Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Asya / As 200 Gy-2 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #1421
    road - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mart 2007
    Şehir
    Dünya
    Motosikleti
    ASYA 200 GY-2
    Alıntı axoyum adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben parçacıdan 15 dişliyi 5 ytl ye aldım göbek ölçüsü bizimkinin daha büyük
    söktüğümde alimin altında torna olmasına ragmen tornada yapılacak iş değil diye freze işi olduğundan motoru topladım. En güzeli tel erezyon da göbegi kestim (göbek çoklu kamalı olduğundanm frezede bile çok uğraştırıyor) tel erezyonun saati 250 TL ama ben para vermedim. 5 liralık dişliyi milyarlık tezgahı oyalattım
    size tavsiyem daha önce verdiğim ölçülerde olan dişli alın en azından büyük göbek ölçüsü tutsunki sadece torna işiniz olsun.
    Kesinlikle katılıyorum. Aslında üzerindeki 14 lük dişliyi söküp ona göre en uygun dişliyi araştırıp almakta fayda far. Ya da axoyum un verdiği ölçülere göre en uygun dişli alınmalı.
    MEMLEKETİN NERE DİYE SORAN OLURSA, BEN BİR DÜNYA VATANDAŞIYIM.

    İnsanlarıda tıpkı para gibi ışığa tutun, eğer içinde ATATÜRK yoksa sahtedir!...


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #1422

    Üyelik
    20 Mayıs 2008
    merhabalar yeni bi gy 200 kullanıcısı olmak üzereydim ki satın almak üzere olduğum motorun silindir problemi olduğunu öğrendim... tecrübelerinizden yararlanmak istedim en kötü ihtimalle silindirin tamamen değişmesi ne kadar malolur ve bu sorun motoru almaktan vazgeçmeme neden olmalı mı sizce yardımlarınız için şimdiden teşekkürler...

  3. #1423
    axoyum - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Nisan 2006
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    Asya / As 200 Gy-2 yok artık
    Alıntı ferdiacikgoz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    merhabalar yeni bi gy 200 kullanıcısı olmak üzereydim ki satın almak üzere olduğum motorun silindir problemi olduğunu öğrendim... tecrübelerinizden yararlanmak istedim en kötü ihtimalle silindirin tamamen değişmesi ne kadar malolur ve bu sorun motoru almaktan vazgeçmeme neden olmalı mı sizce yardımlarınız için şimdiden teşekkürler...
    çözümsüz sorun yoktur
    silindir problemi derken kompresyonu düşmüş yani segmanlardan kaçıran gömlek olarak anlıyorum.
    kilometresi 20000 in üstünde ise silindir problemi muhtemelen aşıntıdır onuda en net söküp ovalliğine ve konikliğine bakarak anlaşılır. yeni silindir alarak giderirsin böyle bir revizyon işinde şuydu buydu motor sıfır olsun derken malzeme masrafın 300 ü bulur gibime geliyor, + işcilik tabi.
    vereceğin parayı ve muhtemel sorunlu kısımları söylersen daha net fikir veren birileri çıkabilir
    BİLGİ SAHİBİ OLMADAN FİKİR SAHİBİ OLMA

  4. #1424
    road - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mart 2007
    Şehir
    Dünya
    Motosikleti
    ASYA 200 GY-2
    Axoyum km.saati ayarı nasıl oldu deniyebildin mi? Bide 15 lik dişli ile uzun yol yaparsan düşüncelerin nasıl olacak bakalım. Redline e girmiyosun çünkü yüksek hızda.
    MEMLEKETİN NERE DİYE SORAN OLURSA, BEN BİR DÜNYA VATANDAŞIYIM.

    İnsanlarıda tıpkı para gibi ışığa tutun, eğer içinde ATATÜRK yoksa sahtedir!...

  5. #1425
    axoyum - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Nisan 2006
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    Asya / As 200 Gy-2 yok artık
    km saati 3. denemde saat gibi oldu.
    daha doğrusu bugün kalibrasyonu ktm 640 ile yaptık aynı oldu.
    km ibre mili üstündeki yayı 1 mm gerdirmek yeterli tecrübe sonucu 1 mm arkadaşlar. önce 3 sonra 2 mm denemiştim.
    BİLGİ SAHİBİ OLMADAN FİKİR SAHİBİ OLMA

  6. #1426
    PioneerkinG - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mayıs 2008
    Şehir
    ANTALYA/ALANYA
    Motosikleti
    ASYA 200 GY-2
    arkadaslar gunaydın herkese .. :( moralım bozuukk ...

    yardımınıza ihtiyacım var ben bu alanyada tornacı felan bulamadım bir sürü var kendine tornacı diyen ama hiç biri bu işlerden anlamıyo yada alanyanın tornacılarıcok zengın benım işime bi dakikalarını bile ayırmadılar ... ben bu 15 lik dişliyi yaptıramıyorum ....


    arka lastik siparişi vericem bu gun işallah onda mutlu olurum

    dişli konusunda yardımcı olabilecek varsa mutlu olurum ...
    °o.O°•._.•PiOnEeRKiNg•._.•O.o°O.o°
    ALL THE GEAR ALL THE TIME

  7. #1427
    inspire - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mart 2008
    Şehir
    Kopenhag
    Motosikleti
    fz6sa
    Selamlar millet bayagıdır yazamıyorum :/ pek zamanım olmuyo birazcık kotu hissediyorum zaten motor da yok altımda siz biniyosunuz fln

    Bugün kuzenim aradı beni, arka amortisörü patlamış. Galiba sönümleme yok sadece yay üzerinde gidiyo hatta kasislerden gecerken lastigin yer ile teması kesiliyodur muhtemelen... virajlarda ciddi sıkıntıya yol açabilir .. hele hele arazide düşünemiyorum bile.. İstanbul içi amortisör sormuş 300 tl demişler.. Ne yapılabilir ? Ben tamir dışında ramzeyinkilere bak dedim onun için ama o sordurmuş zaten galiba baglantı noktaları uymuyormuş.. sönümleme işini yapan o parça yı değiştirme şansımız varmıdır ? anlayn biri varsa yardımcı olursa cok sevinirim..

    teşekkür ettim
    Çok okuyan değil çok gezen bilir

  8. #1428
    PioneerkinG - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mayıs 2008
    Şehir
    ANTALYA/ALANYA
    Motosikleti
    ASYA 200 GY-2
    http://www.zongshenmotor.com/zongshe...&cc=LZX150GY-3 surdakı sankiii... yamaha :D degilmi


    ben bu 15 dişli işini yaptıramıcam..... burda tornacı felan yok tırt ... axoyum keske senı dınlesedım

    değiştiricem hemen bu gun lastiğim elimde

    bide deldirdim egzozu benım hanım motora bişimi yaptırdın hızlanmıs gibi bu dedi biner binmez :D
    °o.O°•._.•PiOnEeRKiNg•._.•O.o°O.o°
    ALL THE GEAR ALL THE TIME

  9. #1429
    road - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mart 2007
    Şehir
    Dünya
    Motosikleti
    ASYA 200 GY-2
    Selam Pionerking. Şu 15 lik dişli olayını nasıl halledemiyorlar orda anlamdım ne biçim ustalar onlar.Bende 14 lük dişli duruyo. Onu göndereyim sana, 14 lük dişlinin göbeğine göre Alanyada bulabilirsen tabi 15 lik dişli al.Çapları uysa yeter. Aldıktan sonra götür tornacı ya hallederler o zaman. Ama sıfırdan dişli yap dersen adamlar uğraşmazlar. Umarım egzosta fazla delik açmadın. Fazla delik açarsan motor çekişten düşer haberin olsun. Bu haliyle çekişte problem yoksa daha fazla delik açma yani.
    Ne marka lastik aldın bide ebatları kaç.
    MEMLEKETİN NERE DİYE SORAN OLURSA, BEN BİR DÜNYA VATANDAŞIYIM.

    İnsanlarıda tıpkı para gibi ışığa tutun, eğer içinde ATATÜRK yoksa sahtedir!...

  10. #1430
    PioneerkinG - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mayıs 2008
    Şehir
    ANTALYA/ALANYA
    Motosikleti
    ASYA 200 GY-2
    sizin dediginiz model vardıya lastık onu aldım cross degıl ama bizimkinden iyi belli

    IRC
    SİFİRDAN MI OLE DEMEDİK CANIM SENDE :o :d :d
    15 LİK BULUYORUM BENİMKİNE UYGUN GÖBEKLİSİNİ BİLE BULDUM SADECE VİDA DELİGİ DEDİM ONUDA AÇMADİLAR
    KESİP GOBEK GEĞİŞTİRME FELAN YOK YAPAMIYOLAR BURDA ....
    °o.O°•._.•PiOnEeRKiNg•._.•O.o°O.o°
    ALL THE GEAR ALL THE TIME

  11. #1431
    road - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mart 2007
    Şehir
    Dünya
    Motosikleti
    ASYA 200 GY-2
    civata delikleri mi karşılamıyor. Nasıl yani yaa ne biçim tornacı bunlar. Bendeki 14 lük dişliyi göndereyim istersen faydası olacaksa,ona göre yapsınlar.
    MEMLEKETİN NERE DİYE SORAN OLURSA, BEN BİR DÜNYA VATANDAŞIYIM.

    İnsanlarıda tıpkı para gibi ışığa tutun, eğer içinde ATATÜRK yoksa sahtedir!...

  12. #1432

    Üyelik
    17 Temmuz 2007
    Şehir
    Göktanrı'nın sunduğu her yer
    Motosikleti
    As200gy
    yaa ben hep diyorum bu dişli olayını,ihtiyaç duyan çok ama ürün yok!Eminim Ankara da sık görüştüğünüz bir servis varsa ve onlara izah edilirse(talep olduğu yönünde) toptan 100-200 adet gibi yaptırırlarsa hem maliyet düşer,makul bir fiyat karşılığı biz de kendilerinden edinebiliriz;örneğin ben bir tane alırım
    Yani,öylesine ciddiye alacaksın ki yaşamayı;
    yetmişinde bile,mesela zeytin dikeceksin....

  13. #1433
    axoyum - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Nisan 2006
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    Asya / As 200 Gy-2 yok artık
    pioneerKinG eğer dişlinin mil göbeğini halletin ise işin kolayı kalmış benimde deliklerin PCD çapı uymadı ama eğe ile hallettim yuvarlak bir saatçi eğe ile iç kısımlardan delikleri armut yapınca karşıladı
    BİLGİ SAHİBİ OLMADAN FİKİR SAHİBİ OLMA

  14. #1434
    PioneerkinG - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mayıs 2008
    Şehir
    ANTALYA/ALANYA
    Motosikleti
    ASYA 200 GY-2
    ben çözemedim yaa burdakilerin cebi dolu hepsi yer yurt sahibi bağ bahçe var ... sade adres gostermek için ordalar gibi ben burdan bişey cozemiyorum bana 15 dişli yaptırabilcek yada elinde olan varsa masrafını karşılayayım bana bi ulaştırsın be arkadaslar gercekten kafama taktım değiştirmessem rahat edemicem :D... sinir oldum:p r: lastiği değiştirmeye gidiyorum arakdaslar simdi bakalım işallah bi sorun cıkmaz....
    °o.O°•._.•PiOnEeRKiNg•._.•O.o°O.o°
    ALL THE GEAR ALL THE TIME

  15. #1435

    Üyelik
    17 Temmuz 2007
    Şehir
    Göktanrı'nın sunduğu her yer
    Motosikleti
    As200gy
    Haklısın PionerkinG küçük yerlerede esnaf ayda yılda biri hazır gelmişken ne kadar alırsam kardır mantığı güdüyor,ufak işlere pek kafa yormuyor.Bu yüzden yukarıdaki öneriyi getirmiştim.Umarım işlerin yolunda gider
    Yani,öylesine ciddiye alacaksın ki yaşamayı;
    yetmişinde bile,mesela zeytin dikeceksin....

  16. #1436
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    21 Aralık 2008
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Zs 200 Gy-2
    Yav arkadaş....

    Git servise,al eline dişliyi.

    Git parçacıya,göbeği uyan,uyanı bulamazsan da daha dar göbekli ve cıvata yerleri uyan bir dişli bul,

    Say bak 15 diş mi...

    Git tornacıya,"şu büyüğü küçüğüne uydur."de.

    Bu kadar.


    Ben tur yaptım bu arada bütün Antalya vs. gezdim,6 günde 1000 km yol.

    Motor hiç problem çıkartmadı,sadece biraz güçsüz kalıyor üst süratlerde.


    Yanlız bu çamurluk yüzünden ölüyordum.

    Kaş mı kalkan mı birinden birine giderken sağ taraf kayalık tepe,sol taraf deniz...

    Yav arkadaş....

    Vallaha çok sakat bir iş oldu,sağa viraj çok güzel tam yatmalık,yattım yaklaşık 40-50 derece civarı yatmıştım hızım da max 50 (km saati 70 diyo o sırada)

    Yattım,virajın ortasında sağ taraftan gelen bir rüzgar girdi çamurluğun altına,

    Ön lastiğin yerle bağlantısını kesti resmen,bir anda yolun ortasına attı...

    Hızım az fazla olsa yolun dışına atardı,ya da karşıdan gelen olsa ölüm...

    Bunun dışında hırlayan,saldıran çoban köpekleri dışında bir problem olmadan geçti tam 1000 km.

    Yakıt sarfiyatı konusunda şunu söyleyebilirim;

    iki kişi yol aldık.

    Benzin fiyatı 3,04-3,06.

    kilometrede 100bin lira ortalama.

    Mesela çok asıldığımda 170 kilometrede 18 liralık benzinle geri doldu.

    yani 18 de 1,yüzde 5-6...

    motosiklet 90 ila 110 bin lira yakıyor diyebiliriz.

    Road bey sağolsun hava ayarı olayını hiç ihmal etmedim,sıcaklığa ve neme göre sürekli oynayarak maksimum verim alarak bitirdim yolculuğu.

    Gezide fazla fotoğraf çekemedim,o yüzden gezi yazısı oluşturamıyorum.

    Not:Ankara'yı da özledim bu arada.Önceki yolculuktan beri burdur taraflarındayım.

  17. #1437
    road - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mart 2007
    Şehir
    Dünya
    Motosikleti
    ASYA 200 GY-2
    İyi gezmişsin yine Enduromania. 15 lik dişliyi takıp mı yola çıktın o kısmını anlayamadım.
    Arkadaşlar hava ayarı yakıtı epey etkiliyo bu arada haberiniz olsun. Hava ayarını motor sıcakken yapın ve hava ayar vidasını kısık konumdan yavaş yavaş açarak en iyi verimi aldığınız şekilde bırakın.En iyi verimi aldığınız noktada bile kısığa yakın olsun.
    Enduromania egzost işini ne yaptın eski egzostu mu taktın?
    MEMLEKETİN NERE DİYE SORAN OLURSA, BEN BİR DÜNYA VATANDAŞIYIM.

    İnsanlarıda tıpkı para gibi ışığa tutun, eğer içinde ATATÜRK yoksa sahtedir!...

  18. #1438
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    21 Aralık 2008
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Zs 200 Gy-2
    Abi dişli orijinal,daha dokunmadım.Zincirle beraber bir dahaki yağ değişimine denk getircem.

    Sol kapak contası da biraz yağ kaçırıyo onu da o arada hallederim inşallah.

    Egzost orijinal.

    Egzost çıkışının çevresine üç tane delik açıp somun kaynatsak,istediğimizde cıvata takıp çıkartsak nasıl olur acaba,onu düşünüyorum bu günlerde...

    Çünkü orijinal egzost da sıcakta bayıyor biraz.

  19. #1439
    road - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mart 2007
    Şehir
    Dünya
    Motosikleti
    ASYA 200 GY-2
    Aslında en güzeli dediğin gibi. Motobey in yaptığı gibi 3 tane delik açıp somun kaynattırmak.İstediğinde tak üç tane civata orijinal ses.Yalnız egzost ucundaki perçinli kapağı sökmek lazım somun civata işi için.

    Bu linkte bir arkadaşımıza benden hediye olsun.
    http://www.parliament-riders.co.il/manuals/Kawasaki/Kawasaki_Er5_'04_Service_Manual.pdf
    Arkadaşımızda bizim motorlarımızla ilgili faydalı bilgiler edinir, bizlerle paylaşırsa seviniriz.
    MEMLEKETİN NERE DİYE SORAN OLURSA, BEN BİR DÜNYA VATANDAŞIYIM.

    İnsanlarıda tıpkı para gibi ışığa tutun, eğer içinde ATATÜRK yoksa sahtedir!...

  20. #1440
    PioneerkinG - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mayıs 2008
    Şehir
    ANTALYA/ALANYA
    Motosikleti
    ASYA 200 GY-2
    evet arkadaslar tekrar gunaydın...

    lastık geldı ve biraz problemlı takıldı :D

    problem derken eski lastigin üstünde kocaman bi çivi varmıs bizde fark etmedik soktuk taktık ole 15 dakka sonra ini verdi bi baktık lastiğin sırtında koca bi delik halla halla bune :D sonra eski lastiğin içine bi baktık ki 3 cm bi çivi var bide iç lastik aldık ve tekrar sok tak yapıp değiştirdik ... ve gercekten güzel oldu ...

    lastikle ugrasırken benim usta buldum gibi sana bi 15 li dedi ve tekrar soktuk on kapagı ....

    ve iyikide sokmusuz dedim 6000 km deki bakımdan beri motor bi garip diyodum ya bu son sökülmesinde farkedildi dişlinin ordaki elektrik üreten sarmanlardan gelen kablolar motor blogunun arasına sıkışmıs bundan onceki sok taklarda ve acı haber hepsi .... kesilmiş :( nası farkettik derseniz motor hiç çalısmayı verdi kısa devre varmıs içinde hepsi birbirine deyiyomuş...

    nese baya bi uğrastan sonra tüm o bölgeden cıkan kablolar elden gecti ve motor çalıstı simdige kadarki o garip stop etmeler felan ordaki kısadevreden miş ... şimdi motor dahada iyi duruma geldi ...

    sizde dikkat edin arkadaslar bu durum 3 4 sök taktan sonra motor çalısmayı verince farkediliyo sizde dikkat edinde basınıza böle bişi gelmesin fotoları da var tabi yeni lastigimin artık korkmadan virajlara yatabiliyorum kaymıyooo

    on lastigede bi tane IRC buldum onunda deseni güzeldi önümüzdeki ayda onu taktırcam :D



    °o.O°•._.•PiOnEeRKiNg•._.•O.o°O.o°
    ALL THE GEAR ALL THE TIME


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)

Bu Konudaki Etiketler