Ya bildiğin titreşim var rahatsız edici yani bilmiyorum ya
Ya bildiğin titreşim var rahatsız edici yani bilmiyorum ya
Depo ile selenin kesişim noktası ne öle nasıl bir çıkıntı olmuş. Adamlar motor tasarlarken çizim programında köşeye radyus veremeden elektrikler kesilmiş sanırım bidaha da uğraşmayalım böylece imal edelim demisler galiba.Depo nedir öle dirsek gibi kırın biraz o dirseği
Hocam wallahi okuyunca güldüm, ömrünüz uzun olsun. Radius var ve bayağı yeterli. Size fotolardan öyle gelmiş olabilir. Üstelik iyi olan ne biliyor musunuz? Sürerken Yoruldunuz mu? Yaslayı veriyorsunuz depoya.250n modeli naked olduğu için rahat sürünüyor ama 250r sport modelinde bu depo çok işe yarıyor. Üstüne eğildiğinizde sizi destekleyen, tutan bir atla birlikte olduğunuzu anlıyorsunuz. Daha önce mt7 'de depo çükümün ordaydı. Ara ki bulasın
Bilindik belli başlı büyük firmalar harica bir firma bir yenilik yapmaya kalkınca genelde adama .... dan element uydurmayın kardeşim durumu söz konusu olabiliyor şekil a da olduğu gibi Sakal kısmını ve depoyu beyenemedim ne yalan söyleyim ama gidişine falan bisi demem çünkü görmedim ama hyolar iyi gider
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:27 ----------
Hyosung gt 250 r daki depoda büyük ama bir nizami duruyor sırıtmiyor ama bu motorda bi tuhaflik var sanki Deveye boynun eğri demişler nerem doğruki dermiş gibi duruyor depo ve sakal kısmı resmen dillenmis gibi
Size durumu şöyle açıklayayım. ilk yapılan tasarım gd250n yani naked modeli olduğu için ana konsept bu tasarım üzerinde yapıldı. Daha sonra gd250r modeli yapılınca grenaj ve gidon da eklenince Sport modeli bu şekilde ortaya çıktı evet Sport modeli nde bir gariplik oluyor ama esas model naked modelidir. Bilindiği gibi japon modelleri de aynı takti uygulamaktadır. Şahsi fikrim japon modellerine göz aşına olduğu için aykırı geldiği yönünde. Buda benim için farklı olmak ve farkındalıklı bir motora sahip olmak demek. Forumun bu Topiğinin aktif kullanıcısı olan arkadaşımız bundan sonraki motoru ne seçmişti? Bu motoru alanların tarzı bellidir. Bu motor tarz bir motordur kaliteli bir motordur parçaları bellidir. Daha fazla bu modelle ilgili bir şey yazmayacağım. Biraz daha yazarsam reklam kokacak o yüzden daha fazla bahsetmek istemiyorum. Bu topiği daha önce çok destek veren arkadaşımızın bu motordan sonraki motoru Husquvarna nada900. Bu size gd250n kullananların ve bundan sonraki kullanılacak olan motoru hakkında bilgi verir. Nada900'e bakın ne demek istediğimi anlarsınız. Ya tarz olun ya da hiçbir şey , sevgiler
https://hizliresim.com/p/yukle
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:15 ----------
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:16 ----------
22000 km oldu dile kolay :-))
Herkeze kazasız belasız sürüşler
Bu motorlardan birini kullanma fırsatım oldu sürüşü çok tok gaza tepkisi başarılı amortisörler efsaneye yakın oturaklı makina çok hoşuma gitmişti km göstergesi mil olarak gösteriyor görüntüye gelecek olursam yakından bakıldığında da grafik programından fırlamış gibi ama göze abez gelmiyor fotolardaki gibi çok yapay değil gerçekten inceleyince malzeme kalite kokuyor çok hoşuma gitmişti kullanma fırsatınız varsa test edin derim ancak daha fazla gelmicek TR ye deniyor
Gelecekse beklenen, beklemek güzeldir. Özleyecekse özlenen, özlemek güzeldir. Ve sevecekse sevilen; O hayat her şeye bedeldir. Özdemir Asaf...
40 sayfayı tek tek okudum.
Öncelikle Green Arrow arkadasa deneyimlerini ve yorumlarını paylastıgı için tesekkür ederim.
Okudugum kadarıyla Türkiye'den çekildiğinden bahsetmissiniz.Fakat Üniteks Motosiklet sitesinde hala bünyesinde oldugundan bahsediyor ve sitede satış devam ediyor.
Düsüncem GD 250R ama GD 250N de bir ihtimal düsünebilirim.
Üniteks Motosiklet sitesinde GD 250N sıfır fiyatı 10.390 tl iken,malum sitede 2015 sıfır fiyatı 14.500 tl.
Üniteks Motosiklet sitesinde GD 250R sıfır fiyatı 17.440 tl iken,malum sitede 2016 sıfır fiyatı 15.950 tl.
Bir karmasıklık söz konusu gibi.Bugun Üniteks Motosikleti aradım ama sanırım haftasonu diye telefonu kimse acmadı.
Sıfır olarak 2015 veya 2016 model almamın özellik bakımından bir farkı varmıdır acaba?Yoksa tüm modellerde motorlar aynı mıdır.?
Ayrıca Hyosung'un Türkiye'den cekildiğine dair bir bilgi bulamadım.Çekildiğini iddaa eden arkadaslar bir kaynak gosterebilirse çok sevinirim.Tesekkrürler.
Uniteks hala distributor oldugunu ellerinde hıc motor kalmadıgını soyledı.Sitesindeki fiyatda guncellenmemiş fiyat cunku ellerınde hıc yok.Diğer farklı motor ılanlları ıcınde,onlar bızden alan satıcılar herbırı farklı fıyt verebılır dıye bır cevap verdı.Kısaca orada yazan 10bın tlnın bır gecerlılıgı yok anlatıldıgı uzere.Ürün aldıgımızda tekrar ülkeye gelişi olmasa bile 10 yıl boyunca yedek parca temın etmek zorunda olduklarından bahsettı.Boyle bir yasa varmıs sanırım.
Bende yaptığım görüşmede şu anda yeni serisinin gelmeyeceğini ama şubattaki model toplantısından sonra kesin belirleneceğini söylediler. Umarım devam ederler.
15 güne belli olacak o zaman hangi modellerin geleceği
bugün lansman mavisi gd250n sürme fırsatım oldu alçı bacakdan 3 gün önce çıktı bir düşsek fena neyse motor şiir gibi .. bu motora gerçekden yazık olmuş.. çok dengeli yolda kaymak gibi akıyor insan hasret kalıyor bazen bu tip hafif yolda altında varmı yokmu belli olmıyan dans edebiliceği motorlara.. heleki hep benim gibi bacağınızın arasında ağır yüklü kilolu motorlar sürmüşseniz.. inesim gelmedi çocuğa barbarosdan dönücem dedim bir tur atıp ortaköyden tarabya'ya kadar gitim )
şu trafik sigortası mtv si ek masrafları bu kadar bu memlekette pahalı olmasa çekerdim ikinci motor kapıya bir tane..
Selamlar, duke 200 ile gd250n arasında kaldım. Genelde şehir içi kullanım arada da gezi amaçlı şehir dışı düşünüyorum.
Malum sitede de fiyatları aynı ama görsel olarak gd250n çok hoşuma gidiyor. Siz hangisini tavsiye edersiniz?
Motoru Türkiye'de ilk alan kişilerden birisiyim. Forumdaki bilgilerinin çoğuna ön ayak oldum ancak Hyosung markası bitmiş durumda. Hiçbir yenilik yok, distribütörde ona eşlik ediyor stok çok az, parça neredeyse yok düzeyde dolayısıyla piyasası da artık yok. Duke daha mantıklı olacaktır.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)