Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Zealsun Zs 150-19 Cruiser Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #2061
    paranoyaks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Temmuz 2006
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    Honda PCX


    Arkadaşlar bu motor için ayrı bir sayfa açmıştım ama bir bilene rastlayamadım ben bu motoru bir kaç kişide gördüm sadece ve gerçekten resimde olduğundan çok daha güzel bir görünüme sahip özelliklede siyah olanı benim çok hoşuma gitti ancak motor hakkında kimseden bir bilgi alamadım sizler zealsun kullanıcılarısınız bileniniz varmı yada kullananan birisinin yorumlarını hiç duydunuzmu yardımcı olursanız çok sevinirim uzun zamandır bu motor için mesaj yazılmasını bekliyorum herkese kazasız sürüşler şimdiden ilginize teşekkürler

    Motorun modeli Zealsun Zs 125-30


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2062
    StormlorD - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mart 2006
    Şehir
    istanbul / bostancı
    Motosikleti
    yaya :( (şimdilik)
    Alıntı murat@ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar selamlar,benim motoru bu sıralar, akşamları ozellıkle hava sıcaklığı biraz düşünce bi kaç saat park halinde bekledikten sonra çalıştırmak çok zor hale geldi.defalarca denıyorum,cikleyi açıyorum denıyorm olmuyor,kumandadan, ayaktan derken bitanesi tutuyor ve çalışıyor daha sonra başka bi zaman yine aynı... her çalıştırma kabusa dönüştü,hele yanımda bi arkadaşımvarsa mümkün değil çalışmıyor naz yapıyor rezil ediyor beni bu konuda bilgisi olan arkadaş bana bi yol göstersin lütfen.sorun neden kaynaklanıyor olabilir,tamire goturmeden bi gerçek sebebi oğrenmek ıstıyorum
    selamlar,

    motoruna marş basarken gazı çok az olmak kaydıyla açıyor musun? yoksa gazı bırakıp sadece marşa basılı mı tutuyorsun?

    karbüratörlü araçlarda ki karbüratörüne göre değişir ya hiç gaz verilmeden marşa basılır, ya da hafiften gaz sabit tutularak marşa basılır.

    motoru çalıştırmaya çalışırken kesinlikle gazı POMPA lama gaz telini çok azıcık gerip marşa bas (jikle açık olsun) göreceksin hemen çalışacak.

    eğer motorun 1000-2000km arasında ise ve sabahaları jiklede çalıştırırken motora çok gaz veriyorsan bujinin üstünü kurum kaplamış olabilir.
    ama tahminimce sen marşa basarken gaza dokunmuyorsunondan oluyor.

    benimki marşa dokunur dokunmaz çalışıyor soğukken bujim champion.

  3. #2063
    muhahha306 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Haziran 2006
    Şehir
    AYDIN-NAZILLI
    Motosikleti
    FAZER 800
    Arka çanta yaptım.
    106 lt hacimli.
    Resimler yakında
    !!! Hepimize Kazasız Belasız Keyifli Sürüşler !!!

  4. #2064

    Üyelik
    27 Temmuz 2006
    Şehir
    istanbul/kadıköy
    Motosikleti
    zealsun zs 150-19
    Alıntı StormlorD adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    selamlar,

    motoruna marş basarken gazı çok az olmak kaydıyla açıyor musun? yoksa gazı bırakıp sadece marşa basılı mı tutuyorsun?

    karbüratörlü araçlarda ki karbüratörüne göre değişir ya hiç gaz verilmeden marşa basılır, ya da hafiften gaz sabit tutularak marşa basılır.

    motoru çalıştırmaya çalışırken kesinlikle gazı POMPA lama gaz telini çok azıcık gerip marşa bas (jikle açık olsun) göreceksin hemen çalışacak.

    eğer motorun 1000-2000km arasında ise ve sabahaları jiklede çalıştırırken motora çok gaz veriyorsan bujinin üstünü kurum kaplamış olabilir.
    ama tahminimce sen marşa basarken gaza dokunmuyorsunondan oluyor.

    benimki marşa dokunur dokunmaz çalışıyor soğukken bujim champion.
    şimdi söyle anlatıyım sabahları üstüne güneş vuruyor brandanın altından motor baya ısınmış oluyor çalıştırırken de jikleyi açıyorm sonuna kadar(eskiden jikleyi sonuna kadar acma gereği duymazdım motor tamırcısı bı arkadaşın onerısıdir)güneş ısısı yardım ediyor sanıyorm hemen çalışıyor fakat mesela okula gıdıyorum 3-4 saat belki daha fazla guneş olmayan bi yerde bekleyınce mümkün değil çalıştıramıyorm.motor 6000küsürde gecen sene almıştım..neyse çalıştırırken gaz verıyorum sadece marşa basmıyorum gazı az verıyorum olmuyor cok verıyorum olmuyor kumandadan denıyorm olmuyo ayaktan denıyorm olmuyo bir motor tamircisi aküsü ölmüştür onun dedi 50 ytlye hallederız yenılerız vs dedı,sorun bu değilse boş yere 50 ytl vermek pek mantıklı değil belkide bujıden kaynaklanıyo dedğin gıbı o yuzden tam emın olamıyorm

  5. #2065
    -CRiminAL- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Aralık 2005
    aKÜYLE NE ALAKASI VAR ARKADAŞIM.aKÜ BİTİK OLSA AYAKLA ÇALIŞTIRIRSIN.
    Şimdi sen benim dediklerimi yap.Sol kapağı sök orta hava filtresi kutusu göreceksin.Kutunun üstünde 3 vida var aç onları içeriden turuncu renkli filtre kağıdını çıkart iyice temizle.Şarjlı elektrik süpürgesi ile iyi oluyo.Sonra bujini sök.Nalburdan orta kalınlıkta kağıt zımpara al.Bujinin vidasını ve tırnağını güzelce zımparala.Eğer buji çok kararmış köür gibi olmuşsa ve zımpara ile çıkmıyo ise ateş kesiyor demektir.Yeni bir ngk takmalısın.
    Tüm bu işleri yaptıktan sonra motorunu ayaktan çalıştır.jikleyi çekme artık mayıs ayına giriyoruz.Motorun çalışacaktır.Çalışınca mdevir saatindeki rolanti devrine bak.Eğer bu 1500 devrin altında ise sağ krom kaplı kapağı aç.Karbüratörde gaz telinin bağlı olduğu mandalın yanında bir vida göreceksin onu tornavida ile hafif açarak rolantini 1500 -1600 devire getir.Son olarakda sol taraftan benzin musluğunu kapat hortumdaki benzin filtresini sök ışığa doğru tutarak içine bak pis ise yenisini 5 liradan herhangi bir motorcudan al.
    Bunları düzenli yapanın sorunu olmaz.Tüm bu dediklerimi yaptığın halde sorun var ise iki olasılık olabilir.Karbüratörüne pislik kaçmıştır.Bi usta temizlemelidir.Ama bu düşük ihtimal çünkü motorunu kullanıyorsun.Diğer ihtimal de marş motorunun kömürleri erimiştir.ancak bunu olması içinde bu süreç içinde motoru hiç marştan çalıştıramamış olman gerekir.Sanıyorum ki zor da olda marştan çalıştırabiliyorsun.

    Son bir not.Bizim motorların jiklesi manuel jikledir arkadaşlar.Durduğu yerde gaz vermeden extra benzin açmaz.Siz gaz verdikçe giden benzini arttırır.Onun için motorun ısınması için jikle ile gaz da vermelisiniz 3000 devir kadar.Sonra jikle çekili 400-500 metre yol alınca motor boğulmaya başlar anlayın ki artık motorunuz sıcaktır.Bu durumda jikleyi kapatın ve motoru ferahlatın.

  6. #2066
    paranoyaks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Temmuz 2006
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    Honda PCX
    Arkadaşlar benim konu ile de ilgilenecek olan kimse yokmu ya

  7. #2067
    -CRiminAL- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Aralık 2005
    senin motor da ilk olarak zongshenin yan firması olan zipstar markası ile çinde piyasaya sürüldü.bu sezon polen motor tarafından zelsun etiketi ile piyasada.
    Zongshen-Zealsun-Zipstar markaları aynı firmadır.
    Motoru fuarda inceledim.Kawasaki el 125 modelinin benzeri bi tarz yaratılmış.Ufak bi cruiser.Seri bi gövdesi var.Kullanan tanıdığım yok.Ama markasını bildiğimiz bi motora sahp olduğu için alınabilir.Fakat iri yarı arkadaşlarımıza göre değil ve çok uzun yola vurulacak bi aerodinamik bi yapısı yok.İyi bir gezi motoru olabilir.Aksesuarla zenginleştirilebilir.
    Sanırım bu bilgiler yeterlidir,

    Bu arada sesi de yapısına göre gayet iyi.

  8. #2068
    paranoyaks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Temmuz 2006
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    Honda PCX
    hımm demek çalışırken duydun güzel yok ben zaten yapılı değilim zayıf uzun boyluyum 60kilo 181boy bu arada CRiminal ilgin için çok teşekkür ederim umarım sitede motor hakkında daha fazla bilgi verebilecek kişilere rastlarım

    birde son bir sorum daha ben bu çin motorlarının açıkcası dayanma süresini çok merak ediyorum bilgi edinmem açısından şu ana kadar kaç kilometre yaptınız merak ediyorum yani acaba motor bi 20.000km den sonra bitiyormu yada dökülmelere rastlanıyormu bu konuda bazen japon markası kullananların yaptığı eleştiriler kafamı karıştırıyor

  9. #2069
    -CRiminAL- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Aralık 2005
    ne kadar para o kadar kalite.
    Ama bi diğer yönden de bakım için ne kadar para ve emek o kadar uzun dayanırlık.bu sana bağlı.
    Motor demirden üretilir toprağa gömsen yokolmaz sonuçta.Sadece oynar aksamı iyi tut.Bakım için parayı esirgeme.İnsanlar bi araç aldıklarında bi daha ceplerinden hiç para çıkmayacak sandıkları için bu sorunlar bu kadar büyüyo.Japon malları da bu parayı senden peşinen fazla fazla alıyo zaten.Cebinde paran yoksa bi motorlu araca da binmemelisin.Bu işin özünde bu yatar.yalnızca 3000 lira verip çıkabilecek her soruna karşı önlem almazsan motorcu olmamışsın demektir.İyi motorcular hersene lastik değiştirirler.2 tane iyi lastik 500 lira eder.4 silindirli motoru olanlar bi supab ayarı yaptırıp genel yıllık bakım ve parça parası için 750 ytl ye yakın yapayı her sene gözden çıkarırlar..mekanizmalar ne kadar ciddileşirse sorunlar ve ücretler de o kadar artar arkadaşlar.
    bu acımasız ama olması gereken bi mantıktır


    Bi arkadaşımız motoru kötü emellerine alet etmiş

  10. #2070
    paranoyaks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Temmuz 2006
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    Honda PCX
    ya az çok bu konuda fikir sahibiyim uzun zamandır forum yazılarını takip ediyorum ama ben biraz daha nasıl desem açık bir konuşma istiyorum yani mesela sen kaç km desin ve aldığına pişmanmısın şimdiki aklınla o fiyata yine motorunu alırmıydın birde yazdıklarından anladığım kadarı ile sen bakımlarını yaptıran birisi olarak daha motorunun uzun bir süre seninle olabileceğine inanıyormusun ?

  11. #2071
    -CRiminAL- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Aralık 2005
    kardeş sen beni tanımıyon galiba
    Bu topiği ben açtım.Bi çok arkadaş benim sayemde aldı bu aleti.2500 km deyim.Çok kullanamadım çünkü 6 aydır hastayım.Ameliyatlıyım.Bi daha alır mıydım..Evet yine alırdım.Ben bakım yaptırmıyorum.Bakımı kendim yapıyorum.Daha uzun süre kullanır mıyım evet.Çünkü bozulsa tamir ederim.Kırılsa yeni parça alırım.Kopsa yenisini takarım.Bi motor bozulmaz diyerek alınmaz dostum.Hondalar da yamahalar da suzukiler de yolda kalıyorlar.Senin bakış açın önemli.Ama işin gerçeği bu motorun sorunsuz olduğunu herkes bilir.Ne bir seri üretim hatası çıktı ne de kronik problemler.Tek zayıf yanı akü şarj sisteminin kapasitesiz oluşu.bunu da elektrik bilgisi olan dostlar nabza göre şerbet misali dikkatli kullanarak hallediyorlar.Sen en iyisi geçen 10 sayfayı oku.Motorlarımızın resimlerini gör.Kararını öyle ver.
    Bu sana bağlı demek isterken bunu demek istemiştim.Motor yok olmaz.Sen bakarsan gider bakmazsan çöpe gider.
    Daha da açık konuşma olmaz.topiği oku anlarsın

  12. #2072

    Üyelik
    28 Mayıs 2006
    Alıntı -CRiminAL- adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kardeş sen beni tanımıyon galiba
    Bu topiği ben açtım.Bi çok arkadaş benim sayemde aldı bu aleti.2500 km deyim.Çok kullanamadım çünkü 6 aydır hastayım.Ameliyatlıyım.Bi daha alır mıydım..Evet yine alırdım.Ben bakım yaptırmıyorum.Bakımı kendim yapıyorum.Daha uzun süre kullanır mıyım evet.Çünkü bozulsa tamir ederim.Kırılsa yeni parça alırım.Kopsa yenisini takarım.Bi motor bozulmaz diyerek alınmaz dostum.Hondalar da yamahalar da suzukiler de yolda kalıyorlar.Senin bakış açın önemli.Ama işin gerçeği bu motorun sorunsuz olduğunu herkes bilir.Ne bir seri üretim hatası çıktı ne de kronik problemler.Tek zayıf yanı akü şarj sisteminin kapasitesiz oluşu.bunu da elektrik bilgisi olan dostlar nabza göre şerbet misali dikkatli kullanarak hallediyorlar.Sen en iyisi geçen 10 sayfayı oku.Motorlarımızın resimlerini gör.Kararını öyle ver.
    Bu sana bağlı demek isterken bunu demek istemiştim.Motor yok olmaz.Sen bakarsan gider bakmazsan çöpe gider.
    Daha da açık konuşma olmaz.topiği oku anlarsın
    criminal zahmetlerin için teşekkürler aynen katılıyorum

    Alıntı StormlorD adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Criminal selamlar

    gerçekten çok emek harcamışsın tebrik ederim
    işlerimden dolayı bende çok az girebiliyorum kusuruma bakmayın :(
    sinyal konusunda özellikle 4 lü flaşör yapımında kolay bir yöntem buldum. Sizlerle paylaşmak isterim

    Resimler maalesef yok, ama yapımı çok çok kolay bir şey.
    Malzemeler :
    -yeterli uzunlukta kablo (2 li),buton.
    yapılışı:
    koltuğu çıkarın, plastik bir koruma içinde kablo demeti göreceksiniz (büyük olanı) açık mavi ve turuncu kablonun fişleri içine(sağ ve sol sinyalin + kutbudur)
    2 li kablonuzun bir ucunu turuncuya diğer ucunu da açık mavi ye bağlıyorsunuz (metal fişin üstüne sarın sıkıştırın.Kesip ek yapmanıza gerek yok)
    kabloyu gidona kadar uzatıyorsunuz,güzelce sabitliyorsunuz ve kablonun 2 ucunu da butonunuza bağlıyorsunuz. Butonu sinya tuşuna yakın bir yere sabitliyorsunuz. Sonra koltuğu vs. yi toplayıp deniyoruz

    sinyallerin 4 lü yanması için butona basıyorsunuz ve ardından sinyalinizin sağ veya sol unu yakıyorsunuz,buton basılıysa sinyaller 4 lü olarak aynı anda yanıp sönecek ve bip sesi de olacaktır.
    Butonu kapatırsanız sinyal eski konumunda yanmaya devam edecektir. Flaşör rölemiz lambaların hepsini aynı anda yakmaya yetecek güçtedir,her hangi bir sorun çıkarmayacaktır.
    Elektrik bilginiz yok ise sakın müdehale etmeyin derim

    Eğer "ben sinyalden bağımsız bir devre istiyorum" derseniz otomobillerde kulanılan 3 uclu arıza flaşöründen alıp uğraştırmacalı bir devre yapmanız gerekecektir.

    Kıçınıza yapışan araçları bu şekilde uzaklaştıra biliyorsunuz motorumuzu cüsseli gördükleri için hızlı gittiğini zannediyorlar ve bizi tehlikeye sokacak şekilde yaklaşıyorlar. resimleri yakında koyarım



    saygılar.

    stormlord kardeş seni tebrik ederim gerçekten çok kolay bi yöntem bu gün kabloları birbirne başka bi kablo ile bağlayıp denedim dörtlüler çalışıyor.şimdi ona güzel bi buton bulup tesisatı çekmem lazım. buton konusunda bilgin varmı güzel bi şey nerden bulabilirim.
    h4 far olayınıda yaptım .bi akşam karanlıkta deneyip sizle paylaşacağım.
    verdiğin bilgiler için saol. birbirimize yakınız bi gün görüşelim inaşallah.

  13. #2073
    -CRiminAL- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Aralık 2005
    Selam millet.
    Malum havalar ısındı.Bende bu güzel pazar gününde ne yapsam derken arkaya 40 litrelik bi deri çanta takayım dedim.Bu orjinal sissy bar çantası değil.Ben sissy barı söküp sünger ile demir arasına çantayı bağladım.Çok büyüklerinden de takabilirdim ama yandaki 2 tane 55 litrelik yeterince büyük ayrıca arka demire çok güvenmiyorum.Çanta büyüdükçe yüklerim ağırlığa dayanmaz kırılabilir.Bi arkadaş kırmıştı çünkü.Böyle çok şeker oldu hem arka doldu hem göze çok batmıyo.
    Alın size bu güzel havada motorumdan bi kaç resim.Bi de özel mesajlardan motorun ebatlarını sorup duaran arkadaşlar için en sonda bnm resmimi de ekliyorum.Kıyaslarsınız artık








  14. #2074
    megadeth - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mart 2007
    Şehir
    izmit
    Motosikleti
    bir motorum bile yohhh
    çok hoş durmuş güle güle kullan ben de bu çantalardan almayı düşünüyorum acaba kaça mal olur bilgi verirseniz sewinirim kazasız sürüsler..

  15. #2075
    paranoyaks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Temmuz 2006
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    Honda PCX
    teşekkürler arkadaşlar bu arada criminal motorun çok güzel yapmışsın eline sağlık

  16. #2076

    Üyelik
    08 Kasım 2006
    Şehir
    Kahramanmaraş
    Motosikleti
    Bakalım topic açtık xD
    hocam çanta çok şık durmuş, ben şöyle bir bakınca oraya yakışacak çanta yok zannederdim, ama boyu biraz daha kısa olsa daha ii olurmuş biraz uaun kaçmış gibi

    Alıntı -CRiminAL- adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ...2500 km deyim.Çok kullanamadım çünkü 6 aydır hastayım.Ameliyatlıyım.Bi daha alır mıyd...
    geçmiş olsun hocam hastalığın için de, aman ha kendine dikkat et senden başka bu derecede teknik adam yokh zs ci

  17. #2077
    gugukk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Nisan 2006
    Şehir
    İstanbul-Erenköy
    Motosikleti
    2011 Beyaz Gt250r - Fiat 500L Living
    CRiminAL kaça maloldu bu üstündeki deri kılıf? Sipariş versek bizede yaptırırmısın? Bu arada motorun çok güzel olmuş allah nazardan kazadan korusun
    2011 Hyosung GT250R EFI Beyaz

  18. #2078

    Üyelik
    28 Mayıs 2006
    criminal abi maşallah bayağıda cüsseliymişsin)) senle şaka yapmaya gelmez.))

    h4 farları denedim akşam gayet hoş ışıtıyor hele uzunları çok işe yarıyor.
    akü konusunda şimdilik sıkıntı yaşamadım...

    çanta konusunda bütün arkadaşlara yardımcı oalbilirm çengelköyde bi amca var kendisi imal ediyor
    özel sipariş bile yapar galiba hem fiyatıda uygun olur...
    siz ebatlarını söyleyin ben bir ara uğra soraruım

  19. #2079
    -CRiminAL- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Aralık 2005
    Djnohco sağol abi.Ameliyatlı olsam da kopmam burdan.Şu anda karnımda çelik korse takılı ona rağmen motorumdan inmem abi.Allah güç verdikçe buradayım
    Gugukk kardeş depo korumayı 30 Ytl gibi ucuz bi fiyattan aldım.Ben hazır kesilmiş aldım.Ölçülere göre uyarladım.Benzin göstergesinin altında kalan bazı vida ayakları kılıfın oturmasını engelliyordu.Falçata ile uyarladım ben de.Valla Bahçelievlerde benzerini 100 Ytl ye satıyorlar.

    Ydanis dostum sen bi de beni ameliyatlardan evvel görecektin.126 kiloydum o zaman.Şimdi 25 kilo vermiş halimi görüyorsun

  20. #2080
    Canerrr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mayıs 2006
    Şehir
    İst - Pendik
    Motosikleti
    artık yok ama ER6F olacak, umutluyum

    Satilik Zealsun Zs15019

    Merhaba Arkadaşlar belli bir süredir buralarda yoktum ama motora binmeye devam tabiki.

    Ancak tarz değişikliği için uzun uzun da düşündükten sonra motorumu satmaya karar verdim. Almak isteyen arkadaşlar bana email atabilirler yada forumdan msj atabilirler.

    Kazasız ve Keyifli Sürüşler
    Caner

    Email adresim: zmbx@hotmail.com
    "If you have a 10 dollar brain, buy a 10 dollar helmet" SIZE="2"][B] - Kasksız motor sürenler, eşini, çocuğunu kasksız motora bindirenler, size sesleniyorum: MANYAKMISINIZ LEEN!!!!:silent:


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)

Bu Konudaki Etiketler