Naked olanı gerçekten güzel duruyor, ama ss'e o tombulluk olmamış be
Naked olanı gerçekten güzel duruyor, ama ss'e o tombulluk olmamış be
Bugün 210km'ye ulaştım. Benzin son dişe düştü bende kendimi garantiye almak adına gittim ve depoyu doldurdum. 7 Litre benzin aldı motor. Yani 200 km'de 7 litre tüketmişim şehir içi trafiğinde. Ama komik geliyor valla 30 liraya depo fullemek falan :D
300 Km itibarı ile lastik rodajını tamamlamıştır diye düşünüyorum.Bana göre stok lastik için oldukça iyi bir performans ortaya koyuyor. Virajlarda hiçbir güvensizlik yaratmıyor ve frenlemeler sırasında korkutacak bir durum ortaya çıkmıyor. Motorun rodajından kaynaklı sanırım motor gitgide daha pürüzsüz bir sürüş ortaya koymaya başladı tabi bunda benim motoru tanımamında etkisi vardır mutlaka...
gd nin stok lastikleride shinko mu?
Bu arada bir kaç konuyu daha not düşeyim merak eden ve edicek kişilere. Motor 120 km hızda sabit şekilde 6000-6500 devir aralığında gidebiliyor. 450 km'de 16 litre benzin tüketti motor. Daha önceden bahsettiğim debriyaj sertliği trafikte felaket yoruyor insanı buna ek olarak elcik ile manet mesafesi küöük elli insan için zor. Arka sele felaket ötesi dün çok kısa mesafede oturdum oraya sadece minyon manken ebatlarında bir bayan sığabilir ve o bile çok uzun süre orada seyahat edemez maalesef :D. Önümüzdeki ay rodajı bitirebilirsem baya ciddi aksesuar yatırımı yapmayı planlıyorum daha güzel görünmesi adına.Motorun hemen hemen bütün parçaları hyosungsource ve hyosungwholesale gibi sitelere yerleşmiş durumda bu konu ihtiyaç duymam durumunda çok rahat bir konuma sokuyor açıkcası. Durumlar şimdilik böyle son olarakta dün motoru yıkatıp bahtıma bugün yağmurda seyahat etmenin ödülünü sizlerle paylaşmak isterim kalın sağlıcakla
[IMG][/IMG]
Selamlar herkese, 500 km'yi devirdim çok şükür kazasız belasız. Bugün İstanbul Motora uğradım motorun garanti belgesini almaya ve aksesuarları sormaya. Henüz gelmemiş aksesuarlar sanırım bir süre daha beklemek zorunda kalacağım :(. Dönüş yolunda rodajı yarılamanın gazıyla 6.viteste 7bin deviri göreyim dedim 135 km hıza ulaştım. O devirde bu sürat oldukça güzel geldi bana. Zaten bu hızların motoru olmadığı için zorunda olmadıkça çıkmam ancak çıkabilmesi güzel. Yabancı forumlarda 170 gördüğünü söyleyenler var ancak bende öyle bir toto yok henüz. Kalın sağlıcakla.
Kaynarca tarafında gördüm bu motordan. Tasarımı efsaneymis. Kazasız belasiz
Merhaba arkadaşlar, motoruma IXIL Hyperlow l3x model egzoz aldım. Rodajı bitirdikten sonra kısmetse taktıracağım garanti bozmama sorununu halledebilirsem. Egzozun sesiyle alakalı videoyu aşağıda görebilirsiniz. Birde oldukça güzel ancak biraz pahalı bir koruma seti buldum almakta kararsız kaldım açıkcası onunda resimleri aşağıdadır kendinize iyi bakın.
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]
Arkadaşlar motor 700km'ye yaklaştı. Yavaş yavaş servis seçimi yapmam gerekiyor. 1000 bakımı ücretsiz olacak ancak iyi hizmet alabileceğim bir servis aramaktayım. Aşağıdaki liste kitapçıkta yazan İstanbuldaki servisler. Önerebileceğiniz bu iyidir diyebileceğiniz var ise öneri bekliyorum. Şuana kadar gezdiğim gittiğim yollarda Daytona ve Artı motoru gördüm. Kayalar motor da evime çok yakın ancak oraya gitmeyi düşünmüyorum.
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]
Hyosung Kuralkandan çıkmış ve Motoran almış. Haberiniz var mı ?
Green arrow tek başına bu konuyu sırtladın helal olsun
Biraz 2-3 bin km yap bir an önce de inceleme yap. Hatta imkanın olursa eski model gt 250 naked i de kullan kıyaslama yap. O zaman tadından yenmez.
Evet aynen öyle. Bahsettiğim gibi artık SYM bayileri de hizmet veriyor ve satış yapıyor. Bunun yanında yeni bayilerle de anlaşma yapılmış. Bayilik anlamında gelişiyorlar umarım hizmet anlamında da büyürler. Detaylı bilgiyi aşağıdaki siteden alabilirsin. Hyosung sitesi de yapım aşamasında gözüküyor yeni distribütör değişiklik yapıyor heralde.
http://uniteksmotordivision.com
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:30 ----------
Hem kendime geriye dönük not olsun diye hem de sahip olan olmak isteyenlere bilgi olması açısından notlar düşüyorum. Şuan 750 km'deyim. Dediğiniz gibi biraz kilometre devirdikten sonra inceleme yapmak güzel olur. GT250 naked hiç sürmedim ancak kıyas yapmak pek doğru olmaz gibi. O motor oldukça ağır çift silindir bu motordan ağır ve hantal kalacaktır ancak yol yapmak adına çok güzel bir motor GT250. GD250N ile yol yapmak oldukça açıkcası hafif ve daha çok titreşime sahip bir motor üstelik biraz eğik oturuşu ile yorucu bir yapıya sahip. Ama elime fırsat geçerse kesinlikle denemek isterim.
Merhaba arkadaşlar. Gidon kilidinde komik bir durum ortaya çıkmaya başladı. Zeminle alakalı mı çözemedim. Kitapçıkta motorsiklet gidonunu tamamen sola çevirdikten sonra kontak kapalı durumdayken bastırıp çektikten sonra sola çeviriniz yazıyor kitlemek için. Bazen kilitliyor bazende dönmemekte ısrar ediyor. Acaba kontak girişin WD40'lamak falan mı gerekli :D. Neyse rodaj bakımına götürdüğümde baktırırım kilometre 800'e dayandı.
Daha önceki notlarımda belirttiğim direksiyon kilidi problemini ilginç bir şekilde aştım. Kullanım kitapçığında direksiyonu tamamen sola kırdıktan sonra kilitleyin dediği için her zaman olmuyordu ancak hafiften sağa itip denediğimde her seferinde oluyor. Kilometre 900'ü geçti Cumartesi günü rodaj bakımına gideceğim İstanbul motora. Motorun performansında 800 km'den sonra bir artış hissetmeye başladım. Motor gerçekten çok hafif, keyifli ve başlamak için her anlamda harika bir motor oldu benim için. Rodajdan sonra motoru koruma demiri, egzoz, manet, elcik ve ayna konularında aksesuarlarla süsleyip aldığım keyfi görsellikle artırmayı planlıyorum
foruma uzun süredir üyeyim ancak uzun süre hep okuyucu olarak kalmışımdır. O nedenle üyelik şifremi vs unuttum her neyse
buraya sıkılmadan yazıyorsun tebrik ederim insanları bilgilendiriyorsun,egzoz değişimini merak ediyorum,tekerine taş değmesin iyi sürüşler
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)