene kadar parlıcak malum burası turkıye 1 haftamı parlar 1 saatmı bellı degıl
ohhhh kral valla=) bende hemen hemen aynı bakımları yaptımcamura girene kadar parlıcak malum burası turkıye 1 haftamı parlar 1 saatmı bellı degıl
Arkadaşlar hepinize kazasız sürüşler eskiler beni tanır motorumu bir ay önce sattım Allah izn verirse fuarı bekleyip fuardan sonra venox 250 alacağım
Venox topiğini daha öncede site de açmıştım ama bazı olumsuz yorumlar sebebiyle nasip olmamıştı
Aslında diyeceğim odurki ZS150 sahibi arkadaşlar başka 250 CC çinlilere heveslenip motorunu değiştirmesin ZS ler sınıfını en iyisi aslında bu mesajı bugün öğlen yazmıştım ama tam gönderirken elektrik kesildi şimdi yeniden yazdı
Herşey gönünüzce olsun :D
GEL DEDİN, GELDİM, ABDURRAMAN ÇAVUŞ
[QUOTE=ceash;970674]Arkadaşlar hepinize kazasız sürüşler eskiler beni tanır motorumu bir ay önce sattım Allah izn verirse fuarı bekleyip fuardan sonra venox 250 alacağım
Venox topiğini daha öncede site de açmıştım ama bazı olumsuz yorumlar sebebiyle nasip olmamıştı
Aslında diyeceğim odurki ZS150 sahibi arkadaşlar başka 250 CC çinlilere heveslenip motorunu değiştirmesin ZS ler sınıfını en iyisi aslında bu mesajı bugün öğlen yazmıştım ama tam gönderirken elektrik kesildi şimdi yeniden yazdı
Herşey gönünüzce olsun :D[/QUOTE
Tekrar hoşgeldin arkadaşım,geçen gün topiğin ilk sayfalarını okurken fotograflarını gördümKeeway,Zealsun ve Venox giderek modelleri iyileştiriyorsun.Venox 250 bence de iyi bir şeçim,topiği bırakma derim bu yaz Gebze yaparız gibi hem Hakanacan da üst modele geçiyor yada geçti
sağlıcakla..
Hakan la tanışırız yardımsever bir arkadaşdır umarım en iyisini alır umarım herkes dildiği motru alır ve güle güle kullanır Gebze ye gelirseniz başımın tacısınız her zaman beklerim
ayrıca formu terk etmeyi düşünmüyorum başka sebeblerden dolayı siteye girmiyordum ama giriş yapmadan takip ediyordum yine zaman zaman forma girerim ayrıca sana özel mesajda da belirttiğim gibi motorlarınızın kıymetini bilin çin de iki tip motor var ZEALSUN (ZONGHSEN) ve diğerleri
GEL DEDİN, GELDİM, ABDURRAMAN ÇAVUŞ
Herkese selam,
İlk 100 sayfayı daha sonrasını da 5er 10ar okudum. Ve ilk mesajımı atıyorum. Motorun yenisinin gelmeyecek olması en çok beni üzdü çünkü yaza birtane almayı düşünüyordum. Hayırlısı diyelim bakalım... Bu arada Ankaradayım ;)
Motorumla 3000 km. yol yapmıştım..ve şimdiye kadar beni yolda hiç bırakmamıştı.(Sadece yıkamacıda tazyikli sudan dolayı bazı parçaların ıslanmasından ve tazyikten dolayı 1 kere yıkamacıda kalmıştım...Yarım saatte halletmiştim o da benim hatam ).
Karlı geçen haftadan sonra Cumartesi Motoru tekrar çıkarttım.. Bastım marj'a çalışmadı .Pedal fayda etmedi tık yok...Hadi vurdurayım dedim... Çıkarttım yola yokuş aşağıda yaklaşık 500 mt. denedim tık yok... Yokuş yukarı motoru it ( Mont la bu işi yapınca bayağı bir terliyorsunuz ..) tekrar vurdurtmaya çalış ve defalarca bu denemeyi yapmak yorucu ve terletici...
Kendi kendime işte dedim ... Çinliler için milletin dediği doğruymuş motor yolda bıraktı...Zaten terden ve yorgunluktan bayılacak gibiyim... Motoru satmayı düşündüm , Çinlilere söylendim...
Yaklaşık yarım saat sonra , sağ elciğin hemen yanında bulunan kırmızı anahtarın OFF durumunda olduğunu gördüm....Hadi leenn dedim kendi kendime anahtarı ON durumuna getirdim ve tek basışta Motor çalıştı... Motorun çalıştığına mı yanıyım? Yoksa boşu boşuna motoru ittiğimemi yanıyım bilmiyorum...
Akılsızlık bununla bitmedi... O sinirle motora bindim.. 2 tur atınca gevşemiştim rahatlamıştım... Fakat o da ne ? Motor gaz yemiyor...Boğuluyor , tekliyor...Haydaa bu ne demeye kalmadan hazır çalışır vaziyetteyken ... tekliye tekliye , Tamircinin yolunu tuttum ..tam tamirciye varmak üzereyken ... Sol elciğin yanında bulunan Jikle anahtarının bana doğru olduğunu gördüm... Anahtarı diğer tarafa çevirince Motor normale döndü....
Neyse anlatmak istediğim şu ki aldığım Motordan inanın çok memnunum iyiki Zealsun almışım , kendi akılsızlığım veya dalgınlığım yuzunden Motora hatta Çin milletine bayağı bi laf etmiştim...
Motorum beni yine yolda bırakmadı...
Not: Bir müsübet bin nasihattan iyidir..Bundan sonra Motora biner binmez Jikle ve Kırmızı anahtarı kontrol ediyorum...
Her kim mücadelede ustalaşır ise ,KIZGIN olmayacaktır.Her kim kazanmada ustalaşır ise KORKAK olmayacaktır.Fakat bunu göremeyenler kazanmak için SAVAŞMAYA devam edeceklerdir.:cat:
Arkadaşım öncelikle hoşgeldin,Topiğin çoğunu okuduğundan bilinçli bir şeçim yaptığını söyleyebilirim ,kar gerekçesi ile bende topiğe yeniden başlayıp üçte birini okudum ,algım servis toplama hatası ve acemi sürücü sorunlarının çıkardığı tel kopması gibi (ben telleri yağlıyorum örneğin)sorunların dışında ayni segmenttekilerden daha iyi çıktığı ki çoğu hemen hemen tüm arkadaşlarda ayni kanıdalar, tabii 150cc nin yettiği kadar
Şimdi Karamurat ama okuduğun bölümlerde Teknikmotor arkadaşımızın elinde ki 2 adet Zs -0- motor,hala varsa değerlendir derim üstelik Sivas -Ankara ,İstanbul a oranla daha yakın
İlk aldığımda başıma gelmiştibende hay bu Çin motorları diye.........
ve yine geçenlerde benzin ibresi sondayken eve varırmıyım düşüncesinde parkettiğim yerden kalkamayınca aklıma yedek depo ,yine çalışmayınca ben bu yedek konumunu karıştırdım mı diye CRimi arama sonra kurcalama içindeki az benzinle gider diye vurdurmaya çalışma sonra meraklı bir yurttaşımın düğmeyi kapattığının farkına varma veee bilumum iyi dilekleri sıralama .....
sağol ceash, iyi bir kullanıcı olan dostumuzun yargısı ve bilene çok iyi bir bedellden satmış olması sevindirici ,ki 250cc motorun 0 olanın daha ucuza olduğu konumda giderek bizim motorlar prim yapacak aman değerini düşürmeyelim
Emrah abi bimiyorum hatırlarmısınız size ilk binmeyi gösterdiğimde kırmızı düğmeye dikkat etmek gerekir diye söylemiştim çünkü bende unutmuştum bir kere Ama sizin de dediğiniz gibi bir musibet bin nasihat hesabı Bende bi kere benzin bittiği için yolda kalmıştım o da kmde ne kadar yaktığını hesaplamak içindi
Motordan memnun olmanıza sevindim abi
İnandığınız gibi yaşayamazsanız, yaşadığınız gibi inanmaya başlarsınız...
selamlar pazar günü şileye gitmeyi planlıyorum hava güzel olursa
buluşma noktası kavacık köprüsü e-6 sapağı
ne dersiniz
deliler ve akıllılar aynı derecede zararsız kişilerdir
asıl tehlikeliler yarı deli ve yarı akıllılardır..
Benimde başıma gelmişti jikleyi açık unutmuşum yaklaşık 3-4 km sonra motor 4-5. viteste teklemeye başladı ilk önce benzin bitiyor sandım baktım yarım depo var sonra stop etti sağ çektim basıyorum çalışmıyor basıyorum basıyorum almıyor motor tamircimi aradım tamam dedi bi motorlu gönderiyorum sana dedi biraz sakinleştim sonra bi baktım açık unutmuşum jikleyi kapadım alır gibi oldu sonra aldı aradan bayaga bi vakit geçti boğulmuş motor aklınızda olsun acele etmeyin bir sorunla karşılaştığınızda sakince düşünün bekleyin motoru yormayın kasmayın )
Hava güzel olursa ve işlerimi ayarlarsam neden olmasın Hakan abi hem arkadaşlarda gelir güzel bir gezi hemde tanışma olur bizim için tanışmadığımız arkadaşlarla...
Yollarda Motorcunun Motorcudan başka Dostu Yok!
Valla israrla söylemiştin hatırlıyorum ama bir müsibet bin nasihattan iyidir .Şimdi jikle ve kırmızı anahtara bakmadan kontağı çevirmiyorum..ders oldu...
Motordan acayip memnunum tek derdim biraz daha hızlı olmaması ,hız yapacağımdan değilde arada lazım oluyor...Mesela önünde giden şerefsiz bir araba nin yan camından atılan Kuruyemiş artıkları ve kültablasındaki sigaralar rüzgardan dolayı hepsi üzerime gelince , şerefsizi yakalayamadım yolda uzadı gitti...Kafada kask olduğundan aynasından ettiğim küfürleride (ağız haraketlerinden ) görmedi...
Cumartesi sabah Motoru güzel bir temizleyip bakımını yaptıktan sonra(Pas lekeleri oluşmuş bir kaç yerinde ,pas sökücü ve WD40 aldım deneyecem bakalım ) , hava güzel olursa saat 13:00 gibi çıkmayı düşünüyorum... neresi olursa 200- 250 Km.daha tecrübe kazanayım ...
Her kim mücadelede ustalaşır ise ,KIZGIN olmayacaktır.Her kim kazanmada ustalaşır ise KORKAK olmayacaktır.Fakat bunu göremeyenler kazanmak için SAVAŞMAYA devam edeceklerdir.:cat:
cumartesi akşam netleşecek
sanırım pazar öğlen 12 gibi kavacık köprüsünde olacağım
hava yağmurlu deniyor yağmur olmazsa oradayım
deliler ve akıllılar aynı derecede zararsız kişilerdir
asıl tehlikeliler yarı deli ve yarı akıllılardır..
bende temizleyip parlattım 2 saat uğraştım sonra yağmura yakalandım motor şimdi eskisinden daha kirli ve çamurlu yazı özledim valla bıktım bu yağmur çamurdan
2011 Hyosung GT250R EFI Beyaz
Arkadaşlar Motorun Aküsünü Sökmeden üzerinde şarz Etmeyi Denediniz Mi ...acaba Bi Sıkıntı Olur Mu....bilgilerinizi Paylaşırsanız Sevinirim....tşk...
İlla yerinden çıkarmak istemiyorum diyorsan o daracık yerde akünün tıpalarını çıkartabilirim ve bağlantısını ayırırım diyorsan sorun yok.
Bağlantıları ayırmazsan könjektöre yüksek voltaj gider hoş bi durum değil.
Tıpaları açmazsanda kaynayan sıvı ile çıkan gaz içerde okside yol açar..
Kolay Gelsin
Eskiden Ali At'a bakardı,şimdi kıza..Işık ılık süt içerdi,şimdi Vodka RedBull...
İpek ipi tutardı,yaaa şimdi ??
Arkadaşlar motoru kar süresince yoğun bakıma alınca jantlar dahil(metpar la )parlatınca meraklı bakışlar ve sorular arttı Çin malı olduğunu kaça alındığını söyleyincede
Hudson deri de Muharrem'le şöyleşirken onun dikkatini çeken ve şu ana dek hiç mi hiç farkına varmadığım ,gidonun sağa daha fazla döndüğü eve gelince incelediğimde acaba kablolardan diye ki değil , sol kulakçığa normal yaslanıyor ama o 2 kulakçığın sol olanı diğerine göre daha önde
henüz ayrıntılı incelemedim
1-ya yanlış orantısız kaynak yapılmış
2-yada montajda ,eğer öyle bir olasılık varsa tam ortalamadan bağlantıyı bizim muhteşem servis ustamız (zaten çıraklar yapıyor)yapmış
ricam sizinkileri kontrol etmeniz haberleri bekliyorum ve eğer bana özgü bir durumsa ki zaten gündüz gözü ile inceleyip giderme yoluna gideceğim
-eğer kaynak aşamasının hatasıysa spiralle eşitleyene dek diğer kulağın kesimini yapacağım
-montajla ilgili ise ilk fırsat yeniden o bölmenin eşit oranlı birleştirimini yapacağım veya yaptıracağım
başka hiçbir sorun çıkarmadan gidiyor ,akü ve buji üzerindeki orijinalleri şimdilik idare ediyorlar
Abi genelde Bi tarafa fazla dönüyo bunun sebebi gidondaki limitörün sag ve sol kulakçığının merkeze eşit uzaklıkta olmaması.Dökümhanelerden aynı çıkmıyo her limitör.zaten metal sanayinde çinin ne dutrumda olduğu malum.O montajla ilgili bi sorun değil parçanın ölçüsüz olması ile ilgili bi sorun.Sen dua et limitör bi yerde de olsa gidonu durduruyo.Ya dutdurmayanları ne edecez ):
Evet bu da benim motorun son hali far sayısı 7
Reflektörleri yerinden söküp sis farı ayağına uygun dişli açtım ve selektöre bağladım.Ani uzun far ihtiyacımı karşılamak için.
Yakında beni kamyon sanıp yolda çevirip kantara sokacaklar
Rsimleri önden çekemedim.Kontrast en altta olduğu halde güneşin resmini çekiyomuşum gibi oldu.Biraz yandan çektim
Eskiden Ali At'a bakardı,şimdi kıza..Işık ılık süt içerdi,şimdi Vodka RedBull...
İpek ipi tutardı,yaaa şimdi ??
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)