Asya / As 200 Gy-2 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
09 Mayıs 2012, 02:02
#3121
hızlı cevap bölümünde yazını yazıyorsun. üste A ile başlayan B I U Yazı gibi bir sürü dokunulunca bişiler olan yerlerde sondan üçüncü taplo gibi yere tıkladıgında karşına cıkan pencereye resmin url sini yazıyorsun. mesajı yolladıgında o resim görünüyor. veya [IMG]bu iki yazının arasına url adresini yazıyorsun [/IMG]
tabi şunu atlamayalım url adresini yaza bilmen için resmi resim kaydedebilen sitelerin birinde kayıtlı olması gerekiyor.
takıldıgım bir çok forum sitesinde bilgisayardan yükleme yapa bilsende bu forumda bilgisayarındaki resmi şip diye buraya yükleyemiyorsun. önce sanal eleme yüklenmiş olması gerek.
Reklamlar
-
09 Mayıs 2012, 10:03
#3122
uninvited adlı üyeden alıntı
İşin aslı benim motorcuda o kadar parça baktı hiç biri firezeye uymadı
Sonra kendi ölçtü biçti kesti falan uydurdu o göbeğe :D 25 liraya yaptı hepsini sağolsun .. : )
Birde bugun hız denemesi yaptım . 2 kişiyken 110 'dan sonra biraz tıkanıyor . Tek kişi son ibreye kadar düz yolda zorlanmıyor . Haberiniz olsun . Ama benim için her halükarda kar oldu . Çünkü ben zaten 110 'dan sonra tırsıyordum bu motorla basmaya ikinci kez motoru elime almamak için . Ama şimdi gönlüm rahat 120-130 ..
Ben şu haliyle zaten ibreyi 120 görüyorum düz yolda , benim derdim vites aralıklarını uzatmak hız değil derdim, sağol bende göbeği uydurayım artık
İnna lillahi ve inna ileyhi raciun
-
09 Mayıs 2012, 13:06
#3123
mehmetmumtaz adlı üyeden alıntı
Ben şu haliyle zaten ibreyi 120 görüyorum düz yolda
, benim derdim vites aralıklarını uzatmak hız değil derdim, sağol bende göbeği uydurayım artık
Yahu bende görüyordum o hızı . Ama motor cok yoruluyordu o hızda . Benim derdimde motoru yormamak . yoksa hız yine aynı hız . Ve daha az benzin : ) )
-
10 Mayıs 2012, 02:02
#3124
Benimki 90 dedimmi tıkanıyor. sizce nedendir ne tavsiye edersiniz ?
Ride to Live,Live to Ride.
-
10 Mayıs 2012, 06:32
#3125
-
10 Mayıs 2012, 10:08
#3126
oguzyilmazz adlı üyeden alıntı
Benimki 90 dedimmi tıkanıyor. sizce nedendir ne tavsiye edersiniz ?
oğuz bunun bir çok sebebi olabilir , genel bir bakım yaptırmanda fayda var buji, karbüratör, debriyaj balatası...
k4d1r adlı üyeden alıntı
merhaba arkadaşlar... uzun bir süredir forumu takip edemiyorum. bir nevi inzivaya çekilmiştim. aramıza yeni katılan arkadaşları tanımayı çok isterim eskilerin de hala yerlerini unutmayıp burada olmalarına da çok sevindim gaccal yamhamaha ve niceleri soykan naptı bu arada motoru satacam diyordu en son neyse şimdi sizlerle yozgat konya arasında geçen yol maceramın fotoğraflarını seveceğinizi umarak paylaşıyorum.
tekrar hoş geldin , eski heyecanı yok topiğin (forumunda) ama iyi kötü idare ediyoruz, fotoğraflar çok güzel , uzun yolda motorsiklet yorucu olmuyor mu?
İnna lillahi ve inna ileyhi raciun
-
11 Mayıs 2012, 01:18
#3127
kadirim maşallah güzel bir yolculuk olmuş. bu duruma toto nasıl dayandı. kendim için söyleyeyim bu tür uzun yola çıkarken kesinlikle ilave bir minder alaçağım yanıma.
-
11 Mayıs 2012, 01:54
#3128
tamamdır bi ara baktırıcam. ama aslında bana hızlı gidiyo gibi duruyo. ibrenin kalibresiz olma ihtimali de varmıdır dersin.
Ride to Live,Live to Ride.
-
11 Mayıs 2012, 09:24
#3129
yamyamaha adlı üyeden alıntı
kendim için söyleyeyim bu tür uzun yola çıkarken kesinlikle ilave bir minder alaçağım yanıma.
ben minder işinden sıkıldım , komple oturağı yeniden dizayn ettim
oguzyilmazz adlı üyeden alıntı
tamamdır bi ara baktırıcam. ama aslında bana hızlı gidiyo gibi duruyo. ibrenin kalibresiz olma ihtimali de varmıdır dersin.
göstergede kalibrasyon hatası vardır kesin bizimkilerde fazla gösteriyor
İnna lillahi ve inna ileyhi raciun
-
11 Mayıs 2012, 17:35
#3130
Benim bu dişliden tık tık zincir sesi geliyor . Fena ayar oldum o sese Acaba diyorum bi zararı olur mu onun ? Sırf o sesten dolayı eski dişliyi takmayı bile düşünüyorum ..
-
12 Mayıs 2012, 01:25
#3131
dişliden değilde zincirin maşaya sürtüyor olmasın.
-
12 Mayıs 2012, 02:05
#3132
üstadlar bu cross motorların asfaltta cabuk kaydıgı yonunde bılgı edındım boyle bır sorunla karsılastınız mı?
ASIM'ın nesli diyordun ya nesilmiş gercek,çiğnetmedi namusunu çiğnetmeyecek...
-
12 Mayıs 2012, 03:15
#3133
[QUO TE=rcpssmn;2679966]üstadlar bu cross motorların asfaltta cabuk kaydıgı yonunde bılgı edındım boyle bır sorunla karsılastınız mı?[/QUOTE]
Karda buzda kullanabilmek imkansız. Yağmurda tehlikeli. Bir de kar buz yağmur dışında kış başında ve kış sonunda soğuk asfaltta bile kayar. Tek çare çok kaliteli lastikle değiştirmek(Michelin, Metzeler vb. Tabii ki janta uygun lastik bulabilirseniz)
-
12 Mayıs 2012, 11:33
#3134
yamyamaha adlı üyeden alıntı
dişliden değilde zincirin maşaya sürtüyor olmasın.
Bilmiyorum ki nereye sürtüyor :/ dişli değiştirdikten sonra olmaya başladı işte . bi problem oluştururmu acaba _
-
12 Mayıs 2012, 22:52
#3135
14 diş iken şasede herhangibir yere değmeden geçen zincir 17 diş oldugunda üstten yükselmiş olması veya aşagından alçalmış olması sonucu şasede bir yerlere değimesinden olabilir
-
12 Mayıs 2012, 23:06
#3136
serdal devrem, bizim karbüratör temizliğin bir tarif etsen yarın bi girişeyim olmadı söküp mü temizlesek üzerindemi halletsek, birde bu eski yağ lekelerini ne ile çıkarıyorsunuz ?
İnna lillahi ve inna ileyhi raciun
-
13 Mayıs 2012, 02:21
#3137
karbürator temizliği pratik olarak şöyle oluyor.
şamandıra yuvasının en alt kısmındaki vida biraz gevşetilip şamandıra tasına çökmüş muhtemel su ve pislikler akıtıldıktan sonra, hava filtre si tarafı tamamen sökülerek motor çalışır faziyetteyken gaz verilerek avuc içi ile emiş ağızı ara ara kapatılıp vakum oluşturulur. böylece benzin yolundaki muhtemel pislikler den kurtululur. yolda belde karburatorden kaynaklı sorunlarda çok işe yarıyor.
ama tabikide hiç bir temizlik tamamen açılarak memelreri elleyerek yapılan temizliğe benzemez.
eğer geniş kapsamlı bir temizlik düşünüyorsan karburatorun markasına ve çeşidine uygun bir tarmir kiti almalısın ki. conta ve diyaframları değiştirerek, ileride malzeme yorgunlugundan kaynaklana bileçek bir arızanın önüne geçersin. ama dikkat edilecek bir olay var buda iğnenin konumu ve memelerin temizliğinde kesinlikle tel gibi bir malzemenin kullanılmamasıdır.
yağ lekelerine gaz yağ kullanıyorum. ama kesmezse küçük tüp pasta ( sintaş ) kullanıyorum. işimi görüyor.
-
13 Mayıs 2012, 12:40
#3138
evet yamyamaha ve mehmetmumtaz totoya biraz dokunduğu doğru ama buna değer tabi. yola çıkmadan önce lastik tüpü çeşitli yedek parçalar ve alet edevatları almak en iyisi. herkese tavsiye ederim şöyle 400-500 km lik bir uzun yol macerası
uninvited, senin zincirden gelen ses bolluğundan kaynaklanıyor olmasın? eğer ustan arka tekeri sökmüşse ve geri takarken de o zincir gerginliği zımbırtılarını ayarlamadıysa ondan olma ihtimali var 2 gün önce bende arka fren balatamı değiştirdim o ses başlayınca zinciri iyice gerdirdikten sonra kesildi ses. tekeri sökmeden arka göbek vidalarını gevşeterek yapabilirsin ayarlama işini.
-
13 Mayıs 2012, 13:18
#3139
yamyamaha adlı üyeden alıntı
karbürator temizliği pratik olarak şöyle oluyor.
şamandıra yuvasının en alt kısmındaki vida biraz gevşetilip şamandıra tasına çökmüş muhtemel su ve pislikler akıtıldıktan sonra, hava filtre si tarafı tamamen sökülerek motor çalışır faziyetteyken gaz verilerek avuc içi ile emiş ağızı ara ara kapatılıp vakum oluşturulur. böylece benzin yolundaki muhtemel pislikler den kurtululur. yolda belde karburatorden kaynaklı sorunlarda çok işe yarıyor.
ama tabikide hiç bir temizlik tamamen açılarak memelreri elleyerek yapılan temizliğe benzemez.
eğer geniş kapsamlı bir temizlik düşünüyorsan karburatorun markasına ve çeşidine uygun bir tarmir kiti almalısın ki. conta ve diyaframları değiştirerek, ileride malzeme yorgunlugundan kaynaklana bileçek bir arızanın önüne geçersin. ama dikkat edilecek bir olay var buda iğnenin konumu ve memelerin temizliğinde kesinlikle tel gibi bir malzemenin kullanılmamasıdır.
yağ lekelerine gaz yağ kullanıyorum. ama kesmezse küçük tüp pasta ( sintaş ) kullanıyorum. işimi görüyor.
eyvallah , üzerinde temizliyeceğim , pazar günü diyafram vb şeyleri alamayız şimdi , gaz yağıda bulmak mesele sintaşı bir araştırayım sağolasın
k4d1r adlı üyeden alıntı
evet yamyamaha ve mehmetmumtaz totoya biraz dokunduğu doğru ama buna değer tabi. yola çıkmadan önce lastik tüpü çeşitli yedek parçalar ve alet edevatları almak en iyisi. herkese tavsiye ederim şöyle 400-500 km lik bir uzun yol macerası
ben ayda 2 kere muğla - denizli yapıyorum yaklaşık 140 km uzun yolda yapılır ama denemek lazım, ama sele (oturduğumuz kısım) gerçekten çok rahatsız ediyordu birde dikişli olduğundan az bir ıslandığında dikiş kısmından su alıyor sonrada oturduğunda ıslatıyordu, ben komple üstünü yeniden tek parça kaplama yaptırdım arasına yüksekttim , gri sünger ile birazda sert izalsyon köpüğü takviyesi sonuç
2 saatlik yolculukta bana mısın demiyorsun
İnna lillahi ve inna ileyhi raciun
-
14 Mayıs 2012, 11:03
#3140
Merhabalar 2006 model as200gy-2 motoruma 3-4 gün önce sahib oldum ve benim için büyük bir mutluluk kaynağı oldu.
forumdaki sayfaların yarısından fazlasını okudum 157 sayfadan tabiki yanlız motorumdaki sorunla ilgili bir konu bulamadım belki vardır var ise şimdiden özür diliyorum okuyamadığım için..
1-motorum gürültülü çalışıyor sanki motorun alt bloğunun içinde bir parça gevşemişte ses yapıyor gibi.fakat güce binince ses gidiyor. bu motorlardaki ses normalmidir yoksa sorunumu vardır acaba? motorcum sorun yok dedi(modifiye işide yapan kaliteli bir motorcum), başka bir motorcuda demir döver gibi çalıştığını ve piston kolunun mili boşluk yapmış gibi dedi.sizce bu ses normalmidir acaba?
2-motorumun gidişatı çok iyi iki kişi ile rampa aşağı 135 km hıza ulaştı kısa sürede sonra yol bitti gazı kesmek zorunda kaldım. ön dişliyi 1-2 diş büyüteyim dedim çünkü 70 km hızda iken vites 5 te oluyor ve motor vites istiyor zincirim bitik durumdaydı km de 30000 i devirmiş bu arada zinciri değiştirmek için yan motor kapağını komple sökmek gerekiyordu sökmüşken dişliyide değiştireyim dedim fakat dişliyi saydım 15 tane dişi vardı (: 16 dişliye çıkarmak istedim ama malum dişli göbeği tornalık işi olduğunu söyledi Camgöz motor.
3-peki arka dişliyi değiştirme imkanımız varmıdır? varsa kaç dişli küçültmeliyim?
4-birde arka jant 15'' bu janta göre dişli lastik linkini verebilirmisiniz varsa uygun fiyatlı olması tercihimdir. şimdiden çoook teşekkür ederim...(:
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)
Bu Konudaki Etiketler