meme her karbüratorde daraltılamıyor. ama imkan varsa tabi hoş olur. bu arada hava filtresi ne durumda.
meme her karbüratorde daraltılamıyor. ama imkan varsa tabi hoş olur. bu arada hava filtresi ne durumda.
Arkadaşlar eski motosikletimden kalma flaşör ve ön fren balataları var.İsteyene küçük bir miktar karşılığında satabilirim.Motosikletimi sattığım adama gönderdim lakin kargo geri geldi ve elimde kaldılar.
ANGARAJ
arkadaşlar merhaba ;
bir sıkıntım var bendede asya gy200 var dün bir yokuştan iniyordum viteste iken debrajı sonuna çektim vites düşürdüm daha sonra düşündüm vitesi geri yükselttim ancak bu arada debrajdan elimi çekmiyorum tabi yokuş bittikten sonra motor viteste iken elimi çektim debrajdan çektim hafif gaz verdim motor normal devirde iken gitmedi gaz veriyorum motor gitmiyor vites değiştiriyorum gitmiyor gaz verdikçe bağrıyor yolda kaldım vites geçirirken normal vites atıyormuş gibi ses geliyor fakat motor gitmiyor olduğu yerde bağırıyor gaza basınca bir de motor viteste iken durdurğu yerde debraja basıyorum çalıştırıyorum çalışıyor elimi debrajdan çektimmi susması lazımken susmuyor çalışmaya devam ediyor sorun nedir sizce anlamadım debrajmı acaba?
yeni debriyaj balatası al eskilerini sök at.
ama bu durum aniden olduysa işin zor bazı modellerde krankla depriyaj iç gurubunun arasında kama var sıyrılmış veya kesmiş olabilir. veya büyük boy bir debriyaj somunu var, kranka direk sıkılıyor o çıktıgı için veya gevşediği için depriyaj görev yapmıyordur. bu durumda zaten depraj tarafının kapagı açıldıgında kabak gibi görünecektir.
arkadaşlar herkese merhaba
asya gy 200
elcik korumaları
ön amortisör korumaları
far
far çerçevesi siperlik
km saati
arka jant ve lastiği
jantın telleri ve göbeği yok
ön tekerden çıkma temiz lastik
hepsi satılık arkadaşlar
05462069706
:cherry:ferda:cherry:gülbenli:cherry:
yanlış konuya mesaj yazmışım.
burada bir zamanlar tay 200 vardı. niye bitti bu sayfa.
bitme sebebi iki tip forum kullanıcısından bir tarafın şu an diğer sayfalarda daha aktif oluşundan.
1. tip forum kullanıcıları, paylaşımı seven bildiklerini paylaşan. bir konuda söyleyecek bir şeyi olmasa da en azından bir selam verip sohbeti paylaşıyor.
2. tip kullanıcılar biraz daha sömürüye dayalı kendisine lazım olanı alıp alıp kaçan, sanal dünyada dostluklara biraz daha fazla mesafe katıp kaybolan tiplerdir. bunlara genelde zaten guest diye tabir ederiz.
1. tip kullanıcılar ellerindeki tay ları satıp paylaşımlarını yeni sayfalarda yaptıkça. 2 tip kullanıcılar buralardan zaten uzaklaşıyorlar.
yada farklı bir yorum getirmek gerekirse 2006 yılından bu yana bu motorlar yapa bilecekleri bütün arızaları yapmış bu arızalara karşı gerekli tamirat yolları ve yöntemleri keşfedilip, geçmiş sayfalarda yazılmış. gerekli bilgileri zaten duruyor, lazım olduğunda gereken alıp kaçıyor.
tay 200 motorumu yaz kış kullanıyorum ve şu an 15 bin km'de. Hala orijinal lastikleriyle (CST) Aşınma vb. görünmüyor. Bu lastiklerin ömrü ne kadardır? Güvenliğim için önerilerinizi ve bilgilerinizi aktarırsanız sevinirim.
dostum motorum ustundeki lastıkler 3-4 yaşındaysa değiştir. markalı lastiğe gücün yetmiyorsa en kötüsünden irc taktır. sonuçta hamuru bir çok cinli lastıkten kat kat iyi. hem taze hamur gibisi yoktur.
merhaba arkadaşlar;
ben 2 motor arasında kaldım. " 2008 asya as 200 gy 2 ve "2009 ramzey qm 200 gy" sizin tavsiyeniz nedir?
yardımcı olursanız sevinirim
ne kadar bir birine benzesede. asfalt arırlıklı kullanacaksan asya. dağ bayır ağırlıklı kullanacaksan ramzey.
daha çok asfalt ağırlıklı kullanacağım ama benim sormak istediğim şey iki motor arasında ki dayanıklılık veya arıza çıkartma durumu..
Bu arada bir bayinin dediğine göre 2009 ramzey cross'lar aslında 2006 üretimi ama türkiyeye girişine göre 2009 olarak geçiyormuş..
Ben söyleyenlerin yalancısıyım..
Arkadaşlar 2011 as200gy ile aranıza bende katıldım artık motosiklet denildiğinden daha iyi çin malı denilmez buna teknolojisi gayet iyi üstten egzantrik soch motor vakumlu karbiratör ve balancer sistemli mükemmel birşey bu paralara bedava
motoru bilinçli kullandıktan sonra kolay kolay sıkıntı yapmaz . . Ama benim yaptığım gibi motoru çok sıkıştırırsan yanarsın : ) )
Motorumun yan statör kapagında bi yag terletmesi var bunlarda conta oluyormu yoksa sıvı conta vs ile halledebiliyormuyuz?
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)