Asya / As 200 Gy-2 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
10 Haziran 2009, 15:09
#1521
merhabalar. geçen gün tamircideyken bu motoru gördüm. sıfır. bi kenarda yatıyordu. fatura kesilemiyormuş motora. faturasız haliyle 1 milyara bırakırım dedi adam. inceledim motoru. ön arka çatalı, şasesi gayet sağlam. rasgele bir çinli değilim ben diyordu motor. çok hoşuma gitti benim.
siz ne dersiniz? bir milyara faturasız haliyle almak cazip mi? ruhsat-plaka olayı olmayacak..
[B][FONT="Times New Roman"][COLOR="DarkRed"]BABAM SAĞOLSUN :) [/COLOR][/FONT][/B]
Reklamlar
-
10 Haziran 2009, 18:25
#1522
hayır cazip değil faturasız çalıntı demek başının ağrıması demek
zaten ruhsatlı plakalı arsındaki fark ne ki hiç bulaşma bence
BİLGİ SAHİBİ OLMADAN FİKİR SAHİBİ OLMA
-
18 Haziran 2009, 00:44
#1523
ve karakızımı sattım...
arkadaşlar motorunuzun piyasası gayet güzel satılığa çıkardım hemen satıldı.
ilan tarihim; 10.06.2009
satış tarihim; 17.06.2009, yani bir hafta.
ve istediğim değere haydi sizlere iyi binmeler
BİLGİ SAHİBİ OLMADAN FİKİR SAHİBİ OLMA
-
18 Haziran 2009, 16:27
#1524
Alana da satana da hayırlı uğurlu olsun sevgili Axoyum. Senin teknik desteğin çok güzeldi. Keşke aramızda olmaya devam etseydin.
Motorum Çinli Ama Ben Çinli Değilim.....:wiinkk:
-
19 Haziran 2009, 01:13
#1525
elimden gelen birşey olursa ben buralardayım
BİLGİ SAHİBİ OLMADAN FİKİR SAHİBİ OLMA
-
19 Haziran 2009, 20:49
#1526
Forumdaşlar. Bu aletin Zealsun marka olanı alınır mı? Onun lastikleri benim daha çok işime geliyor. Bir de ufak tefek tümsek atlar mı bu motorlar?
-
21 Haziran 2009, 12:46
#1527
Arkadaşlar 3 senelik topic olduğunu görüyorum ve bu motoru almayı düşünüyorum uzun vadede kullanıp nasıl bir motor olduğunu söylyebiecek arkadaşlarımız varmı.Şimdiden teşekkürler.
-
21 Haziran 2009, 13:09
#1528
eski mesajları okursanda göreceksin kullanıcıları memnun, bende dahil. 10000km yaptım, hoyratta kullanırım epey.
"laubalilikten hoşlanmam, ciddiyeti severim, disipline hayranım!.."
-
21 Haziran 2009, 15:21
#1529
Vallaha arkadaş,çinlilerle karşılaştırılmaması gereken,sağlam bir motosiklet.
Sağlam,kalıplı,güven veriyor.
20-25 beygir gücünde olsa değiştirmeyi hiç düşünmeyeceğim bir motosiklet.
-
21 Haziran 2009, 22:27
#1530
Axoyum,enduro'dan şaşmaman dileği ile görüşmek üzere...
Foruma kattığın teknik bilgiler ve kişisel geziler için teşekkürler.
-
24 Haziran 2009, 13:03
#1531
hepinize merhabalar arkadaşlar
dün motorumun vizesini yaptırdım malum çoğumuzun motoru 2006 model yani çoğumuzun vize süresi bu sene doluyor.
muayene masrafı 63.72 tl.
vize işlemleri özelleştiğinde muayenede kastıklarını duymuştum. bu yüzden bir önceki gün motorumun ihtiyacı olmadığı halde bütün bakımlarını yaptım. zincir yağı, akü suyu, far ayarı vs. ne varsa kontrol edip en son bi güzel yıkadım.
ertesi gün muayeneye gittiğimde kontrol elemanın baktığı şeyler sinyaller, far ayarı ve stop lambası oldu . husur olarak bir tek şasi numarasının kolay okunmamasını yazdılar.
siz yine de noolur noolmaz motoru temiz götürün kıl bi elemana denk gelebilirsiniz.
hepinize keyifli sürüşler diliyorum...
-
24 Haziran 2009, 13:13
#1532
Merhaba..
Ben Zs 150cc crusier olanını kullanıyorum.Bu motorun dış görünümü benim çok hosuma gidiyor coğu motorda olmayan bir kalite sanırım.Sizlerden öğrenmek istediğim bu makinaların sıfır üretimi durdu sanırım fakat kıyıda köşede kalmış olduğunu varsayar isek buna kaç lira çekerler?Birde bunlarda yakıt türetimi ve çekim gücü nasıldır benim motor gibi hantal olacağını sanmıyorum çünkü kasa çok hafiftir sanırım.İyi günler....
-
07 Temmuz 2009, 16:49
#1533
-
09 Temmuz 2009, 13:45
#1534
ccbilgin arkadaşım bu motorun ilanın internette gördüğüm gün aradım ama sahibi satıldığını söyledi... sana nasipmiş meğer kazasız belasız sürüşler diliyorum çok sağlam titreşimsiz ve torklu bir motordur güle güle kullan..
-
10 Temmuz 2009, 15:49
#1535
Sagol dostum aldık bakalım baya bır maceralı yolculuk sonrası geldım dun yagını degıstırdım motorun sag arka ayaklık dusmus onu alıcam yolda dıslıyı 15 dıs yapıcam sımdıkı aksıyon bu bırde sankı cok hararetlı motor subap ayarı yaptırıcam baya bır ısımız var yanı bu hafta sonu. Tesekkur ederım motorum gucu dısında sıkayetım yok sımdılık bakalım. 125 lık kanunıden sonra yada gozumde cok buyuttum ondanda olabılır. 600 luk alet degıl sonucda.
-
13 Temmuz 2009, 22:27
#1536
BİLGİ SAHİBİ OLMADAN FİKİR SAHİBİ OLMA
-
14 Temmuz 2009, 11:16
#1537
[B][COLOR="Red"]Gitmediğin [/COLOR][COLOR="Cyan"]Yer[/COLOR] [COLOR="DarkRed"]Senin[/COLOR] [COLOR="Lime"]Değildir...[/COLOR][/B]:queen::queen::queen:
-
14 Temmuz 2009, 11:27
#1538
ccbilgin adlı üyeden alıntı
Sagol dostum aldık bakalım baya bır maceralı yolculuk sonrası geldım dun yagını degıstırdım motorun sag arka ayaklık dusmus onu alıcam yolda dıslıyı 15 dıs yapıcam sımdıkı aksıyon bu bırde sankı cok hararetlı motor subap ayarı yaptırıcam baya bır ısımız var yanı bu hafta sonu. Tesekkur ederım motorum gucu dısında sıkayetım yok sımdılık bakalım. 125 lık kanunıden sonra yada gozumde cok buyuttum ondanda olabılır. 600 luk alet degıl sonucda.
Motorunda bir problem yok ise benden sana tavsiye bu motor çinlilerin en kaliteli üretimlerinden biridir aynı zamanda bazı parçalarıda japondur.. tavsiyem hız ve güç konusunda da 200 cclik bir motor ne verebiliyorsa bu motorda onu bulabilirsin yalnız istemesini bileceksin forumda "KARAKIZ" diye anılan bu motor aslında kız gibi değilde daha çok sert ve haşin kullanımdan hoşlanan bir makine gaza ne kadar yüklenir debriyajını sert kullanırsan düzlükte aktarmada daha stabil bir çizgi yakalarsın.arazi koşullarında da gayet başarılı.. yüksek viteslerde bile torkunu hissettiriyor ve kendini toparlayabiliyor.. ama bir gerçek varkı altındaki makina 650 cc bir enduro değil belli sınırları tabiki olacak..
Tekrar hayırlı olsun kazasız belasız sürüşler.
-
14 Temmuz 2009, 11:35
#1539
Tesekkur ederım ındırdım dıslı konusunda axoy bey
1-Butun mesajlarınızı okudum axoy bey ama 15 mı 16mı arada kaldım bende makınacı oldugum ıcın tel erezyonda yaptırıcam fakat sız 15 dıs deneyımınızı yazmamıssınız. Butun mesajlarınızı okudum Forumda motobeydı sanırım o 16 dıs yapmıs 15ı tavsıye edıyordu. 16 cok gelıyor sanırım.
2- Subap ayarı katolagda emme 0.06-0.8 eksoz 0.08-0.10 ama bır arkadas motobeydı sanırım 0.1 ıle 0.15 den daha ıyı performans aldıgını soyluyor dogrumudur. Deneyen bılgısı olan varmı.
3- Subap kapaklarındakı orınglerı degıstıren varmı normal orıng yanarmı.
Orıng
2 adet valf kapagı 56.8x2.5 2 ADET
Kapak zincir Eksantirik 105X2.5 1 ADET
Yag Filtre Tapası 49.6X3.5 1 ADET
7X2.4 1 ADET
Yag Doldurma Kapagı 19x2.4 1 adet
3- Katalızor olayını ıptal ettım erımıs. 25 ınde muayene var ınsallah gecerız sorunsuz. Fotometrıden korkuyorum.
canlandıralım forumu hafta sonu spreyle boyadım motoru resımler yakında eksozuda duck boya ıle komple boyadım ama sankı yandı gıbı yanmaz mangal boyası ıdı ısıya dayanıklı anlamadım. Ufak yag kacaklarım var sıra onlarda subap kapaklarındakı orınglerı degıstıren varmı.
-
14 Temmuz 2009, 16:51
#1540
10 dişli vites değişim aralıklarını uzatıyor şehir içinde tek vitesle çeşitli hızlarda gidebiliyorsun. yanlız yeni aldığın dişlinin göbegini ve sabitleme (M5 sanırım) bölüm dairesi de farklı ona da dikkat et. zaten tel erezyon haricinde başka tezgahta zor. sen yinede ölçüleri kapagı söküp frezeli mil üzerinden kendin al onda birde boşluk ver rahat takarsın
BİLGİ SAHİBİ OLMADAN FİKİR SAHİBİ OLMA
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)
Bu Konudaki Etiketler