Umarım öyledir
Ve neden kendi motor bloklarını tasarlayamaz mu bu adamlar? İlla kopya mı olacak ?
Senin motor kaç model ve km nedir Selim hocam? Biz de bu aralar uygun bir motor bakıyoruz da, o yüzden sordum.
Hala 200cc ye yükseltmeyi düşünüyorsan tekrardan aman diyeyim, yazık edersin motora.
#sürenadam
2008 model, 2009 trafige cikisli, 9300 km'de, ekstralari yedek parcasi vs de var, ben yukariya yazdigim gibi aksesuarsiz fiyat onlara vermistim, bilgine... daha vakit yoklugundan takmadigim sifir egzoz manifoldu ve sargisi, bilmem kac km lik bir suru hava yag filitreleri, bujiler, stator, kappa full takim cantalar vs vs ... sava lastik yuasa aku orjinal zincir ve disliler sifir oldugu icin icim ciz ediyor bir yandan...
Merhaba;
Motosikletin kullanım kılavuzu konunun ilk mesajına eklenmiştir.
Keyifli Forumlar..
http://www.youtube.com/watch?v=XjS7X7UDwP8 hyosung x5'in kopyası naza n5 hakkında duke200 ve ninja 250sl ile ilginç bir karşılaştırma.
çok güleceğinize eminim.
İşte bir firma hangi ülkede olursa olsun sattığı ürünü hele bu bir araç ise Test ettirmiyor ise dalga geçilir veya fikir olmadığı için satı rakamları yerlerde gezer...
Motor sanırım rüzgar gibi geçti arkadaşlar :D Websitede bilgisi yok.Bugün fuarda Hyosung göremedim Kanuni standında.Bu kadar iş bilmez insanlara ekmek yedirirseniz bu markadan olucağı bukadar.Hyosung Japonlarla Çinliler arasında görülen bir markadır kalite anlamında fakat hiç mi iş bilmez bu firma arkadaş fiyatlandırma ve satış stratejileri konusunda yazık vallahi.
bir tek gv 250 vardı, onu da becerebilseler yok edecekler, nerede rx 125, rt 125, 650 cc'ler, hepsine öyle rakamlar dayadılar ki piyasadan silindiler ... bu mantığı anlamak istemiyorum, sadece gözlerimi kapatıyorum, başka bir şey düşünüyorum
Hyosung distribütör değişikliğine gitmiş sanırım.Üniteks firması bünyesine geçiş yapmış.Firma Motoran ve bir kaç markanın da sahibi sanırım.Bakalım bu değişim firmanın kaderini nasıl etkileyecek...
Arkadaşlar selam. Motora karşı merakıma karşı gelemeyip motoru satın aldım 0 olarak. Yarın teslim alıyorum. Yarın itibarıyla uygun olduğum zamanlarda burayı şenlendireceğim
Gt 250 Turkiye Facebook Grubunda da yaz. Tanıtım olmuş olsun. Çok fazla niyetli ama tanımayan var.
Bugün motorla 30 km yol yaptım. İstanbul motordan aldım motoru işe döndüm ve tekrardan işden eve gittim akşam üzeri. Motor güzel gidiyor valla hafifliğinden dolayı. Çok fazla bir tecrübem yok o yüzden kıyaslama yapmam biraz zor. Titreşim var motorda ama uyuşturacak düzeyde değil ve ellerde hissedilmiyor, aynalarda ise görüntüyü biraz bozuyor. Siyah-gri kırmızı şaseli rengini aldım. Oldukça ilgi çekiyor, bakanı edeni baya bol oldu. Debriyaj biraz sert trafikte insanı yoruyor. Vites geçişleri önceki modellerde de belirtildiği gibi biraz kararsız sert darbelemek gerekiyor Motoru uygun bir zamanda Altın Elbiseli Adam'a veya MotorcuMuhabbetine vermeyi düşünüyorum insanların görmesi amacıyla. Ciddi hayran olduğum bir motordu ve beni hayal kırıklığına uğratmadı henüz tabi ileride ne gösterir bilemem. Lastikler stok fabrika standartlarının üzerinde ancak çokda kararlı olduğu söylenemez 100 km'nin üzerine çıktım otobanda bir sefer ve çok kararlı değildi tabi bunda çıplak ve hafif olmanın verdiği bir dezavantajda var. Sormak istenen bir şey olursa yanıtlarım seve seve. Resimde atarım yakın zamanda
Seko haklı sayılırsın. Öne eğik bir sürüş açısı var. Ancak giderken daha da eğilesi geliyor insanın. Ben 1.80'im bacaklarım mükemmel bir kavrama sağlıyor. Dediğim gibi işin çok başlarındayım kendimi amatör görüyorum yüksek cc'li motor sürmüşlüğüm var ancak şahsi olarak ilk motorum. Merak edenler içinde motoru düz fiyata veriyorlar nakite ilanda yazan fiyatlar üzerinden bana göre rakipsiz o fiyatta. Kawasaki var o yakınlarda fiyat olarak ancak ben ısınamadım modellerine.
Motorun hayırlı olsun, güle güle kullan Allah kaza bela vermesin.
Aman rodaj bitmeden AEA'ya verme, canına okur motorun...
Rodaj bitmeden zaten vermem. Önceliğim AEA olmayacak çünkü Barkın Bey marka tutuyor ve gelişime saygı duyan birisi değil gördüğüm kadarıyla. Bir kere ikinci el canı alınmış motor test etti bir daha elini bile sürmedi geçen 4 senede. Bana göre teklif etsem de kabul etmez büyük ihtimalle. Japon motorları kral 50-60 bin liralık avrupa motorları güzel temel fikri hep bu yönde maalesef...
Güle güle kullan hacı kazasız belasız.
Yalnız az tecribem var ve 100km ye çıktım çokta kararlı değildi cümlelerini yan yana koyunca aklıma şu geldi
"Gidonu çok sıkıyor ve kollarını dik tutup gidonun rahat etmesini engelliyor olabilir misin?"
Kollar kırık gidon hanım bileği tutar gibi tutulacak :p
Depoyuda dizlerle tutacaksın
Stok lastik vs o hızlarda kararsızlık yapmaz.Dediğime ek olarak lastiklerin havasına bak. Hava çok mu rüzgarlıydı. Yol dalgalı mıydı.
Bunlar biraz etkiler ve bu etkileri gidonu sıkmak katlayarak arttırır ;)
ver gazı... ver çoşkuyu
100 km hıza çıktığım yer köprü girişi ve çıkışı rüzgarı boldu yani Gidon konusunda haklı olabilirsiniz. Zaten görmek amacıyla yol boş olduğu için bir kere 5.viteste o hıza çıktım uzunca bir süre de denemem gibi geliyor. Sürüş konusunda Yamaha Riding Academy eğitimine gittim ancak yavaş yavaş oturuyor gidonu sıkmamaya çalışıyorum diz konusu oturdu dönüşlerde çok rahat ediyorum kavrama sayesinde. Zamanla motora da alışırım diye düşünüyorum.
Valla Youtube videolarında virajlarda falan müthiş gidiyor. Bunun bir de R versiyonu çıkmış Sahibinden'de yeni gördüm. Çok güzel bir makina ama nedense kimsenin haberi yok. Bana göre o varken GT250R'nin yüzüne bakılmaz ama hala herkeste bir GT250R sevdasıdır gidiyor. Şu motorlara test organizasyonu yapıp tanıtsalar gerçekten iyi satarlar.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)