Hyosung X5 - GD250N Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
15 Mayıs 2015, 17:52
#341
Seko adlı üyeden alıntı
Valla Youtube videolarında virajlarda falan müthiş gidiyor. Bunun bir de R versiyonu çıkmış Sahibinden'de yeni gördüm. Çok güzel bir makina ama nedense kimsenin haberi yok. Bana göre o varken GT250R'nin yüzüne bakılmaz ama hala herkeste bir GT250R sevdasıdır gidiyor. Şu motorlara test organizasyonu yapıp tanıtsalar gerçekten iyi satarlar.
Ben R versiyonuna niyetlendim ilk başta ancak 3 hafta bekledim gelmedi öyle olunca da beklemeye dayanamadım daha fazla ve şehiriçi daha uygun olabileceğini düşündüğüm naked modelini aldım. Bence test sürüşü çok zor çünkü distribütör pek o kafada bir firma değil gibi duruyor çoğu kişi distribütörün bile değiştiğinin farkında değil reklam 0 kısacası. Ortada pek motorda yok zaten gördüğüm kadarıyla. İstanbul motor birtek bunun olduğunu söyledi renk olarak gerçi benimde istediğim renk bu idi allahtan. Aşağıdaki linkteki motoru ben aldım şuan motor yok sanırım onlarda fakat 1-2 bayi daha satıyor gördüğüm kadarıyla.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...10179094/detay
Reklamlar
-
15 Mayıs 2015, 21:18
#342
gt250r çift silindir olduğu için tercih ediliyor olabilir
-
17 Mayıs 2015, 14:01
#343
burakmetu adlı üyeden alıntı
gt250r çift silindir olduğu için tercih ediliyor olabilir
Yeni tek silindirli 250cc motorun birden çok verileri çift silindirli olan eski motordan daha iyi. Ağırlık,hızlanma ve tüketim bunların başında geliyor. Eksi olarak son hız, titreşim ve yol tutuşu verilebilir. Şehir içi kullanıcıları için bir dönüşüm gerçekleştirilmiş. Umarım çift silindirli versiyonu ortadan kaldırmazlar oda sonuçta eğlenceli ve farklı bir karakter sunuyor...
-
17 Mayıs 2015, 15:23
#344
GD250 R modelini dün Suzukı Batuhan Motorda inceledim...gerçek bir hayal kırıklığı oldu...eski kasa cbr125 inceliğinde...Hyodan asla beklemezdim böyle bir modeli...
-
17 Mayıs 2015, 16:08
#345
mete_han adlı üyeden alıntı
GD250 R modelini dün Suzukı Batuhan Motorda inceledim...gerçek bir hayal kırıklığı oldu...eski kasa cbr125 inceliğinde...Hyodan asla beklemezdim böyle bir modeli...
http://i.hizliresim.com/mP4p92.jpg
Neyini beğenmedin abi ? Boya ve malzeme kalitesini beğenmediysen o konuda katılıyorum sana fakat japon markalar ile de arasında ciddi bir fiyat farkı var.
-
17 Mayıs 2015, 16:23
#346
hayırlı olsun, bence şeklide fiyatıda iyiymiş. burda resimleri paylaşmanızı bekliyorum
-
17 Mayıs 2015, 16:33
#347
ganga herşey dört dörtlük doğru haklısın detaylar ama nerede Hyosung Cüssesi kalibresi göze hitap eden devasa kasası...
hatlar çok küçük...GT serisini aradım inan...
fotolar sizi yanıltmasın motor gerçekten minyon...
-
17 Mayıs 2015, 16:57
#348
mete_han adlı üyeden alıntı
ganga herşey dört dörtlük doğru haklısın detaylar ama nerede Hyosung Cüssesi kalibresi göze hitap eden devasa kasası...
hatlar çok küçük...GT serisini aradım inan...
http://i.hizliresim.com/MEob0k.jpg
fotolar sizi yanıltmasın motor gerçekten minyon...
Heybet konusunda da haklısın abi ama yeni başlayan kitle ve hafif-kolay kullanımlı motor arayan kesim için oldukça güzel bana göre.
-
17 Mayıs 2015, 17:05
#349
Herhalde Ninja 250SL kadar ufak değildir. Z250'den umutluydum, bayide inceleyince de beğenmiştim ama üzerine binip bayiye bir fotoğraf çektirince direk eledim. Oyuncak gibi motor...
-
17 Mayıs 2015, 17:13
#350
Seko adlı üyeden alıntı
Herhalde Ninja 250SL kadar ufak değildir. Z250'den umutluydum, bayide inceleyince de beğenmiştim ama üzerine binip bayiye bir fotoğraf çektirince direk eledim. Oyuncak gibi motor...
Ebat konusunda emin değilim ancak bende Kadıköyde z ve ninja250'leri gördüm ve direk listemden çıkardım. Boyum 1.82 ve altımda küçük falan kalmıyor motor.
-
17 Mayıs 2015, 17:16
#351
bu motor 1.70 ve 75 kilo üstünü kesmez...bana eski bir modeli hatırlattı...90 lı yıllardan Gilera CX125
ne varsa yine GT de var...
-
17 Mayıs 2015, 17:20
#352
Bana göre motorun tek eksisi konforu. Şöyle rahat bir sele ve daha standart bir tasarıma dönseler mükemmel olur.
-
17 Mayıs 2015, 20:32
#353
Bu korelilerin elimin ayari yok..Hyundai arabalardada mutlaka sorunlu biseyler birakiyorlar.Direksiyon,ses,fren vs gibi..
Hyosung dogru yolda degil.Gt250 r cok yaslandi artik makyaj kurtarmiyor 250 lik icin fazla iri motor ve herseyden onemlisi 14 bin liralik fiyat etiketi bu fiyata sansi yok.
Yeni modele gelince bu kadar vidanin gorundugu bir motorun dusunulerek yapildigini hic sanmiyorum.Selesi,egsozu apayri enteresan.Moto2 class gibi ama o kalitede hic degil.
Kusura bakmayin ama ebatla lastik kalinligiyla motosiklet kiyaslanamaz..Kawasakinin malzeme ve detay isciligi yeter.Kawasaki motorunun Hyosung ile kiyasinada hic girmeyelim.
Hyosung 5 yil omceki cikisini inovasyon ve arge ile cok daha iyisini yaparak degerlendirmeliydi.
Olmamis..
-
17 Mayıs 2015, 21:26
#354
Seko adlı üyeden alıntı
Bana göre motorun tek eksisi konforu. Şöyle rahat bir sele ve daha standart bir tasarıma dönseler mükemmel olur.
Selesi oldukça rahat Seko. Öğlen attığım mesajdan sonra turlamaya çıktım 50 km dolaştım. Virajlı yollar,sahil,çukur,kasis ne varsa geçtim. Süspansiyonu naked motorlara göre daha sert ancak adama küfrettirmiyor en azından ben hiçbir rahatsızlık duymaıdım. Sele de dediğim gibi oldukça rahat tek eksi gösterebileceğim titreşim diyebilirim. Üstündeki MRF lastiklerde fena durmuyor henüz sıkıntı çıkartmadı 100 km boyunca. Tabi konfor arayışının da seviyesi vardır elbette çok daha rahat ve konforlu motorlar vardır.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:07 ----------
newmoto76 adlı üyeden alıntı
Bu korelilerin elimin ayari yok..Hyundai arabalardada mutlaka sorunlu biseyler birakiyorlar.Direksiyon,ses,fren vs gibi..
Hyosung dogru yolda degil.Gt250 r cok yaslandi artik makyaj kurtarmiyor 250 lik icin fazla iri motor ve herseyden onemlisi 14 bin liralik fiyat etiketi bu fiyata sansi yok.
Yeni modele gelince bu kadar vidanin gorundugu bir motorun dusunulerek yapildigini hic sanmiyorum.Selesi,egsozu apayri enteresan.Moto2 class gibi ama o kalitede hic degil.
Kusura bakmayin ama ebatla lastik kalinligiyla motosiklet kiyaslanamaz..Kawasakinin malzeme ve detay isciligi yeter.Kawasaki motorunun Hyosung ile kiyasinada hic girmeyelim.
Hyosung 5 yil omceki cikisini inovasyon ve arge ile cok daha iyisini yaparak degerlendirmeliydi.
Olmamis..
2 motoruda gözünüzle görürseniz ve detaylı inceleyen birisi olarak durum bana göre hiç öyle değil. Zira Hyosungu ve Kawasaki'yi marka olarak kıyaslamıyoruz. 250cc olan ürünleri için karşılaştırma yaptık. Kaldı ki Kawasaki ülkemizde maalesef marka olarak sadece gözüküyor destek anlamında 0. Kaliteleri gayette kıyaslanabilir gayette girebiliriz o konuya. 2014 yılı itibarıyla çıkan bu modelin altyapı olarak eski modelle alakası yok. Ön ve Arka'da KYB (Kayaba) süspansiyon kullanılmış. Fren diskleri tamamen değiştirilmiş eski modellere nazaran. Z250 ile kıyasladığımızda 10kg daha hafif. Ekranı bence z250'nin ekranından kat kat detaylı ve üstün özelliklere sahip. İki motorda aşağı yukarı aynı kuvvete sahip GD250'in tork değeri 2-3nm civarında daha fazla sadece. Siz derseniz ki ben bunu beğenmedim çok çirkin saygı duyarım. Ben kalite konusunda ikisinin birbirine karşı üstünlüğü olduğunu düşünmüyorum o yüzden daha az paraya daha çok şey aldığımı düşünerek ve severek bu motoru aldım.
*Hyosung bu motoru açık açık Duke'dan esinlenerek yaptığını belirtiyor zaten. Ancak streetfighter tarzında yapılmıl dizayn. Altta bulunan egzoz ve Duke ile aynı ebatlı ve marka lastik kullanmaları da bariz esinlenmeyi motora yansıtmış. Z250 ve Duke dik açıyla sürülebilen motorlar ancak GD250'de racing kadar olmasa da yatay biçimde bir kullanım açısı var. Pegler de ona göre konumlandırılmış.
-
17 Mayıs 2015, 22:43
#355
Motorları boyutuna göre tabi ki kıyaslayamayız ama sonuçta satın alırken boyutlarından memnun olmadığı motoru kimse almaz. İnsanın içine sinmez. Bu motor detay işçiliğinde belki mükemmel olmayabilir ama kilosu ve gücüyle Hyosung'un üzerinde çok çalıştığı belli oluyor. İki sene önce 28 BG tek silindirli bir makina daha yoktu. İşin içine fiyatını da katınca hiç de yabana atılacak motor değil.
-
21 Mayıs 2015, 01:45
#356
Sürmeden bişey söylemek doğru olmaz. Takip ettiğim bir motor. Motor perf. ve yol tutuşunu merak ediyorum epey.
Başlangıç sonrası bir motor için alabildiğine kalite düşkünüyüz. Yok boyasıydı, plastiğiydi. Sanki daha kaliteli malzemeler olunca daha hızlı gidecek. Yada motoru sanki 10 yıl kullanacak.
Kendi motorumda önceki sahibinin taktığı 160 lık arka lastiği orjinal 140 ile değiştirince ince lastiğin değerini bir kez daha anladım. Lastik ebatıydı-kalıptı diye motor değerlendirmesi yapan yorumların olması da çok güzel.
-
21 Mayıs 2015, 12:45
#357
Syanur adlı üyeden alıntı
Sürmeden bişey söylemek doğru olmaz. Takip ettiğim bir motor. Motor perf. ve yol tutuşunu merak ediyorum epey.
Başlangıç sonrası bir motor için alabildiğine kalite düşkünüyüz. Yok boyasıydı, plastiğiydi. Sanki daha kaliteli malzemeler olunca daha hızlı gidecek. Yada motoru sanki 10 yıl kullanacak.
Kendi motorumda önceki sahibinin taktığı 160 lık arka lastiği orjinal 140 ile değiştirince ince lastiğin değerini bir kez daha anladım. Lastik ebatıydı-kalıptı diye motor değerlendirmesi yapan yorumların olması da çok güzel.
Valla ben malzemeden anlamıyorum sanırım bilemiyorum orasını. Ben çok memnunum görüşününden de şuanki aldığım performansdan da. Zaten hız ve sürat arayışı olan trafikte çılgınlık yapacak potansiyelim yok. Rodaj dolayısıyla da gayet sakin ve limitlerde kullanmaya dikkat ediyorum. Motoru görenler çok güzel tepkiler veriyorlar açıkcası. Allah izin verirse en az 3-4 sene binmeyi düşünüyorum. Arka lastik olayında bencede 150 biraz geniş bir ebat bu motor için ancak MT60 Corsa RS takmak istiyorum ve 160 olması gerekiyor ebat konusunda mecburiyetten. Belki o ayarda 110-150 bir takım bulur isem değiştirebilirim.
-
21 Mayıs 2015, 14:10
#358
Motorda bana göre tek falso artçı selesi. Kasayı biraz daha uzun tutup artçı selesini biraz daha uzun ve geniş yapsalar daha iyi olacaktı. GD250R'a yakışıyor ama bunda olmamış.
-
21 Mayıs 2015, 14:42
#359
Seko adlı üyeden alıntı
Motorda bana göre tek falso artçı selesi. Kasayı biraz daha uzun tutup artçı selesini biraz daha uzun ve geniş yapsalar daha iyi olacaktı. GD250R'a yakışıyor ama bunda olmamış.
Arka sele yok gibi birşey :D Erkek adama gelmez o sele ancak minyon bir bayana uyar oda kısa gezilerde. Sürücü selesi oldukça rahat.
-
22 Mayıs 2015, 23:37
#360
Burayı biraz canlandıralım
[IMG][/IMG]
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)
Bu Konudaki Etiketler