İnternetteki bilgiye göre 2016 ve 2017 yılında Hyosung GT ve GV serisindeki bütün modellerini yenileyecekmiş. GV250 yerini GV300'e bırakacak GT serisinde de kasa ve motor anlamında büyük değişiklikler olacakmış. Sanırım çift silindirli bloğu günümüze revize edecekler. Ayrıca GD serisinin 400cc'lik versiyonunu 2017'de çıkarmayı planlıyorlarmış. Buda KTM'ye ara cc'de rakip olmak amaçlı muhtemelen.
Güzel bir haber. O seriler sıkmıştı artık, değişiklik iyi olacak. Bir de Karion'u 250 cc yapsalar.
yeni distribütör bakalım nasıl bir strateji izleyecek. acıkcası hepimiz merakla bekliyoruz. henüz bir calışmasını göremedik işallah fuar a kadar tüm hazırlıklarını bitirmiş olurlar.
Umarım güzel ürünler ortaya koyarlar. Sanırım radikal değişiklikler olacak GD serisinde olduğu gibi. Karion hakkında bir şey göremedim ancak GV serisinin 300cc olması burada satışları öldürebilir. Fakat süper bir dizayna ve performansa sahip olursa yüksek cc chopper tarzı kullanıcılarını da oraya çekebilir rekabetçi bir fiyat ile. Tek arzum 650'lik motorlarında ABS olması. ABS olur ise başka markaya bakmam ve ileride yükseltmeyi düşünürsem Hyosung ile yola devam ederim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:39 ----------
Eşşek değiller ise hazırlansınlar artık Şubat'a kadar . Bu seneki azizlik tamamen dünya çapında oldu. Marka genel anlamda bir el değişikliğine gitti. KR Motors bünyesinde Hyosung markası. Bütün ülkelerdeki fuarları kaçırdılar hemen hemen üretim bandının gecikmesi itibarıyla. Bize Martta gelen 2015 motorlar Hindistanda Temmuz ayında gelmeye başladı mesela. Daha satış yok bir çok ülkede...
Buradaki habere göre GD400R da çıkacakmış. Naked modeli de olsa, şöyle 16 bin TL falan bir fiyatı olsa harika olur.
Sonunda Güney Kore'den koruma demirim geldi . Gelen demir siyah olduğu için yakın bir ton bularak kırmızıya boyadık ve monte ettik. Açıkcası benim çok hoşuma gitti. Kafamda planladığım herşey yavaş yavaş bitiyor. Egzoza susturucu sipariş ettim, yolda gelecek olan elcik ve manetler var. Birde ön cam ayarlayabilirsem onu takıp artık motoru sadece süreceğim . Önümüzdeki sezona da lastikleri değiştiririm yalnızca.
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]
Valla harika olmuş. Şu motora biraz konforlu bir sele koysalar peynir ekmek gibi satacak.
üstat motosikleti aldığından beri eski bir comet hayranı olarak takibindeyim. susturucu bulduğundan bahsetmişsin bir önceki sayfafa susturucu vida yeri yok demiştin. bende Klx te FMF FACTORY 4.1 kullanıyorum aynı şekilde susturucu vida yeri yok. olayı nasıl çözdün ? mahalleye giremiyorum gece ''Çatara patara Pat PuT.!'' ) o yüzden takamıyorum egzozu. cevabını bekliyorum. Kazasız belasız sürüşler.
Merhaba. Ben egzozun bütün çaplarını ölçerek yurtdışından universal susturucu sipariş ettim. Sabitleme konusunu geldiğinde bir şekilde çözeceğim.
Egzozunun daire çapını ve giriş ağız çaplarını öğrenirsen yardımcı olabilirim. Aldığın marka bir egzoz ise katalokta ve teknik verilerinde yazıyordur. Yok ise kumpas denen alet ile çapını ölçerek öğrenebilirsin bende sana uyuyor ise bir susturucu linki atarım araştırıp.
Rusya'da firmanın birisi gelecek aksesuarları direk sitesine koymuş. Konuştum stoğum yok dedi. Yıl sonuna doğru veya önümüzdeki yıl muhtemelen yerleşir.
Japonya'da bulduğum firmada her şey stoklu 3 farklı renk tur gidonu mevcut. Gri, kırmızı ve altın sarısı.
Motorun bütün plastik parçaları karbona döndürülebiliyor eğer istenirse. Oldukça geniş bir aksesuar yelpazesi var.
http://hyosung-motors.ru/aksessuaryi...sories-gd250n/
http://item.rakuten.co.jp/motobike/c/0000001712/
Merhaba,
Burayı baya boşlamışım farkında olmadan. Motor ile 3500km'yi geçmiş durumdayım ve hiçbir sorunla karşılaşmadım çok şükür. Hatta dün yanlışlıkla inşaatta olan bir yola dalıp koca koca taşların ve toprağın içerisiniden maceralı bir sürüş yaptım ve süspansiyonlar sert olmasına rağmen korkutmadı ve acı yaşatmadı. İxil egzozu bir arkadaşımın üst cc motoruna istemesi ve benimde sezonu yavaş yavaş kapatmam dolayısıyla stok egzoza döndüm bugün itibarıyla. Stok egzozda titreşim biraz daha fazla anlayamadığım bir şekilde . Birde yeni yeni farkettiğim bir şey zincire güzel bakım yapıp yağladığımda vitesler daha bir şakır şakır geçiyor ancak Hyosung'un vites geçişleri konusunda çok iyi olmadığını ve hala kemikli ve sert geçişler yaptığını söyleyebilirim. Eğimli yollarda boşu bulmak bazen zor olabiliyor veya boştan 1'e atmak. Tabi bu bir sorun veya yorgunluk yaratmıyor, belirgin vites göstergesinin olması da büyük nimet bana göre. Depo 11 litre alıyor bilindiği gibi 3500 km'lik genele baktığımda ilk 7 litre tüketildikten sonra yanan ışık itibarıyla 200-230 kilometre yol gidebiliyorum. 11 litreye bakıldığında 300 km yapılabiliyor bir depo ile kısacası. Sanırım bu sezonluk ekleyebileceğim veya belirtebileceğim durumlar bunlar. Düşünüyorum atladığım bir şey var mı diye ancak aklıma gelen bir konu yok ancak bir sorunuz olursa seve seve yanıtlayabilirim. Önümüzdeki sezon 4000 bakımını yapıp güzel bir lastik alarak sürüş keyfini daha kaliteli hale getirmek niyetindeyim. Ancak eğer Hyosung 400cc hedefini bu seneye yetiştirir veya daha hafif ABS'li 650 serisi ortaya koyarsa o noktalara da kaymayı planlamıyor değilim. Kısacası bir süre daha Hyosungla yola devam etmeyi hedefliyorum.
*Tekrar belirtmeden geçemeyeceğim. Şuan motorumun 2014 modellerini diğer 250cc'lerde bulunamayacak derecede uygun fiyatlara satıyorlar 9.500-10 bin gibi fiyatlarda çok düşük km'lerde motorlar ve garantileri devam ediyor. Değer kaybeder diye korkanlar için zaten değerini kaybetmiş halinde bu motorlar ve seneye fiyatları da kurdan yükseleceği için aldığınız fiyattan çok rahat satabileceğiniz düzeylerde. Japonlar zaten almış başını 14-15 ne verdiyse gidiyor seneye ne kadar olacaklar kim bilir. Ben alırken piyasada ikinci el olsaydı kesinlikle sıfır almaz ona yönelirdim açık konuşayım kendi adıma...
Bi türlü vaz geçemedik çakallık huylarımızdan.Araçlar kullandıkca eskiyen ürünlerdir, yatırım aracı değil.
Bizim millet değer kazansın diye bekliyor.
Şu kadar küçük şeylerin ince hesabına kafa yoracağına az başka şeylere kafa yorsa hayatı boşa geçmeyecek :D
Dün itibarıyla anlamadığım bir sebeple motor çalışmadı :D. Pekde anlamadığım için sormam ve araştırmam neticesinde akünün bittiğini anladım. Benim sürüşlerim geneşde kısa ve ağır trafik altında oluyordu. 12 günden fazladırda kullanmıyordum motoru. Ancak 3500 km'deki motorun aküsünün bu kadar kolay bitmesi garip geldi .Bittiği günden önceki akşamda öylesine inip motorun sesini duymak maksadıyla 1 dakika falan motoru çalıştırdım acaba bu da tetikledi mi diye düşünmeden edemiyorum.
uzun zamandır gd anlatmıyorsun. keyfiniz nasıl aranızda sorun yok degilmi. akü işi ne oldu? akünün üstündeki üretim tarihine hiç baktınmı birde motor u toplarlarken hiç yanlarında bulundunmu o akü kutusunda yanında gelen akümü acep? benim artık yetkili servislere zerre güvencim yokta.
Bir kaç resim ve sürüş videosu bekliyorum senden. Hyosung'un sitesine girilmiyor birde ne iş? Bir bilgin var mı acaba?
Ufuk hocam selamlar. Çok şükür iyiyiz GD ile. Bu aralar işler yoğun ve havalarda limoni olduğu için baya bir ayrı düştük Sorunu hallettim akü bağlantı-takviye kablosu ile aküyü bağlayınca tek marşta çalıştı motor. 15 günü aşınca kullanmadan birde havada bu aralar soğuk olunca akü zayıflamış. Aradım ana servisi akünün orta seviye ve küçük ölçekli akü olduğunu bu tip durumun olabileceğini söylediler. Yolda bırakma gibi bir durum yok ise sorun yoktur dediler. 500 km sonra rutin bakım var o bakımda daha detaylı inceleme yaptırırım muhtemelen. Ben aldığımda motor tamamen monte haldeydi ne yaptılar inan hiç bilmiyorum yanlarında dursam da anlamadığım için birşey değişmezdi heralde. Hatırladığım made in korea yazan bir aküydü markayı hatırlayamadım ancak bakarım bir ara.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:58 ----------
Selam. Esasen bir video çekmeyi düşünüyorum ancak zamansızlıktan ve üşengeçlikten yapamadım . Fotoğraf işini haftasonu güzel olur ise kısmetse motoru yıkatıp yaparım. Web site konusunda bu sene bence bir şey bekleme daha. Ocak-Şubat dönemine halleder fuara yetiştirirler gibime geliyor. Önümüzdeki ay ortasında EICMA var böylece seneye Hyosung bize neler sunacak daha net ortaya çıkacak. Muhtemelen onlarda yeniliklere göre siteyi şekillendirip sunacaklardır...
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)