Asya / As 200 Gy-2 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
07 Ekim 2009, 16:51
#1581
Reklamlar
-
07 Ekim 2009, 17:55
#1582
Sevgili Baycode,
Senden haber alabilmek ne güzel. Sen gittiğinden beri hızımız kesildi. Çok güzel katılımlar oldu ama sen bu sitenin ilk duayenisin. Motoru sattığını düşünmüştüm ama sende benim kafadan gidiyorsun demek ki. Satmaktan vazgeçtim. Zincirini, baskı balatasını, egzantrik zincirini, egzantrik zincir gergi aparatını, ön ve arka fren balatalarını felan komple yeniledim. Bir şanssızlık eseri kırılan şanzıman grup milinide yenilerken motorun içini komple elden geçirdik. Maşallah bakımlardan sonra yine 130 km/h hıza çıktı. Sırada lastikleri var. IRC'nin lastiklerini alacağım kısmetse. Şu an kontakta ki temassızlık sıkıntısıyla uğraşıyorum. Olmazsa onada 43 TL bayılacağım. Motor 20.000 dedi ama hala çok güzel. Havalar soğurken sadece kışlık subap ayarına geçiş yapma işlemim kaldı sanırsam.
Senden bol bol haber bekliyoruz Ustam. Bak motorlarımızın maharetini test etme imkanında olmuş. Hemde en krallarından birisiyle. Doyumsuz resimlerinide bekliyoruz.
Motorum Çinli Ama Ben Çinli Değilim.....:wiinkk:
-
13 Ekim 2009, 12:24
#1583
Selam, 80 sayfayıda okudum diyebilirim, çok güzel paylaşımlar var.
Nasip olursa yakında bende KaraKız sahibi olmayı planlıyorum, gerçi kışta geldi sayılır ama olsun. Bursa'da olan arkadaşlar bu acemiye yardımcı olurlarsa sevinirim.
-
14 Ekim 2009, 17:41
#1584
ben bursadan cuneyt selamlar tavsıye ederım. Fiyat performans tavanda dıyebılırım bızım motorlarda.
-
14 Ekim 2009, 18:30
#1585
ccbilgin adlı üyeden alıntı
ben bursadan cuneyt selamlar tavsıye ederım. Fiyat performans tavanda dıyebılırım bızım motorlarda.
Cüneyt Abi bana yardımcı olurmusun, bende Karakız istiyorum araştırıyorum, Bursa Nilüferde Ataevlerde oturuyorum. Müsait olursan görüşebilirmiyiz
-
14 Ekim 2009, 19:22
#1586
Merhaba bu AS 200 GY 2 uzun yol yapan varmı . birde bir yerde gördüm ama bulamıyorum çantalı olarak nasıl duruyor.
bursada satışları nerede yapılıyor . asya motorun sitesinde bulamadım üretimi devam ediyormu
-
14 Ekim 2009, 19:50
#1587
erhdec adlı üyeden alıntı
Merhaba bu AS 200 GY 2 uzun yol yapan varmı . birde bir yerde gördüm ama bulamıyorum çantalı olarak nasıl duruyor.
bursada satışları nerede yapılıyor . asya motorun sitesinde bulamadım üretimi devam ediyormu
Sadece bildiklerime cevap vereyim,
Çantalı olarakta çantasızda bence güzel duruyor, ama çanta bence işe yarıyor, kask koltukaltındaki yere sığmayabilir.
Bursa'da satış yapan yer yok sadece servisi var Yalova yolunda,
Sıfırı yok yani üretim yok. Daha bugün Asyamotorun web sayfasından mesaj yazdım neden üretim yok çok düzgün motor satış yapmak mı istemiyorsunuz diye
-
14 Ekim 2009, 19:53
#1588
kursunes adlı üyeden alıntı
Sadece bildiklerime cevap vereyim,
Çantalı olarakta çantasızda bence güzel duruyor, ama çanta bence işe yarıyor, kask koltukaltındaki yere sığmayabilir.
Bursa'da satış yapan yer yok sadece servisi var Yalova yolunda,
Sıfırı yok yani üretim yok. Daha bugün Asyamotorun web sayfasından mesaj yazdım neden üretim yok çok düzgün motor satış yapmak mı istemiyorsunuz diye
Enteresan şimdiye kadar bu motor dikkatimi çekmemişti çok güzel uygun fiyat belli kaliteyi yakalamış anladığım kadarıyla alınabilecek motor.
-
14 Ekim 2009, 19:59
#1589
erhdec adlı üyeden alıntı
Enteresan şimdiye kadar bu motor dikkatimi çekmemişti çok güzel uygun fiyat belli kaliteyi yakalamış anladığım kadarıyla alınabilecek motor.
Ben çok niyetine girdim yakın zamanda en geç önümüzdeki yaza kadar almayı planlıyorum, sende Bursa'dasın alırsan birlikte Uludağ gezisi yaparız dağ tepe bayır
Bursa'nın neresindensin?
-
14 Ekim 2009, 20:17
#1590
kursunes adlı üyeden alıntı
Ben çok niyetine girdim yakın zamanda en geç önümüzdeki yaza kadar almayı planlıyorum, sende Bursa'dasın alırsan birlikte Uludağ gezisi yaparız dağ tepe bayır
Bursa'nın neresindensin?
inş. yanlız bunların üretimi durmuş problem olmasın parça sıkıntısı falan
-
15 Ekim 2009, 14:51
#1591
erhdec adlı üyeden alıntı
inş. yanlız bunların üretimi durmuş problem olmasın parça sıkıntısı falan
Asya motor yedek parçayı bulunduruyor ve forumdan takip ettiğim kadarıyla 2010da tekrar geleceği söylentisi var. Tabi şans işi belli de olmaz
-
16 Ekim 2009, 01:20
#1592
Değişmesi gereken debrijaj tası ve startör garanti kapsamında değişmesi için fabrikaya gönderilmişti.Dün servisim aradı, fabrikanın servisi arayıp parçaları garanti kapsamında değiştiremeyeceklerini söylediğini belirtti.Bende fabrikayı arayıp neden parçaların garanti dışında kaldığını sordum aşırı zorlanmış diyerek işin içinden çıktılar.Bu parçaları değiştirmemek için geçerli bi neden midir?Aşırı zorlamak teknik olarak nedir?bu durumda sizce ne yapmalıyım.
-
16 Ekim 2009, 04:57
#1593
arkadaşlar herkese merhaba 80 sayfayıda okudum. cok yararlı bilgiler var herkesin eline ve emeğine sağlık. bi ara mesaj yazdıydım ama kendimi tanıtmamışım. cok büyük hata yaptığımı tüm sayfaları okuyunca anladım.
ben burak boluda oturuyorum. kısmetse aralıkta askere gidicem. yaklaşık 2500km dir karakızı kullanıyorum. 2. el aldım motoru fakat yağını değiştirmek dışında başka bişey yapmadım. uzunca bekleyişden sonra motorumu alınca sadece binmek için zaman harcamışım bakım yapmamışım hatamı anladım ve bundan sonra bakımlarınıda yapacağım. eğer buluşmalar olursa buralarda da gerçekten güzel görülmesi gereken yerler var beklerim msn im brkfrt@hotmail.com isteyen ekleyebilir. arka amortisörüm patlak vites gergi yayım kırık buradaki servisde okşayan tiplerden yay için motoru açmak lazım dedi ve 150 tl sadece motoru açmak dedi amortisör de cok fazla fiyat bunların dahilinde motoru 1250 ye aldım. bu başlıkta ki yazıları okurken içim kaynadı iyiki bu motoru almışım diyorum. dizlik haricinde bende tam takım koruma ile geziyorum. daha cok yeniyim her zaman paylaşımın yerinin bitmeyeceğine inanıyorum o yuzden diğer abilerimizden daha önceki paylaşımları gibi sadece motor için değil herşey için yazılarınızı bekliyorum. herkese kazasız belasız sürüşler diliyorum.
@ümit yıldız yani bence saçma aşırı zorlamak diye sıyırıp atmışlar gibi geliyor. eğer insan kaynaklarını (yada müşteri hizmetlerini) ararsan daha cok yardımcı olacaklarını düşünüyorum.
-
19 Ekim 2009, 11:12
#1594
Arkadaslar bir kaç sorum var.
1- Debriyaj tası neden komple değişiyor. Sadece balatası değişmiyormu. Hiç balatasını söküp arayan varmı. Cunku balata nedirki 10 milyonluk bırsey olması lazım.
2- Benım motor sankı düşük devirlerde teklıyor. Bu tarz bır sey başına gelen oldumu. Buji yaparmı düşük hızla yüksek vitesde tekleme yaparmı.
3- Ön takımdan takırdama geliyor. Sanki yağı falan eksilirmi amörtisörün.
-
21 Ekim 2009, 08:42
#1595
Değişmesi gereken debrijaj tası ve startör garanti kapsamında değişmesi için fabrikaya gönderilmişti.Dün servisim aradı, fabrikanın servisi arayıp parçaları garanti kapsamında değiştiremeyeceklerini söylediğini belirtti.Bende fabrikayı arayıp neden parçaların garanti dışında kaldığını sordum aşırı zorlanmış diyerek işin içinden çıktılar.Bu parçaları değiştirmemek için geçerli bi neden midir?Aşırı zorlamak teknik olarak nedir?bu durumda sizce ne yapmalıyım.
Sevgili Ümit Yıldız,
Bir motoru zorlamak gibi bir yaklaşım yoktur. Motordur ve zorlanacaktır elbette. Zaten bu arızalar yağsızlıktan veya dış etkenlerden kaynaklanan garanti dışı bir arıza olsa anında tespit edilir ve sana haklı olarak olumsuz cevap verilirdi. Ama motoru zorlamışsın demek çok afaki bir yaklaşımdır ve seninde o zaman "Ben motoru zorlamadım ama siz çok kalitesiz üretmişsiniz." diye bir yaklaşımda bulunma hakkın doğar. Zaten debriyaj tası neyse ama statörün uzaktan yakından zorlamayla alakası yoktur çünkü bu parça krank koluna bağlı olarak çalışan ve herhangi bir güç iletimine katkısı olmayan dolayısıyla zorlamaya tabii olacak bir parça değildir. Bence eksik bir yaklaşımda bulunmuşsun. Başıma gelen bir olayı anlatayım. Bu sezonun başında nedenini tam kavrayamadığım bir sebepten dolayı şanzıman grup mili kırıldı. Kırılmasını yadırgamadım çünkü motora çok sert binen birisiyim. Diğer parçalar hariç sadece şansıman grup miline 114 TL para verdim. Çokta pahalı değildi bence. Alır almaz sitede yayınlamak için fotolarını çektim. Daha sonra motoru monte ederken şanzıman grup mili çat diye kırıldı. Uygulanan ışıl işlemden sonra çelikleme işlemi yapılmadığı için çelik mil döküm demire dönüşmüş. Hemen parçayı fabrikaya yolladım ve çok detaylı bir e-posta gönderdim. Eğer mallarının ayıplı olduğunu kabul etmeyeceklerse parçanın tarafıma iadesini özellikle istedim ve gerekirse tüketici hakları mahkemesine başvuracağımı belirttim. Daha e-postanın cevabı gelmeden beni aradılar ve parçanın yenisini gönderdiklerini söylediler. Özellikle yedek parça bölümünden Mehmet Bey benimle en az 20 dakika konuştu ve bu durumun istenmeyen bir durum olduğu ve tekrrür ederse parçayı yeniden gönderebileceklerini beyan etti. Gerçekten çok iyi ilgilendiler. Bu noktada Asya Motorun kötü niyetli olduğuna inanmıyorum. Siz meramınızı güzel anlatın yeter.
Arkadaslar bir kaç sorum var.
1- Debriyaj tası neden komple değişiyor. Sadece balatası değişmiyormu. Hiç balatasını söküp arayan varmı. Cunku balata nedirki 10 milyonluk bırsey olması lazım.
2- Benım motor sankı düşük devirlerde teklıyor. Bu tarz bır sey başına gelen oldumu. Buji yaparmı düşük hızla yüksek vitesde tekleme yaparmı.
3- Ön takımdan takırdama geliyor. Sanki yağı falan eksilirmi amörtisörün.
Sevgili ccbilgin,
Eğer debriyaj tasın kırılmadıysa veya düzeltimeyecek şekilde bozulmadıysa değiştirmeye gerek yoktur. Benim gibi 10 TL verirsin sonra alırsın sıfır debriyaj balatalarını ve hatta eğer varsa 14 TL daha verip debriyaj saçlarınıda sıfır alırsın. Gerekli görürsen 12 TL gibi bir fiyatlada yan kapak contasını yenilersin ki bunu yaparsan iyi olur motor için. Sen bayi sadece bu dediklerimin lüzumlu gördüklerini ya da hepsini alırsın. Ama gerek yoksa debriyaj tasını alman çok anlamsızca olur ve yok öyle bir mecburiyet. Motorun düşük devirde teklemesi ya yakıt sistemindendir ya da ateşleme sistemindendir. Öncelikle kolay olduğu için bujiyi yenile ve dene. Hala devam ediyorsa kabloları gözden ve yine olmadıysa kabüratör sistemini bir ustaya elden geçirt. Muhtemelen karbüratör vakum diyaframının yırtılmış olabilir veya yakış akış haznelerinde ve jetlerinde tıkanma oluşmuş olabilir. Ön amörtisörden gelen takırtı neresinden geliyor iyi dinle. Eğer direksiyona yakın kısımdan geliyorsa amortisör üst tabla bağlantılarını kontrol et. Eğer alt kısımdan geliyorsa ve amortisörde aşırı yumuşama varsa o zaman muhtemelen amorisör keçelerin patladığı için içindeki yağı boşaltmıştır. Hemen keçelerini yenilet ve içine kaliteli amortisör yağlarından herbirine 150 gr olacak kadar koydur. Sertliğini kendin ayarlamak istiyorsan bu oranın üstüne ekleyip eksiltebilirsin.
Motorum Çinli Ama Ben Çinli Değilim.....:wiinkk:
-
21 Ekim 2009, 08:44
#1596
axoyum adlı üyeden alıntı
herkese merhabalar uzun zamandır forumdan uzaktım karakızı sattığımdan beri motosiklet merakımda sönmüşe benziyor; ama birgün motosiklet alırsam yine aynı makina veya türevini alırım.
Motosikleti sattım ama sorunlar bitmedi sattığım kişi hala üzerine almamış noter satışının günüde doldu, satın alan kişinin telefonu dahi yok bende elimde sadece noter satışı var, ne memlekettir anlamadım ama ben makinayı sattığım halde adamın üstüne alması için hala ben uğraşıyorum üstüne al diye bilmem ne yapsam.
sen noter satış senedini iyi muhafaza et Noter senediyle mülkiyet karşı tarafa geçmiş,senin sorumluluğun ortadan kalkmıştır.Ama bunu bazen maliyeye anlatmak zordur.
-
22 Ekim 2009, 14:28
#1597
Motobey teşekkür ederim. Cevaplar için bujiyi deniycem bakalım haftasonu , haftaiçi işe gelip gidiyorum aksam oluyor motorda kontak kapanmıyor. Haliyle arıza büyümeden çözmem gerekli. Yoksa servise talim.
-
22 Ekim 2009, 23:58
#1598
Yorumun için teşekkür ederim Motobey,tüm parçaların bedelini ödeyerek değiştirdim ama startör için asya motorla tekrar görüşcem.
-
27 Ekim 2009, 14:56
#1599
Arkadaşlar Kış kapıda eğer hala motorunu ilk aldığı orjinal lastiklerle kullananlar varsa çok dikkat. Çok tehlikeli ve içinde neredeyse hiç kauçuk bulunmayan bir lastiktir. Özellikle yağmurlu havalarda inanılmaz kayma yapar. Ben ITC marka ( rürk Malı ) Ön arka lastik aldım, ikisi toplam140 TL'ye geldi ve yol tutuş farkını size anlatamama. LAstikler komple kauçuk neredeyse.. Güvenlik için 140 lira çok para değil belki siz daha ucuza da bulabilirsiniz. ITC lastikleri için adamla konuştum abi Pirelli ve diğer markalar bunda 2 kat iyi değil oldukça iyi bir lastik dedi. Kuryeler kendi motorlarına bu lastikten taktırıyorlarmış ve kar kış 265 gün kullanıyorlarmış. Lastikler Toubless ama GY 200 cantları tel olduğundan iç lastikle kullanmak gerekecek.
[B]MOTOSİKLETE BİNMEDİYSEN YAŞADIM DİYEMEZSİN.[/B]
-
27 Ekim 2009, 20:01
#1600
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)
Bu Konudaki Etiketler