Zealsun Zs 150-19 Cruiser Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
28 Ocak 2008, 12:46
#3221
Selamlar ....
Motoru aldığımdan beri yağmur yağmazsa , Haftanın 3 günü Esenkent - Avcilar arası yol gidiyorum. Guzergah aynı ...
Bu sırada Motor 100 Km. nin üzerine çıkmıyordu veya çok zorlayarak çıkıyordu ...(Tecrübe kazanmak için Çatalca ya filan gittim aynı performans ) ...
Hatta gelecek hafta bu forumdan aldiğim öneriler doğrultusunda Dişli değiştirecektim (Yine değiştireceğim ).
Ama geçen gün Motorda bir şeyler olduğunu hissettim,motor serileşti . Motor aynı güzergahta neredeyse ibre kapatıyordu. 115 Km.yi gördü ben korktum gazı kapattım....Sebebi hakkında fikir sahibi olan varmı ? Eğer Motor bu km. yi bir nedenden dolayı yapabiliyor ise nedeni bulup ona göre bakım /onarım yapabilirim.
Başka bir sorum ise , iki ayrı fikir var ortada...
Bir tanesi motoru zorlamanın ,terletmenin zararlı olduğunu (Yani gazı kapatıp çok fazla gitmemi söylüyor ) , diğer ise Motoru açmak istiyorsan Otobana çıkacaksın Şile'ye doğru gazı tam kapatıp gideceksin diyor...
Zamanınıza ve bilgilerinize şimdiden teşekkürler...
Her kim mücadelede ustalaşır ise ,KIZGIN olmayacaktır.Her kim kazanmada ustalaşır ise KORKAK olmayacaktır.Fakat bunu göremeyenler kazanmak için SAVAŞMAYA devam edeceklerdir.:cat:
Reklamlar
-
28 Ocak 2008, 15:03
#3222
-
28 Ocak 2008, 16:47
#3223
Teşekkürler...
Teşekkürler Sedat ,
Senin teorine göre öğrenmeye başlıyorum demek bu işi ))
Her kim mücadelede ustalaşır ise ,KIZGIN olmayacaktır.Her kim kazanmada ustalaşır ise KORKAK olmayacaktır.Fakat bunu göremeyenler kazanmak için SAVAŞMAYA devam edeceklerdir.:cat:
-
28 Ocak 2008, 23:44
#3224
B.m.O adlı üyeden alıntı
izzmarit;
akünün suyu bitmiştir. Banada olmuştu. İmkanın varsa kendin doldur yada bir servise götür onlar halleder. Sonra sorun olmuyor. 3-5 lira verirsin en fazla.
en son bizim çatalca gezisinde akü sorunum çıkmıştı ondan sonra aküyü değiştirdim zaten daha kışa girmeden criminal dostumla değiştirmiştik. bidaha sorun çıkartmaz umuduyla sağlam da bişey almaya çalıştım.Alırken bakımsız demişlerdi onunda suyu bitermi acep??
sigorta aklıma geldi çıkarttım baktım ama anlayamadım tabi yedek te yoktu geç saatte alabileceğim yerde hafta sonuna kaldı artık...
hava güzel olursa belki çıkarır bakarım biraz.
cumartesi günü arkadaşımın telefonunda GPS denemesi yaptık motorla benim baya bi hoşuma gitti alterneatif yol falan çiziyo sesli yönlendiriyo aranızda hiç deneyen oldumu??
Benelli TRK502 - Hyosung GV250 - Regalraptor SPT350 - Kanuni Caracal200 - Kanuni Windy125 - Kawasaki GPZ500 - Kawasaki EN500 - Aprilia MANA850 - Regalraptor Spyder250 - Honda VT600 - Zealsun ZS150-19
-
29 Ocak 2008, 01:07
#3225
Murat o aküde sorun çıkmaz belli ki ya sigortan patlak ya da aküye giden kablo yanık olabilir tabi en son olasılık konjektörü su almış ya da yanmış olabilr.
Aküyü sök dışarda bi sarj ettir en önce.su falan değişme sakın senin akün jelli akü.Aküyü şarj ettirdikten sonra eğer şarj tutuyorsa önce sigorta ve kablulara bak o da olmuyorsa adanadan bi konjektör siparişi vermen gerekebilir.
Motorum 80 km yi geçmiyor diyenlere lafım şudur ki km saatiniz bozuk.3. değiştirdiğim saat bu.Mümkünse farklı markanınkini takın.Bazı seriler hatalı üretim 80 de takılıyo bnm ki gibi.
Gaz açmaya gelince de sadece düz yolda ve tek kişi olduğunuz anlarda 2-3 km lik parkurlarda motoru bağırtın ama her viteste tam devir aldırarak yapacaksınız bunu.
4. vitese kadar 4000 devir gidip 5 te gaz köklerseniz motor boğulur.5000 km den sonra bunu yapmanıza pek gerek kalmaz zaten ilk 5000 de bu şekilde hareket ederseniz motorunuz açılır.Yakıt sarfiyatından anlarsınız
Son olarak da 100 km nin üstüne çıkmayın zira motorun yapısı buna uygun değil öndeki disk yetersiz arka freni saymıyorum bile
Eskiden Ali At'a bakardı,şimdi kıza..Işık ılık süt içerdi,şimdi Vodka RedBull...
İpek ipi tutardı,yaaa şimdi ??
-
29 Ocak 2008, 15:27
#3226
arkadaşlar bende almayı düşünüyorum 2. el bi tane buldum 1600 diyor..Tavsiye edermisiniz bu markayı acaba
-
29 Ocak 2008, 15:39
#3227
İyi bir sürücünün denge,doğru karar mekanizması ve iyi zamanlaması
vardır.Aynı şekilde iyi bir sevgilinin de..
ne mutlu türküm diyene ! ! ! 35 U 7273
TECRÜBE, LİMİTLERİNİZİ BİLMEKTİR!
-
29 Ocak 2008, 20:09
#3228
he valla loo!
25
25
25
25
::139:: [I][B][COLOR="DarkRed"]Burak Murat[/COLOR][/B][/I]
-
29 Ocak 2008, 22:21
#3229
-CRiminAL- adlı üyeden alıntı
Murat o aküde sorun çıkmaz belli ki ya sigortan patlak ya da aküye giden kablo yanık olabilir tabi en son olasılık konjektörü su almış ya da yanmış olabilr.
Aküyü sök dışarda bi sarj ettir en önce.su falan değişme sakın senin akün jelli akü.Aküyü şarj ettirdikten sonra eğer şarj tutuyorsa önce sigorta ve kablulara bak o da olmuyorsa adanadan bi konjektör siparişi vermen gerekebilir.
Son olarak da 100 km nin üstüne çıkmayın zira motorun yapısı buna uygun değil öndeki disk yetersiz arka freni saymıyorum bile
en iyisi ben şarj ettireyim sigortayı da değiştirip öyle bi deneyim. Crim bu motorun sigortasını araba sigortasına çevireyimmi yoksa yine aynı tüp sigortadan mı takayım???
hız konusuna gelince biraz zorlayınca 110 u görüyo benimki ama asıl mesele durmak
Benelli TRK502 - Hyosung GV250 - Regalraptor SPT350 - Kanuni Caracal200 - Kanuni Windy125 - Kawasaki GPZ500 - Kawasaki EN500 - Aprilia MANA850 - Regalraptor Spyder250 - Honda VT600 - Zealsun ZS150-19
-
31 Ocak 2008, 08:06
#3230
Evet dedim ya işte frenlere çok güvenmeyin 80 i de geçmeyin.
Ben Ek tesisatla beraber 2 adet soket 10 ar amper araba sigortası kullanıyorum.Titreşimden falan etkilenmez.Daha sağlıklı olur.Tavsiye ederim
Eskiden Ali At'a bakardı,şimdi kıza..Işık ılık süt içerdi,şimdi Vodka RedBull...
İpek ipi tutardı,yaaa şimdi ??
-
31 Ocak 2008, 20:30
#3231
-CRiminAL- adlı üyeden alıntı
Evet dedim ya işte frenlere çok güvenmeyin 80 i de geçmeyin.
Ben Ek tesisatla beraber 2 adet soket 10 ar amper araba sigortası kullanıyorum.Titreşimden falan etkilenmez.Daha sağlıklı olur.Tavsiye ederim
şu ana dek gereğim olmadı ama olmayacağı anlamına gelmez tabii
"soket 10A araba sigortası"alınacaklar listesinde
-
01 Şubat 2008, 10:45
#3232
arkadaşlar 10000 km yi geçen eminin vardır..ne gibi bakımlar yapılması gerekiyor rutin bakımlar dışında(yağ,buji değişimi ; hava filtresi temizliği vs.dışında) mesela takozları değiştirmelimi?
İyi bir sürücünün denge,doğru karar mekanizması ve iyi zamanlaması
vardır.Aynı şekilde iyi bir sevgilinin de..
ne mutlu türküm diyene ! ! ! 35 U 7273
TECRÜBE, LİMİTLERİNİZİ BİLMEKTİR!
-
01 Şubat 2008, 21:02
#3233
akbulut motor a-mail atmıştım son kalan 150-9 da uçmuş.... karar aldım fuar ı beklicem . bu arada motorsuzluk çok fenaa yav herkeze selam...........
-
01 Şubat 2008, 23:41
#3234
Criminal, WD40 ile egzost silinmez diyordun ya.. Ben sildim. Öncesinde burada sordum, herkes silebilirsin dedi.. Sonra sabunlu suyla tekrar silip suyla duruladım ve güneşte kuruttum. Şimdi gayet rahat biniyorum. Egzost resmen parladı, herkese tavsiye ederim. Ufak paslanmalar falan varsa çekinmeden basın WD40'ı..
::139:: [I][B][COLOR="DarkRed"]Burak Murat[/COLOR][/B][/I]
-
02 Şubat 2008, 04:35
#3235
Ben egzost silinmez demedim pas varsa arındırmak için kullanabilirsiniz.Ama sıkıp silmeden kullanmanız sakıncalı kutuyu okursanız flamable yazar üstüne ağır yanıcıdır.Egzosta sıkıp motoru çalıştırırsanız madde yanıyor bizzat gözümle gördüm.Dumanlar çıkıyo heryerden.
Gerekli temizlikten sonra yüzeyi arındırırsanız hiçbir sakıncası yok tabi ki.
Bir de sakın diskin yakınlarına sıkmayın frenleriniz tutmaz.wd 40 aynı zamanda çok iyi bir yağlayıcıdır.Ve suya karşı dayanıklı olması için üretilmiştir.Yıkarsanız madde gider ama yağlayıcı özelliği bi süre daha devam eder.Dikkat edin!!!
Ayrıca Wd 40 ı açılmayan somunlarda,kapı kilitlerinizde,Gıcırdayan kapı ve dolap kapaklarına,koli bandı yapışkan her tür maddenin bıraktığı izlerin çıkarılmasında rahatlıkla kullanabilirsiniz.
Eskiden Ali At'a bakardı,şimdi kıza..Işık ılık süt içerdi,şimdi Vodka RedBull...
İpek ipi tutardı,yaaa şimdi ??
-
02 Şubat 2008, 10:55
#3236
o zaman ben o silip temizleyebilirsiniz kısmını kaçırmışım!
neyse, peki bunu debriyaj teline falan nasıl uygularız? iyi oluyormuş diyorlar?
::139:: [I][B][COLOR="DarkRed"]Burak Murat[/COLOR][/B][/I]
-
02 Şubat 2008, 15:17
#3237
Arkadaşlar benim ön çamurluk çatladı yenisni sipariş vericem ama mail atıyorum maillere hiç cevap yok eskiden cevap verirdi polen ne oldu acaba niye cevap vermiyorlar.Bu arada şurda 1 aylık bir zaman kaldı 1 ay sonra havalar düzelir tekrar geziler buluşmalar başlar motorumu çok özledim havalar bir düzelsede dolaşmaya başlasam. Bahara girerken motora yeni ciciler almak istiyorum mesela koltuğu değiştirik 2 parça koltuk takmak stiyorum, farlar çok kalitesiz vida yerleri filan kırıldı güzel bir far taktırmak istiyorum tavsiyese olan varsa açığım, km saati 100 den sonra sapıtıyor bazen 80 de yukarıda farklı bir km saati kullanın denmiş acaba bizim motora hngi km saati uyar yardıma ihtiyacım var, şuan motor 25000 km civarında çok şükür hiç arıza vermedi yağ boruları hariç tabi onuda yeni hortumlarla değiştirdim sorun çözüldü ama takozları ve bilyeleri daha hiç değiştirmedim onları değiştirmek istiyorum ayrıca hava filtresini hep tazikli hava ile temizledim şimdi yeni hava filtresi almak istiyorum bizim motora uyan hava filtresini nerden bulabilirim nettende alabilirim yardımcı olursanız sevinirim. hepinize iyi günler bol rüzgarlı günler diycem ama bu soğukta rüzgar pek iyi olmaz
2011 Hyosung GT250R EFI Beyaz
-
02 Şubat 2008, 17:55
#3238
gugukk hava filtreleri standarta yakındır. Sirkecide rahatça bulabilirsin diye düşünüyorum. Bende bahara doğru makineyi komple Harley turuncusuna boyatma niyetindeyim. Koltukları 2 parça yapmayıda düşünüyorum senin gibi. Ayrıca öne güzel bir cam alacağım. Nami'nin kapısını çalıp sis farı olayınada girmeyi düşünüyorum. Birde benim arka fren kampanasında sorun var, ona baktırmam lazım.
polene gelince. benimde maillarıma cevap vermiyorlardı. Bende aradım...
::139:: [I][B][COLOR="DarkRed"]Burak Murat[/COLOR][/B][/I]
-
03 Şubat 2008, 19:04
#3239
Selamlar
Debriyaj teli yağlanması için iğneli bi şırıngaya motor yağı çekin.Debriyaj kütüğünden teli ayırın ve tel ile korumasının arsına iğneyi sokup içeri yağı basın.
Km saati için gidona bağlayabileceğiniz her saat olur.Zaten km teli her motorda standarttır.
Havafiltesi için 42 mm boğaz genişliğinde açık tip kullanabilirsiniz.Sirkecide motogiyimde satılıyor.13 ytl falan.
Koltuk için Jinlun uygundur yalnız ön koltuğun depoya saplandığı yer biraz kısa gelir oraya ilava yaratmanız gerek.
Far için de kanıni seyhan 250 c farını kullanabilirsiniz.Kuralkanın sitesinde bilgileri var...
Burak havalar ısınsın beklerim kardeşim.Kapım her zaman açık....
Eskiden Ali At'a bakardı,şimdi kıza..Işık ılık süt içerdi,şimdi Vodka RedBull...
İpek ipi tutardı,yaaa şimdi ??
-
04 Şubat 2008, 13:39
#3240
selam arkadaşlar ben ozan bende bir zealsun 150-19 sahibi oldum aranızdayım hayırlısıyla..!işte buda motorum
[B]Her beden üzerinde % 5o ölüm ihtimali ; % 5o yaşam ihtimali taşır... [/B][COLOR="Red"][b]!!!!!--HyO--!!!!!:queen:[/b][/COLOR]
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler