Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
26. sayfa BirinciBirinci ... 16242526272836 ... SonuncuSonuncu

Hyosung X5 - GD250N Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #501
    Green Arrow - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Nisan 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Moto Guzzi v7 850 Special + Kymco People S 200
    Alıntı Ufuk ARSLAN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    undocab o motor u satmaz benden söylemesi. bu ara o korion onun herşeyi
    :(. Valla bende düşündüğüm fiyata henüz alıcı bulamadım. Niyetli bir kaç arkadaş var ancak ben daha düşmeyi düşünmüyorum. Zaten neredeyse ocak geldi. Yılbaşına kadar satamazsam kaldırır bu sezonuda motorumla yaşarım . Devam edersem motorla ilgli güzel projelerim var...


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #502
    Green Arrow - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Nisan 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Moto Guzzi v7 850 Special + Kymco People S 200
    Konuyu baya bir boşlamışım . Malum kış geldi, benim gibi tatlı su motorcuları binemiyor motora. Aküyü söktüm yanıbaşımda duruyor. Havalar biraz toplasın çok güzel süprizlerim var motoruma. Çok güzel aksesuarlar aldım takılmayı bekleyen...
    potasyum ve Ufuk ARSLAN bunu beğendiler.

  3. #503
    Ufuk ARSLAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ağustos 2013
    Şehir
    İstanbul - Sefaköy
    Motosikleti
    GT250R
    tabi hediyeler şart aranızı düzelmesi için lazım bir önceki mesajında satmayı düşündügün makineyi şimdi ödüllendirmelisin. yoksa nazlanmaya başlar.

    piyasaların şu durumunda dolar almış başını giderken. firmalar dolar şukadar oldu diyip kazıkları yaglamışken hepimiz motorlarımıza gözümüz gibi bakalım ihtiyaclarını karşılayalım arkadaşlar.
    Green Arrow bunu beğendi.

  4. #504
    Green Arrow - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Nisan 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Moto Guzzi v7 850 Special + Kymco People S 200
    Alıntı Ufuk ARSLAN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    tabi hediyeler şart aranızı düzelmesi için lazım bir önceki mesajında satmayı düşündügün makineyi şimdi ödüllendirmelisin. yoksa nazlanmaya başlar.

    piyasaların şu durumunda dolar almış başını giderken. firmalar dolar şukadar oldu diyip kazıkları yaglamışken hepimiz motorlarımıza gözümüz gibi bakalım ihtiyaclarını karşılayalım arkadaşlar.
    Valla dediğin çok doğru. Üst ccye geçsem mi diye niyetlendim, istediğim motorlara saçma sapan fiyatlar konmuş, sıfır motorlar zaten el yakıyor malum sebepler yüzünden. Bahara güzel bir lastik alır yepyeni tecrübelere yelken açarım ufak modifikasyonlar ile

    * Sevdiğim bir arkadaşım var motor almaya niyetli fakat çekinceleri var. 2.motor benim için gereksiz olacak ama bir Karion alıp hem ona başlangıç motoru yapıp hem de bende arada kaçamak yapabilirim gibi bir planım var önümüzdeki dönem için...

  5. #505
    Ufuk ARSLAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ağustos 2013
    Şehir
    İstanbul - Sefaköy
    Motosikleti
    GT250R
    banada aslında ara ara geliyorlar ama şuan motor u büyütüp alabilecegim tek makine duke390 abs oda olmuş 19bin yazık günah hocam bu paralar kolay kazanılmıyor. kendi makineme gözüm gibi bakarım hepsinden daha iyi
    Green Arrow bunu beğendi.

  6. #506
    Green Arrow - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Nisan 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Moto Guzzi v7 850 Special + Kymco People S 200
    Kar temalı fotolar



    potasyum ve Salih_T bunu beğendiler.

  7. #507
    Ufuk ARSLAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ağustos 2013
    Şehir
    İstanbul - Sefaköy
    Motosikleti
    GT250R
    Yazık gunah bu gencin brandası nerde böyle cıplak bırakılırım.

  8. #508
    Green Arrow - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Nisan 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Moto Guzzi v7 850 Special + Kymco People S 200
    Alıntı Ufuk ARSLAN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yazık gunah bu gencin brandası nerde böyle cıplak bırakılırım.
    Abi üşendim vallahi. Kar gitsin yıkayıp, zinciri ve aksamları yağlayıp kapatacağım

  9. #509
    Ufuk ARSLAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ağustos 2013
    Şehir
    İstanbul - Sefaköy
    Motosikleti
    GT250R
    kar suyu yagmur suyuna benzemez vallahi iliklerine kadar işler sonra başına iş acmasın diye diyorum. ihmal etmemek lazım
    Green Arrow bunu beğendi.

  10. #510
    Green Arrow - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Nisan 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Moto Guzzi v7 850 Special + Kymco People S 200
    Kış sebebiyle verdiğim motosiklet arası ufak ufak sonlanmaya başladı. Dün ve bugün baya gezdim özlem giderdim . Her haftasonu da eklemeleri yapıp sürüşü daha eğlenceli hale getirmeyi planlıyorum. Kore'den getirttiğim ön camı taktım aşağıdaki resimlerde görülecektir. Çok hoşuma gitti, Hyosung dizaynı olduğu için bence çok doğru bir tasarım olmuş. Sürücüye doğru yatık konumda ve sürüş esnasında bitme noktası tam vizörün üstüne geliyor. Surata ve göğüse gelen rüzgar kalmadı. Cam başta büyük gibi geliyordu ancak alıştım. İşin güzel yanı çok kaliteli bir bağlantı aparatı üzerine oturuyor cam, yani beğenilen bir cam tasarımı olur se bağlantı noktalarından açılacak delik ile herhangi bir cama da kolaylıkla uygulanır. Yaz için bir adette küçük cam almayı düşünüyorum bulabilirsem. Takma işi bitince elcikleri de sökmek istedim ancak wd40 sıkıp tornavidayla asılmama rağmen gelmedi elcikler, yırtılıp kopucak endişesiyle de uğraşmadım çok açıkcası dışarı çıkacağım diye. Haftaya çıkartamaz isem keseceğim . Elciğe yan ayna monte edip, kendi aynalarını çıkartacağım. Kısa spor manet aldım arkadaşımdan uyar ise onlarıda takacağım önümüzdeki hafta. Birde güzel bir lastik aldım mı allah izin verirse sorunsuz bir yaz geçirmek istiyorum GD ile.










    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:05 ----------

    Birde garip bir durum ortaya çıktı :D. Ben üzerindeki kalitesiz Rocket marka aküyü Bosch marka ile değiştirdim geçen hafta. Normalde ateşleme butonuna dokununca direk çalışma eğilimi gösterirdi ancak bugün tuşa bastım far yanıyor, enjeksiyon sesi geldi ama tık yok sonra butona güzelce basınca tek seferde aldı marşı, diğer seferlerde de aynısı oldu. Acaba bu durum aküyle mi alakalı yoksa marş butonunda mı bir sıkıntı oldu ?
    sailor33, potasyum, Salih_T ve 1 diğerleri bunu beğendiler..

  11. #511
    Green Arrow - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Nisan 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Moto Guzzi v7 850 Special + Kymco People S 200
    Bu haftasonu çok güzel bir geziye çıktık arkadaşım ile. İrfan abi yani namıdeğer piyanist İrfan'ı ziyarete gittik. Arkadaşım İrfan ustadan aldığı diğer güzel aksesuarların yanına bir yenisini daha ekledi İnazuması için . Bu arada çok ilginç bir şey farkettim. Camı monte ettikten sonra bana Koreli elemanın attığı resimlerden yüksekte durduğunu fark ettim. Meğersem cam aparatı çift taraflıymış. Diğer tarafa çevirince cam aşağı indi ancak şimdi kaska rüzgar vurmaya başladı. Böyle yapmaları çok güzel ve dahice olmuş kışın uzun, yazın da kısa şekilde kullanılabilir. Bu arada İrfan usta koruma demiri ve camı beğendi, işin erbabı onaylayınca da bende memnun oldum uğraşlarıma . Evden çıkmam ve dönüşüm sonrasında yaklaşık 150 km yol yaptım koca gün boyunca ve çok ciddi trafikle karşı karşıya kaldık, uzun yol konusunda fikirlerim daha yumuşadı motorum adına. Yapılmaz edilmez diyordum ama bu motorla da günde bir 400-500 km yapılabilir sağlıklı olarak. Birde bu ara fırsat bulabilirsem, lastik araştırıp değiştirmeyi düşünüyorum, muhtemelen ya diablo rosso ya da MT60 corsa rs alacağım.

  12. #512

    Üyelik
    04 Kasım 2014
    Hayirli olsun aksesuariniz. Ben naked motora cam yakistiramayanlardanim ama ihtiyac oldugu kesin.
    Lastik olarakta Duke kullananlar MT 60 Corsayi cok ovuyorlar.

  13. #513
    Green Arrow - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Nisan 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Moto Guzzi v7 850 Special + Kymco People S 200
    Alıntı Mexico adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hayirli olsun aksesuariniz. Ben naked motora cam yakistiramayanlardanim ama ihtiyac oldugu kesin.
    Lastik olarakta Duke kullananlar MT 60 Corsayi cok ovuyorlar.
    Şehir içinde gerek yok ancak otobana çıkınca cam çok büyük nimet. Üstelik tek bir alyan ile neredeyse 1 dakika içinde cam takılıp, sökülebiliyor veya yüksek, alçak moduna alınabiliyor. Camın pratik olması sevdiğim esas nokta oldu. Lastik olarak benimde gönlüm mt60'dan yana.

  14. #514
    e_e_o_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mart 2016
    Motosikleti
    Hyosung GD250N
    Merhaba,

    Ben forumda yeniyim, herkese kazasız belasız sürüşler dilerim öncelikle. Bu başlığı başından sonuna kadar okudum. Hatta Green Arrow ile baya görüşmemiz de oldu. Sonunda da aynı motordan aldım. Kayseri'de yaşıyorum ve çoğunlukla şehir içi kullanmak ve öğrenmek için bu makinede karar kıldım. Green Arrow'a da sonsuz teşekkürler

    Buradan benim gibi ilk defa motosiklet alacaklara bence bir kaç tavsiyem vermek istiyorum (bana çok faydalı gelmişti). Sonra da motorumla ilgili ilk izlenimlerimi anlatayım

    1-) Chopper sevdalısı olarak gidip bunu aldım ve bence doğru seçim yapmışım. Çoğunlukla (%95) şehir içinde kullanacaksanız motorun seriliği ve kolay manevra yapabilmesi gerçekten önemli. Oturma pozisyonu açısından da herşey sıkıntısız. Tüm bunları düşününce bence iyi bir seçim oldu.
    2-) Başlangıç için herkes 125lik bir motor tavsiye ederken ben hem trafikte kendini biraz daha fark ettirsin hem de bir sıkışıklık durumunda aradan sıyrılması daha kolay olsun diye 250lik bir makine aldım. Bu anlamda bu motorun seriliği ve manevrası kesinlikle başarılı.
    3-) Çok param olsa sıfır bir Japon makine alırdım (Kawasaki Z250SL kesinlikle) ama "Japonlardan bir tık altta", "Çinlilerden iki tık üstte" olsun diye bunu aldım (bunlar benim laflarım değil-motorcu abilerimin lafları). Bajaj marka motorlar da şık duruyor ama kimle konuştuysam bu motoru ondan daha üstün buldular (GD250N, Bajaj'ın 200lük motorundan 5 beygir daha kuvvetli ve o 5 beygir trafikte bazen çok gerekir dendi).

    Dün 1 saat boyunca durmadan 40 km yol yaptım, ilk izlenimlerimi de paylaşayım.

    1-) Aynaları katlanmıyor ve gidondan uzun. Bu yüzden dar park yerinden geçerken sıkıntı oldu. Ya katlanabilir ayna alacağım ya da her seferinde aynaları gevşetip açacağım. Daha küçük ayna düşünmüyorum çünkü aynaları zaten her yeri göstermiyor ama bu sınıfta sanırım hep böyle.
    2-) Hızlanması ve frenlemesi bence iyi. Ben hiç sıkıntı yaşamadım. Şehir içinde keyifle sürmek için son derece uygun.
    3-) Vites göstergesinin olması büyük avantaj ama boşu bulmak bazen biraz zor olabiliyor (benim amatörlüğümden olabilir).
    4-) 1.73 boyunda biri olarak son derece rahat bir şekilde selede otururken her iki ayağım da yere değiyor değil, basıyor.
    5-) "Selesi yorucu" diye yorumlar okumuştum ama ben tek seferde 40 km gittim ve en az o kadar daha giderdim. Hiç yorulmadım.
    6-) Oturuş pozisyonu çok az öne eğilme gerektiriyor ama yola çıkınca farkına bile varmıyorsunuz ve hemen alışıyorsunuz.
    7-) Sesi, 250lik bir makine ne kadarsa o kadar-duyuluyor ama gürül gürül değil. Belki egzos modifiye gerekebilir ama emin değilim-bence iyi.
    8-) Bu tamamen benim acemiliğimden ama park etmesi veya park yerinden çıkarması ciddi zor. Yani alet 150 kiloya yakın ve üzerine binmeden sürüklemek çok sıkıntılı-hemen devrilmeye niyetleniyor. Üzerine binip hareket edince sorun yok. Gidon dönüş çapı da dar ama sadece parktan çıkarırken. Yolda dönmesi veya yatmasıyla ilgili hiç bir problem yaşamadım. Hatta çok hoşuma gitti.
    9-) Dizlik taktığım için deponun yanlarına bir reklamcıdan aynı renk kaplama yaptırdım çizik olmasın diye-tavsiye ederim.
    10-) Tek silindir olduğu için hafif bir titreşim var ama kesinlikle rahatsız edici düzeyde değil. Zaten çoğu zaman fark etmiyorsunuz bile.
    11-) Şekli çok şık. Kesinlikle parasından daha pahalı ve lüks duruyor (benim motorum 2014 model-1300km'de-8500'e aldım). Hatta dün otostop çektiler bana (ama almadım ve selam verip uzaklaştım)
    12-) Yakıt tüketimini bilmiyorum ama 11 litreyle 300 km gidenler olduğunu duydum. Eğer öyleyse, ki öyledir bence, komik

    Aynen Green Arrow gibi koruma demiri taktıracağım. Belki bir de ön cam. Üzerindeki lastikleri çok iyi değil ama motorcu abilerim idare edeceğini söylediler. O yüzden onları henüz değiştirmeyi düşünmüyorum. Sürmesi keyifli ve güzel bir başlangıç motoru bence. Motordan hiç anlamadığımı göz önüne alsanız bile bence görüntüsü ve teknik verileri yeterince cezbedici.

    Resim eklemeyi başaramadım - sadece İnternetten yüklemek için bir sayfa açılıyor ama biri nasıl yapıldığını anlatırsa hemen halledeceğim
    Green Arrow bunu beğendi.

  15. #515
    Ufuk ARSLAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ağustos 2013
    Şehir
    İstanbul - Sefaköy
    Motosikleti
    GT250R
    hayırlı ugurlu olsun kazasız belasız sürüşler dilerim..

    ikinci elden almışsın sanırım eger senden önceki sahibi stok lastikleri degişmediyse o lastikleri degiştir. inan bana motorundan daha fazla zevk alacaksın.

    diz kısımlarını kaplatmak yerine stompgirp alıp dizlerinin kaymasınıda önleyebilirsin.
    Green Arrow bunu beğendi.

  16. #516
    Green Arrow - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Nisan 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Moto Guzzi v7 850 Special + Kymco People S 200
    Alıntı e_e_o_ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba,

    Ben forumda yeniyim, herkese kazasız belasız sürüşler dilerim öncelikle. Bu başlığı başından sonuna kadar okudum. Hatta Green Arrow ile baya görüşmemiz de oldu. Sonunda da aynı motordan aldım. Kayseri'de yaşıyorum ve çoğunlukla şehir içi kullanmak ve öğrenmek için bu makinede karar kıldım. Green Arrow'a da sonsuz teşekkürler

    Buradan benim gibi ilk defa motosiklet alacaklara bence bir kaç tavsiyem vermek istiyorum (bana çok faydalı gelmişti). Sonra da motorumla ilgili ilk izlenimlerimi anlatayım

    1-) Chopper sevdalısı olarak gidip bunu aldım ve bence doğru seçim yapmışım. Çoğunlukla (%95) şehir içinde kullanacaksanız motorun seriliği ve kolay manevra yapabilmesi gerçekten önemli. Oturma pozisyonu açısından da herşey sıkıntısız. Tüm bunları düşününce bence iyi bir seçim oldu.
    2-) Başlangıç için herkes 125lik bir motor tavsiye ederken ben hem trafikte kendini biraz daha fark ettirsin hem de bir sıkışıklık durumunda aradan sıyrılması daha kolay olsun diye 250lik bir makine aldım. Bu anlamda bu motorun seriliği ve manevrası kesinlikle başarılı.
    3-) Çok param olsa sıfır bir Japon makine alırdım (Kawasaki Z250SL kesinlikle) ama "Japonlardan bir tık altta", "Çinlilerden iki tık üstte" olsun diye bunu aldım (bunlar benim laflarım değil-motorcu abilerimin lafları). Bajaj marka motorlar da şık duruyor ama kimle konuştuysam bu motoru ondan daha üstün buldular (GD250N, Bajaj'ın 200lük motorundan 5 beygir daha kuvvetli ve o 5 beygir trafikte bazen çok gerekir dendi).

    Dün 1 saat boyunca durmadan 40 km yol yaptım, ilk izlenimlerimi de paylaşayım.

    1-) Aynaları katlanmıyor ve gidondan uzun. Bu yüzden dar park yerinden geçerken sıkıntı oldu. Ya katlanabilir ayna alacağım ya da her seferinde aynaları gevşetip açacağım. Daha küçük ayna düşünmüyorum çünkü aynaları zaten her yeri göstermiyor ama bu sınıfta sanırım hep böyle.
    2-) Hızlanması ve frenlemesi bence iyi. Ben hiç sıkıntı yaşamadım. Şehir içinde keyifle sürmek için son derece uygun.
    3-) Vites göstergesinin olması büyük avantaj ama boşu bulmak bazen biraz zor olabiliyor (benim amatörlüğümden olabilir).
    4-) 1.73 boyunda biri olarak son derece rahat bir şekilde selede otururken her iki ayağım da yere değiyor değil, basıyor.
    5-) "Selesi yorucu" diye yorumlar okumuştum ama ben tek seferde 40 km gittim ve en az o kadar daha giderdim. Hiç yorulmadım.
    6-) Oturuş pozisyonu çok az öne eğilme gerektiriyor ama yola çıkınca farkına bile varmıyorsunuz ve hemen alışıyorsunuz.
    7-) Sesi, 250lik bir makine ne kadarsa o kadar-duyuluyor ama gürül gürül değil. Belki egzos modifiye gerekebilir ama emin değilim-bence iyi.
    8-) Bu tamamen benim acemiliğimden ama park etmesi veya park yerinden çıkarması ciddi zor. Yani alet 150 kiloya yakın ve üzerine binmeden sürüklemek çok sıkıntılı-hemen devrilmeye niyetleniyor. Üzerine binip hareket edince sorun yok. Gidon dönüş çapı da dar ama sadece parktan çıkarırken. Yolda dönmesi veya yatmasıyla ilgili hiç bir problem yaşamadım. Hatta çok hoşuma gitti.
    9-) Dizlik taktığım için deponun yanlarına bir reklamcıdan aynı renk kaplama yaptırdım çizik olmasın diye-tavsiye ederim.
    10-) Tek silindir olduğu için hafif bir titreşim var ama kesinlikle rahatsız edici düzeyde değil. Zaten çoğu zaman fark etmiyorsunuz bile.
    11-) Şekli çok şık. Kesinlikle parasından daha pahalı ve lüks duruyor (benim motorum 2014 model-1300km'de-8500'e aldım). Hatta dün otostop çektiler bana (ama almadım ve selam verip uzaklaştım)
    12-) Yakıt tüketimini bilmiyorum ama 11 litreyle 300 km gidenler olduğunu duydum. Eğer öyleyse, ki öyledir bence, komik

    Aynen Green Arrow gibi koruma demiri taktıracağım. Belki bir de ön cam. Üzerindeki lastikleri çok iyi değil ama motorcu abilerim idare edeceğini söylediler. O yüzden onları henüz değiştirmeyi düşünmüyorum. Sürmesi keyifli ve güzel bir başlangıç motoru bence. Motordan hiç anlamadığımı göz önüne alsanız bile bence görüntüsü ve teknik verileri yeterince cezbedici.

    Resim eklemeyi başaramadım - sadece İnternetten yüklemek için bir sayfa açılıyor ama biri nasıl yapıldığını anlatırsa hemen halledeceğim
    Engin sonunda paylaşım yapmışsın ve hoşgeldin . Resimde bekliyoruz en kısa sürede. Motor bulabileceğin en hafif motorlardan birisi zamanla alışacaksın her konuda motoruna. Sürdükçe paylaşımlarını ve fotoğrafları bekliyorum senden

  17. #517
    e_e_o_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mart 2016
    Motosikleti
    Hyosung GD250N
    ---------- Mesajlar birleştirildi - 09:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:57 ----------

    [/COLOR]
    Alıntı Ufuk ARSLAN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hayırlı ugurlu olsun kazasız belasız sürüşler dilerim..

    ikinci elden almışsın sanırım eger senden önceki sahibi stok lastikleri degişmediyse o lastikleri degiştir. inan bana motorundan daha fazla zevk alacaksın.

    diz kısımlarını kaplatmak yerine stompgirp alıp dizlerinin kaymasınıda önleyebilirsin.
    sana da kazasız belasız sürüşler dilerim. çok haklısın, ben de lastik konusu öyle düşünüyorum. şu kaplama işinden verim alamazsam aynen ben de stomgrip düşünüyorum. Kaplamanın iyi yanı kendi renginin aynısı olduğu için şık duruyor ama bakalım.

    arkadaş yine yağmur başladı ya

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 09:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:00 ----------

    Alıntı Green Arrow adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Engin sonunda paylaşım yapmışsın ve hoşgeldin . Resimde bekliyoruz en kısa sürede. Motor bulabileceğin en hafif motorlardan birisi zamanla alışacaksın her konuda motoruna. Sürdükçe paylaşımlarını ve fotoğrafları bekliyorum senden
    hoşbulduk resim işini zorlatıyorum, halledince sizinle paylaşacağım. hatta şu kaplamaların yakından resimlerini de paylaşırım, fikir vermiş olur belki

    herkese kazasız belasız sürüşler diliyorum

  18. #518
    e_e_o_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mart 2016
    Motosikleti
    Hyosung GD250N
    galiba resim yüklemeyi başardım

    Green Arrow bunu beğendi.

  19. #519
    CyberShooter - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2016
    Şehir
    Mersin
    Motosikleti
    Tigrina --> Mondial 100 SFC --> Bajaj Dominar 250
    Merhaba bu motoru benelli tnt 250 ile kıyaslasak kim alır? İki motorun sağlm rakip olduğunu düşünüyorum
    Ve hyo nun son hızı nedir acaba?
    Green Arrow bunu beğendi.

  20. #520
    Green Arrow - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Nisan 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Moto Guzzi v7 850 Special + Kymco People S 200
    Alıntı CyberShooter adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba bu motoru benelli tnt 250 ile kıyaslasak kim alır? İki motorun sağlm rakip olduğunu düşünüyorum
    Ve hyo nun son hızı nedir acaba?
    Benelli kullanmadım ancak sayfayı takip ediyorum. Kendi yorumlarımı ve oradaki arkadaşların yazdıkları yorumlara ve teknik verilere bakarak yakın gibi gözükse de ortada bambaşka iki motor var. Benelli çift silindir ve daha oturaklı bir motor. Ancak bu oturaklılık ağırlık ile geliyor malum. 31hp 200 kilo bir motor var ortada, karşısında da tam dolu haliyle 150 kilo gelen 29 hp bir motor var, dolayısıyla performans olarak gd250 daha tatminkar oluyor. Son hız konusunda ben kendim 170 gördüm, internette de o hızları gören insanlar var. Benim kendi motorumla alakalı bildiğim kronik olarak çıkabilen gördüğüm tek sorun akü. Üzerindeki akü çok kötü olduğu için yurtdışında marş motoru ve konjektörü zarar gören motorlar olmuş. Ben Bosch marka akü ile değiştirdim ve 4000 küsür kilometredir tek bir sorun yaşamadım motorla alakalı. Benelli kullanan arkadaşlar stop etme sorunundan bahsediyorlardı ne oldu durum bilemiyorum. İki motorda oldukça güzel ancak trafikle yaşayan bir insan olarak 250cc'de o kadar ağır bir motor kullanmak istemem açıkcası. Yani olay tamamen tercih meselesi bi tarafta daha konfor ve oturaklılık var, diğer tarafta daha kıvrak, çevik ve ekonomik bir motor var. Vesile ile yeni çektiğim resimleri ekleyeyim







26. sayfa BirinciBirinci ... 16242526272836 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)

Bu Konudaki Etiketler