Asya / As 200 Gy-2 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
02 Haziran 2008, 15:42
#821
Eğer Ankara'da yaşıyorsan avantajlısın çünkü Telyakar servisi Ankara Abidinpaşa'da. Bende Ankaradayım. Çok güzel bir insan Aydın Abi. Alışveriş konusunda çok güvenilir ve hakkaniyet sahibi bir insan. Asala 3 liralık malzemeye 5 lira fiyat vermez. Zaten elimden geldiğince arkadaşları Aydın Abiye yönlendiriyorum. Sen Ankaradaysan şanslısın. 2. elde temiz bir Asya As 200 Gy bulabilirsen kaçırma al derim. Ama illa başka motor dersen Kanuniyi tavsiye ederim. Eğri oturup doğru konuşmak lazım. Adamlar yedek parça konusunda oturmuş bir sistem kurmuşlar. Ama oradada Aydın Abi kalitesinde yaklaşan adam bulmak çok zor. Bu motorun muadilinide bulmak zor hatta imkansız.
Motorum Çinli Ama Ben Çinli Değilim.....:wiinkk:
Reklamlar
-
02 Haziran 2008, 16:01
#822
-
02 Haziran 2008, 16:46
#823
motobey adlı üyeden alıntı
Sevgili Tatarx,
Eğer bir çarşamba toplantısına gelirsen motorunu etraflıca inceleme şansına sahip oluruz
İnşaallah sevgili motobey sana motoru göstermem lazım as 200 uzmanı olarak.Hemde tanışmış oluruz...
İnspire dostum benimde arka fren arada bir sıkar gibi yapıyor.Benimde bir ayar çekmem lazım...
-
02 Haziran 2008, 16:54
#824
tatarx adlı üyeden alıntı
İnşaallah sevgili motobey sana motoru göstermem lazım as 200 uzmanı olarak.Hemde tanışmış oluruz...
İnspire dostum benimde arka fren arada bir sıkar gibi yapıyor.Benimde bir ayar çekmem lazım...
Ahhh ahh şu toplaşmalara bende bi gelebilsem de sizlerle tanışabilsem karakızları yanyana görebilsem....
Fren konusunda wd40 o mekanik aksamın vitamini gibi. Ben wd40 ı eksik etmiyorum o işleyen bölgelerden. Arka frenim sıkma yapıyordu bayagı pay olmasına ragmen onun için biraz daha aşşagıya aldım kitleme noktasını şimdi hiç sıkma yok. Bence sende biraz geriye cek sıkma noktasını işe yarıyacaktır kasma konusunda. Hatta cok yukarda tututp sıkı fren kullanmamakta yarar var. Malum bizim arka tekerler çok sert hamurdan yol u tutmayı bırakın üzerinde bile duruyolar. Azıcık bi dokunmayla kitleniveriyolar ... ... Aman dikkat ...
Ha bu arada tatarx senin asya belki hava alıyodur benimki gibi onu bi dinletsene motor ustasına ? Veya kendin şu şekile kontrol edebilirsin. Karburator le motor arasında su rezerv kolunun oldugu yerde arakda kalınca plastik bi hortum goreceksin. Motora giren yerde metal bi kelepçe dikkatini çekecektir. O kelepçenin sıkılıgını bi kontrol et gerekirse sık, hortumu da şöyle bi gözden geçir. Sen bi ey göremessen bi motorcuya motorun sesini dinlet sadece o direk anlıycaktır motor hava alıyo almıyo diye. Burdaki servis rolantide anladı motorun hava alıyo dedi. Aradaki hortum değişti performansım arttı... Bi kontrol etmekte yarar var bence
Çok okuyan değil çok gezen bilir
-
02 Haziran 2008, 17:28
#825
içinizde acaba motorunu ikinci el yeni alan var mı? ne kadar noter ve ruhsat masrafı ödeniyo ki?
-
03 Haziran 2008, 10:16
#826
arkadaşlar herkese selam
sevgili ibrahim abi
dişli değişimini yaptım
14 ten 16 ya çevirdim
neden bugüne kadar ötelediğime gerçekten üzüldüm
ne kalkışta nede uzayışta hiç bir sorunum olmadı aksine eski beşin yerini şimdi dört aldı bu arada bi tanede kanuni tiger aldım
1950 model yadigar bmw yi sattım
ve ikinci el motor almak isteyen arkadaşlarada eğer mesafeyi dert etmiyorlarsa benim karakızımı tavsiye edebilirim motorum daha 3500 km de orjinaline ilavetten performans eksozu ve 16 lı dişli modifiyeli motorumun daha değil kazası üzerinde çizilmesi bile yok ilgilenirseniz msn ferdagulbenli@hotmail.com gsm 05462069706 dan bana ulaşabilirsiniz yada topikten yazabilirsiniz
bu arada onurcum sanada selamlar dün yoğunduk yazamadık
dişli performansını dahi yazamadım sana
msn den detayları konuşuruz
:cherry:ferda:cherry:gülbenli:cherry:
-
03 Haziran 2008, 10:38
#827
-
03 Haziran 2008, 12:37
#828
Benim bile kıskanarak baktığım bir motor Ferda Kardeşimin motoru. Düşünen varsa kaçırmasın derim. Bu denli temizini bulmak çok zor.
Ferda dişli değişimini kaça hallettin? Artılarını ve eksilerini uzun uzadıya yazarsan sevinirim. Bu arada yeni motorun hayırlı olsun. Kanuni Tiger sadece elektrik aksamında yoran bir motor. Mekanik olarak çok sağlam bir makina. Güle güle binersin inşallah. Resim bekliyoruz.
Motorum Çinli Ama Ben Çinli Değilim.....:wiinkk:
-
03 Haziran 2008, 14:04
#829
ibrahim abi iltifatın için teşekkür ederim
maliyete gelince abi
zaten dişliye para vermedim
bi arkadaş küçük dişli takmış ben onun eski dişlisini aldım göbekler olmadığı için frezeye ihtiyacım oldu onuda sevdiğim bi arkadaşımın dükkanında hallettik yani maliyet sıfır
artılarına gelince eskiden beşinci vitesle 140 altına inen ibre şimdi dördüncü viteste iniyor ve motoru beşe attığımda motor gayet belirgin bir rahatlamaya giriyor yani üç çeyrek gazda giderken ibre 120 üzerinde duruyor buda yakıtı bi hayli düşürüyor sanırım sabah onurlada konuştuk msn de ama ben birde arka dişliyi az büyütmek taraftarıyım biraz daha rahatlayacağını sanıyorum
bu arada 16 dişliyi takınca motorun kalkışında her hangi bir bayılma söz konusu bile değil sadece vites araları biraz uzadı yakıt tüketiminide depoyu fullediğimde sizinle paylaşırım abi
tiger için de teşekkür ederim gerçekten elektrik biraz yoracak sanırım çünkü akü nün cereyanı biraz az olunca motor çalışmıyor takviye yapınca ise anında çalışıyor
sanırım amperi yüksek bir akü almam gerekecek
yolda gidişi falanda gayet güzel
zaten motoru aldığım kişide temiz kullanmış henüz 6000 km bende oldu
altına kaçırma huyu falanda yok bakalım yakın bir tarihte manisadan antalyaya seyahat düşünüyorum
bunu da sizlerle paylaşırım
:cherry:ferda:cherry:gülbenli:cherry:
-
03 Haziran 2008, 16:48
#830
ferdagulbenli adlı üyeden alıntı
ibrahim abi iltifatın için teşekkür ederim
maliyete gelince abi
zaten dişliye para vermedim
bi arkadaş küçük dişli takmış ben onun eski dişlisini aldım göbekler olmadığı için frezeye ihtiyacım oldu onuda sevdiğim bi arkadaşımın dükkanında hallettik yani maliyet sıfır
artılarına gelince eskiden beşinci vitesle 140 altına inen ibre şimdi dördüncü viteste iniyor ve motoru beşe attığımda motor gayet belirgin bir rahatlamaya giriyor yani üç çeyrek gazda giderken ibre 120 üzerinde duruyor buda yakıtı bi hayli düşürüyor sanırım sabah onurlada konuştuk msn de ama ben birde arka dişliyi az büyütmek taraftarıyım biraz daha rahatlayacağını sanıyorum
bu arada 16 dişliyi takınca motorun kalkışında her hangi bir bayılma söz konusu bile değil sadece vites araları biraz uzadı yakıt tüketiminide depoyu fullediğimde sizinle paylaşırım abi
Ferdagulbenli dostum acaba rampada çekişte ne tür bir değişikilk oldu?
Anlattığın şekilde motorun yakıtı eminim ki epey bir düşecektir.Genle bakıma girince 16 dişli bulup takmak lazım.Peki bu dişliyi nereden buluruz acaba?
-
03 Haziran 2008, 17:52
#831
-
03 Haziran 2008, 18:02
#832
sevgili tatarx ben manisada yaşıyorum
haliyle bizim burada rampada yok rampada deneme yapabilmem için spile tırmanmak gerekir ama bende onu yapamadım ama sözüm olsun bi gün rampada denersem yazacağım onur kardeşimede söyledim ben 16 yı denedim sizlerde 15 deneyin bakalım ne olacak
motorun ilk kalkışı bayar filan demişlerdi ama ben böyle bişeye rastlamadım sadece vites araları uzadı ve motorum rahatladı
dişliyide her hangi bir çinli parça satan yerden temin edebilirsin sevgili kardeşim ama göbek uymuyor freze şart
:cherry:ferda:cherry:gülbenli:cherry:
-
03 Haziran 2008, 20:43
#833
inspire adlı üyeden alıntı
16 lık dişli heryerde var tatarx. Mondiallerinde 15 likleri varmış bugun Ferda Abi yle n konuştuktan sonra gittim bi mondialci buldum ama dişli göbekleri uymuyo. Önce bi freze işini öğreneyim sanayide sonra alırım bi ön dişli bende cunku 90 la giderken motor biraz bagırıyo cok yakıo sehirler arası :/
Ön fren imi balata spreyine boğdum bugun :D Artık ötmüyor kasması azaldı ama hala var. Yani biraz garip sogukken kasma yok ama ısınınca şişiyor şiştikce daha cok kasıyo
İnspire dünden beri benim motorda ön fren sıkıyormuş.Ben bu gün biraz oynadım düzeldi tamamen.Şöyle ki;ön frenin diskin orada sanki havasını almak için yapılmış bir yer var oradaki vidayı tamamen gevşetip frene bastım biraz hidrolik attı oradan sonra sıktım.Fren yumuşacık oldu şimdi sitediğim ayarda sıkabiliyorum.Yklaşık 2 saatir motorla uğraşıyorum tüm grenajları koltukları söktüm.Sağını solunu bazı civataları sıktım.Pek gevşeyen yoktu sıktım.Yağ filtresi hava filtresi yıkadım.Motorun üzerinde az yağlanmış gördüm.Onu temizledim.Tekrar topladıktan sonra ileri geri yapmak için motoru çalıştırdım ne yptığımı bilmiyorum ama motorun sesi değişti ve hafif gazla motor neredeyse tek tekere kalkıyordu...
-
03 Haziran 2008, 21:04
#834
selam beyler bende aranıza yeni katıldım.İstanbulda oturuyorum. Kısmetse bu hafta sonu benimde bi karakızım olacak Bitane buldum motor 4600km'de fiyat konusunda da fiyatı 2100ytl'ye anlaştık. Sizden ricam motor alırken motorun nelerine dikkat etmeliyim bu konuda bilgilendirirseniz sevinirim.
-
03 Haziran 2008, 21:30
#835
hooligan hoşgeldin
hayırlısı olsun km ye göre fiyat uygun
en güzeli bu motoru kullanan bir arkadaş bulup ona kullandırman yada bi motorcu ustasına iyice baktırman olacaktır
:cherry:ferda:cherry:gülbenli:cherry:
-
04 Haziran 2008, 14:19
#836
İlgilendiğin için teşekkürler ferdagulbenli...
Bi de bunların performanslarını nasıl yükseltebiliriz neler yapabiliriz bu konuda bi bilgisi olan varmı?
-
05 Haziran 2008, 10:08
#837
benim şimdilik uğraşılarım dişli üzerine öne 16 takıp motorun rahatlamasını sağladım ilerleyen günlerde arka dişliylede biraz oynayıp onu da burada sizlerle paylaşacağım
:cherry:ferda:cherry:gülbenli:cherry:
-
07 Haziran 2008, 15:25
#838
tatarx adlı üyeden alıntı
İnspire dünden beri benim motorda ön fren sıkıyormuş.Ben bu gün biraz oynadım düzeldi tamamen.Şöyle ki;ön frenin diskin orada sanki havasını almak için yapılmış bir yer var oradaki vidayı tamamen gevşetip frene bastım biraz hidrolik attı oradan sonra sıktım.Fren yumuşacık oldu şimdi sitediğim ayarda sıkabiliyorum.Yklaşık 2 saatir motorla uğraşıyorum tüm grenajları koltukları söktüm.Sağını solunu bazı civataları sıktım.Pek gevşeyen yoktu sıktım.Yağ filtresi hava filtresi yıkadım.Motorun üzerinde az yağlanmış gördüm.Onu temizledim.Tekrar topladıktan sonra ileri geri yapmak için motoru çalıştırdım ne yptığımı bilmiyorum ama motorun sesi değişti ve hafif gazla motor neredeyse tek tekere kalkıyordu...
Kasma geçti mi tamamen Tatarx? Dün bende kurcalarken bahsettigin yer gözüme çarpmıştı. Fazla hidrolik boşaltma tarzı bişey galiba. Hatta üstünde minik bi esnek tıpamsı bişey var değil mi ? Peki gereginden fazla hidrolik boşaltırsak eklemeyi nerden yapacagız tekrar ? Yahu ne kadar garip şeylerdir nasıl bi ayarı olmaz bu melet in ... Benim ön disk hala kasıyo :(Zaten karşıdan bakınca balataları görüyorum idsk e değerken. Tekeri kaldırınca da kasma net bi şekilde ortaya cıkıyor...
Biraz riskli geldi bana hidrolik boşaltma işi...Yarın Bursa'dan Sakarya'ya gaz açacağım =) Yol öncesi sakatlık çıkmasın... Ama Sakarya'da deiycem bunu
Bu arada İbrahim Abi ön disk te disk frenin -motorun önunden bakıldıgında- solunda ki buyuk vida yı gevsettim bi işe yaramadı senin de dediğin gibi. Balata yı değiştirmek için konulmuş ayar özelligi olmayan bişey galiba. . . Ön disk te balata spreyi kullandım. Başta sorunu çözdü. Daha sonra tekrar aynı sıkma ve ötme devam etti . . .
Tatarx noldu senin max hız ? Kesin değişmiştir sıkmayı hallettiysen ??
Bu aralar fazla giremiyorum foruma. Sabit bi internetim yok. Sakarya ' ya döndükten sonra gene buralarda olucagım.
Sağlıcakla kalın
Saygılar.
Çok okuyan değil çok gezen bilir
-
07 Haziran 2008, 16:25
#839
inspire adlı üyeden alıntı
Kasma geçti mi tamamen Tatarx? Dün bende kurcalarken bahsettigin yer gözüme çarpmıştı. Fazla hidrolik boşaltma tarzı bişey galiba. Hatta üstünde minik bi esnek tıpamsı bişey var değil mi ? Peki gereginden fazla hidrolik boşaltırsak eklemeyi nerden yapacagız tekrar ? Yahu ne kadar garip şeylerdir nasıl bi ayarı olmaz bu melet in ... Benim ön disk hala kasıyo :(Zaten karşıdan bakınca balataları görüyorum idsk e değerken. Tekeri kaldırınca da kasma net bi şekilde ortaya cıkıyor...
Biraz riskli geldi bana hidrolik boşaltma işi...Yarın Bursa'dan Sakarya'ya gaz açacağım =) Yol öncesi sakatlık çıkmasın... Ama Sakarya'da deiycem bunu
Bu arada İbrahim Abi ön disk te disk frenin -motorun önunden bakıldıgında- solunda ki buyuk vida yı gevsettim bi işe yaramadı senin de dediğin gibi. Balata yı değiştirmek için konulmuş ayar özelligi olmayan bişey galiba. . . Ön disk te balata spreyi kullandım. Başta sorunu çözdü. Daha sonra tekrar aynı sıkma ve ötme devam etti . . .
Tatarx noldu senin max hız ? Kesin değişmiştir sıkmayı hallettiysen ??
Bu aralar fazla giremiyorum foruma. Sabit bi internetim yok. Sakarya ' ya döndükten sonra gene buralarda olucagım.
Sağlıcakla kalın
Saygılar.
İNspire aynen bahsettiğin yer sanırım fren sıktığında falan hava alma yeri mantığıyla düşünülmüş bir yer kasmayı tamamen kesti.Motorun kalkışları biraz atikleşti ama ben bunu zinciri sıkmıştım buna yorumluyorum.Son hızda çok fazla değişme olmadı.
Bu arada zinciri wd 40 ile temizledim sonra castrol zincir yağıyla yağladım.Zincir sesi neredeyse 0 oldu
Ön frenin hidrolik koyma yeri tahminimce üst göstergenin olduğu yerden kapakları söküp baktım başka bir yer göremedim hidrolik koyacak.İNpire sen dediğimi yap frenin yumuşacık olacak ama çok hidrolik boşaltmasına izin verme.Dediğim vidayı birazcık gevşet sonra bir kere frene bas sonra sık vidayı...
-
08 Haziran 2008, 20:01
#840
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)
Bu Konudaki Etiketler