Şu anda 6000 km deyim. Motorda herhangi bir sorun yok. Uzun süredir aktif değil bu sayfa, canlandırayım dedim
Şu anda 6000 km deyim. Motorda herhangi bir sorun yok. Uzun süredir aktif değil bu sayfa, canlandırayım dedim
İki teker daima tek tekerden daha iyidir :cherry:
çok güzel görünüyo.
maşallahı var
[B][SIZE="2"]yaşamam için, motor sürmem lazım. motor sürmem içinse yaşamam!!![/SIZE][/B]
motorun 2 el fiyatı ne kadar (bu motor cok karizma ha)
ANKARA MT
evet çok havalı bi kasa .. ya bu motosikletin koltuğu uzun yolda adamı kasar gibi geliyor bana ? sanki taş gibi gözüküyor.
baycode malesef katılamadım ve bundan dolayı üzgünümde...
koltuk sanıldığı gibi sert değil.ama illede yumuşatmak isterseniz çözümsüzde değildir. hoş baycode daha iyi bilir
[B][SIZE="2"]yaşamam için, motor sürmem lazım. motor sürmem içinse yaşamam!!![/SIZE][/B]
bence bu fiyata bu motor çok iyi bende var 5 aydır biniyorum ve çok memlunum 4000 km yol yaptım tık demedi yamaç paraşütü yapıyorum dağlarada çıktım sadece biraz patiye düşüyor lastikden dolayı ama şehir içi için mükenmel erzincanda sadece bende var trabzondan aldım millettin ilgisini çok çekiyor tavsiye ederim süpermoto s1 benzetmişler ilerde de 400 düşünüyorum
eşşek sıpası çok güzel gözüküyo maşallahı var yani
[B][SIZE="2"]yaşamam için, motor sürmem lazım. motor sürmem içinse yaşamam!!![/SIZE][/B]
evet motorun cok orjinal ve kendine has bir havası var... nazar değmesin...
[b]Yaşasın motosiklet kardeşliği. Sevelim, sevilelim, bu dünya kimseye kalmaz. Anneciğim, kardeşim ve gt250R sizleri ölene dek seveceğim... __No Women, Yes Vodka...:wiinkk:[/b]
[COLOR="Red"][B]Hayallerinizin peşinden gidin. Gitmiyorsanız, gidenlere mâni olmayın.[/B][/COLOR]
Madem beğendiniz bir fotoğraf daha ekliyeyim. Bu da diğer yandan ve motor dik konumda iken.
İki teker daima tek tekerden daha iyidir :cherry:
dün akşam kız arkadaşıma gösterdim...
onunda hoşuna gitti
yahu güzel çok güzel ama vazgeçemiyom motorumdan. biraz param olsa hemen alıcam... 2 motor oh ne güzel olurdu yahu...
bide mersinde çılgın crossçular varmış sen onlarla takılıyormusun?
[B][SIZE="2"]yaşamam için, motor sürmem lazım. motor sürmem içinse yaşamam!!![/SIZE][/B]
Benim tek takıldığım ekip onlar şu anda. Bayramdan sonra faaliyetlere başlıyacaklar yeniden.
Kız arkadaşının beğenmesi güzel de bu motora artçı bindirip indirmek biraz mesele Benkaan. Senin motor kadar kolay olmaz, yükseklikten dolayı )
İki teker daima tek tekerden daha iyidir :cherry:
baycode, çamurluk olayı hoşuma gitti bildiğin gibi bende bu konu üzerinde düşünüyordum
hatta bide far modifiyesi ile ilgili bi fikrim vardı ama geyiğe sardı o konu
hatta belki sen tanıyorsundur galiba mersinde dirt_rider diye bi crosçu arkadaş var mavi bi zealasun motoru var ön farları çift yuvarlak far yaptırmış grenajı değğiştirmiş heralde
buda resmi:
Bacoman
baycode ya aslında inip binmek sorun değil.ayak pedalına basıp yükselecek ve ayağını krşı tarafa atacak... çoğu kişi kırılır falan diyo ve zorlanıyo.kırılsın boş ver daha sağlamını yaptırırsın bir seferinde onlarla karşılaşmıştım.sanırım onlarda kendilerine bi site kurmuşlar ama adını bilmiyorum...
baco teknik bilgiler bölümünde zealsun la falan ilgili bi başlık var onun ilk sayfasında senin bahsettiğin farlı motoru kullanan kişi var.özel mesaj atıp sormak istediğini sorsanya...
[B][SIZE="2"]yaşamam için, motor sürmem lazım. motor sürmem içinse yaşamam!!![/SIZE][/B]
anladım ozaman beklicen malesef yada araştırmaya devam edip msn adresini bulucan ozaman olur... ama sana bişi diimmi bence senin motora o farlar çokta yakışmaz...
[B][SIZE="2"]yaşamam için, motor sürmem lazım. motor sürmem içinse yaşamam!!![/SIZE][/B]
Asıl Asya 200 gy yeri burasıymış meğerse. Dur ben diğer tarafa yazdıklarımı buraya taşıyayım.
Karakızım şu anda 4500 km'ye yaklaştı. Aslında hedeflediğimin yarısındayım. 26 Haziran itibari ile kontak çevirmiştim. Neyse zaten yarışta felan değilim ki en az sürede en fazla mesafeyi yapayım gibi bir derdim olsun.
Karakızım bir evlat gibi. Ne olursa olsun vazgeçilmiyor. Devamlı elimden anahtar düşmüyor ama onunla uğraşmak bana zevk veriyor. En son yağmurlu bir gecede Gölbaşı yokuşunu tırmanırken, motorun tüm elektrik aksamı kapandı. Evet motor saatte 90 km/h hızla yağmur altında yokuş tırmanırken birdenbire ışıklarını kapatıverdi. Ne sinyal ne far ne de fren lambası yanmıyordu. Birde benim komple motor elbiseleri siyah, motor siyah...... Anlayacağın Ghost riderin zenci versiyonu gibiydim.
Gelelim sorunumuza. Başınıza gelirse panik yapmayın. Çünkü motor susmuyor. Yola devam ediyor ama yarasa gibi gitmek zorundasınız. Motorun kontak anahtarını direksiyon tablasına sabitleyen vida düştüğü için kontak bağlantı switchleri ile olan bağlantıyı kesiyor. Acil çözüm için kontağın üstüne baskı yapacak bir nesne bulup sabitlemek lazım. Ben o trafikte motoru tek elle kullanmak zorunda kalmıştım. Hemde o yağmura rağmen. Tabii ki ilk müsait cebe sığınıp işimi halledecek sabitleme işini gerçekleştirmiştim.
Uzun süredir motorumda olan bir sorun var. Yaklaşık 60-70 km gibi yol yaptıktan sonra yani motor, zincir felan tam ısındıktan sonra özellikle sıkışık tarfikteki dur kalklarda belirginleşen bir sorunum var. Motorun ışıkta durduğunu farzedelim. Sonra kalkışa geçiyorsun. tabi senin kalkış hızına genelde diğer araçlar ayak uyduramıyor ve mecburan yeniden yavaşlamak zorunda olduğun haller oluşuyor. Yani ani devirlenmeden sonra ani gaz kesmeleri müteakip debriyajı sıkıp durduğun anda ; sanki zincir ön dişlinin üstünde dönüyormuş gibi gibi tık tık zincir atıyor. Acaba arka tekerin ivmesinden dolayı zincir dişlilerin üzerinden mi atlıyor dedim ve zincir gerginliğini ölçtüm. Ajda Pekkanın suratı kadar gergindi zincir. Hala bu sorunun sebebini bulamadım. Eğer 16 lık ön dişli bulupta dişliyi değiştirecek olursam; sorunu bulacağımı tahmin ediyorum. Bu motorun ön dişli muhafaza kapağı zealsunlarda ki gibi ayrı değil. Şanzıman yan kapağına bütünleşik. Conta sipariş etmedim. Sıvı contada pek sağlıklı olmaz kanaatindeyim. Komple kapağıda şüphe yüzünden açmak istemiyorum şu an.
Bu arada büyük bir ihtimalle karbüratör diyaframını patlattım. Motorun sesi bayağı değişti. Hız ve çekiş olarak menmunum. göstergeyi çok rahat dibe indiryor ve son süratini gerçekten ölçemedim. Tel kopacak diye gaz kestim. Ama arkamdaki arabanın göstergesi 130 km/h hızı gösterdi. Y ani yaptığım hız Çin Km/h'si değil, öz be öz yurdum Km/h'sidir. Yani 80 km/h ile gidipte "Abi 120 yaptım" iyen arkadaşlara ithaf olunur. Öbür yandan bu denemem kendime bir hafta motordan kendimi men edecek kadar ceza vermeme sebep oldu. Çok kızdım kendime hem de çok. Yaptığımı kendime yakıştıramadım. Neyin çabasındaydım ve neyi ispatlamaya çalışmıştım kendime? Endurocu ruhuna ihanet etmişim gibi geldi.
Aslında birkaç sorunum daha oldu ama kendim çözdüm. Şu anda devam eden ve rahatsızlık veren sorunum benzin musluğunun kaçırması. Haftasonu ona bakacağım. Konyalıyız ve bizde çözüm tükenmez.
Şimdilik bu kadar Kastore dostum. Baycode ile iletişime geçmek istiyorum bir an önce. Adam kendini iyi geliştirmiş. Acil paylaşıma girmek lazım.
Motorum Çinli Ama Ben Çinli Değilim.....:wiinkk:
Sevgili Motobey, öncelikle hoşgeldin! Motorunu sevmene sevindim, sıpa bağımlılık yaratıyor değil mi?
Hemen dişliden gelen şıkır şıkır ses sorunun cevabını vereyim. Sen de yazmışsın ama demekki bundan olduğunu farketmemişsin, o ses (büyük ihtimalle) zincirinin aşırı gergin olmasından kaynaklanıyor. Ben bu sorunu arka iç lastik değişiminden sonra lastikçinin ben farkında olmadan zinciri aşırı gerdirmesi sonucu yaşadım. Serviste 1.5-2 cm civarında esneme yapacak kadar gevşettirdikten sonra sorun çözüldü. Bazen zincir aşırı gevşekse (bol) de böyle sesler gelebilir, o da zincirin ön dişliye yakın bir yerde alt şase borusuna değmesinden kaynaklanır. Orayı bir plastikle kaplarsan şıkırtı kesilir ve şase demirin de zincirin de hasar görmez. Bir de zincirin üstte kalan kısmının, yine ön dişliye yakın olan tarafta şase demirine sürtmesini engellemek için beyaz plastikten U şeklinde bir parça vardır, onun arada sırada kayması söz konusu olabilir, onu da kontrol et. Gerekirse o plastiği bağlayan vidayı sık. Zincirine bakım yapmayı da ihmal etme. O da sese neden olur.
Kontaktaki problem nedeni ile ışıkların sönmesi problemi ilginç. Benim başıma gelmedi. Demekki Çinli'lerin sürekli vidalarını kontrol etmekte fayda, gevşek adamlar bunlar biraz )
Bir ara yakıt tüketim bilgilerini de paylaşırsan seviniriz.
Bu arada, benzin musluğunun kaçırması sorunu bende olmadı, ama benzini musluğa götüren borunun ucundan çatlaklar oluşmuştu. Oraları da bir kontrol et. Bende kaçağa neden olmadı bu durum ama yine de servise gösterip, sanayiden adamakıllı, yerli malı yurdun malı hortum aldırıp taktırtmıştım.
Görüşmek üzere, kazasız belasız sürüşler.
Not: Tüm arkadaşlar için söylüyorum çantanızda muhakkak 1 tane alın lambası veya gidona monte edilebilen fener bulundurun. Ne olur ne olmaz, ben daima güçlü bir alın lambası taşırım çantamda. Motor gece bozulsa veya far patlasa ya da Motobey'in örneğindeki gibi sönse ne olacak? Allaha emanetiz demektir.
İki teker daima tek tekerden daha iyidir :cherry:
"Ajda Pekkanın suratı kadar gergindi zincir." zuahaha...bittim bu lafa yaws...nese cok akıcı bir yazı yazmışsın. Emeğine sağlık..
[b]Yaşasın motosiklet kardeşliği. Sevelim, sevilelim, bu dünya kimseye kalmaz. Anneciğim, kardeşim ve gt250R sizleri ölene dek seveceğim... __No Women, Yes Vodka...:wiinkk:[/b]
[COLOR="Red"][B]Hayallerinizin peşinden gidin. Gitmiyorsanız, gidenlere mâni olmayın.[/B][/COLOR]
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)