Asya / As 200 Gy-2 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
03 Ekim 2010, 21:19
#1881
Reklamlar
-
03 Ekim 2010, 23:11
#1882
maşallah hem motor güzel hemde adaşıma çok yakışmış. maşallahı var bende hep sıyah bir motorum olsun istedım ama bana sarı renkte nasıp oldu. benım motorumun adı sarıkaçan senıonki nedır adaşım.
lastıklere gelince irc iyi ben beyenırım. yunusun verdiyi linkteki lastık duplesk ona dikat et alırken. bizim tekerler telli oldugundan şamrel zorunlu dupleks takınca olurmu olmaz mı sormak lazım.
-
04 Ekim 2010, 14:09
#1883
Karakız'ım 9 ay önce yanarak yenisini taktırdığım statör deki okuyucuyu dün 2. kez yaktı !!!! Tek okuyucu da satılmadığından komple statör almak zorunda kalıyorum 85 TL + İşçilik !!!!
Sorunun tam olarak ne olduğunu bulamazsam bir daha yakacağından korkuyorum !!!!!
YARDIM !!!!!!
-
04 Ekim 2010, 15:08
#1884
kabloları kontrol etmek akıllıca tek tek elden geçir bence zor bişey değil sadece vakit alıyor o kadar benim motorda da tekleme vardı düşük devirlerde benzin deposunun altındaki yuvarlak alet(ismini tam bilmiyorum) ona gelen kablo motorun şasesine değiyordu ve elimi motorun şasesine değmemle sağlam bi küfür atmam bir oldu kaçak varmış orda güzelce yerine yerleştirdik ve sorunum düzelmişti..
-
04 Ekim 2010, 20:54
#1885
GaCCaLL motorun gerçekten çok güzel. Özen gösterdiğin motorun her halinden belli...
Ben halen beklemedeyim güzel bir motor bulursam almayı düşünüyorum.
-
04 Ekim 2010, 22:50
#1886
kastabala adlı üyeden alıntı
Karakız'ım 9 ay önce yanarak yenisini taktırdığım statör deki okuyucuyu dün 2. kez yaktı !!!! Tek okuyucu da satılmadığından komple statör almak zorunda kalıyorum 85 TL + İşçilik !!!!
Sorunun tam olarak ne olduğunu bulamazsam bir daha yakacağından korkuyorum !!!!!
YARDIM !!!!!!
dostum okuyucu demişsin onun yandığından eminmisin. ( okuyucu dediğin tasdaki çıkıntıya göre cdi ye sinyal yollayan )
bu parça çok düşük bir akım ve voltajla çalışır görevi icabı cdi ye sinyal yollar ( manyetik tas döndükçe çıkıntıya denk geldiğinde ) cdi de aldığı sinyale göre devire uyan hızda ana ateşleme için bobine elektirık gönderir.
bu durumda bir motosiklette bu okuyucu yada maneto denilen parça kolay kolay bozulmaz.
yanan bir çok statör yeniden sarılmazsa çöpe gider ama bu okuyucu dediğin parça çoğunda sağlamdır. yani çıkma bulursun
eyer arıza buradan olduğuna eminsen bunun neden yandığını bulmak lazım. konjokterden mi cdi demi sargıdamı kusur bunu araştırmak lazım.
bu arada 30 -40 liralık parcaya 80 lira verıyorsan. sanırım o sargıdan daha çok aldıracaklar sana. derdine kısa sürede çözüm bulmanı isterım.
-
05 Ekim 2010, 00:20
#1887
arthur4 adlı üyeden alıntı
GaCCaLL motorun gerçekten çok güzel. Özen gösterdiğin motorun her halinden belli...
Ben halen beklemedeyim güzel bir motor bulursam almayı düşünüyorum.
hocam teşekkür ederimde motor benim değil forumdan serdarsezer arkadaşımızın
-
05 Ekim 2010, 10:20
#1888
GaCCaLL adlı üyeden alıntı
hocam teşekkür ederimde motor benim değil forumdan serdarsezer arkadaşımızın
Hadi ya SerdarSezer kusura bakma..
ama motor yinede çok bakımlı duruyor...
-
05 Ekim 2010, 11:42
#1889
sıfır motor tabiki bakımlı duracak
-
06 Ekim 2010, 04:21
#1890
Yunus abi sağol resim için ve tüm yardımların için, servise ilk gittiğimde çamurluğu sorarım, hatta yarın öğrenirim inşallah. Lastik olarak da dunlop d404 düşünüyorum arkaya, ama ön için şamyelli bulamıyorum, bide bunları tublesse çevirme imkanımız yok mu? Bu konuda yardım bekliyorum. O 110 ft de bizim Kerem Abi'nin, zamanında motor delisi, iki teker türkiye, motorsiklet net ve daha biçok grubun aktivitelerine katılmış, hatta benim o arayıpta bulamadığım motorsiklet.net logosundan bile var onun motorunda. O motorunu çok seviyo, karakızı görünce aşık oldu resmen, almayı düşünüyo şimdi, dün bi arkadaşımın yanına gittim, o da bu motordan alcak, dün karar verdi, Valla karakızı gören vuruluyo;)
Adaş benim motora isim koymadım, karakız ismi çok yakışıyo zaten, o yüzden öyle hitap ediyorum... Aklıma bi fikir geldi, ön çamurluğu tutan 3 vidayı daha uzun vidalarla değiştirip çamurluğu 3-4 parmak aşağıya almayı düşünüyorum, bence çok yukarda, nasıl olur sizce? Fikirlerinizi istirham ediyorum. Özellikle de şu lastik konusunda tavsiyelerinizi bekliyorum, tubless olabiliyorsa hemen yaptırırım, biyerde patlasa ayvayı yerim sonra. Bu arada karakız 790 kmye geldi, heralde bi hafta sonra falan 1000 bakımına da götürürüm, çok şükür şimdiye kadar lastik dışında hiç sorun yapmadı, Allah bozmasın...
Neyse gene çok konuştum, herkese kazasız, belasız, sorunsuz sürüşler dilerim...
-
06 Ekim 2010, 12:09
#1891
cemberlerini deyiştirmeden duplek yapamazsın diye biliyorum ama genede farklı bilenler varsa burada beni düzeltir
-
06 Ekim 2010, 21:46
#1892
Adaş çember dediğin ne? Kusura bakma jant lastikten hiç anlamam da... Onu bi söylersen çok memnun olurum...
Yunus abi çamurluğu sordum, 40 tl dedi, şu anda stoklarda eskisinden de varmış, yenisinden de varmış, alırken özellikle yeni modelin çamurluğundan istersen gönderirlermiş ama birşey demezsen eskisinden gönderirlermiş. Fiyat ile göre değişebilirmiş. Bu kadar bilgi verdiler. Lastik konusunda yardımlara açığım özellikle de tubless yaptırmanın bir yolu varsa çok makbule geçer. Bugün yağmur yağdı, lastikler sanki buz pistinde gibi kayıyo. Ne viraja yatabiliyorum ne manevra yapabiliyorum gerçekten korkutuyor insanı. Benim eski cup motor bile daha iyi yol tutuyordu. Iki gün önce karşıya gittim geldim rüzgar esince lastiklerin yana doğru kaydığı çok net bir şekilde belli oluyor. O yüzden bir an önce bu lastiklerden kurtulmam lazım. Tavsiyelerinizi bekliyorum. Herkese emniyetli sürüşler dilerim
-
07 Ekim 2010, 12:18
#1893
lastikler ıslak zeminde kayar ama biraz aşınsın. yenisi kadar kaymaz. çember dediğim de jantın en dışı lastiğin geçtiği şamrelin konduğu yer, hem tellli hem dubleks olsun diyorsan cok para verıp bmw türü motorların çemberinden alıp takacaksın. ama tabi bu çemberın telleri ile senin motorun göbeyi uyuşmayaçak birde göbek değiştireceksin onun için çember dediğime bakma yani sen jantını değiştirme den dubleks yapamazsın bildiğim kadar. jant olarak ta alaşımlı döküm jantlar var ya onlardan alırsan yapa bilirsin. sizin arka teker jant çapı sanırım 15"
http://www.orjinalmotoryedekparca.co...px?aranan=jant
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...jant-lar/detay
http://www.motosiklet.net/forum/mt-a...akilir-mi.html
http://www.motordelisi.com/forum/mot...e-cevirme.html
-
07 Ekim 2010, 14:35
#1894
hocam dubless olayına gelince normal kendi jantını da dubless yaparlar ya önemli olan hava çıkmaması dışarıya öyle zor bişey değil ama yaptırmaya 90-100tl gibi bi rakam istiyorlar bi yerde denk gelmişti sanki forumda okumuştum diye hatırlıyorum ha dubless yapacak olsam ben kendim iki tekeride sökerim tel diplerine güzelce full bi silikon çekerim ve lastikciler bir madde sürüyorlar normal araba otoları için yapışmasını sağlıyor lastik yanaklarının janta onuda araştırmak lazım onuda sürdükmü birde sibop değişimi olur sanki?bu konuda daha tecrübeli arkadaşlarımız vardır illaki yazarlarsa seviniriz..birde çamurluk için teşekkür ediyorum serdar
-
07 Ekim 2010, 16:10
#1895
rica ederim abi. adaş dediğin gibi bizim arka teker 15" ya işin kötü yanı 130-90/15 şamyelli lastik bulamıyorum. ırc de var ama ırc de ıslak yolda yol tutmuyormuş kullananlar memnun değil, ben dunlop ya da bridgestone düşünüyorum. inşallah şamyellisini bulurum. olmadı jantları da değiştiririm alüminyum alaşım bi şant alırım kafam rahat eder
-
08 Ekim 2010, 23:01
#1896
Baycode'un kullandığı lastikler hakkında fikri olan varmı acaba? marka model olarak? bende alıyorum sanırsam bitane buldum iyi fiyata :D
Bilgi Üniversitesi Motosiklet Kulübü Kurucu üyesi.
Lütfen cevap yazdığınız yorumumu beğenin. Yazdıktan sonra bakmayı unutabiliyorum.
-
10 Ekim 2010, 13:42
#1897
kefeeee adlı üyeden alıntı
Baycode'un kullandığı lastikler hakkında fikri olan varmı acaba? marka model olarak? bende alıyorum sanırsam bitane buldum iyi fiyata :D
hani nerde? kaça buldun
-
12 Ekim 2010, 18:19
#1898
GaCCaLL adlı üyeden alıntı
hani nerde? kaça buldun
2 ye alıyorum gaziosmanpaşa'da orta yaşlı birinden inş. cumaya kadar aranıza katılıcam. Kelebek motorcu olmadığım için bana yağmurda sıkıntı olmayacak bi lastik lazım. Full korumam alındı bitek lastik kaldı yağmurda gitmek için çünki lastiği bayaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa eski motorun
Bilgi Üniversitesi Motosiklet Kulübü Kurucu üyesi.
Lütfen cevap yazdığınız yorumumu beğenin. Yazdıktan sonra bakmayı unutabiliyorum.
-
13 Ekim 2010, 22:42
#1899
Sanırsam 200gy-2 alan herkez hayatını kaybetmiş. Bi güvenlik sorunu olsa gerek motorda
Bilgi Üniversitesi Motosiklet Kulübü Kurucu üyesi.
Lütfen cevap yazdığınız yorumumu beğenin. Yazdıktan sonra bakmayı unutabiliyorum.
-
17 Ekim 2010, 21:07
#1900
arkadaşlar hepinize iyi akşamlar...
henüz motor almadım. AS200 gy-2 almayı düşünüyordum ama şu gördüğüm motor aklımı çeldi Arora ar250zh! bmw-f-650-cs çok benziyor.
Bu motor,servis hakkında bilginiz var mıdır? forumda araştırdım ama kulanan arkadaş yok sanırım.
Ayrıca Kadıköydeki Beşiktaş vapur iskelesi yanında AS200gy gördüm, gidonu paslanmıştı bu normal midir? ayrıca motor fotoğraflarından da daha iri gözüküyor(:
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)
Bu Konudaki Etiketler