Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Asya / As 200 Gy-2 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #821

    Üyelik
    13 Ekim 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Yamaha YZF 1000 Thunderace - Asyamotor AS200 GY-2
    Eğer Ankara'da yaşıyorsan avantajlısın çünkü Telyakar servisi Ankara Abidinpaşa'da. Bende Ankaradayım. Çok güzel bir insan Aydın Abi. Alışveriş konusunda çok güvenilir ve hakkaniyet sahibi bir insan. Asala 3 liralık malzemeye 5 lira fiyat vermez. Zaten elimden geldiğince arkadaşları Aydın Abiye yönlendiriyorum. Sen Ankaradaysan şanslısın. 2. elde temiz bir Asya As 200 Gy bulabilirsen kaçırma al derim. Ama illa başka motor dersen Kanuniyi tavsiye ederim. Eğri oturup doğru konuşmak lazım. Adamlar yedek parça konusunda oturmuş bir sistem kurmuşlar. Ama oradada Aydın Abi kalitesinde yaklaşan adam bulmak çok zor. Bu motorun muadilinide bulmak zor hatta imkansız.
    Motorum Çinli Ama Ben Çinli Değilim.....:wiinkk:


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #822
    inspire - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mart 2008
    Şehir
    Kopenhag
    Motosikleti
    fz6sa
    Debriyaj sıkılıyken sadece motor soğuk iken kasma yapıyo. Yağ ısınıp iyice akışkan olduktan sonra kasma sıfır.

    Spreyle daha önce disk imi temizledim. Başta kasma vardı ortadan kalkmıştı. Ötmuyordu ve tutmuyorudu da :D Zamanla daha iyi tutmaya başladı ve daha cok ötmeye :D Şimdi kasma da odan kaynaklanıyo galiba. Arka fren takılma yapmıyo yapsa farkederim =)

    Ön balatadaki vidayı biliyorum. Bisikletimde de disk fren vardı ordan az da olsa sistem benziyo ancak balatalar çift taraflı sıkma işlemini yapıyolar o sadece tek tarafı yaklaştırıp uzaklaştırıyo. Yani biraz dengesi bozulur onu yaparsam. Belki o taraf ötme yi yapıyodur sorun halloldu diye düşünürüm ama bu seferde frenlemesi düşer.. Gerçi tekerlegi kitlemeye de niyetim yok zaten hemen kitlenmekte kendileri =)

    Zincirim gergin değil aksine biraz bol =) Şıkırtı bile yapıyo


    __
    ha bu arada Ankara' da Aydın Abi nin sonuna kadar destekçisiyim =) =)
    Çok okuyan değil çok gezen bilir

  3. #823
    tatarx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Temmuz 2005
    Şehir
    ankara
    Alıntı motobey adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sevgili Tatarx,

    Eğer bir çarşamba toplantısına gelirsen motorunu etraflıca inceleme şansına sahip oluruz

    İnşaallah sevgili motobey sana motoru göstermem lazım as 200 uzmanı olarak.Hemde tanışmış oluruz...


    İnspire dostum benimde arka fren arada bir sıkar gibi yapıyor.Benimde bir ayar çekmem lazım...

  4. #824
    inspire - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mart 2008
    Şehir
    Kopenhag
    Motosikleti
    fz6sa
    Alıntı tatarx adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İnşaallah sevgili motobey sana motoru göstermem lazım as 200 uzmanı olarak.Hemde tanışmış oluruz...


    İnspire dostum benimde arka fren arada bir sıkar gibi yapıyor.Benimde bir ayar çekmem lazım...
    Ahhh ahh şu toplaşmalara bende bi gelebilsem de sizlerle tanışabilsem karakızları yanyana görebilsem....

    Fren konusunda wd40 o mekanik aksamın vitamini gibi. Ben wd40 ı eksik etmiyorum o işleyen bölgelerden. Arka frenim sıkma yapıyordu bayagı pay olmasına ragmen onun için biraz daha aşşagıya aldım kitleme noktasını şimdi hiç sıkma yok. Bence sende biraz geriye cek sıkma noktasını işe yarıyacaktır kasma konusunda. Hatta cok yukarda tututp sıkı fren kullanmamakta yarar var. Malum bizim arka tekerler çok sert hamurdan yol u tutmayı bırakın üzerinde bile duruyolar. Azıcık bi dokunmayla kitleniveriyolar ... ... Aman dikkat ...

    Ha bu arada tatarx senin asya belki hava alıyodur benimki gibi onu bi dinletsene motor ustasına ? Veya kendin şu şekile kontrol edebilirsin. Karburator le motor arasında su rezerv kolunun oldugu yerde arakda kalınca plastik bi hortum goreceksin. Motora giren yerde metal bi kelepçe dikkatini çekecektir. O kelepçenin sıkılıgını bi kontrol et gerekirse sık, hortumu da şöyle bi gözden geçir. Sen bi ey göremessen bi motorcuya motorun sesini dinlet sadece o direk anlıycaktır motor hava alıyo almıyo diye. Burdaki servis rolantide anladı motorun hava alıyo dedi. Aradaki hortum değişti performansım arttı... Bi kontrol etmekte yarar var bence
    Çok okuyan değil çok gezen bilir

  5. #825
    alplion - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2005
    Şehir
    kütahya/merkez
    Motosikleti
    buell 1125R
    içinizde acaba motorunu ikinci el yeni alan var mı? ne kadar noter ve ruhsat masrafı ödeniyo ki?

  6. #826

    Üyelik
    27 Mayıs 2007
    Şehir
    manisa
    Motosikleti
    2006 asya gy 200
    arkadaşlar herkese selam
    sevgili ibrahim abi
    dişli değişimini yaptım
    14 ten 16 ya çevirdim
    neden bugüne kadar ötelediğime gerçekten üzüldüm
    ne kalkışta nede uzayışta hiç bir sorunum olmadı aksine eski beşin yerini şimdi dört aldı bu arada bi tanede kanuni tiger aldım
    1950 model yadigar bmw yi sattım
    ve ikinci el motor almak isteyen arkadaşlarada eğer mesafeyi dert etmiyorlarsa benim karakızımı tavsiye edebilirim motorum daha 3500 km de orjinaline ilavetten performans eksozu ve 16 lı dişli modifiyeli motorumun daha değil kazası üzerinde çizilmesi bile yok ilgilenirseniz msn ferdagulbenli@hotmail.com gsm 05462069706 dan bana ulaşabilirsiniz yada topikten yazabilirsiniz

    bu arada onurcum sanada selamlar dün yoğunduk yazamadık
    dişli performansını dahi yazamadım sana
    msn den detayları konuşuruz
    :cherry:ferda:cherry:gülbenli:cherry:

  7. #827
    inspire - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mart 2008
    Şehir
    Kopenhag
    Motosikleti
    fz6sa
    ahahaha!!! ferda abi 16 lık mı taktın şimdi ciddi ciidii ? ? ?

    e sürat neydi ne oldu ?

    Ben geçen benim ön dişliyi inceledim daha bayagı bi var ömrü. Kumpasla fln ölçtüm dişleri daha sivrilme bile yok
    Çok okuyan değil çok gezen bilir

  8. #828

    Üyelik
    13 Ekim 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Yamaha YZF 1000 Thunderace - Asyamotor AS200 GY-2
    Benim bile kıskanarak baktığım bir motor Ferda Kardeşimin motoru. Düşünen varsa kaçırmasın derim. Bu denli temizini bulmak çok zor.

    Ferda dişli değişimini kaça hallettin? Artılarını ve eksilerini uzun uzadıya yazarsan sevinirim. Bu arada yeni motorun hayırlı olsun. Kanuni Tiger sadece elektrik aksamında yoran bir motor. Mekanik olarak çok sağlam bir makina. Güle güle binersin inşallah. Resim bekliyoruz.
    Motorum Çinli Ama Ben Çinli Değilim.....:wiinkk:

  9. #829

    Üyelik
    27 Mayıs 2007
    Şehir
    manisa
    Motosikleti
    2006 asya gy 200
    ibrahim abi iltifatın için teşekkür ederim
    maliyete gelince abi
    zaten dişliye para vermedim
    bi arkadaş küçük dişli takmış ben onun eski dişlisini aldım göbekler olmadığı için frezeye ihtiyacım oldu onuda sevdiğim bi arkadaşımın dükkanında hallettik yani maliyet sıfır
    artılarına gelince eskiden beşinci vitesle 140 altına inen ibre şimdi dördüncü viteste iniyor ve motoru beşe attığımda motor gayet belirgin bir rahatlamaya giriyor yani üç çeyrek gazda giderken ibre 120 üzerinde duruyor buda yakıtı bi hayli düşürüyor sanırım sabah onurlada konuştuk msn de ama ben birde arka dişliyi az büyütmek taraftarıyım biraz daha rahatlayacağını sanıyorum
    bu arada 16 dişliyi takınca motorun kalkışında her hangi bir bayılma söz konusu bile değil sadece vites araları biraz uzadı yakıt tüketiminide depoyu fullediğimde sizinle paylaşırım abi
    tiger için de teşekkür ederim gerçekten elektrik biraz yoracak sanırım çünkü akü nün cereyanı biraz az olunca motor çalışmıyor takviye yapınca ise anında çalışıyor
    sanırım amperi yüksek bir akü almam gerekecek
    yolda gidişi falanda gayet güzel
    zaten motoru aldığım kişide temiz kullanmış henüz 6000 km bende oldu
    altına kaçırma huyu falanda yok bakalım yakın bir tarihte manisadan antalyaya seyahat düşünüyorum
    bunu da sizlerle paylaşırım
    :cherry:ferda:cherry:gülbenli:cherry:

  10. #830
    tatarx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Temmuz 2005
    Şehir
    ankara
    Alıntı ferdagulbenli adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ibrahim abi iltifatın için teşekkür ederim
    maliyete gelince abi
    zaten dişliye para vermedim
    bi arkadaş küçük dişli takmış ben onun eski dişlisini aldım göbekler olmadığı için frezeye ihtiyacım oldu onuda sevdiğim bi arkadaşımın dükkanında hallettik yani maliyet sıfır
    artılarına gelince eskiden beşinci vitesle 140 altına inen ibre şimdi dördüncü viteste iniyor ve motoru beşe attığımda motor gayet belirgin bir rahatlamaya giriyor yani üç çeyrek gazda giderken ibre 120 üzerinde duruyor buda yakıtı bi hayli düşürüyor sanırım sabah onurlada konuştuk msn de ama ben birde arka dişliyi az büyütmek taraftarıyım biraz daha rahatlayacağını sanıyorum
    bu arada 16 dişliyi takınca motorun kalkışında her hangi bir bayılma söz konusu bile değil sadece vites araları biraz uzadı yakıt tüketiminide depoyu fullediğimde sizinle paylaşırım abi
    Ferdagulbenli dostum acaba rampada çekişte ne tür bir değişikilk oldu?
    Anlattığın şekilde motorun yakıtı eminim ki epey bir düşecektir.Genle bakıma girince 16 dişli bulup takmak lazım.Peki bu dişliyi nereden buluruz acaba?

  11. #831
    inspire - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mart 2008
    Şehir
    Kopenhag
    Motosikleti
    fz6sa
    16 lık dişli heryerde var tatarx. Mondiallerinde 15 likleri varmış bugun Ferda Abi yle n konuştuktan sonra gittim bi mondialci buldum ama dişli göbekleri uymuyo. Önce bi freze işini öğreneyim sanayide sonra alırım bi ön dişli bende cunku 90 la giderken motor biraz bagırıyo cok yakıo sehirler arası :/

    Ön fren imi balata spreyine boğdum bugun :D Artık ötmüyor kasması azaldı ama hala var. Yani biraz garip sogukken kasma yok ama ısınınca şişiyor şiştikce daha cok kasıyo, kastıkca ısınıyor ve daha çok şişiyor ^_^ Yani ön freni kullanmadan basarsam daha iyi gidiyo motor freni sıktıktan sonra yavaş yavaş kasma başlıyo ^_^

    Bugün yolda gidiyorum km saatime bi bkatım 234 olmuş... Başta şaşırdım çünkü rezerv e geçmemiştim bile.. Sonra belkide karıştırdım rezerv kolunu kullanmayı diye düşünüp ibrahim abi yi aradım meğer rezervde gidiyomuşum. Benzinciye giderken benzin bitti zaten neyse ki 300 m kalmıştı benzinciye... Bunca yol hep o taşıdı beni 300 mt ben onu taşısam elime batmaz dedim ittim karakızı benzinciye dek ... Tecrübe oldu valla =)
    Çok okuyan değil çok gezen bilir

  12. #832

    Üyelik
    27 Mayıs 2007
    Şehir
    manisa
    Motosikleti
    2006 asya gy 200
    sevgili tatarx ben manisada yaşıyorum
    haliyle bizim burada rampada yok rampada deneme yapabilmem için spile tırmanmak gerekir ama bende onu yapamadım ama sözüm olsun bi gün rampada denersem yazacağım onur kardeşimede söyledim ben 16 yı denedim sizlerde 15 deneyin bakalım ne olacak
    motorun ilk kalkışı bayar filan demişlerdi ama ben böyle bişeye rastlamadım sadece vites araları uzadı ve motorum rahatladı

    dişliyide her hangi bir çinli parça satan yerden temin edebilirsin sevgili kardeşim ama göbek uymuyor freze şart
    :cherry:ferda:cherry:gülbenli:cherry:

  13. #833
    tatarx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Temmuz 2005
    Şehir
    ankara
    Alıntı inspire adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    16 lık dişli heryerde var tatarx. Mondiallerinde 15 likleri varmış bugun Ferda Abi yle n konuştuktan sonra gittim bi mondialci buldum ama dişli göbekleri uymuyo. Önce bi freze işini öğreneyim sanayide sonra alırım bi ön dişli bende cunku 90 la giderken motor biraz bagırıyo cok yakıo sehirler arası :/

    Ön fren imi balata spreyine boğdum bugun :D Artık ötmüyor kasması azaldı ama hala var. Yani biraz garip sogukken kasma yok ama ısınınca şişiyor şiştikce daha cok kasıyo
    İnspire dünden beri benim motorda ön fren sıkıyormuş.Ben bu gün biraz oynadım düzeldi tamamen.Şöyle ki;ön frenin diskin orada sanki havasını almak için yapılmış bir yer var oradaki vidayı tamamen gevşetip frene bastım biraz hidrolik attı oradan sonra sıktım.Fren yumuşacık oldu şimdi sitediğim ayarda sıkabiliyorum.Yklaşık 2 saatir motorla uğraşıyorum tüm grenajları koltukları söktüm.Sağını solunu bazı civataları sıktım.Pek gevşeyen yoktu sıktım.Yağ filtresi hava filtresi yıkadım.Motorun üzerinde az yağlanmış gördüm.Onu temizledim.Tekrar topladıktan sonra ileri geri yapmak için motoru çalıştırdım ne yptığımı bilmiyorum ama motorun sesi değişti ve hafif gazla motor neredeyse tek tekere kalkıyordu...

  14. #834

    Üyelik
    01 Haziran 2008
    Şehir
    İstanbul
    selam beyler bende aranıza yeni katıldım.İstanbulda oturuyorum. Kısmetse bu hafta sonu benimde bi karakızım olacak Bitane buldum motor 4600km'de fiyat konusunda da fiyatı 2100ytl'ye anlaştık. Sizden ricam motor alırken motorun nelerine dikkat etmeliyim bu konuda bilgilendirirseniz sevinirim.

  15. #835

    Üyelik
    27 Mayıs 2007
    Şehir
    manisa
    Motosikleti
    2006 asya gy 200
    hooligan hoşgeldin
    hayırlısı olsun km ye göre fiyat uygun
    en güzeli bu motoru kullanan bir arkadaş bulup ona kullandırman yada bi motorcu ustasına iyice baktırman olacaktır
    :cherry:ferda:cherry:gülbenli:cherry:

  16. #836

    Üyelik
    01 Haziran 2008
    Şehir
    İstanbul
    İlgilendiğin için teşekkürler ferdagulbenli...
    Bi de bunların performanslarını nasıl yükseltebiliriz neler yapabiliriz bu konuda bi bilgisi olan varmı?

  17. #837

    Üyelik
    27 Mayıs 2007
    Şehir
    manisa
    Motosikleti
    2006 asya gy 200
    benim şimdilik uğraşılarım dişli üzerine öne 16 takıp motorun rahatlamasını sağladım ilerleyen günlerde arka dişliylede biraz oynayıp onu da burada sizlerle paylaşacağım
    :cherry:ferda:cherry:gülbenli:cherry:

  18. #838
    inspire - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mart 2008
    Şehir
    Kopenhag
    Motosikleti
    fz6sa
    Alıntı tatarx adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İnspire dünden beri benim motorda ön fren sıkıyormuş.Ben bu gün biraz oynadım düzeldi tamamen.Şöyle ki;ön frenin diskin orada sanki havasını almak için yapılmış bir yer var oradaki vidayı tamamen gevşetip frene bastım biraz hidrolik attı oradan sonra sıktım.Fren yumuşacık oldu şimdi sitediğim ayarda sıkabiliyorum.Yklaşık 2 saatir motorla uğraşıyorum tüm grenajları koltukları söktüm.Sağını solunu bazı civataları sıktım.Pek gevşeyen yoktu sıktım.Yağ filtresi hava filtresi yıkadım.Motorun üzerinde az yağlanmış gördüm.Onu temizledim.Tekrar topladıktan sonra ileri geri yapmak için motoru çalıştırdım ne yptığımı bilmiyorum ama motorun sesi değişti ve hafif gazla motor neredeyse tek tekere kalkıyordu...
    Kasma geçti mi tamamen Tatarx? Dün bende kurcalarken bahsettigin yer gözüme çarpmıştı. Fazla hidrolik boşaltma tarzı bişey galiba. Hatta üstünde minik bi esnek tıpamsı bişey var değil mi ? Peki gereginden fazla hidrolik boşaltırsak eklemeyi nerden yapacagız tekrar ? Yahu ne kadar garip şeylerdir nasıl bi ayarı olmaz bu melet in ... Benim ön disk hala kasıyo :(Zaten karşıdan bakınca balataları görüyorum idsk e değerken. Tekeri kaldırınca da kasma net bi şekilde ortaya cıkıyor...

    Biraz riskli geldi bana hidrolik boşaltma işi...Yarın Bursa'dan Sakarya'ya gaz açacağım =) Yol öncesi sakatlık çıkmasın... Ama Sakarya'da deiycem bunu

    Bu arada İbrahim Abi ön disk te disk frenin -motorun önunden bakıldıgında- solunda ki buyuk vida yı gevsettim bi işe yaramadı senin de dediğin gibi. Balata yı değiştirmek için konulmuş ayar özelligi olmayan bişey galiba. . . Ön disk te balata spreyi kullandım. Başta sorunu çözdü. Daha sonra tekrar aynı sıkma ve ötme devam etti . . .

    Tatarx noldu senin max hız ? Kesin değişmiştir sıkmayı hallettiysen ??

    Bu aralar fazla giremiyorum foruma. Sabit bi internetim yok. Sakarya ' ya döndükten sonra gene buralarda olucagım.

    Sağlıcakla kalın

    Saygılar.
    Çok okuyan değil çok gezen bilir

  19. #839
    tatarx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Temmuz 2005
    Şehir
    ankara
    Alıntı inspire adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kasma geçti mi tamamen Tatarx? Dün bende kurcalarken bahsettigin yer gözüme çarpmıştı. Fazla hidrolik boşaltma tarzı bişey galiba. Hatta üstünde minik bi esnek tıpamsı bişey var değil mi ? Peki gereginden fazla hidrolik boşaltırsak eklemeyi nerden yapacagız tekrar ? Yahu ne kadar garip şeylerdir nasıl bi ayarı olmaz bu melet in ... Benim ön disk hala kasıyo :(Zaten karşıdan bakınca balataları görüyorum idsk e değerken. Tekeri kaldırınca da kasma net bi şekilde ortaya cıkıyor...

    Biraz riskli geldi bana hidrolik boşaltma işi...Yarın Bursa'dan Sakarya'ya gaz açacağım =) Yol öncesi sakatlık çıkmasın... Ama Sakarya'da deiycem bunu

    Bu arada İbrahim Abi ön disk te disk frenin -motorun önunden bakıldıgında- solunda ki buyuk vida yı gevsettim bi işe yaramadı senin de dediğin gibi. Balata yı değiştirmek için konulmuş ayar özelligi olmayan bişey galiba. . . Ön disk te balata spreyi kullandım. Başta sorunu çözdü. Daha sonra tekrar aynı sıkma ve ötme devam etti . . .

    Tatarx noldu senin max hız ? Kesin değişmiştir sıkmayı hallettiysen ??

    Bu aralar fazla giremiyorum foruma. Sabit bi internetim yok. Sakarya ' ya döndükten sonra gene buralarda olucagım.

    Sağlıcakla kalın

    Saygılar.
    İNspire aynen bahsettiğin yer sanırım fren sıktığında falan hava alma yeri mantığıyla düşünülmüş bir yer kasmayı tamamen kesti.Motorun kalkışları biraz atikleşti ama ben bunu zinciri sıkmıştım buna yorumluyorum.Son hızda çok fazla değişme olmadı.
    Bu arada zinciri wd 40 ile temizledim sonra castrol zincir yağıyla yağladım.Zincir sesi neredeyse 0 oldu

    Ön frenin hidrolik koyma yeri tahminimce üst göstergenin olduğu yerden kapakları söküp baktım başka bir yer göremedim hidrolik koyacak.İNpire sen dediğimi yap frenin yumuşacık olacak ama çok hidrolik boşaltmasına izin verme.Dediğim vidayı birazcık gevşet sonra bir kere frene bas sonra sık vidayı...

  20. #840
    inspire - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mart 2008
    Şehir
    Kopenhag
    Motosikleti
    fz6sa

    Sudan çıkmış baıktan beter...

    Bugun günlük güneşlikti hava yola cıkarken... Bagladım cantamı topcase ime son kontrolleri yaptım cıktım yola saat 13:00 da. Bursa'dan Sakarya'ya normal şartlarda yalova-kocaeli sakarya güzergahından gitmek mantıklıydı ancak yol cok yogundu ben rahatsız oldum beni sıkıştıran araçlardan ve iznik üzerinden gitmeye karar verdim. İznige döndüğümde hava biraz kapadı. İznikte bi mola verdim, yemek yedim. Tam o anda hafif bi yagmur başladı, yola cıkarken hemen durdu.110 km daha vardı Sakarya' ya... 50 km kala sagnak yagmur başladı, önümde şimşekler patladı. Hemen benzinciye cektim motoru, cantadan kışlık eldivenlerimi aldım, üzerimdeki montun içliğini fln taktım o ara yagmur dindi yola tekrar çıktım ve geneyagmur bastırdı. Tamamen ıslanmıştım bi daha ki benzincide... Baktım yapcak bişey yok İbrahim Abi 'nin bi önerisi vardı o aklıma geldi 'yagmurda surerken montun dışında suyu cekebilcek bişey bırakma sakın ' demişti Belimiiyi cene topladım sagnak yağışta 40 km aralıksız sürdüm. Yolda yeryersu birikintisi vardı gecerken sırılsıklam ediyodu beni... Kimi zaman solumdan geçen kamyonların yerden bana sıçrattıgı sular içime içime vuruyo gibiydiler... Sakarya'ya geldigimde halim gerçekten komikti.. Suya doymuş, seleyeyapışış ve toprakla bütünleşip çamura doymuş berbat bi haldeydim... Siz siz olun yagmurda sürmeyin

    Tatarx deniycem bugun şu hidrolikten hva alma işini ^_^ Umarım bende de sende olduğu gibi işler...
    Çok okuyan değil çok gezen bilir


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)

Bu Konudaki Etiketler