Asya / As 200 Gy-2 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
04 Nisan 2008, 15:53
#641
Hocam hoşgeldiniz. Dün sizi aradık ulaşamadık. Sağolsun Gaffar arkadaşımız yardımcı oldu. Türkiye'de ki Asya bayileri içinde herhalde en ucuz yedek parça fiyatlarını veren servis sizin servisiniz. Çünkü İnspire arkadaşımız malzemleri gelip Ankara'an alacam dedi fiyatları duyunca. Umarım herzaman bana yardımcı olduğunuz gibi arkadaşlarada yardımcı olursunuz.
Motorum Çinli Ama Ben Çinli Değilim.....:wiinkk:
Reklamlar
-
05 Nisan 2008, 00:28
#642
-
07 Nisan 2008, 10:39
#643
inspire arkadaşım benimde anladığım kadarıyla senin motorun debriyaj bitmiş biten debriyaj kacırır bunun dışındadaki bilgiler yanlış.Size verilen fiyat konusunda birşey söylemem doğru olmaz ancak Asya motordan gelen debriyaj kasnağıyla birlikde geldiği için fiyatı biraz yüksek 97 ytl ben şuanda piyasadan sadece debriyaj balatası araştırması yapıyorum ozaman fiyat cok uygun olacak . Birde 200 gy kullanıcı arkadaşlara tavsiyem motorda orikli zincir kullanmaları.İyi günler diliyorum
-
07 Nisan 2008, 15:46
#644
Sevgili inspire,
Soru sorman bizi ne yorar ne de üzer. Yardımcı olabiliyorsak ne ala. Asıl şimdi Sevgili Hocamızında desteği ile sorunları daha rahat halledeceğiz. İnşallah Hocam bu balata işini çözerde biz de nerdeyse araba balata takımı fiyatına balata almaktan kurtuluruz. En baştan dediğimiz gibi senin balatalar her halükarda değişecek. Çok daha sıkıntılı sorunlara yol açmadan bu problemi çözme yoluna gidelim. Sana tavsiyem motoru fazla zorlamaman. Çünkü bu kaçırma durumu baskı balatayı da bitirecek kadar zarar verebilir.
Motorum Çinli Ama Ben Çinli Değilim.....:wiinkk:
-
07 Nisan 2008, 16:12
#645
hocam orik zincir piyasadaki o-ring zincir diye geçen zincirlermi ? bu arada cbr600RR ın balatası uyuyormuş buradaki asya servisi bunu söylemişti bana. Gönül isterki fırsatım olsa da motoru oraya getirebilsem. Ama asya 200 için bu havada biraz uzak kalıyosunuz bitik bi debriyajla :/
Çok okuyan değil çok gezen bilir
-
08 Nisan 2008, 10:11
#646
Bizim 200 gy nin zinciri düz zincirdir butarz motorlarda arazidede kullanıldığı için aşın cok fazla olur hatda zincir uzama dahi yapar orikli zincir zincirin baklalarının arasında pullar vardır bu pullar hem zincirin sessiz çalışmasına hemde daha uzun ömürlü olmasına sağlar. zinciri nasıl değiştirebiliriz derseniz zincirin bağlama sekmanı vardır o sekmanı çıkartıp zinciri ayıra bilirsiniz sonra o ölcüde orikli zincir alıp aynı şekilde taka bilirsiniz.Hoşcakalın
-
08 Nisan 2008, 18:20
#647
bende bir as 200 gy kullanıcısıyım
bir yıldır kullanıyorum. arkadaşımdada bir tane var. aynı tarihte aldık. sadece arkadaşımın motorunun beyni aldıktan 15 gün sonra bir sefer bozuldu garantiden değiştirdiler. şimdi yedekli bir beyinle geziyoruz.
motorun lastiklerini değiştirdim. ön lastiğin jantını arkaya aldım arka 18 inç oldu önede 21 inç jant aldım. latiklerde resimde görüldüğü gibi oldu.
ön çamuırluğun önünü biraz daha aşağıya ısıtarak eğdim. (üratlenince 120 den sonra direksiyon sallama yapıyordu)
eksozun deliğini açtırdım biraz daha tok bir ses çıkıyor.
motor da resimde görüldüğü gibi oldu.
-
09 Nisan 2008, 09:52
#648
Sevgili Hocam,
Size bir konuda danışmak istiyorum. Piyasada o-ringli rincirleri araştırdım. Orta kalitede işimizi görecek o-ringli zincirler 70-80 YTL arasında bir fiyata sahip. Yani çokta pahalı değil ama o-ringli zincirler normal zincirlere göre daha geniş diş açıklığına sahipler. Acaba dişli değişimide gerekir mi? Çünkü bu zincir dişli üzerinde tam tutunamayacağı için sıkıntı verebilir diye düşünüyorum. Eğer yardımcı olursanız sevinirim.
Sevgili Cenk3207,
Topiğimize hoşgeldin. Çok orjinal fikirlerle gelmişsin. Ön jantı arka göbeğe nasıl uydurdun çok merak ettim. Eğer resimli olarak anlatabilirsen çok menmun oluruz. Çünkü motor çift karakterli bir hale gelmiş. Ayrıca ben ön çamurluğu fibercide kestirmeyi düşünüyordum. En azından büküp öyle kestiririm. İyi fikir.
Motorum Çinli Ama Ben Çinli Değilim.....:wiinkk:
-
09 Nisan 2008, 10:19
#649
200 gy de o-rinli zincir takdığınızda dişlileri değiştirmenize gerekyok önemli olan bakla aralıklarının tutuyor olması gerekir. Herkeze selamlar
-
09 Nisan 2008, 11:50
#650
çamurluğu ısıtarak eğme işi gerçekten mantıklı olmuş.
Tekrar hoş geldin. =)
Çok okuyan değil çok gezen bilir
-
09 Nisan 2008, 12:06
#651
Çamurluk fikri gerçekten iyi ben çamurluğu tümden değiştirmeyi düşünüyorum yakında.Ayrıca yağışlar bittikten sonra lastikleri kross yapacağım ama hardcross olacak yani arka tekeri kalın kross lastik jant vs takacağım.Bunun için göbek falan değiştirmeye gerek yok sanırım.Ha birde koruma demiri.Bunları yaptırınca fotoları koyarım buraya düşünen arkadaşlar fikir sahibi olurlar.Bu arada bütün arkadaşlara selamlar...
-
09 Nisan 2008, 12:08
#652
Sevgili Cenk3207,
Topiğimize hoşgeldin. Çok orjinal fikirlerle gelmişsin. Ön jantı arka göbeğe nasıl uydurdun çok merak ettim. Eğer resimli olarak anlatabilirsen çok menmun oluruz. Çünkü motor çift karakterli bir hale gelmiş. Ayrıca ben ön çamurluğu fibercide kestirmeyi düşünüyordum. En azından büküp öyle kestiririm. İyi fikir.[/QUOTE]
motobey hoşbulduk. inceliğin için teşekkür ederim. ön jantı arkaya göbeğiyle uydurmadım. ön jantı önce ön göbekten yani tellerini sökerek çıkardım. arka tekerin göbeğinide aynı şekilde jantından ayırdım. sonra ona göre tel bulup bütün telleri değiştirerek taktırdım. tabiki bunu bir motorcuya yaptırdım. çünkü bayağı zor bir iş. bana maliyeti teller ön+arka, ön jant, ön+arka lastik, iç lastikler, 225 ytl ye mal oldu.
ön çamurluğuda sanayide kaportacıların plastik tamponları düzeltmede kullandıkları saç kurutma makinası gibi bir ısıtıcı var onunla ısıtarak ve iki kenardan biraz üçgen parça çıkararak öne eğdim. sonra parça çıkardığım yere iç kısımda bir saç parçası ile perçinledim. sapsağlam oldu.
-
09 Nisan 2008, 13:18
#653
cenk3207 adlı üyeden alıntı
ön jantı arkaya göbeğiyle uydurmadım. ön jantı önce ön göbekten yani tellerini sökerek çıkardım. arka tekerin göbeğinide aynı şekilde jantından ayırdım. sonra ona göre tel bulup bütün telleri değiştirerek taktırdım. tabiki bunu bir motorcuya yaptırdım. çünkü bayağı zor bir iş. bana maliyeti teller ön+arka, ön jant, ön+arka lastik, iç lastikler, 225 ytl ye mal oldu.
cenk3207 dostum acaba kalın kross (hardcross) düşünmedin mi?Acaba maliyet yönünden çok farkeder mi kalın lastik takmak?
Önlastik senin çok büyük olmuş gibi böyle büyük tekerlerle gezmenin bir artısını görüyomusun paylaşırsan seviniriz...
-
09 Nisan 2008, 14:51
#654
tatarx adlı üyeden alıntı
cenk3207 dostum acaba kalın kross (hardcross) düşünmedin mi?Acaba maliyet yönünden çok farkeder mi kalın lastik takmak?
Önlastik senin çok büyük olmuş gibi böyle büyük tekerlerle
gezmenin bir artısını görüyomusun paylaşırsan seviniriz...
tatarx kardeş ön lastiğin büyüklüğü büyük çukurlardan geçerken daha rahat ve hissetmeden geçmesini sağlıyor. küçük lastik olduğu zaman çukurun en tabanına kadar iner. arka lastikte normali budur. kalın lastik motoru arazide çok yorar.
bunlar benim deneyimimdir. başka fikri olan varsa onlarıda dinleriz.
-
09 Nisan 2008, 17:09
#655
Büyük tekerli arazi araçlarına en güzel örnek Hysong RT 125 Karion modelidir. Eğer çimde, kumda gideceksen tadından yenmez. Ama çamura girdiğin anda kabusa dönüşme ihtimali yüksektir.
Eğer arazi şartları için düşünüyorsan ideal olan ölçüler önde 21 jant ve yaklaşık 90/90 lastik ebatıdır. Arka jantta ise maksimum 18 jant ve maksimum 120/80 lastik ebatı olayı tolere edecektir. Onu haricindeki değişimler motorun gerek yapısını gerekse yol tutuş karakterini eksi yönde etkileyecektir. benim hayalim jant ve lastik takımı olarak iki çift hazırlamak. Birisi orjinal süpermoto takımı, diğeride arazi için Sevgili Cenk arkadaşımızın jant lastik takımı.
Motorum Çinli Ama Ben Çinli Değilim.....:wiinkk:
-
11 Nisan 2008, 10:03
#656
-
11 Nisan 2008, 14:52
#657
Bu güzel resimler için çok teşekkürler. Artık bizde yavaş yavaş fotolarımızı eklemeye başlarız.
Motorum Çinli Ama Ben Çinli Değilim.....:wiinkk:
-
12 Nisan 2008, 13:53
#658
Geçen gün ustayla konuştum.,arka tekeri hardcross yapacağımı söyledim hemen arka maşaya baktı olurmu diye ve olacağını söyledi bizim asyaların arka maşayı geniş yapmışlar bu bir artı oldu.Yakında yapılacak inşaallah...
-
12 Nisan 2008, 15:00
#659
Merhaba.
Merhaba arkadaşlar bende kaç zmandır araştırmalarımdan sonra bu motoru almaya düşünüyorum yanlız belli başlı çekincelerim var:
1.Çok problem çıkarıoyormu?
2.Yedek parça problemi varmı?
3.cbf150 ile karşılaştırıldığında ne gibi avantajları ve dezavantajları var?
4.sıfır alınırmı?
Yardımcı olursanız çok sevinirim
-
12 Nisan 2008, 15:36
#660
keahguner adlı üyeden alıntı
Merhaba arkadaşlar bende kaç zmandır araştırmalarımdan sonra bu motoru almaya düşünüyorum yanlız belli başlı çekincelerim var:
1.Çok problem çıkarıoyormu?
2.Yedek parça problemi varmı?
3.cbf150 ile karşılaştırıldığında ne gibi avantajları ve dezavantajları var?
4.sıfır alınırmı?
Yardımcı olursanız çok sevinirim
as 200gy-2 nin şu anda sıfırı yok. bayilerin elinde kalma olursa belki o zaman.
cbf 150 ile bu motoru kıyaslama bence çünkü cbf 150 asfalt motorudur. as200 hem asfalt hemde arazi motorudur.
parça problemine gelince ise benim motor şu ana kadar arıza yapmadığından bilmiyorum.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)
Bu Konudaki Etiketler