Al al kaçırma sahibinden de var bugün gördüm..
litrelikte neymiş arkadaş bu xx bir başka araba gibi yer kaplıyo nerdeyse dayımın fiestanın yanına çekiyodum. orta sehpaya alınca aynı gibi duruyolardı :D
illa kawa diyordun initial hoşuna gitmesine şaşırdım bak
ilk göz ağrımdır diye mi bilmiyorum ama cidden bende çok seviyorum. her ne kadar rr lara göre hantal kalsa da çok oturaklı bu motor ya yeri bir başka ağır abi bildiğin
bir xx fotoğrafı da ben paylaşayım
bir zamanlar benimdi.....
belki bir gün yine olur
dijital gösterge ve yan grenaj etiketlerinin kabartma olmasını sevmiyorum yenilerde ben
güzel makineymiş ama
bende tam aksine dijital gösterge daha çok seviyorum yeterki ortada bi devir saati olsun onun yükselişi daha pskopat bence
çıkartmaların kabartma olması da galiba daha güzel bence tabi
honda yazısının hemen üstünde çizikler var bir kaç tane ilk aldığım hafta bi olduğu yerde düşürmüştüm ondan oldu yoksa onlarda yoktu
ah ahhh bende yeni sattım Çorlu' ya verdim motorumu Fatih isimli bir kardeşime. Cbf 500 aldık şimdi onunlayız. Nc 750 almayı düşünüyorum. Umarım yeni sahibi motoruma iyi bakar ben toz kondurmadım.
olduğu yerde düşünce yere ilk o çiziklerin olduğu yer temas etti. sonra aynanın orası vurdu ama aynada görüldüğü gibi birşey yok çünkü yere temas edince hemen kapandı. zaten biraz yavaş vurdu çünkü baya bi tuttum baktım artık tutamıyorum bıraktım yani 90 derece düşmedi şöyle bi 70 dereceye kadar tuttum sonra bıraktım
motora ilk bindiğim an zaten zeminden ötürü dik imiş dikkat etmedim acelem vardı. hani yan dururken asılıp dik hale getiririz ya öyle yaparken bi baktım ooo gidiyo :D
her neyse sadece o çizikler vardı onlarda rutüş ile giderdi ama nazarlık olsun diye yaptırmadım duruyordu bakıp ibret alıyodum düşersem çizilir kötü olur diye
bide bu gece rüyamda yine xx ile geziyordum nasıl etkisindeyim motorun gör başka motor görmüyorum o kadar rr kullanmama rağmende
ya beycivan kardeş ne çabuk sattın yahu xx bi ayrı motor nasıl elin gitti bu kadar hızlı satmaya ısınamadın galiba yada başka bir mevzu mu vardı
birde bu yeni xx hayırlı olsun o ön cam çok kullanışlı rüzgar hiç değmiyo hatta yağmurlu havada az kapanırsan hiç ıslanmıyorsun o derece
ön cam rüzgar açısından iyi ama tasarımı kötü bence,double cam daha hoşuma gidiyor benim motorda olan,görüntüye katkısı daha fazla.rüzgar konusunda mre cam kadar olmasada iyi.
aynalar büyük olduğundan sanki yana yatsa yan grenaj-kafa-ayna hepsi gideçekmiş gibi geliyor bana
evet kesinlikle estetik açısından hiç güzel değil fakat kullanışlılık bakımından süperdi cidden yağmurlu bir günde motordan kuru inmiştim
yok yok o kadar çok hasar almıyor. kafa grenajına hiç dokunmadı nerede ise ayna kapanmasa kesin kırılırdı ama. bi ara koruma takozu düşündümde satıcam diye pek üzerinde durmadım
Satmayacağım tek makinam budur ruhuna saygı duyuyorum bu kalıpda bu kıvraklıkta bu yakıtla 280 km ye 8 9 binde çıkan başka makina varsa tanımak isterim ama karaoğlan benim hayatta satmam bi nevi kader ortağıyız o aşırı gazlayınca verdiği koku o hörüldeyerek atlaması o bi anda uzaması birde uzun yoldaki keyfi bide yolda bırakmaması daha ne olsun ki uçsun mu
CBR 1200XX
Honda United Kingdom'ın 50. kuruluş yıldönümü anısına 1999 yılında 50 adet 1200XX yapılması kararı alınmış ancak 25 tane üretilmiş.
Standart 1100XX'ten farklı olarak
-Seriye özel renk
-Yan grenajlarda "50 Yıl Limited Edition" stickerı
-Gidonda üretim numarası plakası
-Tamamı 98 şasisi üzerine yapılmış
-42 mm karbüratörlerin jetleri büyütülmüş
-Emme ve egzos portlanrı işlenmiş
-2mm oversize ve hafif pistonlar kullanılarak hacim 1200 cc ye çıkarılmış
-sıkıştırma 11:1 den 13:1 e yükseltilmiş
-daha hafif ve dayanıklı carillo piston kolları kullanılmış
-devir kesici 11250 den 11750 devire yükseltilmiş
-daha agresif profilli 1mm daha fazla lifte sahip 20 derece daha fazla açılı egzantrikler kullanılmış
-4'e 1 full akrapoviç egzos kullanılmış
-Penske marka arka amortisör kullanılmış
orjinal 1100xx in 10.000d evirde tekerde verdiği 137 hp, 1200xx ile birlikte 11.500 devirde 179 hp ye yükselmiş.
zaten uzun olan XX şanzımanı ve dişli oranları değiştirilmemiş.
0-400 metreyi 10.15 saniyede 228km/h hızla geçerek top speed 315km/h olarak ölçülmüş.
[img][/img]
[img][/img]
1200 xx işte tamamen bir efsaneymiş
bu arada benim eski xx i satılığa çıkartmışlar. bak ön cam hala aynı estetik yok ama yağmurda ıslanmıyorsun
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...79087281/detay
tamam motor düzgün ama bu kadarda etmez yani
içimden almak geliyo ama öyle bir enflasyon yok :D maksat piyasa yoklaması gibi galiba. vereceğim maksimum rakam 20. ki egzosta yok. topcase vardı 52 litre yok piyasada. o depo üstü çantayıda ben vermiştim ayrıca :D
İleride alıcam kısmet olursa bazı maddi sıkıntılar sızıntı haline geldi arabayı da motoruda koymuştum ilk o gitti nabalım, umarım alan arkadaş iyi bakar üzerinde çok emeklerim vardı.bende üzüldüm ama şartlar bunu gerektirdi.
ah şu para derdi ah
xx leri sattırıyo işte
bi ayrı sewmiştim hala aklım onda
hayırlısı olsun tekrar alırsın inşallah
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)