biraz daha görsellik katalım
http://www.youtube.com/watch?v=cBtWGHcqmGY
biraz daha görsellik katalım
http://www.youtube.com/watch?v=cBtWGHcqmGY
Motoru oyuncak gibi haylaz birşeye benzetmek istemişler.Egsoz olayına gelince o egsozun orda kalacağını sanmıyorum güzel bi karbon egsoz iyi gider makina çok cancanlı fiyat uygun olursa alınabilitesi var.
Allah vere bununla satış rekoru felan kırsınlar,,, kafayı yerim herhalde
biraz dukelere benziiyor.
o depo ne öyle yaa neredeyse oturunca göğsüne gelir insanın. birazda geriye doğru oturusak yolu göremeyebiliriz.
3.resimde nasıl bir dekupe yaptılarsa yan ayak açık halde havada kalmış tekerleklerden 10-15cm yukarıda :D
iğrenç bir tasarım bence.
http://www.asyamotor.com.tr/?page=ur...&udpage=galeri x6sı var çin işi. andırmıyor da değil hani :D
Dandik motor sahipleri veya motorunun grenajlarını sevmeyen arkadaşlar;
kırtasiyeden mukavva, karton vb. origamiyle kalıp yapıp üstüne epoksi döküp üstüne gazlı kalemle X5 yazarsanız aynı grenajı elde edebilirsiniz. Böylelikle sıfır masrafla hyo görünümüne sahip bir motorunuz olur. Devir ekonomi devri
Lego tasindan yapılmış a bezniyor.
Tek silindir
Kalitesiz görünen abartılı grenaj
Çok çirkin egzoz
Kocaman ve yüksek depo vs. vs. vs...
Kıyaslama yapmak istemem ama benim minnacık duke 125 bile daha dolgun ve gösterişli duruyo. ABS bile yok bunda hıh...
kuyruğu al gerisini at.(kuyruğu biraz daha uzatmak şatıyla) tipe bak öyle far mı olur minicik, scooterdan hallice ybr nin farından küçük. ayrıca o alttaki 2 tane kutu benzeri şey nedir? nasıl bi mânâ yüklüdür o 2 kutuda? biri bana bunu açıklayabilir mi
söylenecek tek söz
-bizımla diğılsın
O 250 lik motordan 17 beygir almayaı nasıl başarmışlar ?....
Lan mobilet 250 lik motor yapsa en az 25 beygir olur..
motor dikkatli bakınca sanki her noktasında ya şurası eksik yapmışlar hissine kapılıyor insan.
Yandan özellikle ön kafa arka kuyruk hariç duke, arka kuyruk ta z750 havası var.
Kuru ağırlığı 130 kg, dolu ağırlığı 140'ın altında diyor. Benzin deposu da 11lt olduğuna göre bu motor'un yağ kapasitesi kaçtır arkadaşlar... (cevap: < 1.2 lt)
Bu ağırlık ve güç değerleri ile V2 motorunu unutturmayı bir nebze olsun başardı Hyo...
Tek sorunu egzozu olsun, halledilir
Acaba bu piyasaya girince gt250 naked lar üretime devam edecek mi?
Tamam farklı makinalar fakat satış rakamları sebebiyle bir durdurma olabilir sanki.
Arka Amortisör Japon KYB
önde 4 pistonlu yeni nesil kaliper var.
ön amortisör yeni üretim galiba.
Bu motorun 650si için oluru var sanki. 650 cc aluminyum şaseli güzel bir motor yakışır hyosunga
Egsoz iki yandan küçük delikli galiba . Lastiğin iki yanına doğru hava çıkışı değişik bir görüntü verebilir sanki ama yinede çok takoz :D
Çok büyük ihtimalle GT serisinin sonu olacak. Dediğim gibi, maliyeti daha düşük bir modele geçiş yapıyorlar bununla birlikte. Aynı zamanda Comet yada GT-R modelini üretmeleri zor.
Bunun R modelini üretirler mi acaba, asıl soru o ...
Ben bayıldım gt 250 r gibi görüntüsü çapının üstünde bir motor yapmışlar yine. sakal ile o kutumsu şeyinde elbet bir çözümü olur.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)