Asya / As 200 Gy-2 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
27 Ekim 2009, 22:45
#1601
herkeze merhaba. geçenler de yağmurda çok hızlı gitmediğim halde düştüm yaklaşık 20 metre sürüklendim. arka lastiğin gazabına uğradım. ön gidon sanırım yamuldu değişicek ve arka lastiği değiştirmek istiyorum. bu itc lastikleri nerden bulabilirz motorustası çok haklısın ama bizimkilerde iç lastik de var o halde kullanılması sorun olmazsa almayı düşünüyorum. bu arada sis lambası aldım ekleyince benim karakızın fotoğraflarınıda koymayı düşünüyorum herkeze kazasız sürüşler dilerim.
@motorustası bu itc lastiklerde toprak yol performansı nasıl bi bilginiz var mıdır?
Reklamlar
-
31 Ekim 2009, 01:38
#1602
birisi yazar diye bekliyorum fakat yazacağı yok kimsenin. böyle bir yalnızlık beklemiyordum açıkçası.neyse bi ara bulduğum kullanma kılavuzunu ekliyorum. saygılar..
http://www.zshare.net/download/677212682ca83d66/
-
02 Kasım 2009, 09:30
#1603
Asyacılar son zamanlarda yoğunlar anlaşılan ama yinede gönül koyma. Burada msn adreslerimiz ve telefonlarımız mevcut. İsteyen veya çok sıkışan bize ulaşabilir ve bizde elimizden gelen yardımı esirgemeyiz emin ol.
Motorum Çinli Ama Ben Çinli Değilim.....:wiinkk:
-
02 Kasım 2009, 13:00
#1604
Teklemeyi buldum nihayetinde arkadaslar. Buji kafasından dolayı teklıyormus. Benı yanıltan cikleyi çekince geçmesi idi karbüratörden şuphelenıyordum ama buji kapagı cıktı. Elimdeki oto buji kablosu ile beraber takdım ipek kablo harıka oldu.
Bu arada sasıyı kırdım kırma sebebım cantanın ful dolu olması ve motor cıvatlarının gevsemesı. Dogal olarak motorda sasının bır ucunu olusturdugu ıcın koltuk altı ve hava fıltresı yanındakı borular kırıldı. Bunda benım 2 kısı uludagda kestane toplamamında etkısı var tabı. Onları kaynattım ve koltuk altına 13.8 capında celık cubuk caktım sımdıde kırılsın goruyum bakalım.
-
04 Kasım 2009, 17:21
#1605
Selamlar,motosikletimi aldıktan 2 ay sonra hareket esnasında geri dönüşüm hortumum yerinden çıkmış ve bazı parçaları kaybolmuştu.Servisim zaten gereksiz komple iptal edelim vs. dedi ve iptal ettik.Bu konuyla ilgili sormak istediklerim
1- Geri dönüşüm tam olarak ne işe yarar.
2-Eğer olmazsa olmaz çok önemli bi parça ise nerden temin etcez başka bi motorun geri dönüşümü uyar mı?
3-Fabrikayı aradım parçanın ellerinde olmadığını söylediler ne zaman geleceğinide bilmiyorlarmış! Fabrikanın yedek parça temin etme zorunluluğu var mı?
-
04 Kasım 2009, 19:00
#1606
İptal et bencede bende ettım avrupaya emisyon oranlarını tutturmak ıcın yapılmıs parca ama yenisini taksan gine eriyor çok km yapıyorsan.
-
06 Kasım 2009, 12:58
#1607
ccbilgin adlı üyeden alıntı
İptal et bencede bende ettım avrupaya emisyon oranlarını tutturmak ıcın yapılmıs parca ama yenisini taksan gine eriyor çok km yapıyorsan.
Cevap için teşekkür ederim.Geri dönüşümle ilgili farklı ustalardan farklı yorumlar dinledim.Kafamı karıştıranda bu.Geri dönüşümün emisyon oranı tutturma dışında bi fonkiyonu var mı?mesela yakıt tasarrufu ya da motora karışımlı sıcak havayı geri gönderip yakmayı kolaylaştırmak vs.gibi.Eğer tek amacı avrupa emisyon oranlarını tutturmaksa sorun yok.
-
09 Kasım 2009, 09:37
#1608
Yakıt tasarrufu yapabilir ama yuzde 1-2 falandır çunku sağlıklı çalışan bir sistem değil yenisini alsan ödüyceğin para 3 yıldakı yakıt tuketımınden daha fazla olucak ve 2 sene sonra bır daha eriycek.
-
09 Kasım 2009, 09:50
#1609
Sevgili CCbilgin'in dediği gibi bu parçanın varlığı ile yokluğu arasında pek bir fark yok. Bende ilk seneden sonra feragat ettim bu parçadan. Evde bir kutunun içinde bekliyor. Egzos manifoldundaki deliğide Doğan bijonu ile tıkayıp aluminyum bant ile sardım. Henüz kaynattırmadım ama bir fırsatını bulduğumda kaynattıracağım. Karbüratöre giden ince hortumun içine de ince bir vidayı ısıtıp kaynattım.
Motorum Çinli Ama Ben Çinli Değilim.....:wiinkk:
-
10 Kasım 2009, 12:30
#1610
-
10 Kasım 2009, 12:42
#1611
yağ sızdırması (keçelerden) sorununu çözeniniz var mı?
-
10 Kasım 2009, 16:37
#1612
Bujiyi temizleyin ya da yenileyin. Eğer yapabilirseniz buji piposunu ve kablosunu değiştirin ya da iyice oksidasyonlarını temizleyin. En son olarakta karbüratörünüzün ve hava filtrenizin temiz olduğundan emin olun. Bu kadar ihtimamdan sonra hala stop ediyorsa rölanti ve avans ayarlarını iyi bir ustaya yaptırın. Herşeye rağmen devam ediyorsa benzin aldığınız yeri değiştirin çünkü sulu benzin alıyor olabilirsiniz. Su benzinden yoğun olduğu için gece boyunca dibe çöker ve motor ilk dakikalarda bu sulu çökelti benzini kullanır. Başka alternatif yok henüz. Subap ayarları ise çok ileri noktada bir sorun. Eğer subaptan ise emme ayarları düşüktür ve soğuk emme ayarını 0.08 olarak ayarlatın. Motor ısınıp subap uygun emiş açıklığını yakalayana kadar fakir karışımdan dolayı motor rolanti değerlerini yakalayamayacaktır.
Lastik ise bir karın ağrısı durum. ERn iyisi arkaya içlastiği ile beraber 90, ön lastiğede 70 lira verip karın ve kafa ağrısından kurtulmanız. Mevcut lastikler ile herhangi bir çözüm mevcut değil.
Sırf bu geri dönüşüm muhabbetlerine son verebilmek için hortumu tekrar takacağım ve sonucu sizlerle paylaşıp son noktayı koyacağım bu konuda.
Keçelerden yağ kaçırma sorunu şu an benim en radikal problemlerimden birisi. Önümüzdeki haftalarda motoru komple indirip sıfır conta takımı ile motoru yeniden toplayacağım ama bu sefer kitapçıktaki tork ayarlarını birebir uygulayacağım.
Motorum Çinli Ama Ben Çinli Değilim.....:wiinkk:
-
10 Kasım 2009, 18:58
#1613
Teşekkürler Motobey
---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:52 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:51 ----------
kursunes adlı üyeden alıntı
yağ sızdırması (keçelerden) sorununu çözeniniz var mı?
Bir dönem sıvı contayla çözmüştüm ama artık bezdim kafama takmıyorum eksildikçe ekliyorum
---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:58 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:52 ----------
motobey adlı üyeden alıntı
Bujiyi temizleyin ya da yenileyin. Eğer yapabilirseniz buji piposunu ve kablosunu değiştirin ya da iyice oksidasyonlarını temizleyin. En son olarakta karbüratörünüzün ve hava filtrenizin temiz olduğundan emin olun. Bu kadar ihtimamdan sonra hala stop ediyorsa rölanti ve avans ayarlarını iyi bir ustaya yaptırın. Herşeye rağmen devam ediyorsa benzin aldığınız yeri değiştirin çünkü sulu benzin alıyor olabilirsiniz. Su benzinden yoğun olduğu için gece boyunca dibe çöker ve motor ilk dakikalarda bu sulu çökelti benzini kullanır. Başka alternatif yok henüz. Subap ayarları ise çok ileri noktada bir sorun. Eğer subaptan ise emme ayarları düşüktür ve soğuk emme ayarını 0.08 olarak ayarlatın. Motor ısınıp subap uygun emiş açıklığını yakalayana kadar fakir karışımdan dolayı motor rolanti değerlerini yakalayamayacaktır.
Lastik ise bir karın ağrısı durum. ERn iyisi arkaya içlastiği ile beraber 90, ön lastiğede 70 lira verip karın ve kafa ağrısından kurtulmanız. Mevcut lastikler ile herhangi bir çözüm mevcut değil.
Sırf bu geri dönüşüm muhabbetlerine son verebilmek için hortumu tekrar takacağım ve sonucu sizlerle paylaşıp son noktayı koyacağım bu konuda.
Keçelerden yağ kaçırma sorunu şu an benim en radikal problemlerimden birisi. Önümüzdeki haftalarda motoru komple indirip sıfır conta takımı ile motoru yeniden toplayacağım ama bu sefer kitapçıktaki tork ayarlarını birebir uygulayacağım.
buji piposunu 2-3 ay önce tedbir olsun diye değiştirmiştim(ngk) bujim 2 hafta önce değişti.Stop etme sadece motorum soğukken ilk çalıştırmada oluyo yani ısınınca sorun ortadan kalkıyır.Eğer buji ve pipoda sorun olsa ısındığı zaman rolantide normal çalışır mı?ona göre diğer seçenekleri değerlendircem
-
10 Kasım 2009, 20:24
#1614
asya 200 gy 2 lerin neden 0 km si satılmıyor?...
google da arastırdım ama bulamadım artık 0 km si satılmıyor mu bu motorların?...
-
12 Kasım 2009, 03:32
#1615
-
12 Kasım 2009, 17:45
#1616
Sisler çok güzel olmuş ama yüklenme derim sislere. Akünü öldürürsün.
Motorum Çinli Ama Ben Çinli Değilim.....:wiinkk:
-
12 Kasım 2009, 17:45
#1617
brkfrt adlı üyeden alıntı
Bu tarz arazide kullanmak çok zevkli.
-
12 Kasım 2009, 18:00
#1618
Umıt yıldız merhaba sis farları kac watt kaldırıyormu tesisat aku bosalmıyor umarım 55 w kaldırmaz cunku icindeki kac watlık lamba bırde ne kadara mal oldu aydınlatırsan sevınırım.
-
13 Kasım 2009, 21:41
#1619
ccbilgin adlı üyeden alıntı
Umıt yıldız merhaba sis farları kac watt kaldırıyormu tesisat aku bosalmıyor umarım 55 w kaldırmaz cunku icindeki kac watlık lamba bırde ne kadara mal oldu aydınlatırsan sevınırım.
selam sanırım yanlış anlşılma var bu brkfrt rumuzlu arkadaşımızın motosikleti ben alıntı yaptım sadece.
-
14 Kasım 2009, 02:24
#1620
Motorumu satıyorum...Neredeyse bir yıldır binmedim...Daha 2400 km de...
Hiç sıkıntısı yok...Aküsü bitmişti değiştirdim...Resimleri forumda mevcut...
İki hafta içinde almak isteyenlere sadece 1600TL...Ondan sonra bu fiyata vermem...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)
Bu Konudaki Etiketler