Ben bu yağ konusunda çok şanslıyım o zaman tek damla yağ damlatmıyor maşaallah diyeyim
Bu arada ferdalgülbenli hoşgeldin...
Ben bu yağ konusunda çok şanslıyım o zaman tek damla yağ damlatmıyor maşaallah diyeyim
Bu arada ferdalgülbenli hoşgeldin...
değer verdiğim bi abim diye söylemiyorum (ve lütfen yanlış anlaşılmasın) ama ibrahim abi(motobey) = süper insan
_
ama sık sık kontrol etmek te yarar var genede tatarx. şu yeni başlamış motor hayatımda yaptım bi kere o hatayı. sonu kötü biten yeni başlamış bi film de başrol oyuncusu oluyodum ibrahim abim olmasa.
Çok okuyan değil çok gezen bilir
Beni şımartıyorsunuz gençler. Hiçte abartmayın lütfen. Bu sitede bizlere yardımcı olan pekçok arkadaşımız, kardeşimiz, abimiz var. Ben onlara olan borcumu sizlere yardım ederek ödüyorum. Sizlerde yarın birgün diğer kardeşlerimize yardımcı olacaksınız. Yani bu iş hepimizin görevi.
İnsanız ve öürenene kadar her türlü hataya açığız. Ben henüz 17 yaşındayken abimin Jawa 250 Ceylanını kaçırmıştım. Arkadaşta MZ 251, bende Jawa vardı. Yolda benzinim bitti ve arkadaşın MZ'den 1 litre kadar benzin çektim. 40.000 km yol gitmiş ve tıkır tıkır çalışan Jawa'nın segmanları kırdım o gün. Çünkü MZ iki zamanlı olmasına rağmen yağ deposu ayrı olduğu için yağsız benzin kullanıyordu. Oysa Jawa'nın benzinine %5 oranında yağ eklemek gerekiyordu. Bizim bilgimiz buna yetmediği için yağsız benzini motora koymuş ve o halde motoru gazlamıştık. Sonuç ise gün sonunda şakır şakır öten bir motor ve abimden yediğim dayaktı.
Cesur adam kendi hatalarının bedeline katlanarak kendi başına öğrenmeyi kabul eden adamdır. Akıllı adam ise başkalarının tecrübelerini kullanabilen adamdır. Motosikletçilik hem cesaret hemde akıl ister. O yüzden fazla takılıp kalmadan yoluna devam edeceksin.
Bu arada hava filtresi motoru iyi sıktı yahu. Alt ve orta devirlerde sorun yok ama üst devirlerde motor resmen tekliyor. Filtre kutusunu komple söküp yerine açık hava filtresi taksam mı diye düşünüyorum bu ara. Basit bir flanş bağlantısı ile bir KN ya da dragon takarsam hem ses hem hararet hem de performans konusunda biraz rahatlama olur kanaatindeyim. Bu arada Ferda kardeşimizinde dişli büyütme operasyonunun sonuçlarını heyecanla beklemekteyim.
Motorum Çinli Ama Ben Çinli Değilim.....:wiinkk:
Düşük motor bilgim ve deneyimime dayanarak düşünüyorum ki düşük devirde hava filtresiyle filtresiz haline göre daha torklu calısması daha az gelen hava ile zengin karısım olusturması , yuksek devirde cok seri sekilde cekilen havanın yetersiz kalması da teklemesine sebebiyet vermekte
Ya peki avans ayarını biraz daha acacak olursak ? Hava filtresinin gosterdigi direnci o şekilde kapamaya calısırsak nasıl sonuclar elde ederiz ?
Ben bunuda sonuclarını beklemekteyim sabırsızlıkla
Çok okuyan değil çok gezen bilir
Bakacaz Bakalım Ibrahim Abi Ben De Bayağı Bi Merak Içerisindeyim Dişliyi Aldım Freze Için Karakızınkini Söküp Götürmem Gerekiyor Bu Hafta Yapamıyacağım Heralde Bu Arada
Tatarx Hoşbulduk
:cherry:ferda:cherry:gülbenli:cherry:
Ibrahim Abi Asya Manisanın Telefon Numarası 02362352164 Ben Aradım Serkan Kardeşimiz Yoktu Servisten Aygünle Görüştük Depo Grenajı Için Abi Var Dedi Istersen Sende Bi Görüş
:cherry:ferda:cherry:gülbenli:cherry:
kafama esti bi anda gidiyorum dedim. atladım karakızıma ,sakaryadan bursa ya dogru gaz actım. 3 saat sonra bursa daydım hiç mola vermedim 206 km boyunca. motor banamıısın demedi
Bursa dan sevgi ve saygılarla ...
Çok okuyan değil çok gezen bilir
elin gazda ayağın frende olsun yüreğine sağlık
:cherry:ferda:cherry:gülbenli:cherry:
eywlh ferda abi saolasn
Çok okuyan değil çok gezen bilir
Onur'cuğum bu gidişle bizlerin başvuracağı bir motorcu olacaksın inşallah. Uzun yol yapmak için gerekli koşulları sağlamadan asla yola çıkmamalısın. Hazırlıklarını ve kontrollerini tam yaptıktan sonra yola çıkmalısın her zaman. Ama sende en önemli şeylerden birisi olan cesaret var. Dilerim ki diğer koşullarıda aynı oranda sağlarsın. Senden daha güzel ve resimli yol haberleri bekliyoruz.
Motorum Çinli Ama Ben Çinli Değilim.....:wiinkk:
Bu sefer biraz hızlı ( durmadan) geldim. Fotoçekmekten once ilk uzun yol heyecanımı yenmeyle bogustum
Bu asya servisleriyle işimiz var ya... Ufukta bi karakızımla Ankara yolu gorunuyo ama hadi hayırlısı bakalım. Bol bol resim çekip atarım buraya
___
dün bol bol yer aradım motoru evin orda nereye koyarım nasıl baglarım diye gördümki baglıycam ne bi agac govdesi nede bi dogal gaz borusu var etrafta : ) aldım apartmanın içine bende ön tekerden apartmanın demirine zincirledim arka tekerden gövdeye kitledim. ön tarafa pilleri yeni değiştirilmiş alarmlı disk kilidi taktım ,gidon u kitledim, rahatca karsıdan gorulebilcek bi biçimde bir a4 asıp üzerine " DOKUNMAYIN ALARM ÖTÜYOR APARTMAN SAKİNLERİ RAHATSIZ OLMASN / Daire:2" yazdım (aslında altına "denemesi bedava" da yazcaktım ama çok ukalâca olur diye yazmadım-ama eminim bir cok kişi "alarmı kesin yoktur blöf yapıyo bu yazıyla" şeklinde düşünmektedir apartmandan ) -malum kıskanç adamız biz karakızımı kimseye elletmem
umarım işe yarar
Çok okuyan değil çok gezen bilir
Eveeet geldik benim karakızın uzun yoldaik sarfiyatınaaa
210. km de stop etti motor %95 i sehirler arası yolda ortalama 66km surat ile..Durkalklar fln tabi.. Ama genelde 80-90 arası gittim. Subap ayarından dolay biraz fazla yakıyor benimki. Ferda abiyle gecen konustugumuzda Rezerv e gecmeden 250 km yi gecebildigini soylemişti. Ya sizinkiler nasıl?
Ben motorun ön dişliyi büyütmeyi düşünüyorum. Neden=? Çünkü 90 la giderken motorun devri istenenden fazla geliyo. Yüksek rolantide duruyo olmak gibi. Büyük dişli kullanırsam daha az yakıtla o hızda ilerliyebilecegimi biliyorum. Veya aynıo yakıtla daha hızlı gidebilmek...Şunu da üstüne basa basa söyleyeyim kesinlikle max hız deil benim amacım.
Çok okuyan değil çok gezen bilir
Ben geçen gün 225 kmde benzin aldım ama benzinim bitmemişti.Daha ne kadar giderdi bilmiyorum.Şurasıda var yedek depodamı değil mi bilmiyorum
Jiglenin oldugu tarafta (yanlış hatırlamıyorsam biraz aşşagı ve on tarafında kalyo jigle kolunun) binik bi kelebek var sol taraftaki sele altı grenajının hemen başladıgı yerde kalıyo. Yedek depo da kullanıma açıksa kelebek yukarı doğru cevrilmiş haldedir. Aşşağı dogru cevrilmiş halde ise yedek depo kullanım dışıdır sadece depondaki benzini kullanmaktasın demektir.
Kelebek yukarı dogru deilse bile yukarı getir benzin alırken tam dolsun yedek depon. Tahminimce yaklaşık 1.5 lt benzin alıyor. Benzinini fulledikten sonra kelebegi asagı ki benzinin bitince kelebegi yukarı cevirip yedek depo ilen en yakın benzinciye gidebil.
Ben baycode un yazısından öğrenmiştim.
Bu da sayfa 6 daki baycode un yazısından bir alıntı. Kendisi motorunu satmış olsa gerek ama ibrahim abi gibi bu motorun ehli biri diye tahmin ediyorum.
Çok okuyan değil çok gezen bilir
lastiklerini kaliteli lastikle degistiren varmı???
varsa
kaca degisiyor
uygun ebat bulunuyormu
arkadaslar selamlar aranıza alanyadan katılıyorum ve benımde artık bı 200 gy var sıfır aldım :D ama ufak bı sorunum var aracı teslım aldıgımda debriyajda problem toktu ama daha 20 km gittim debriyaj bosaldı gıbı degıstırırken buyuk problem yasıyorum..? teknık servıs yolu mu gozukuyo sızce ama gercekten cok arizmatik bir motor sıfırını 3100 ytl plaka felan dahıl aldım sizce normal mi ?
toktu değil = yoktu arizmatik degil = karizmatik klavye yi değiştirme zamanımda gelmiş :D
asyanın sitesinde bu modeli cıkarmıslar..
tam almayı dusunuodum kız arkadasıma..
asya as 125t, honda cbr125, honda nx4 falcon, suzuki gsr 600, sırada?
satan bı kaç yer var hala soledıklerı parcada sıkıntı yok ama uretım su an yok mus ...
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)