Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Asya / As 200 Gy-2 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #741

    Üyelik
    13 Ekim 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Yamaha YZF 1000 Thunderace - Asyamotor AS200 GY-2
    Gördüğüm kadarı ile topik epeyce hareket kazanmış. Yeni arkadaşlar ve yeni yüzler görmek çok güzel. Onur kardeşim topiğin duayenliğini eline almış çok şükür. Zaten çok hevesli başlamıştı. İnşallah böyle devam eder. Hele ki mühendislik diplomasını alsın o zaman teknik konularda danışabileceğimiz tam teşekküllü bir uzmanımız olacaktır.

    Şu ana kadar yazılı olanlarda bir hata yok. Debriyaj teli sıkıntısı servisin eksik bakımından kaynaklanmakta. Debriyajda kaçırma var mı en basit test yolu otorun üzerindeyken motoru vitese atıp ön freni sıkıp gaz vermeden debriyajı yavaş yavaş bırakmaktır. Eğer motor gidecem dercesine bağırıyorsa debriyaj ayarsızdır ya da balata bitmiştir. Eğer debriyaj ayarın ya da balatan sağlamsa motor gitmek için kasıldıktan sonra hiç bağırmaya gerek duymadan stop eder.

    En güzel debriyaj ayarı debriyaj hareket mesafesinin beşte ikilik kısmını sıktığında motorun debriyajı ayırıp vites atılabilir durumda olduğu ayardır.Daha kısa ayar seri vites atmak için iyidir ama motor yarım debriyaj gibi çalışır zorlu arazi koşullarında. Bu da debriyajın erken bitmesi demektir.


    Yakıt tüketimi görecelidir. Normal ayarda ki motor minimum 2,8 litreye kadar düşer uzun yolda sakin kullanımda. Bunun altında ki değerler gerçeği yansıtmaz çünkü yapılan ölçüm kendi göstergeleri ile yapılmıştır ve %10'dan daha az hatalı ölçüm yapan Çinli görmedim henüz. Maksimumda ise 4,5 litreyi çok rahat aşabilirsiniz. Ben 5 litre bariyerini çoğu kez aştım. Çünkü çok limit kullanmak zorunda kalıyorum Ankara trafiğinde. Ama karma sakin kullanımda benim ortalamam 3,5 litre. Yani yaklaşık 12 kuruş. Bunun altında ki değerler ya gösterge hatasıdır ya da mucize.

    Rodaj konusu ise başlı başına bir topik gerektirir. Ama esas olan şudur. Sıfır motor bebek gibidir. Önce yürümeyi sonra koşmayı öğretiriz. Bu bir günde olacak olay değildir. Bebeğimize gösterdiğimiz özeni göstermemiz gerekir. En önemli nokta motoru asla zorlamamak ve kaliteli yağ ile yağını minimum her 300 km'de bir değiştirmektir. İlk 1000 km'den sonra kademeli olarak motoru zorlayabilirsiniz. Motor açıldıktan sonra ise asla uzun süre sabit gazda gitmeyin. Ha biraz hızlanın arada bir ya da yavaşlayın.
    Motorum Çinli Ama Ben Çinli Değilim.....:wiinkk:


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #742
    inspire - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mart 2008
    Şehir
    Kopenhag
    Motosikleti
    fz6sa
    İbrahim abi finallerim var bu onumuzdeki 2 hafta motoru bursa da bıraktım walla. Onsuz geldim. Gördümki tek derdim karakız olmuş Diploma işine biraz yoğunlaşacagım. 2 hafta sonra gene ustunde olcam
    ---
    Motorun kitapçığında subap ayarları ile ilgili bi değer varmı ? Varsa buraya yazabilir misiniz? Bende kitapçık olmadıgı için ustaya da göz kararı yap demekten başka şansım olmuyo
    Çok okuyan değil çok gezen bilir

  3. #743
    Battal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mart 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Piaggio X8 250 ie
    Arkadaşlar, 2 gün önce bende bir Asya GY 200 aldım. debriyaj balatası bitikdi. aldığım arkadaş da söylemişti zaten satarken. Tamam dedik, nedir ki yani taktırırız sonra yola devam. Fakat gelin görün ki debriyaj balatası piyasada yok. Avcılarda bi servis var, o da çanakla beraber satarım diyor, 230 YTL para istiyor. Motoru bıraktığım arkadaş eskiden beri gittiğim iyi bi servis Piaggio, Hyosung, Kymco servisi. Zeytinburnu, Sirkeci, Avcılar, Şirinevler dahil aramadığımız yer kalmadı. Bulamadık. eğer böyle parça sıkıntısı varsa işimiz var. Bildiğiniz bi yer varsa lütfen yazarmısınız, nereden temin edilir bunun parçaları. Bu arada diğer çin malı krosların da motor parçaları buna uymuyormuş. 8 aydır motorsuzluk canıma tak dedi, motorum 2 gündür serviste yatıyor. Hemde debriyaj balatası gibi basit bi parçadan dolayı.

  4. #744
    inspire - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mart 2008
    Şehir
    Kopenhag
    Motosikleti
    fz6sa
    Alıntı Battal adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar, 2 gün önce bende bir Asya GY 200 aldım. debriyaj balatası bitikdi. aldığım arkadaş da söylemişti zaten satarken. Tamam dedik, nedir ki yani taktırırız sonra yola devam. Fakat gelin görün ki debriyaj balatası piyasada yok. Avcılarda bi servis var, o da çanakla beraber satarım diyor, 230 YTL para istiyor. Motoru bıraktığım arkadaş eskiden beri gittiğim iyi bi servis Piaggio, Hyosung, Kymco servisi. Zeytinburnu, Sirkeci, Avcılar, Şirinevler dahil aramadığımız yer kalmadı. Bulamadık. eğer böyle parça sıkıntısı varsa işimiz var. Bildiğiniz bi yer varsa lütfen yazarmısınız, nereden temin edilir bunun parçaları. Bu arada diğer çin malı krosların da motor parçaları buna uymuyormuş. 8 aydır motorsuzluk canıma tak dedi, motorum 2 gündür serviste yatıyor. Hemde debriyaj balatası gibi basit bi parçadan dolayı.
    Merhabalar. Benzer bir sorunu bende yaşadım. Evet hiçbiri uymuyor hele ebriyaj konusunda... Çanak nedir bilmiyorum ama ben Ankara'da Telyakar'dan 97 YTL ye debriyaj set aldım. Gayet memnunum. gadruno.onlymsn@gmail.com
    eklersen msnden detaylı yardımcı olabilirim.

    Ve pek de memnun olmadıgım bi durum var. İnsanlar sadece problemleri oldugunda foruma girip dertlerine deva arıyolar. Sadece bir kaç sayfa öncesine bakarak sorularınızın cevabını bulabilirisiniz. Şurda en fazla okuyacagınız 38 sayfa. 15-20 dk. dan fazla almaz. Ben yardım etmekten mutlu oluyorum ama armut piş ağzıma düş misali de biraz ters geliyo bana açıkçası. Bildiğim bir servis var belirttiğim gibi, debriyajın fiyatı ve uyan başka bir model de forumda mevcut. -ki debriyaj pekde basit bi parça değil bence.
    Çok okuyan değil çok gezen bilir

  5. #745
    PioneerkinG - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mayıs 2008
    Şehir
    ANTALYA/ALANYA
    Motosikleti
    ASYA 200 GY-2
    herkese selamlar arkadaslar 1 hafta odu kulanmaya baslıyalı 268 km ye gelmiş bulunmaktayım... ekonomi test edelim derken dun çarşı ortasında motor itekliyodum benzin bitti ... resimlerde tarif edildiği gibi durmasına rağmen yedek depo devreye gecmedi baya bi afalattı ama olur bole vakkalar diyorum buda tuzu biberi hep keyif almak olmaz birazda debelenmek lazım mış nese servise ulastırdım motoru ...çığrınmaya basladım bu nası yedek depo devreye felan geçtiği yok kaldım çarşının ortasında fenan diye.. usta sole bi baktı hallederiz dedi ve çakalca bi gülümseme geldi :D gözlerindeki parıltıyı görmeniz lazımdı yedek deponun mandalının olduğu aksağamı soktü ve dedi ki : bu salak çinliler yapıyo ama bazen ters takıyolar dedı herşey normal gözüküyodu ama terslik mandal ters çalısıyomus yedek depo kapalı gibi gözükürken açık mış :D:D al abi dedi hallettim ters çalısıyo senın mandal dedi :D nese problemi çözdü ama hala fites = vites lerle hala debeleniyom ayakkabının birini yedim şimdiden hanım baya kızdı git eskileri giy yeni ayakkabı giymek yok dedi :D azarladı yaww annem gibi nese bu aksam bi alanya -antalya macerası yapmayı planlıyoruz işallah problemsiz gider geliriz ... 1 saat 45 dk sürüyo normalde ama su an ben 2.5 3 saat planlıyorum 60 la dura kalka anca bu arada normal kulanımda (60 km gecmek yok cısss... ) 100 yeni kurus yakıyo ....

  6. #746
    inspire - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mart 2008
    Şehir
    Kopenhag
    Motosikleti
    fz6sa
    yedek depo olayı komikmiş gerçekten cok guldum burda pionerking debriyajını ne yaptın ayarlayabildin mi ? orjinal şekilde o vites kolu gerçekten ayakkabı bitirir hele bidezor geçiyosa vitesler

    biraz daha pay varsa debriyaj telini biraz daha germeyi dene. biraz daha rahatlatacagının kanısındayım. yagını değiştirirkendecastrol 15-50W 4T racing yağı var 17 YTL ye almıştım ben onu kullanabilirsin. biliyosundur bizim vites kutusu motor yağı ile yağlanıyo ayrı bi şanzuman yağı yok. onun için kaliteli yağ koyarsan orası da rahatlayabilir biraz. Neyse 268 km gelmişsin zaten yakında bi yağ değiştirmen saglıklı olacaktır ( ibrahim abi'den alıntı )


    benim aklımda başka bi soru var aslında. Lastik patladı, kendi imkanlarımızla nasıl tamir edebiliriz ? Yani biliyosunuz biizm lastikler şamyelli o spreyler pek fazla işe yaramaz şamyellde diye biliyorum bisiklet misali... Bisiklet lastigi gibi tamir etmek içinse şamyeli sokup yamayıp lastiktende orayı delen zamazingoyu cıkarmak gerek (cam, diken, çivi, vs.) ya peki sonra ? yanımızda hep pompa mı taşımalıyız ? Başına gelen varmı ?
    Saygılarımla
    Çok okuyan değil çok gezen bilir

  7. #747

    Üyelik
    13 Ekim 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Yamaha YZF 1000 Thunderace - Asyamotor AS200 GY-2
    Aman lastiğinizi patlatmayın. Benim arka lastik patlamıştı. Bisikletçiye gittim "Abi ben bunu sökemem" dedi. Motorcuya gittim "Ben bunla uğraşamam" dedi. Servise gittim ancak onlarda "Arka lastiği sökeriz ama yapamayız" dediler. kendi çabamla arka lastiği söktüm ve bir lastik servisine gittim. Makineyle lastik sökmeye alışmış arkadaşın kapasitesi yetmediği için "Ben bunu sökemem" dedi. Artık nasıl nevrim döndüyse "Sök lan o zaman kapıdaki lastik servisi tabelasını " demişim. Artık nasıl bir yüz ifadem varsa adam tırstı resmen. Levyeleri bana verip "Abi sen sök" dedi. Kendi çabalarımla lastiği söktüm. Sökmek sorun değilde; asıl zorun jantın kromajını çatlatmadan sökmek problem. Ben başardım ve zedelemeden söktüm. Adam iç lastiği şişirip patlağı tamir etti. Geriye takmak yine bana düştü ve inanın ki sökmekten kat be kat daha zor takmak. Adam surat ifademden ürktüğü için olsa gerek borcumu sorduğumda "Abi borcun felan yok sana kolay gelsin" deyip yolladı. Size tavsiyem sakın ola özellikle arka lastiği patlatmayın. Sökmesi takması oldukça meşakkatli. Ayrıca iç lastiği takarken mutlaka katlanmamasına dikkat edin ve varsa elinizde çok az miktarda pudra sürün.

    Haftasonu karakızımın bakımını yaptım nacizane. Pazar günü wd-40, balata spreyi, zincir yağı, gazyağı gibi malzemeleri çantama doldurup arkadaşın dükkana gittim. Orada motoru standa kaldırıp güzelce zincirini temizledim. Daha sonra bir başka arkadaşın yıkamacısına götürdüm motoru. Motor soğuduktan sonra tüm motor bloğunu ve yağlanmış aksamlara bol miktarda wd-40 sıktım. 15 dakika sonrada bol köpük ve su ile motoru tertemiz hale getirdik. Bizim motorların genel sorunu olsa gerek motor bir süre çalışmadı. Yaklaşık 15 dakika güneş altında bekledikten sonra kendine gelip çalıştı. Oysaki gidondaki elektrik kesme düğmesini naylon ile güzelce sarmıştım. Demekki kablolar ıslanınca da bu problemi yapıyor. Motor iyice kuruduktan sonra zincirinide bir güzedl yağladım. Onca rüzgara rağmen motor göstergenin taaa dibini gördü. Ama rüzgarda bu motor tam bir işkenceye dönüşüyor. Kesinlikle rüzgarlı havada binmenizi tavsiye etmem. Şerit içinde tutmak çok fazla ustalık gerektiriyor.
    Motorum Çinli Ama Ben Çinli Değilim.....:wiinkk:

  8. #748
    inspire - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mart 2008
    Şehir
    Kopenhag
    Motosikleti
    fz6sa
    Yeminile özledim ya içim içimi yiğiyo burda... Ama az kaldı cuma günü kavuşcam karakıza

    Lastiği patlatmmak elimizde deilki :/ Patladımı vay halimize yani :/
    Çok okuyan değil çok gezen bilir

  9. #749

    Üyelik
    27 Mayıs 2007
    Şehir
    manisa
    Motosikleti
    2006 asya gy 200
    usta eline sağlık
    aynı bakımı bende yaptım
    bu arada plakada bayağı bi büyüktü onu kendim daha ufak yaptım
    fosfor lu aynı orjin gibi oldu bi ara resimleri eklerim 15x9 cm ebatlarında oldu
    gayette hoş durdu
    :cherry:ferda:cherry:gülbenli:cherry:

  10. #750
    inspire - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mart 2008
    Şehir
    Kopenhag
    Motosikleti
    fz6sa
    ferda abi ne zaman dinletcen yaw su 1950 bmw ile bolder in sesini bize ? bi video cekmeni sabırsızlıkla bekliyorum :D :D
    Çok okuyan değil çok gezen bilir

  11. #751

    Üyelik
    27 Mayıs 2007
    Şehir
    manisa
    Motosikleti
    2006 asya gy 200
    kardeşim şu aralar çok yoğunum
    biraz bağ bahçe var bizde onlarla ilgileniyom
    ilk fırsatta tabiki
    gönlün rahat olsun
    :cherry:ferda:cherry:gülbenli:cherry:

  12. #752
    inspire - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mart 2008
    Şehir
    Kopenhag
    Motosikleti
    fz6sa

    sabırsızlıla bekliyorum
    Çok okuyan değil çok gezen bilir

  13. #753

    Üyelik
    27 Mayıs 2007
    Şehir
    manisa
    Motosikleti
    2006 asya gy 200
    nasıl gidiyo finaller
    bizimkiler pazartesi başlayacaklar
    not ortalamasıda önümüzdeki dönem itibarı ile yüzde 60 a çıktı isyan ediyolar

    birde ne diyeceğim
    bu resim ekleme işini ben çözemedim
    nası yapıyoz bu işi yardımcı olursan sevinirim
    :cherry:ferda:cherry:gülbenli:cherry:

  14. #754

    Üyelik
    13 Ekim 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Yamaha YZF 1000 Thunderace - Asyamotor AS200 GY-2
    http://www.motosiklet.net/forum/foru...i-anlatim.html

    Resim ekleme konusunda bu adresten gerekli bilgiyi alırsınız. Her ikinizede Allah zihin açıklığı versin. İnşallah sınavlarınızı başarı ile atlatırsınız.
    Motorum Çinli Ama Ben Çinli Değilim.....:wiinkk:

  15. #755
    inspire - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mart 2008
    Şehir
    Kopenhag
    Motosikleti
    fz6sa
    finaller idare eder Karakızın gelişiyle birlikte grafiklerde ciddi bi düşüş söz konusu ama böyle final haftasında fln bursa ya bırakarark gidermeye çalışıyorum onu da Bizim geçen pazartesi başladı bu cuma son finalim. Cuma akşamı Bursa yolu gorunuyo cumartesi de sabahtan subap ayarlarını hallettircem bi yerde Acil olarak ön fren ime baktırmam lazım istemeden de olsa motora bagladım gene konuyu kusurma bkmayın

    ___
    Saolasın İbrahim Abi. Sanada bol bol kolaylıklar diliyorum işinde
    Çok okuyan değil çok gezen bilir

  16. #756

    Üyelik
    27 Mayıs 2007
    Şehir
    manisa
    Motosikleti
    2006 asya gy 200
    abi ben öğrenci değilim ama yinede saolasın



    :cherry:ferda:cherry:gülbenli:cherry:

  17. #757

    Üyelik
    14 Mayıs 2008
    merhaba arkadaşlar kızımla 15 bin km yi devirdim













    [URL=http://imageshack.us][/





    sevgili dostlar
    katıldığım turlardan fotolar eklemek istedim. 15 bin km de zincir ömrünü tamamladı 2 gün önce zincir ve arka fren balatasını sıfırladım. motorumdan genel olarak çok memnunum forum da yedek parça bulmaya dair sıkıntılar okudum. dün asya motor sitesine as 200 gy nin satışının durmasından endişe ettiğimi ve yedek parça sıkıntısı yaşayıp yaşamayacağıma dair bir mail attım. yaklaşık 5 dakika sonra "Bahsi olan ürünümüzün satışı yoktur ama yedek parçası elimizde
    mevcuttur.Yani siz istediğiniz şekilde
    motorunuzu kullanabilir satabilir veya parça alabilirsiniz.İçiniz rahat
    olsun biz satışlarımız konusunda sıkıntı yaşatmamaktayız.Saygılar" şeklinde bir cevap aldım görüşmek ümidiyle çanakkaleden sevgiler

  18. #758

    Üyelik
    02 Mart 2007
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    V-Strom DL650 / Burgman AN400
    selam herkeze...
    bir arkadaşımla beraber arada dağ tepe gezmek için as200 gy almayı düşünüyoruz. izmir tarafında satmayı düşünen temiz motor sahibi arkadaşlar varsa özelden msg atabilirmi.
    tekeriniz düz bassın...
    (\__/)
    (='.'=) Never ride faster than your Guardian Angle can fly
    (")_(")*

  19. #759

    Üyelik
    27 Mayıs 2007
    Şehir
    manisa
    Motosikleti
    2006 asya gy 200
    kolpa kardeş selam
    bende daha 3000 km de temiz bir asya gy 200 var ilgilenirsen bana ulaş
    05462069706
    :cherry:ferda:cherry:gülbenli:cherry:

  20. #760

    Üyelik
    07 Şubat 2008
    Şehir
    İzmir / Ksk
    Motosikleti
    Yamaha XJ600S - Kawasaki ZX9R
    çinliler arasında en iyi motor titreşim yok seri atik bence o fiyatlara değer

    alan zar zor satıyo
    [COLOR="DarkRed"][B]Yaşadığın Her An Kendi Hayatındır...[/B][/COLOR]


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)

Bu Konudaki Etiketler