Hyosung un TÜM modellerinde olduğu gibi abartı hat safhada. Kaba fakat hoş bir çirkinliği var. gtr gibi
Hyosung un TÜM modellerinde olduğu gibi abartı hat safhada. Kaba fakat hoş bir çirkinliği var. gtr gibi
Dizaynı abartı olmuş ancak Hyosung'un V motoru dışında yeni bir 250 cc motor çıkartması da güzel olmuş. İlerde bu motoru kullanan, Inazuma veya YBR250 tipinde efendi görünümlü bir motor çıkarırlarsa iyi olur. Bu acayip şov amaçlı tasarımla çok satacağını sanmıyorum.
Ne güzel spor ve naked modellerinde kullandığın V-2 motorun var. Tek silinidir olduğunu duyunca ve adına da bakınca herhalde 250 lik enduro yaptılar sandım. Ne gerek güçlü Comet250 varken tek silindirli 250lik naked çıkarmaya, neyin peşindeler anlamadım...
Şunları buldum;
Model X5 debuted at the fair Intermot in Cologne at the end of last year. X-5 is powered by a liquid-cooled engine jednocylindrowym, with a capacity of 249 cc. The front modestly upside down fork 37 mm non-adjustable, rear shock with adjustable preload. Specification:
Engine: single cylinder, 249 cc
diameter and Stroke: 73X59, 6 mm
compression ratio: 12:1
Power: Fuel Injection
Clutch: Wet, multiple-disc
Transmission: 6-speed
wheelbase: 1340 mm, ground clearance: 135 mm
Front brake: 1x 300mm, 4-piston caliper
Rear brake: 1x 230mm, 2-piston caliper
Front suspension: USD 37 mm
Rear suspension: shock, adjustable preload
Front tires: 120/80/16, Rear: 170/80/15
bu ne titrer bee
italyanlara özene özene benliklerini kaybetti bu asyalılar..
yanlış toplanmış lego gibi duruyo o alttaki plastik mi nedir,nası bi dizayn dır o öle yaw,bunları çin'e staja göndermek lazım
Türkiyeye gelse tutarmı ?
fiyatına bağlı
tasarım biraz değişik, farklı ama hoş gibi.
evet ilk aklıma gelen oydu
ancak bunu piyasaya sürüp comet i durdururlarsa bence kötü olur çünkü bu hiç işlevesel değil 250cc bi motor tam bi naked gibi olmamalı bu kadar :S bi çanta taksan buna abzürt durur pozisyonda sanırım bi ss e yakın :S
ve evet o siyah kutu dduke deki gibi egsoz sanırım onu iptal edip güzel bi carbon egsoz ile ve alt sakalda yeni bi tasarım ile şahane makine ama yaramazlık için bence benim açımdan bu aletle uzun yol yada şehir içi kullanım işi yaş
Güçte kalabilmek için beygir gücünde hata yapma.
Herkesten hızlı sürmen,yalnız süreceğinin garantisidir...
Ben çok titreşimli olacağını sanmıyorum. Su soğutma olması güzel olmuş.
eksoz ve sakal çirkin, ama sanırım eksozun her alıcı tarafından modifiye edileceğini hesaba katmışlardır. euro normları malum.
tek silindir olmasına bende şaşırdım ama fiyatı uygun tutmak için yapmış olabilirler, titreşim için balansör vs düşünmüşlerdir sanırım.
Çok hoş abi . Normalde motorla depo arasındaki boşluk fakir dururda burda kuyrukta sanki aşşağıdan komple bağımsız gibi olmuş . Ama kesin 11bin yukarısı olur bu . Bide çinlilerin motorları gibi 15-20 beygir üretirse alanı çıkmaz :D ama sanmıyorum hyosung bu yapar bi 25 beygir .
Hilkat Garibesi
Ci ay joy motoru gibim olmuş bu...
İlk kasista sakalı , İlk çukurda eksozu bırakırım bunla...
İlk teker denemesinde kuyruğu dağıtırım...
Fantastik olmuş....
Boş boş bakan müşterisi çok olur...
Bebe belik çizer len bunu...
bence süper tasarım ,değişik bişiler yapmak istemişler ve güzelde olmuş . far haricinde beğendim
Bu motor diğer tüm markaları sallar çok güzel olmuş maşallah
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)