Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Zealsun Zs 150-19 Cruiser Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #1981
    muhahha306 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Haziran 2006
    Şehir
    AYDIN-NAZILLI
    Motosikleti
    FAZER 800
    Alıntı djnohco adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hocam bişey sorucam şimdiye kadar hiç rastlamadım bu sibopla ilgili açıklayıcı bir yazıa şöyle bir özetle bu sibop ayarı nedir
    Motorda sübaplar vardır.
    Emme ve eksoz sübabı.
    Onların ayarları yapılıyor.
    0.14 olmazı lazım yanılmıyorsam.

    Arkadaşlar bugün yaptığım 400 km sonunda motorumun 125-130 bintl7 km yaktığını hesapladım.
    yani 45 ytl lik benzin ile 320 km gitti.
    bir hata mı var motorum harbiden mi çok yakıyor?
    ayrıca buji orjinal buji.
    iyi olduğu için tamircim değiştirme dedi ben de değiştirmedim.


    +benm devir ve hız saati bozulmuş.
    ona da bir baktırmam lazım.
    çok titriyor ve devir arttıkça hız artıyor.
    debriyajı 130 la giderken asılınca devir düştüğü için hız aniden 100 e falan düşüyor.
    halbuki motor neredeyse aynı hızla gidiyor.

    bunun yanonda bugün hız ibresi olsa 150 yi gördü bugün.
    yokuş inişte bir kere, düz yol ama kapalı tünelde de bir kere
    !!! Hepimize Kazasız Belasız Keyifli Sürüşler !!!


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #1982
    -CRiminAL- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Aralık 2005
    KARDEŞ BİLGİ VERECEM ÇİZİM DE VERECEM HAZIRLIYORUM.bU ARADA SENİN KM SAATİN BOZULMUŞ.Benimki zaten bozuk yanımda araba 100 le gidiyo ben 60 görüyorum.Tekerlekteki sayaç halkasının değişmesi gerek.
    Yani senin yaptığın yol büyük ihtimalle 400 km den fazla.Ben bi depoyla 280 km hesapladığımı da biliyorum ama 10 gün motora benzin almadım nasıl oluyorsa
    Bu arada bizim motorun bujisi gerçekten iyi.İçinden orjinal NGK nın iyi modeli çıkıyor.Başka bi çinlide bunu duymadım...

  3. #1983
    StormlorD - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mart 2006
    Şehir
    istanbul / bostancı
    Motosikleti
    yaya :( (şimdilik)
    Alıntı muhahha306 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motorda sübaplar vardır.
    Emme ve eksoz sübabı.
    Onların ayarları yapılıyor.
    0.14 olmazı lazım yanılmıyorsam.

    Arkadaşlar bugün yaptığım 400 km sonunda motorumun 125-130 bintl7 km yaktığını hesapladım.
    yani 45 ytl lik benzin ile 320 km gitti.
    bir hata mı var motorum harbiden mi çok yakıyor?
    ayrıca buji orjinal buji.
    iyi olduğu için tamircim değiştirme dedi ben de değiştirmedim.


    +benm devir ve hız saati bozulmuş.
    ona da bir baktırmam lazım.
    çok titriyor ve devir arttıkça hız artıyor.
    debriyajı 130 la giderken asılınca devir düştüğü için hız aniden 100 e falan düşüyor.
    halbuki motor neredeyse aynı hızla gidiyor.

    bunun yanonda bugün hız ibresi olsa 150 yi gördü bugün.
    yokuş inişte bir kere, düz yol ama kapalı tünelde de bir kere
    selamlar,
    Motorun rodajda olduğu için biraz fazla yakıyor. Devirli kullanmandan ötürü daha da fazla yakıyor rodajda olduğun için yüksek devirlerde fazla gezinme.
    Ben şu an 5600 km deyim ve ortalama 15 ytl lik benzin ile 160-170km yol gidiyorum (ki genelde devirli kullanıyorum) 8-9ykr/km yakıyor km ler arttıkça yakıtın azalacak bundan emin oabilirsin,şu an için normal harcıyor.
    Bujini değiştirmeye hiç gerek yok Canerrr nickli arkadaşımın motoru şu an 11.000 km de ve üstünde orjinal bujisi duruyor,bujini hiç değiştirme boşuna masraf yaparsın. Sadece 2000km sonra bujini söküp tırnak aralığının 6-7mm olup olmadığına bakman yeterli olacaktır.
    Devir saatinde bir sorun yok,motoru 11.000 devire çıkarttığın için şaşi öyle bir titriyor ki hız göstergesi sapıtıyor,kilometre sayacını 130 lu km lere çıkartıyor
    Rodajda iken bu kadar zorlama çünkü motorun yüksek devirlere çıktığında pistona yağ sızdırır ve silindiri çizip yağ yakmana sebep olabilir. Çok fazla da kompresyon yaptırma segmanları zorlarsın. (motor freni yapmak için çok küçük viteslere inme)
    Motorun yeni olduğu için kol kanat geriyorsun ama inan fazla ilgi gösterme daha beter oluyor bu meretler sadece yağına özen göster,ilk yağını 300km de sonraki yağını 1000.km de daha sonrakileri de her 2000km de bir değiştir (erken değiştirmen yararına olacaktr).
    Bu arada arka fren pedalı çok yüksek geliyorsa,ayak koyma yerinin altındaki cıvatayla oynayarak konumunu ayarlayabilirsin (biraz daha aşağıya indirebilir ayak bileğinin ağrımasını engelleyebilirsin ) bu işlemden sonra arka fren müşürünü de ayarlaman gerekecek tabiki.

    Havalar ısınmaya başlasın Yağ hararet ve Yağ basınç göstergesi montajını yapıp sizinle paylaşacağım.
    Ben motorumu "crusier ruhu" ile kullanmıyorum bazı arkadaşlar taktığım çantayı beğenmemiş ama elimden gelen birşey yok,herşeyden önce "fonksiyonellik" ön planda olmuştur benim için.Rüzgarı hissettiğimde aldığım zevke bakarım ben,kalıplara göre hareket etmem

    herkese selamlar saygılar.

  4. #1984
    gugukk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Nisan 2006
    Şehir
    İstanbul-Erenköy
    Motosikleti
    2011 Beyaz Gt250r - Fiat 500L Living
    Bende 20 ytl benzin ile 240km rahat gidiyorum her benzin koyuşumda km sıfırlıyorum ordan ölçüyorum
    2011 Hyosung GT250R EFI Beyaz

  5. #1985

    Üyelik
    20 Mart 2007
    selam arkadaşlar bende yarın sabahtan almaya gıdıyorum motorumu çok heyacanlıyım bır kere sürdüm ve çok rahat ve çok zevkli geldi kafamı tek karıştıran çin malı olması ama çinlilerin arasında en iyisi bu bence 150cc ye göre süper bir makine eğer sizinde görüşleriniz varsa bu konum hakkında bekliyorum

  6. #1986
    simsek333 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Haziran 2006
    Şehir
    mersin
    Motosikleti
    zs150-19
    arkadaşlar topik canlandi buda yaz geldi anlaminı taşiyor heralde:D herkese kazasiz keyifli suruşler diliyorum allah kimseye kaza bela vermesin
    amin
    :D
    nıhna minbet mohsen ahhad amaytıhsin

  7. #1987

    Üyelik
    08 Kasım 2006
    Şehir
    Kahramanmaraş
    Motosikleti
    Bakalım topic açtık xD
    maşşallah maşşallah Allah nazardan saklısın gece 11,00 de mesajı yazdım daha sayfaya dönmeden cvp gelmiş şu an saat 13,39 bu kadar msj var

    100. msj coşkusu kanımca

  8. #1988
    ketchup - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mayıs 2006
    Şehir
    İstanbul Levent
    Motosikleti
    Kawasaki ER6 N, Derbi GPR125 Nude
    Selam arkadaşlar, uzun zamandır ne motoruma ne de sayfaya bakabiliyordum kusura bakmayın. Önce şu vidyoyu koyim, belki burada yayınlanmamıştır:
    http://www.youtube.com/watch?v=YmglNZEyf2k
    böyle bir vidyoyu cruiserla görmemiştim hiç =)

    Sonra acıklı kısma geleyim; geçen yaz motoru aldıktan sonra rodaj dışında hiç kullanma şansım olmadı. sadece 900km yaptım, şimdi tam bir gazla motoru açtım, servise götürüp baharlık bakıma verdim ki acil bir durum için para gerekiyor ve 900 kilometredeki kız gibi motoru satmam icab ediyor. Sizlere sorum, kaç paradan satmalıyım? yanında bir adet sosis, iki adet de yan çanta vericem.
    ahh.. bütün kış boyunca karanlıkta uyuduktan sonra kickstartı vurduğum anda gürledi. çok yazık olacak, paranın gözü kör olsun =(

  9. #1989
    -CRiminAL- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Aralık 2005
    Motoru satmana üzüldüm.Biliyorsun ki aksesuar para etmiyor.Bi daha cruiser almayı düşünüyorsan çantalarını kendine saklamanı tavsiye ederim.Motorun piyasası 2000 YTL.
    Herşey gönlünce olsun

  10. #1990
    ketchup - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mayıs 2006
    Şehir
    İstanbul Levent
    Motosikleti
    Kawasaki ER6 N, Derbi GPR125 Nude
    teşekkür ederim, şu ufak çaplı krizi aşınca tekrar görüşmek dileğiyle =)

  11. #1991

    Üyelik
    08 Kasım 2006
    Şehir
    Kahramanmaraş
    Motosikleti
    Bakalım topic açtık xD
    cıkcıkcık hocam yazık olmuş yaauuw, neyse Allah en hayırlısı neyse onu versin

  12. #1992
    -CRiminAL- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Aralık 2005

    4 Lü sinyal ve Sis farı Montajı

    Arkadaşlar Selamlar.
    Nihayet motorumun elektrik ve aydınlatma tesisatını yaza hazır hale getirdim.
    Şimdi sizlerle yaptığım işlemleri paylaşacağım.Elektrik bilgisine güvenen arkadaşlar rahatlıkla bu işlemleri yapabilirler.

    Şimdi ilk olarak şu benim sinyal lambalarının 4 ünü nasıl aynı anda yakıyoruz bi bakalım.
    Öncelikle belirtmeliyim ki benim sinyaller flaşör kullanmadan direk yanıyor.Yani 4 lü çakmıyor.Ama yapacağımız işlemlerde küçük bi değişiklikle isteyen bu sistemi 4 lü çakar olarak da ayarlayabilir.
    Şimdi malzemelerimize bi göz atalım.



    Resimde gördüğünüz 1)
    2 adet 12 V 30 Ah mini röle
    2)rölelerin ayaklarına uygun yeterli sayıda(bol bol alın) erkek ve dişi soket ve bu soketler için koruma kılıfları
    3)her oto parçacıda bulabileceğiniz orjinal araba sigorta yuvası ve 10 amper sigorta(bi kaç sigorta elinizde bulunsun)
    Ayrıca resimde olmayan;
    1)bir takım 3 numara klemens (3-4 çift alın)
    2)8 ila 10 metre arası 15 ohm 1.5 mm 40 ampere kadar kaliteli elektrik kablosu
    3)iki rulo siyah izole bandı
    4)12 tane saydam veya siyah renkli kablo tutturma kemeri
    5)Çift fonsiyonlu devre anahtarı.(Yani bunu sis farı takacak arkadaşlar almalı ben aynı anahtarla hem sisleri hem 4 lüleri kullanıyorum.Sis takmayacaklar uygun şekilde monte edebilecekleri tek fonksiyonlu anahtar da alabilirler)

    Bu parçaları edindikten sonra işe koyulalım.Önce röleye bi göz atalım.Tanesi 5 ytl iki adet hella röle aldım.Alman malıdır ve en kalitelisindendir.Dandikler kolay yanar değiştirmeniz sizi zorlar.
    Rölelerimiz bunlar





    Şimdi ne işe yarıyor bu röleler.

    Röleler, kendilerine verilen tetikleme ile iki bağlantı arasında ki köprülemeyi tamamlayan devrelerdir, yani aslında bir nevi anahtardırlar.
    Rölelerde 4 adet ayak vardır 85 - 86 - 87 ve 30 numaralı ayaklar (Bazen 87 den iki adet olur, ikiside aynı şeydir paralel bağlıdır farkları yoktur)

    85 ve 86 numaralı ayaklara elektrik verdiğimizde, birine (-) birine (+) içindeki bobin elektrik yükü ile manyetikleşerek mıknatıslanma yapar ve açık olan anahtarı kapayarak 30 ile 87 numaralı ayakların arasındaki devreyi tamamlar.




    Benim sistemimde sinyal flaşöründen gelen (+) enerjiyi devre dışı bırakıp akümüzden çekeceğimiz direk (+) kanalını sinyal lambalarının hem sol hem sağ hattına vereceğiz.
    Ya da çakarlı 4 lü isteyenler için sinyal flaşöründen gelen (+) enerjiyi sinyal koluna girmeden iki ayrı röleye paylaştıracak ve sağ-sol hatta dağıtacağız.

    Şimdi bu rölelerin bağlantıları evinizde rahat rahat yaparak hazır hale getirelim.
    Önce iki röleyi yanyana getirip sıkıca izole bantla birbirine bantlayalım.
    10 ar cm lik 8 tane (4 lü flaşör yapacaklar 10 ar cm lik 6 tane bunun haricinde 1 er metrelik 2 tane ve 1.5 er metrelik 2 tane) kablo keselim.Bu kabloların bir uçlarına koruma kılıflarıyla dişi soketleri bi pense yardımı ile çakalım.(1.5 er metreliklere soket çakılmasın sadece iki ucu da 1 er cm sıyrılsın)
    Diğer uçlarını da 1 cm kadar sıyırıp hazır bırakalım.
    1 çift klemens alalım.Hazrıladığımız kablolarda 2tane 10 cm lik olanı birleştirip klemensin bi girişine,4 tane 10 cm lik olanı diğer girişine vidalıyoruz.(4 lü flaşör yapacaklar her iki uca da 2 şer tane 10 lu kablo vidalasınlar)

    Ayrıca iki tane tekli klemens keselim bunlara da kalan 2 tane 10 ar cm lik kablomuzu vidalayalım.

    Son görüntümüz bu şekilde



    Şimdi röle bağlantımızı yapıyoruz...

    Rölelerdeki 85 numaralı ayaklara Çiftli klemensten çıkan 2 li kabloyum soketliyoruz.
    Rölelerdeki 86 ve 30 numaralı ayaklara Çiftli klemensten gelen 4 lü kabloları takıyoruz.
    (Önemli not.Daha önce 4 lü flaşör yapacak arkadaşlara çiftli klemensten her iki kanala da 2 şer tane kablo takmalarını istemiştim.Ayrıca arkadaşlarımız 1 er metrelik 2 kablo hazırlamışlardı.Siz bu işlemde Yine ikili kabloyu 85 nolu ayaklara diğrer 2 li kabloyu da 30 numaraya takalım.86 numaralara da 2 tane 1 er metrelik tablloyu soketleyelim.Kabloları izole bantla saralım ve farın arka deliğinden gidonda kumanda koluna yakın bi yere getirelim.Sol tarafta korna butonunun alt kımsmı uygun.)
    Son olarak 87 numaralı ayaklara tekli klemensli 2 adet 10 cm lik kabloyu takıp röle çıkışını bitiriyoruz.
    Son görüntü böyle...





    Bu bittiğine göre şimdi akü ve anahtar bağlantısını inceleyelim.Şunu belirtmeliyim ki aküden alacağımız (+) hattını 4 lü flaşör yapacaklar da sabit yakacaklar da döşemeliler.

    Aükden (+) almak için 2 metre kablo yeterli dostlar .Aşağıda kablo sigorta ve akü anahtar bağlantısının mantığını görüyorsunuz.
    Önce sigortayı aküye yakın bi yere bağlayıp çıkışı izole bant ile sarın ve motorun gövdesine değmeyen yerden korunaklı bi biçimde sol kumanda koluna kadar getirin.Kabloyu direk ısıyla temas edecek alanlardan uzak tutun.

    Görüntüler şöyle...



    Anahtarımız bu.Çift yönlü çalışır.



    Mantıken bağlantı kafanızda şekillensin diye açık sistem gösteriyorum...



    Bu da motor üstündeki hali...



    Anahtar motorda elinize en yatkın alanda olmalı.Ben alta gizledim.İşaret parmağıyla bana çekince sisler ileri itince sinyal lambaları yanıyo.



    Şimdi gidonumuzda aküden gelen (+) enerji olan bi anahtar girişi var bunun çıkışından birini farın içine sokuyoruz.Rölemizi de farın içine tıkıştırıyoruz.4 lü kablonun olduğu klemensin diğer ucuna anahtardan çıkan (+) hattı vidalıyoruz.
    2 li kablonun olduğu klemensin diğer ucuna (-) şasi veceğz bunu ister motorun metal bi yerinden kablo çekerek istersenizde motorun farının içindeki ana lambaya giden yeşil kablodan ek alarak yapabilirsiniz.
    Röledeki 87 lerden çıkan iki klemensin birine sağ sinyal hattını diğerine de sol sinyal hattını paralel bağlıyoruz.Bunların renkleri turuncu ve koyu mavi.Sol Kumanda kolundan gelen kabloyu takip ederek bulun.Onların girdiği soketin diğer ucundan da aynı renk iki kablo çıkıyo hepsini soketten keserek alın.Turuncuyu turuncuya,maviyi maviye elinizle tekrar bağlayın(Bunun amacı bağlantı soketini devre dışı bırakıp elden bağlamak.Çünkü sokete siz 87 den çıkan klemensleri takamazsınız)Elden bağladığınız turuncu ve mavi hattın birini 87 den gelen bi klemense diğerini 87 den gelen diğer klemense giriyoruz.(Farın iç resmini bu hafta sonu çekip yayınlayacam.Kafalar karışmasın)Anahtarı açtığınız anda 4 sinyalin aynı anda yandığını göreceksiniz.



    4 lü flaşör isteyen arkadaşlarda aküden hat çekecekler.Ve bu hattı anahtar yerine direk farın içindeki röledeki 30 nolu ayaklara girecekler.Ellerindeki 1.5 er metrelik 2 kabloyo motorun sol kapağını açacak sinyal flaşörüne takacaklar.Flaşörümüzde kontak anahtarını çevirdiğimiz anda (-) vr (+)hat vardır.Yani flaşör elektrik yüklü sizi bekler.3. hat ise flaşörden çıkan ve siz sinyal kolunu açıp devreyi tamamladığınızda ampule kesik kesik (+) hat gönderen çıkıştır.Bende flaşörden çıkan kahverengi kablo direk lambalara gidiyo.Büyük ihyimalle sizde de öyle.Sizin yapacağınız flaşörden sinyal koluna yani dolayısıyla ampullere giden ayağı bulup o iki kabloyu bu ayağa bağlamanız.Bu kabloları izole ile sararak korunaklı alandan anahtarın girişine vereceksiniz.Anahtar çıkışına da daha önce söylediğim gibi 4 lü flaşör yapacak arkadaşların 86 nolu ayaklardan çıkartıp far içinden gidondaki kumanda koluna getirdikleri 2 adet 1 er metrelik kabloyu giriyoruz.Anahtarı açtığınızda flaşörden gelen (+) hat röleyi tetikliyo.Ve aküden gelen 30 numaralı ayaklardaki (+) enerjiyi 87 çıkışlarından sinyal hattına kesik kesik gönceriyo.


    Bir de sis ekleyelim.







    Sislerin eksi ayaklarını direk koruma demirine bağladım.(+) hattı da anahtarımın 2. fonksiyonun kullanarak aküden gelen hat üstünden aldım.Ayrıca sislerimde neonlar var bunlarıda 3. bi hat ile park lambalarına gelen (+) hattan aldım.Parklar yanınca neonlar da yanıyor.

    Bu sistemi geliştirebilir kendinize göre uyarlayabilirsiniz.Sizlere fikir verip bi yol açıyorum kendi zevkinize göre şekillendirmek sizin elinizde
    Önemli not.Bu sistemde anynı anahtarla 4 lü flaşör ve sis farı kullanamazsınız.Eğer flaşörden anahtara (+) hat çektiyseniz.Anahtarı sislere çevirdiğinizden 110 watt lık iki sis de sinyal gibi yanıp sönmeye başlar ve flaşörünüz 2-3 çakışın ardından yanar.Hem sis hem 4 lü flaşör istiyorsanız 2 ayrı anahtar kullanmalısınız.
    Ben flaşör kullanmadığım için aynı anahtardan çıkış yaptım.

    Şimdi bu işler için kullandığım akü MicroN 12 V 12 Ah Bakımsız tip aküdür.
    Fiyatı 33 liradır.Gittigidiyor.com da Hasancandan'ın dükkanından alabilirsiniz.Son derece verimlidir.
    Not:Bu bir reklam değil sadece bi tavsiye..



    Şimdi son hallere bakalım

    Parklar ve röleler açıkken....



    Yalnızca röleler...







    Yalnızca parklar...




    Yalnızca sisler (Fena ışık veriyooo)



    Uzunlar ve sisler.(Görebilmeniz için kontrastı en alta indirdim.Ayrıca bende yukarıdaki sisler uzunlara bağlı böylesi daha iyi emin olun )



    Şimdilik bu kadar.Yeniliklerle karşınızda olacağım.Artık o kadar uğraştım bi teşekkürü çok görmezsiniz herhalde

    Herşey gönlünüzce olsun

  13. #1993

    Üyelik
    08 Kasım 2006
    selam arkadaşlar ben Zealsun ZS 150-19 almayı düşünüyorum öık temiz bir kaç makine buldum sizce nasıl almalımıyım bana çok sorun çıkartırmı yada yolda falan bırakırmı kısacası başımı ağrıtırmı teşekkürler...

  14. #1994
    polo34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2006
    Şehir
    istanbul-beşiktaş
    Motosikleti
    RKS Cruiser 250
    alırken istanbul için avrupa ve anadolu yakasında hangi servise götürüp gösterelim, usta anlar mı motorun sorunsuz olduğundan ?

  15. #1995
    muratdiksöz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Nisan 2006
    Şehir
    istanbul-Taksim,Fındıklı
    Motosikleti
    PRINCE cruiser Zs150/19
    Sağolasın Criminal ,aklına ,eline sağlık acilen elektrik işinden anlayan bir arkadaş bulmam gerek

    Titreşim konusunda bilginiz olsun 2006 çıkışlı motorlardaki kranktan balansör,2005 ve öncesi motorlarda yok buda bazı arkadaşların sorularını giderebilir.sağlıcakla.

  16. #1996
    wildwolf - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Nisan 2006
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    zealsun 150 chopper
    Selam arkadaşlar ben motorumu satıyorum kazasız temiz elcik ve çantalar üzerinde aslında motorumu çok seviyorum ama trafikte bana inanılmaz sorun yaratıyor çünkü çok ağır ilgilenen arkadaşlar varsa ybr125 yada cbr125 takas olabilir motorum satılsa bile burayı bırakmam merak etmeyin fiyat:2000ytl
    [COLOR="Green"][B][I]Gecelerin Gecesi Dolunayli_Gecem
    Çıktığı ini bilmeyen,kaç asırlık kini bilmez.Soyunu,dinini bilmeyen,gün gelir haddini bilmez.[/I][/B][/COLOR]

  17. #1997
    -CRiminAL- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Aralık 2005
    aYŞE Şu motoru satmasan daha iyi olacaktı ama neyse.

    Arkadaşlar şimdi elektrik sistemini bitirdim egzost ve hava filtresi ile ilgilenmek niyetindeyim.
    Filtreyi değiştiren.Açık tip koyan ve egzost susturucusunu kestiren ya da değiştiren var mı buradan bilgi paylaşırlarsa sevinirim

  18. #1998
    wildwolf - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Nisan 2006
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    zealsun 150 chopper
    Criminal filtreyi değiştirmedik sadece temizlettik ama egzos susturucularını deldirdik ve egzosu yandan kestirdik tavsiye ederim çok güzel ses çıkıyor
    [COLOR="Green"][B][I]Gecelerin Gecesi Dolunayli_Gecem
    Çıktığı ini bilmeyen,kaç asırlık kini bilmez.Soyunu,dinini bilmeyen,gün gelir haddini bilmez.[/I][/B][/COLOR]

  19. #1999

    Üyelik
    08 Kasım 2006
    Şehir
    Kahramanmaraş
    Motosikleti
    Bakalım topic açtık xD
    hocam güzel yapmışsın deldirmişsinde garanti işleri ne durumda, gerideki sayfaların birinde havayı fazla tahliye ederek motora zarar verdiği için garantinin bitmesine neden oluyormuş diye yazıodu bu arada olanağın varsa motorun sesinide duymak isteriz
    ----------------------------
    criminal, baba biz senin bu zahmetlerinin karşılığını nasıl ödeyeceğiz yaws, very very thanks walla

  20. #2000
    -CRiminAL- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Aralık 2005
    Dostum ne demek ya önemli olan paylaşım.
    Bu arada garanti falan umrumda bile değil.Ben de kestiriyorum haftaya egzostu.
    Karizma motor denen dengesiz firma bana garanti belgesi bile vermedi.Zaten polen merkezden onların lisanslarını da iptal etmişler.Bunların garantileri ile kuyuya inilmez.Allahtan motor çok sağlam da sorun çıkartmıyor.Ben garantiye güvenseydim şimdiye o motoru uçurumdan aşağıya atardım kardeş.Kimse bu firmaların garantisine falan güvenmesin.Etrafta bi dünyA İYİ MOTOR USTASI VAR.
    vERİN PARANIZI CEBİNİZDEN ADAM GİBİ HİZMET ALIN.
    O garabnti işleri avrupalılarda ve japonlarda olur.Siz zaten kaliteli motor aldığınızda servis parasını baştan peşin vermiş oluyorsunuz bunu da unutmayın


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)

Bu Konudaki Etiketler