guguk arkadaşımın tavsiyesi üzerine polen firmasına gönderdiğim son mail budur arkadaşlar.Saydam olmak ve herkesin bilgilenmesi adına sizinle paylaşmak istedim.
Burçin ALAŞHAN’ın dikkatine
İyi Çalışmalar dilerim..
Bir arkadaşımın tavsiyesi ile size bu maili atıyorum.Yaklaşık 1 senedir firmanıza defalarca gönderdiğim hiçbir maile cevap alamadığımı belirtmek isterim.
Ben firmanızın ürünü olan
Zealsun Zs-150/19 modelinin motosiklet kullanıcısıyım.Bu modele Motoshow 2006 da İstanbul Mor Motosikletten Burak Bey ile yaptığım görüşmeler ve yine motosiklet 2006 fuarında firmanızdan Esra ÖZAKYÜZ ile yaptığım görüşmeler sonrasında karar kıldım.
İstanbul Zeytinburnu Karizma motordan 28/07/2007 de motorumu teslim aldım.Ancak problemler silsilesi henüz bayiden çıkamadan başladı.Öncelikle belirtmeliyim ki modelin teknik altyapısını iyice incelediğim için motor aksamında herhangi bir sorun yaşamadığımı belirteyim.
Benim sorunum tamamiyle bayinin ilgisiz disiplinsiz bilgisiz davranışları.Ve bununla beraber firmanızdan Orhan Bey ile görüşerek kargo ile adanadan bizzat getirttiğim motorumda eksik olan parçaların gelmemesi,getirtilmemesi ve yanlış bir satış sonrası destek anlayışıyla karşılaşmam.
1-Motorun selesi delik geldi (4 ayda yalvar yakar değişti)
2-Akü ölü çıktı (Zeytinburnundan evime (70 Km) 3. viteste motoru vurdurarak getirdim.Kendi paramla akü aldım….!!!!
3-Motorun ön siperlik camı gelmedi (Adana ile konuştuğumda o modelde siperlik yok dediler.Artık gerisini siz düşünün)
4-Sağ kapak (grenajsız siyah parça) kırık çıktı.Hala kırık.Getirtmediler (Zaten duydum ki karizma motor kapanmış bile)
5-Ön çatalda iki tarfta çizikler ve ezikler var…(Motor adana dan bu şekilde geldi)
6-Faturam var fakat garanti belgem yok.Hangi bakımı yaptırdığım bile belli değil.(Artık hiçbir servisinize gitmiyorum.Güvenim kalmadı bakımları kendim yapıyorum)
Şimdi size soruyorum.Bu motoru neden almış ve hala kullanıyor olabilirim diye.Çünkü motor daha kargodayken kesilen fatura ile plakamı kendim çıkarttırmış,tüm yasal işlemleri bitirmiştim.Kısaca motor geldiğinde iade etme şansım kalmamıştı.
Bu kadar süredir bekledim.Yasal yollara başvurmadım.Defalarca tüketici mahkemesine başvuracağımı belirttiğim halde Esra Özakyüz hanımefendi fuardaki üstün satıcı imajını tamamen kaybetmişti maillerime cevap vermez hale geldi.
Üstelik kendisine fuarda da belirttiğim gibi ben
www.motosiklet.net te yaptığım çalışmalarla bu modeli 93500 kişiye tanıtmış durumdayım.Tam 26 arkadaşım bu modelden benim sayemde kullanıyor.Tabi diğer modellerinizden (GS 200 gibi) motosiklet aldırdığım arkadaşlarımı hesaba katmıyorum.Üstüne bana siperlik camı o modelde verilmiyor paranızla alacaksınız deniyor.
Sizce biz bu kadar bilinçsiz tüketiciler miyiz.Sırf köklü firmanıza ve markanın sağlamlığını bildiğim için bunlara bugüne dek göz yumdum.
Bu sene motoshow 2007 fuarında Orhan bey ile yüzyüze tanıştım.Bu konuları kendisine de belirttim.Bundan sonra senin garantin benim dedi.Beni Seyrantepe mor motosiklete yönlendirdi.ancak son 6 aydır geçirdiğim bir dizi ameliyat ve seyrantepenin bana çok uzak olması nedeniyle bu konular askıda kaldı.
Size sadece bu konudan duyduğum üzüntüyü belirtmek istediğim için bu maili attım.bir müşteriniz olarak size çok fazla müşteri kazandırdım.ama ben kendim hizmet alamadım.Artık motorumun tüm parçalarını kendim değiştiriyorum.Garantiden bişey beklemiyorum.Hiçbir servistede bisikletçilikten bozma sözde motosiklet ustalarıyla yüzgöz olmak istemiyorum.Size ulaşmamı söyleyen arkadaşımın isteği üzerine bundan böyle sizden direk kargo ,le parçaları getirtmek niyetindeyim.Motorumu satmayacağım.Sırf bu bayilik düzenine inat kendim motorumun servisi olmak istiyorum.Sizden hiçbir garanti malı istemiyorum.Parasız istersem o da başıma bela olur biliyorum.
Bu sebeple sizden havale için geçerli ve çalıştığınız tüm bankaların şube kodları ve hesap numaralarını listeleyip göndermenizi isteyeceğim.
Ayrıca hangi kargo firmaları ile çalıştığınızı,kargolama ücretlerini karşı ödemeli olarak mı gönderdiğiniz konusunda bilgi rica edeceğim.
Son olarak aşağıda belirteceğim parçaların fiyatını,elinizde bulunup bulunmadığını,söz konusu sipariş sonucu size gönderdiğim havaleyi teyid edebilmek için ulaşabileceğim bir telefon numarasını rica ediyorum….
Parçalar…
1-Sele altı Sağ kapak.(Grenajsız,üstünde prince 150 sticker’ı yapışık olan siyah parça)
2-Sperlik cam ve bağlantı ekipmanları (Garantiden bir türlü alamadığım parça)
3-Esnek Plastikten yaptırdığınız yağ radyatörü dönüşüm boruları(Kendi orijinal sac borulardan olmayacak.Onlar kırılıyor.Bu esnek borulardan Daha evvel birkaç arkadaşıma göndermişsiniz.Aynısından bi çift ben de istiyorum)
4-Debriyaj balatası
Şimdilik bu parçaların fiyatını rica edeceğim.Tabi ücretsiz göndereceğiniz olan parça var ise (ki sanmıyorum) faturamı ve ruhsatımı faxlayabilirim.
İrtibat numarası eklemeyi unutmayınız…
Lütfen artık sattığınız malın arkasında durup benimle ilgilenin.Firma sahibinin kızı olarak kendini tanıtıp sonra ortadan kaybolan para düşkünü satıcılar gibi yaklaşım sergilemeyin.ve size gönderdiğim bu maili sadece siz değil türkiyenin en çok ziyaret edilen motosiklet sitesi
www.motosiklet.net ‘te
http://www.motosiklet.net/forum/moto...akkinda-hersey
Linkinde müşteriniz olan ve olası müşterileriniz olacak binlerce kişinin de izliyor olacağını lütfen gözden kaçırmayın…
Tüm POLEN ailesine sevgiler….
İyi çalışmalar dilerim…
Namican Çelik
Mailto:namican@gmail.com