arkadaşlar bu motoru alabilme ihtimalim var tercihlerim keeway sl 150 - zealsun zs 150-19 bu motorun + ları - leri hakkında bilgi verebilirmisiniz birde avcılara yakın iyi bir servis varmı işini helali ile yapan ? şimdiden tşk ler
arkadaşlar bu motoru alabilme ihtimalim var tercihlerim keeway sl 150 - zealsun zs 150-19 bu motorun + ları - leri hakkında bilgi verebilirmisiniz birde avcılara yakın iyi bir servis varmı işini helali ile yapan ? şimdiden tşk ler
arkadaşım çokta farkı olmayan motorlar tabii temelde bazı farklılıklar dışında
-kranktan balansör-ki 80 üzeri titreşimi engelliyor-
-sisybar
-sisfarları
-çantalıklar ;
Zealsun un artıları çünkü keeway alan arkadaşların okuduğumca bu parçaları edinmek adına hayli zamanı ve parası gidiyor,birde daha kalıplı ve kaslı motor ,çaylak didona sahip açıkçası görseli daha göz dolduruyor ve gerektiği normlarda kullanan arkadaşlarımızın ki topikten okursun gideribilecek sorunlar dişında pek sorunu olmadı
Özetle topiğimiz hiçbir sorunu gizlemeden +ve - tartıştığımız, sorunu olan arkadaşın giderilebilmesi adına açık yüreklilikle aktarıp bu sorunlarda çözümü bulduğumuz yerdir
en iyi yanıt, zs topiği ile keeway topiğini ki daha çok keeway sahibi olduğundan
çok sayfalı ,bu sıcaklarda içeceğini almak 1yada 2 gününü verip teknik problemler ,satanların niye satmak istedikleri ,arıza ,parça sorunları gibi detayları hatta not alarak okumak
Kişisel fikrim ben bu motoru aldığıma (beklentilerim,olnaklarım doğrultusunda ) pişman olmadım
Dostum en büyük artısı yağ soğutmalı olması daha ne olsun uzun yolda o motor şişerken 150-19 sorunsuzca yoluna devam eder ayrıca orta boylu birisi keeway sl 150 e bindiğinde motor küçük kalıyor altında yakından görmeden keeway sl 150 sakın alma derim. zs150-19 150cc lik bir motor ama 250cc ye yakın performans sergiler ayrıca aksesuarlarıda hediye olarak gelmektedir karar senin
2011 Hyosung GT250R EFI Beyaz
Belki geçen yıldan bu yana yazmıyorum, geçen yıl bu aleti aldığımda da sonradan bana küçük geleceğini biliyordum ama beni zs 150-19 tatmin etti diyebilirim.Motoru dün sattım 2500YTL ye çünkü öğrendimki ZS 250 V 5 çıkmış görmenizi isterim , bu hafta nasip olursa alıcam herkese hayırlı traşlar iyi sürüşler
eyvallah baba, yeni motorun şimdiden hayırlı olsun.
marka güveninin sağlanması ve insanları tekrar aynı markaya yöneltebilmek güzel.
arkadaşlar, 2500 bakımında neler yapılıyordu?
kendim yapmayı düşünüyorumda bakımı...
tam liste yazarsanız çok sevinirim..
Avrupa Yakasında adam gibi servis yok çünkü. Bugün Cemtek'e götürdüm motoru. 2500 bakımı dedim. Yapalım abi dediler. Napıcaksınız dedim, yağı değişçek vidaları sıkılcak dediler!
Bu kadarmı dedim! Bu kadar dediler.
Hangi yağ kullanıyorsunuz? petro bilmemne.. kaç litre koyuyorsunuz bunlara dedim. 1 litre dedi!
Bu cevabı duyunca çıktım..
Mor Motor'daki usta ise sürekli hastanede son 1 haftadır.
Yıldız motor zealsun'ı bırakmış.
Karizma motor kapanmış.
Karşıyada gitmek istemiyorum!..
İş başa düştü sanırım..
bu arada murat, mesajını aldım. Yarın mesaj atıcam sana.
ayarlayalım birşeyler.
~ Bütün mesele yolda olmak... ~
Bende bakımları cemtekta yaptırıyorum bakım dediğime bakma yağ değişimi vida sıkımı bide sorunun varsa söylediğin o ekstradan birşey yok. 20 ytl işçilik 10 ytl yağ parası. Aslında onların yaptığının daha güzelini herkes yapabilir ama maksat garantiden çıkmasın. Ben ekstradan yağ aldım üstüne az birşey daha ekliyorum. Cemtektaki usta aslında iyi iş konusunda ama savsaklıyolar. Garanti olmasa ugramam ama su anlık elimiz mahkum.
İnandığınız gibi yaşayamazsanız, yaşadığınız gibi inanmaya başlarsınız...
arkadaşlar, bugün çok şükür 2500 bakımını yaptırdım.
Yıldız motora (eski mor motor) ve Mehmet ustaya buradan birkez daha teşekkür etmek istiyorum. Gerçekten çok ilgili ve nazikler. Ve işlerini severek yaptıkları her hallerinden belli. Makinenin bujileri orjina NGK ile değişti, Yağı değişti, yağ filtresi temizlendi (aslında bizim makinelerde yağ filtresi yok, süzgeci var) sübap ayarı ve fren ayarı yapıldı.. Şimdi maşallah bomba gibi makine!! Bu arada, murat mesaj attım abi, bir bak istersen..
~ Bütün mesele yolda olmak... ~
novarix mehmet usta iyilşemiş o zaman
bunlar için ne kadar para ödedin
bende devamlı mehmöet ustaya gidiyorum bilgimiz olsun
abi mehmet usta rahatsız değilmiş, eşinini bir ameliyat durumu varmış. şimdi ameliyatını olmuş ve herşey yolundaymış.
yukarıdaki komple bakım +1,3 litre castrol 15-40 yağ ve bujiler için toplamda 65 lira ödedim.
~ Bütün mesele yolda olmak... ~
Arkadaşlar Kaliteli Zincir İsteyen varsa benden alabilirsiniz.
ÇEK malı Oringsiz Zincir...........................................4 0ytl. (Kaliteli)
ÇEK malı Orinli Zincir............................................ ..165ytl.(Kaliteli)
KORE malı Oringli Zincir............................................ 85ytl.(Kaliteli)
ÇİN malı Oringli Zincir............................................ ..30ytl.(Artık Şansına)
ÇİN malı Oringsiz Zincir............................................ 15ytl.(Artık Şansına)
Yurakıdaki zincirler çook kalitelidir bilgilerinize.(Çin Malı Zincir Hariç)
05359271141, 05333463690, jameka_34@hotmail.com
Arkadaşlar hemen size dünkü olayımı anlatayım tecrübe olsun size de. Motoru çıkardım çalıştırdım gidiyordum ki birden stop etti bir daha çalışmadı. Haydaaaaa moduna girdim tabi hemen. Sonra motoru eve getirdim ( Allahtan çok uzaklaşmamıştım). Tabi hemen tamir işine giriştim ( servistekilerden daha dikkatli yapacagıma eminim). Sorunun bujiden kaynaklandıgını düşündüm ve çıkarıp başka buji taktım ama yine çalışmadı ama sorunun ateşlemeden olduğu kesindi. Sonra bujiyi çıkarıp havada ateşleme yapıyormu diye baktıgımda yapmadıgını gördüm. ateşleme bobininden gelen kabloda temassızlık olabilir diye düşündüm. Sonradan bujinin başına taktıgımız kablonun içine baktım herşey normal gibiydi. Ama sonradan anladımki normal değilmiş. Bizim çinli abilerimizin yaptıgı olay şu gelen elektrigi ufacık bir yayla iletiyorlar. İçerdeki buji kafasına geçen parça yalama oldugu için temassızlık yapıyor ve ateşleme yapmıyor. Nerden biliyon len derseniz sadece bujiyi o parça olmadan taktıgımda ateşleme yapıyor. Şimdi büyük bi ihtimal ateşleme bobini değişecek çünkü tek başlıgı değiştireiyorsunuz hepsi bir parça. Demem o ki buji kafasını falan çıkarırken daha nazik olun benim gibi yolda kalmayın Herkese keyifli sürüşler...
İnandığınız gibi yaşayamazsanız, yaşadığınız gibi inanmaya başlarsınız...
Merhaba arkadaşlar,
Kusura bakmayın paylaşım adına foruma pek bir katkım olamıyor çünkü motorumla ilgilenecek fazla zamanım olmuyor. Neyse ki kapalı otoparkımızda kuzu kuzu bekliyor beni. Daha 1000 km bile olmadı ama 2 defa servise gidip yağ değişimi, bakım vs yaptırdım.
Geçen Cumartesi benim de başıma ilginç bir şey geldi. Daha önce forumdan bir arkadaşın da böyle bir olayı olmuş diye okuduğumu hatırlıyorum da çözümü bulamadım.
Mecidiyeköy'den E-5 üzerinden Beylikdüzü'ne doğru gelirken Avcılar'da trafik sıkışınca vites küçültmeye çalıştığımda bir baktım vites ayağı yok, yani var da boşalmış. Neyse çektim kenara, sorun soldaki ayak koyma sehpasının altındaki vidalardan biri atmış sehpa yukarı aşağı serbest hareket ettiği için vites geçiremiyorsun. Vites de en son 5'te kalmıştı, gaz vererek devam edeyim evde bakarım dedim ama Haramidere Carrefour'u geçince yokuşta teklemeye başladı maaalesef ve kenara çekip durdum.
Çözüm olarak neyse ki bir tane vida buldum sabitlemeden öyle geçirdim sorun geçici olarak giderilmiş oldu ama soğuk terler döktüm ya kalırsam alakasız bu yerde diye.
Şimdi kalıcı çözüm olarak, çevirince sıkışan metal dübelli vidalardan koyayım diyorum. Bu konuda bir fikriniz olabilir mi. Servise gidip orjinalinin aynısından koydursam, ona da güvenemiyorum. Ne dersiniz.
august abi geçmiş olsun dediğin olay benim başıma gelmişti çok titreşimden düşmüş haberim bile olmamıştı ben gidip aynı oraya uygun başka civata alıp takmıştım. Şu an ben bile sökemiyorum valla Dediğin vidalar nasıl bişey bilmiyorum ama ben eskisinin benzerinden taktım ekstradan yanımda 1 tane yedek bulunduruyorum ne olur ne olmaz diye. Herkese keyifli sürüşler
İnandığınız gibi yaşayamazsanız, yaşadığınız gibi inanmaya başlarsınız...
evet arkadaşlar bugünden itibaren bende 150-19 sahibiyim ama hala stop ettiriyorum çalıştırırken. e tabi ilk gün heyecanıda vardı
aldığım yer baktı ben motoru götüremicem saolsun beni eve kadar bıraktılar
tabi ben sonra boş durmadım bu saat oldu daha eve yeni girdim(baktım benzin bitiyo gideyim dedim )
yarın çalışmaya devam
Benelli TRK502 - Hyosung GV250 - Regalraptor SPT350 - Kanuni Caracal200 - Kanuni Windy125 - Kawasaki GPZ500 - Kawasaki EN500 - Aprilia MANA850 - Regalraptor Spyder250 - Honda VT600 - Zealsun ZS150-19
@hayırlı olsun kazasız belasız sürüşler dilerim
@august aynı sorun banada oldu hep geveşiyip duruyordu en son vites kolunu kırdığımda oraya birşeyler yaptılar ama ne yaptılar bilmiyorum 1 senedir ne sıktım o vidayı nede gevşedi hiç de altına bakmadım neyaptılar diye merak ettim şimdi yarın bakayım bu arada motorda tekleme ve acayip bir ses vardı en son geçenlerde yolda giderken motor durdu gaz yemiyordu çalıştırıyorum 1. vitese atıyorum az ilerliyorum tekleyip duruyordu götürdüm siboplardanmış sibop ayarı yapıldı zincir bitmiş benim yeni zincir değişti eskisinden daha süper oldu adamın dediğine göre orjinalinde egzosu çok kısmışlar dedi bende açtım motor rahatladı dedi aynen doğru motor çok rahatladı ve egzos sesi bile değişti gerçi ben 2 egzosuda delmiştim gürlüyordu alet ama şimdi daha iyi oldu.
2011 Hyosung GT250R EFI Beyaz
slm arkadaşlar bir haftadır tatilde olduğumdan dolayı internetede giremiyordum ..hazır yazılanları okumuşken yeni arkadaşları bir konuda uyarmak istedim..lütfen dikkkatttttttt
bildiğiniz üzere motosikletimiz yağ soğutmalı...ancak ne varki motor ile yağ karbüratörü diim nediim anlamışınızdır sanırım aralarında iki çubuk var..özellikle bu aralar bu ince borular çatlama yapabilir..... vidasını sıkımm derken baş kısmı kopabilir... polen de bu boruların sağlamlığının farkındaki kendileri sırf bu durum için boru yaptırmışlar..bugun olmasa yarın mutlaka olucak birşeyden bahsediyorum arkadaşlar..bazılarının tesadüfen boruları sağlam olabilir...ama genelimiz bu sorunu yaşıcaz.. yok bişi olmaz demeyin poleni arayıp bu boruları temin edin.. motosiklet soğukken boruları sökebilir diğerini takabilirsiniz ..çok az bir yağ kaybına uğrıcak ama oda önemli değil..özellikle motosikletin motorundan söktüğünüz vidadan sonrada gelen yağda anammmm bütün yağğ gitcek korkusuna kapılmayınn
geçen gün başıma geldi geçen sene bu parça elimde olduğundan sorun yaşamadan hallettim.. bilgilerinizeee sunulurr ..
İyi bir sürücünün denge,doğru karar mekanizması ve iyi zamanlaması
vardır.Aynı şekilde iyi bir sevgilinin de..
ne mutlu türküm diyene ! ! ! 35 U 7273 TECRÜBE, LİMİTLERİNİZİ BİLMEKTİR!
[QUOTE=izzmarit;730821]evet arkadaşlar bugünden itibaren bende 150-19 sahibiyim ama hala stop ettiriyorum çalıştırırken.
Dostum öncelikle hoşgeldin ,
Bir pazar günü sahilden Sarıyere doğru öğleden sonra gitmeye kalkışırsan inan bana debriyaj ustası olursun bende ilk heves şöyle boğaza uzanayım dediğimde herhalde abartısız her saniye başı dur kalk sonrası ki 1000-1500 kez olmuştur dönüşte yağ gibi kullanıyordum ...
Arkadaşlar geçen sene motoru aldığımda o borulardan yağ damlıyordu özellikle kullandığımda motorun ısınmasıyla artıyordu,bağlantı yerlerinden hafif sıkılayınca azaldı ancak devam etti ,zaman geçti şimdilik hiçbir olumsuzluk yok servis yeni olduğundan öyle yapar demişti,taner_k uyarını dikkate alıp şimdiden önlem almalı sağol...
arkadaşlar şu kontrol işlerini ki ben bile aksatıyorum yapalım ucuza gelen bir Çin lokma takımı ile tüm bağlantıları ara ara yoklasak kanımca kötü süprizlerle olmayacak yerlerde karşılaşmayız ,düşme aşamasından önce sıkacağımız vida sorunsuzca işlevini görür ya hemde o ara temizlik ,parlatma derken keyiflide oluyor.
Evdeki hesabın çarşıya uymaması sonucu geçtiğimiz hafta bir ev kazası sonucu eve bağlı kaldım ;önerim hala geçerli bu haftasonu ZS 150-19 sahipleri olarak buluşup bilgi paylaşımı ve sürüş yapalım haftasonunu şimdiden ayırın sözüm yeni katılan arkadaşlarada tabii,haberlerinizi bekliyorum
sevgili muratdiksöz valla yeni boruları taktım ama sızıntı var sürekli bir türlü sıktım sıktım sıktım ama geçmiyor ..düşünüyorum nedendir anlamadım.dediğin gibi biraz zaman mı geçmesi gerekiyor acaba? ? yoksa başka bişi mi var anlamadım
İyi bir sürücünün denge,doğru karar mekanizması ve iyi zamanlaması
vardır.Aynı şekilde iyi bir sevgilinin de..
ne mutlu türküm diyene ! ! ! 35 U 7273 TECRÜBE, LİMİTLERİNİZİ BİLMEKTİR!
taner abi o araya taktığın pul kalın olabilir. ondandır büyük ihtimal. eski sayfalardan hatırlıyorum. pulu incesinden seçmek gerekliydi
[B][FONT="Times New Roman"][COLOR="DarkRed"]BABAM SAĞOLSUN :) [/COLOR][/FONT][/B]
Şu an bu konu içerisinde 11 kullanıcı var. (0 üye ve 11 misafir)